|
кросворд про кримськы гори
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «кросворд про кримськы гори», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Кроссворд на тему «Економіка праці»
Кросворд Питання: Відповіді на кросворд. >>>>
-
Кроссворд на тему «Економіка праці»
Кросворд на тему: «Економіка праці» Питання: Відповіді на кросворд. >>>>
-
Оцінка ефективності інвестицій за бухгалтерською звітністю
Зміст. 1. Способи проектування інвестицій. 3 2. Оцінка ефективності інвестицій за бухгалтерською звітністю 8 3. Врахування вартості інвестиційних ресурсів при прогнозуванні структури джерел фінансування 13 4. Кросворд 16 Література. 18 >>>>
-
Оцінка ефективності інвестицій за бухгалтерською звітністю
Зміст. 1. Способи проектування інвестицій. 3 2. Оцінка ефективності інвестицій за бухгалтерською звітністю 8 3. Врахування вартості інвестиційних ресурсів при прогнозуванні структури джерел фінансування 13 4. Кросворд 16 Література. 18 >>>>
-
Туристське рекреаційне країнознавство
План Вступ 1. Охарактеризувати гірські ресурси 1.1. Карпатські хребти: системна характеристика 1.2. Кримські гори 1.3. Порівняльна характеристика 2. Охарактеризувати Подільський економічний район 2.1. Загальна характеристика 2.2. Природні умови і ресурси 2.3. Населення 2.4. Промисловість 2.5. Сільське господарство 2.6. Транспортна система 2.7. Перспективи розвитку Висновки Перелік використаної літератури >>>>
-
Класифікація природних ресурсів України, грунтові ресурси та їх картографування
ПЛАН 1. Класифікація природних ресурсів України. 2. Грунтові ресурси як об’єкт картографування. 3. Типи грунтів. 4. Зона Полісся. 5. Лісостепова зона. 6. Степова зона. 7. Українські Карпати. 8. Кримські гори. 9. Література. >>>>
-
КРАЇНИ ЄВРОПИ: АВСТРІЯ І ФРАНЦІЯ
Зміст 1. АВСТРІЯ: ГЕОГРАФІЧНЕ ПОЛОЖЕННЯ, ПРИРОДНІ РЕСУРСИ, ОСОБЛИВОСТІ СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНОГО І ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ 3 1.1. ПРИРОДА 3 Геологічна будова і рельєф. 3 Ріки. 3 Клімат. 3 Грунти і природна рослинність. 4 Фауна. 4 1.2. НАСЕЛЕННЯ 4 Етнічне походження і мови. 4 Релігія. 5 Населення. 5 Міста. 5 1.3. ДЕРЖАВНИЙ ЛАД І ПОЛІТИЧНЕ ЖИТТЯ 5 Державний устрій. 5 Політичні партії. 6 Соціальне партнерство. 6 Збройні сили. 6 Зовнішня політика. 7 1.4. ЕКОНОМІКА 7 Економічний стан. 7 Трудові ресурси і структура виробництва. 7 Сільське господарство. 8 Сировинні ресурси. 8 Промислове виробництво. 9 Транспорт. 9 1.5. КУЛЬТУРА 9 Освіта. 9 Культура. 10 2. ФРАНЦІЯ – НАЙВІДОМІША ТА НАЙРОМАНТИЧНІША КРАЇНА ЄВРОПИ 12 2.1. ПРИРОДА 12 Будова поверхні. 12 Гори. 12 Ріки. 13 Климат. 13 Рослинність. 13 Тваринний світ 14 2.2. НАСЕЛЕННЯ 14 Мова і конфесійний склад. 14 2.3. ДЕРЖАВНИЙ ЛАД І ПОЛІТИКА 15 Державний устрій. 15 2.4. ЕКОНОМІКА 15 Промисловість. 15 Енергетика. 16 Транспортна мережа. 16 Туризм. 17 Сільське господарство. 17 2.5. СУСПІЛЬСТВО 18 Соціальна структура. 18 Положення іноземців і соціальні проблеми. 18 2.6. КУЛЬТУРА 18 Освіта. 18 Культура і спорт. 19 ЛІТЕРАТУРА 21 >>>>
-
КОНТРОЛЬНА РОБОТА З УКРАЇНСЬКОЇ ДІЛОВОЇ МОВИ
Варіант №10 1. Напишіть рекомендаційний лист на колегу. 2. Наведіть правила, яких треба дотримуватися при складанні документа. 3. З'ясуйте, зміст яких понять розкривають за пропоновані визначення: -обліковий документ, який дає право на отримання, відправлення вантажів чи матеріальних цінностей; -документ, що посвідчує авторство на винахід та виняткове право на використання його протягом певного періоду; -сукупність розташованих у вставленій послідовності реквізитів документа на бланку; 4. Продовжіть речення. Доповідна записка - це документ ... Укладаються доповідні записки з ... або за ... Розрізняють... доповідні записки. Зміст повинен бути... У кінці доповідної записки подаються ... Цей документ містить такі реквізити .... 5. Зробіть переклад на українську мову. Вознаграждение за выслугу лет, упразднить закон, на общих основаниях удостоверяющий документ, уполномоченное лицо, письменный отказ, оговаривать себе право, обладать всеми правами, располагать своими правами, право на самоопределение, лишение права, краеугольный камень, признание достоинств человека, трогательные слова, оговорить условия. 6. Відредагуйте речення і запишіть правильний варіант. Він діяв згідно розпорядження. Ми будемо приймати участь у науково-практичній конференції. Я буду через пару хвилин. Усім виступаючим треба підготувати тезиси виступів. 7. Поясніть чим різняться подані пари слів. Розкрийте ці відмінності вводячи слова в речення. Працювати - робити, представляти - уявляти, розповсюджувати -поширювати, опанувати - освоїти, зустрічаються - трапляються. 8. Запишіть географічні назви українською мовою. Поясніть їх правопис. Каир, Марьино, Гомель, Октябрьск, Вязьма, Елабуга, Артёмовск, Белгород, Лежнево, Иордания, Новые Воробьи, Иркутск, Витебск, Тушино, Александрия, Новосёловское, Орехово-Зуево, Лунный, Белый Яр, Великий Устюг, Забайкалье, Объ, Приморье, Севердонецк. 9. Перепишіть речення, поставте, де потрібно, розділові знаки і поясніть їх вживання. Велетенський різнобарвний килим конюшини миготить і переливається у ранкових росах (І.Цюпа). Вірний син трудової поневоленої України Шевченко став найглибшим виразником дум і сподівань народних (О.Гончар). Надворі був сонячний день сповнений невгамовного пташиного щебетання і гудіння бджіл (О.Дончик). Все зникло наче в казні місто гори поле гай (Леся Українка). Ні темінь не проглядної ночі ні близькі й далекі вибухи мін снарядів ні навіть невимовний страх що раз-по-раз підступав до грудей ніщо не могло спинити хлопця (О.Донченко). >>>>
-
Географічне положення країн, специфіка природного середовища та їх вплив на формування соціально-психологічних особливостей населення країн світу
Вступ 3 1. Проблема визначення природного середовища як фактора формування психологічних особливостей нації. 4 2. Вплив географічного середовища на духовне життя етносу. 7 3. Культурологічні аспекти формування психологічних особливостей народу країни через географічні фактори. 12 4. Природничо-філософський підхід до визначення детермінант психологічного розвитку етносу. 17 Висновки 22 Література 23 Вступ Соціальна психологія як і етнопсихологія об’єктом своїх досліджень визначає великі групи людей, які мають певні закономірності свого формування та розвитку, психологічні характеристики і властивості. Для визначення таких особливостей в межах даних наук розробляються такі поняття як „менталітет нації”, „самосвідомість нації”, „ідентифікація (самоідентифікація) етносу” та ін. Все це свідчить про те, що масові психологічні явища вчені намагаються систематизувати і аналізувати відповідно до подібних індивідуально-психологічних процесів. Народ, нація в даному випадку виступає як єдиний суб’єкт, як певний цілий організм, якому притаманні свої внутрішні риси. Головною задачею науковців є визначення детермінант, що здійснюють вплив на формування таких характеристик, а також окреслити психологічні характеристики, котрі відрізняють один народ від іншого. Одним із напрямків досліджень є аналіз впливу географічного положення країн, специфіка природного середовища, які потенційно можна вважати факторами, що визначають психологічні особливості, „душу народу” протягом всього історичного процесу становлення певного етнічного утворення. В даній роботі розглянуті деякі аспекти географічного підходу у формуванні етносвідомості, а також проаналізовані роботи в цій області провідних науковців різних країн: етнопсихологів, етнографів і філософів. Висновки На формування соціально-психологічних особливостей людей, що проживають в однакових природних умовах здійснюють вплив багато чинників, серед яких географічне положення країн та специфіка природного середовища відіграють важливу, але не вирішальну роль. Формування етносу здійснюється протягом значного історичного часу, і сьогодні ми можемо говорити, що, дійсно, народи і народності, що розвивалися в однакових природних умовах, мають більш спільного між собою, ніж народи, які проживали в різних за кліматом і ландшафтом країнах. Особливо яскраво ці відмінності, як показано, в різних наукових джерелах, проявляються при співставленні північних і південних народів. Менш відчутною є різниця між людьми, що проживали і проживають в різних природних зонах (тундрі, лісах, лісостепу, степу, горах та ін). Етнопсихологи виявляють певні відмінності в поведінці і звичаях даних представників, однак їх теоретичні конструкти виглядають непереконливо, а часом і суперечливо. Російський, як і українських народ, мав в процесі свого етногенезу різні географічні умови (наші предки освоювали як степ, так і гори, і ліса), однак, характеризуючи ці народи загалом, різні дослідники надають вирішального значення різним природним факторам для формування „душі народу”. Одні віддають пріоритет величезним просторам (степам), інші – лісам, треті – наявності розгалуженої гідросферної системи. Само поняття „душа народу” або „психологічні особливості нації”, „менталітет” є доволі невизначеними поняттями. Надаючи конкретну психологічну характеристику нації, науковці завжди роблять посилання на те, що в її середині, завжди існує достатня кількість індивідів, що мають цілком протилежні психологічні якості. >>>>
-
Туристичні ресурси Донецької області
Зміст Вступ 3 1. Характеристика природних ресурсів Донецької області 6 1.1.Фізико-географічна характеристика Донецької області 6 1.2.Характеристика природного, рекреаційного, лікувального потенціалу Донецької області 8 2. Історико-культурний потенціал Донецької області 15 2.1. Пам’ятки і пам’ятні місця Донецької області 15 2.2. Музеї та музейні комплекси 18 3. Аналіз сучасного стану і перспектив розвитку туризму Донецької області 24 3.1. Аналіз сучасного стану розвитку туризму Закарпатської області 24 3.2. Подальші перспективи розвитку туризму Закарпатської області 30 Висновок 34 Список використаних джерел 36 Додатки 38 Об’єкт дослідження. Об’єктом дослідження є дуже приваблива з у туристичному відношенні в Україні Донецька область. Донецька область - розташована на південному сході України, у степовій зоні, на півдні омивається Азовським морем. Природно-рекреаційний потенціал області має 70 територій і об’єктів природно-заповідного фонду, в тому числі Національний природний парк “Святі Гори”, філії Українського степового заповідника - Хомутівський степ і Кам’яні Могили, 30 заказників державного і місцевого значення, 30 пам’яток природи, 6 заповідних урочищ, ботанічний сад у м. Донецьку, до складу якого входять Луганський заповідник, Криворізький та Приазовський відділи. М’який клімат узбережжя Азовського моря, лікувальні грязі, джерела мінеральних, радонових і столових вод належать до рекреаційних ресурсів області, на базі яких створено курорти: Маріуполь, Слов'яногірськ, Слов'янськ. Історико-культурний потенціал області складає 2399 пам’яток історії, археології, містобудування та архітектури, монументального мистецтва в області. Визначними туристично-екскурсійними об’єктами в області є: Державний історико-архітектурний заповідник у м. Слав'яногірську (1980 р.), Святогірський печерний монастир ХVІІ-ХVІІІ ст., культурно-архітектурні споруди в м. Артемівську. В області-5 театрів, із них 3-у м. Донецьку: театр опери та балету, український музично-драматичний театр, театр ляльок, Донецький обласний російський драматичний театр у м. Маріуполі, Донецький обласний російський театр юного глядача у м. Макіївці. В області створено 6 державних музеїв. Перспективним також, для області є сімейний туризм, оздоровлення та відпочинок. Потужний природно-рекреаційний й курортний потенціал сприяли тому, що й сьогодні Азовське узбережжя Донецької області - це одне з популярних місць відпочинку і лікування людей. Зважаючи на зазначений туристичний потенціал Донецької області автор обрав тему своєї курсової роботи “Туристичні ресурси Донецької області”. Хронологічні рамки курсової роботи охоплюють період від Х ст. до сучасності. Географічні рамки курсової роботи обмежені територією Донецької області. Джерельна база. Під час роботи було використано 29 джерел, зокрема були використані енциклопедії - “Географічна енциклопедія України” , путівники “Україна. Путівник” та підручники “Туристичні ресурси України” , джерела Інтернет - http://tourism.gov.ua . Метою курсової роботи є визначення інструменту впливу на розвиток індустрії туризму з використанням історико-культурного потенціалу Донецької області. Завдання курсової роботи. Згідно до мети автор ставить перед побою завдання: - визначенні загальної характеристики Донецької області, наданні фізико-географічної характеристики та визначенні природно-рекреаційний потенціалу області; - дослідженні історико-культурного потенціалу для розвитку туризму у Донецькій області, пам’яток і пам’ятних міст та можливостей їх використання в туризмі; - дослідження музеїв та музейних комплексів , що можуть використовуватись в туризмі; - аналізі сучасного стану і перспективи розвитку туризму в Донецькій області; - наданні обґрунтованих висновків, щодо проведеної роботи. Структурно робота складається з вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.022735 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|