|
Із двох хто свариться більш винен той хто розумніший
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «Із двох хто свариться більш винен той хто розумніший», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Культура Австралії
Вступ 3 1. КУЛЬТУРА АБОРИГЕНІВ АВСТРАЛІЇ 4 2. КУЛЬТУРА ЄВРОПЕЙСЬКИХ ПЕРЕСЕЛЕНЦІВ 9 Висновки 14 Література 15 Вступ Австралія як країна заслуговує сьогодні на пильне вивчення своєї культури, історії і соціального улаштування. Практично, у світі немає більш подібних земель і суспільств де було б так чудернацько сплетене минуле з сучасним. Однією з особливостей Австралії є те, що її до сих пір заселяють племена, які знаходяться на первісному ступені культурного і соціального розвитку. Разом з тим, в Австралії зусиллями інших представників її населення – європейських переселенців – утворений один з найрозвинутіших видів сучасної цивілізації. Досягнення "білих" мешканців в промисловості, сільському господарстві, будівництві є відомими в усьому світі. Відповідно до такого розподілу країни на "білих" і "не білих", на європейців і аборигенів, можна говорити і про різні види культур, які відбивають особливості кожної групи населення Австралії. Висновки Наявність двох культур в межах одного державно-територіального утворення, яким є на сьогоднішній день Австралія, не заважає розвиватися одне одному, а являє собою приклад мирного та продуктивного співіснування. Взаємовплив культурної сфери аборигенів і "європейців" є очевидним явищем сучасної австалійської реальності. Звертаючи увагу на те, що до кінця не досліджені всі культурні та релігійні надбання аборигенів, а також прихований зміст їх культурних символів, можна вважати, що подальший союз двох цивілізацій обіцяє бути ще більш ефективним. Вже сьогодні є дуже помітним проникнення національної самобутності австралійських племен на діяльність та культуру "прийшлих" народів. Цілком ймовірно, що може відбутися народження іншого, принципово нового явища духовної сфери людства, яке буде брати свої коріння від злиття цих двох могутніх культурних потоків. В свою чергу постіндустріальна культура європейців надає життю аборигенів нового характеру і спрямування. На наших очах відбувається зміна їх соціального устрою, зміна способу виробництва, а разом з цим – і зміна культурних орієнтирів. >>>>
-
Культура Австралії
Вступ 3 1. КУЛЬТУРА АБОРИГЕНІВ АВСТРАЛІЇ 4 2. КУЛЬТУРА ЄВРОПЕЙСЬКИХ ПЕРЕСЕЛЕНЦІВ 9 Висновки 14 Література 15 Вступ Австралія як країна заслуговує сьогодні на пильне вивчення своєї культури, історії і соціального улаштування. Практично, у світі немає більш подібних земель і суспільств де було б так чудернацько сплетене минуле з сучасним. Однією з особливостей Австралії є те, що її до сих пір заселяють племена, які знаходяться на первісному ступені культурного і соціального розвитку. Разом з тим, в Австралії зусиллями інших представників її населення – європейських переселенців – утворений один з найрозвинутіших видів сучасної цивілізації. Досягнення "білих" мешканців в промисловості, сільському господарстві, будівництві є відомими в усьому світі. Відповідно до такого розподілу країни на "білих" і "не білих", на європейців і аборигенів, можна говорити і про різні види культур, які відбивають особливості кожної групи населення Австралії. Висновки Наявність двох культур в межах одного державно-територіального утворення, яким є на сьогоднішній день Австралія, не заважає розвиватися одне одному, а являє собою приклад мирного та продуктивного співіснування. Взаємовплив культурної сфери аборигенів і "європейців" є очевидним явищем сучасної австалійської реальності. Звертаючи увагу на те, що до кінця не досліджені всі культурні та релігійні надбання аборигенів, а також прихований зміст їх культурних символів, можна вважати, що подальший союз двох цивілізацій обіцяє бути ще більш ефективним. Вже сьогодні є дуже помітним проникнення національної самобутності австралійських племен на діяльність та культуру "прийшлих" народів. Цілком ймовірно, що може відбутися народження іншого, принципово нового явища духовної сфери людства, яке буде брати свої коріння від злиття цих двох могутніх культурних потоків. В свою чергу постіндустріальна культура європейців надає життю аборигенів нового характеру і спрямування. На наших очах відбувається зміна їх соціального устрою, зміна способу виробництва, а разом з цим – і зміна культурних орієнтирів. >>>>
-
УМИСНЕ ВБИВСТВО ДВОХ І БІЛЬШЕ ОСІБ ТА ЗА ПОПЕРЕДНЬОЮ ЗМОВОЮ
ВСТУП 3 Розділ 1. Поняття вбивства. Загальна характеристика видів вбивств 5 Розділ 2. Кваліфікуючі ознаки умисного вбивства двох і більше осіб та за попередньою змовою 10 ВИСНОВКИ 23 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 25 >>>>
-
Поняття призначення покарання, як специфічного етапу застосування кримінально-правових норм
ВСТУП. 3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ ЗАСАДИ ПРИЗНАЧЕННЯ ПОКАРАННЯ. 5 1.1 ПРИЗНАЧЕННЯ ПОКАРАННЯ ЯК СПЕЦИФІЧНИЙ ЕТАП ЗАСТОСУВАННЯ КРИМІНАЛЬНО-ПРАВОВИХ НОРМ. 5 1.2 ПОНЯТТЯ ТА ЗМІСТ ЗАГАЛЬНИХ ЗАСАД ПРИЗНАЧЕННЯ ПОКАРАННЯ. 6 РОЗДІЛ 2. ПРИЗНАЧЕННЯ ПОКАРАННЯ ЗА СУКУПНІСТЮ ЗЛОЧИНІВ 17 2.1 ОСОБЛИВОСТІ ПРИЗНАЧЕННЯ ПОКАРАННЯ ЗА СУКУПНІСТЮ ЗЛОЧИНІВ. 17 2.2 ПРИЗНАЧЕННЯ ПОКАРАННЯ ЗА СУКУПНІСТЮ ЗЛОЧИНІВ У ПОРЯДКУ, ПЕРЕДБАЧЕНОМУ ЧАСТИНАМИ 1, 2, 3 СТ. 70 КК. 18 2.3 ПРИЗНАЧЕННЯ ПОКАРАННЯ ЗА СУКУПНІСТЮ ЗЛОЧИНІВ У ПОРЯДКУ, ПЕРЕДБАЧЕНОМУ Ч. 4 СТ. 70 КК. 22 РОЗДІЛ 3. ПРИЗНАЧЕННЯ ПОКАРАННЯ ЗА КІЛЬКОМА ВИРОКАМИ. 25 3.1 ОСОБЛИВОСТІ ПРИЗНАЧЕННЯ ПОКАРАННЯ ЗА КІЛЬКОМА ВИРОКАМИ. 25 3.2 ПОРЯДОК ПРИЗНАЧЕННЯ ПОКАРАННЯ ЗА КІЛЬКОМА ВИРОКАМИ. 26 3.3 ОСОБЛИВОСТІ ПРИЗНАЧЕННЯ ПОКАРАННЯ ЗА СУКУПНІСТЮ ЗЛОЧИНІВ І ЗА КІЛЬКОМА ВИРОКАМИ ОДНОЧАСНО. 30 РОЗДІЛ 4. ПРИЗНАЧЕННЯ БІЛЬШ М'ЯКОГО ПОКАРАННЯ, НІЖ ПЕРЕДБАЧЕНО ЗАКОНОМ. 31 4.1 ПІДСТАВИ ПРИЗНАЧЕННЯ БІЛЬШ М'ЯКОГО ПОКАРАННЯ, НІХ ПЕРЕДБАЧЕНО ЗАКОНОМ. 31 4.2 ПОРЯДОК ПРИЗНАЧЕННЯ БІЛЬШ М'ЯКОГО ПОКАРАННЯ, НІХ ПЕРЕДБАЧЕНО ЗАКОНОМ. 32 4.3 ВИДИ БІЛЬШ М'ЯКОГО ПОКАРАННЯ, НІЖ ПЕРЕДБАЧЕНО ЗАКОНОМ. 33 ДОДАТОК (ПРИКЛАД). 34 ВИСНОВКИ. 35 ЛІТЕРАТУРА. 37 >>>>
-
Теорії: ієрархії потреб Маслоу, Альдерфера, двох факторів Герцберга, набутих потреб Мак-Клелланда
Вступ 1. Теорія ієрархії потреб Маслоу 2. Теорія Альдерфера 3. Теорія двох факторів Герцберга 4. Теорія набутих потреб Мак-Клелланда Висновок Використана література >>>>
-
Задачі з лінійного програмування
ЗАДАЧА 1 Оптимальне виробництво 10. Фірма має можливість рекламувати свою продукцію, використовуючи для цього телебачення, радіо та газети. Витрати на рекламу в бюджеті фірми обмежені сумою 8000 дол. на місяць. Досвід минулих років показав що 1 дол., витрачений на телерекламу, дає фірмі прибуток у розмірі 10 дол., а витрачений на рекламу по радіо та в газетах — відповідно 4 та 8 дол. Фірма має намір витрачати на теле- та радіорекламу не більш як 70% рекламного бюджету, а витрати на газетну рекламу не повинні більш як удвічі перевищувати витрати на радіо рекламу. Визначити такий варіант розподілу рекламного бюджету за різними напрямками реклами, який дає фірмі най більший прибуток від рекламування своєї продукції. ЗАДАЧА 2 Транспортна задача 10. аi = (30; 80; 20; 40); bj = (60; 80; 20); . >>>>
-
Особливості відображення первинних концептів-етимонів у двох мовах: українській та російській
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Мовні картини світу 5 1.1. Термін "картина світу". Причини розходження в мовних картинах світу 5 1.2. Розвиток і функціонування мов, "архетип ний генофонд національно-мовних культур" 9 1.3. Специфіка співвіднесеності світу слів до світу думок 15 Розділ 2. Особливості відображення первинних концептів-етимонів у двох мовах: українській та російській 20 2.1. Встановлення архетипних концептів. Синхронія й діахронія мови 20 2.2. Типи асоціацій які лягли в основу значення в кожній мові. Внутрішні причини мовних змін 30 2.3. Аналіз семантичної пари 36 Висновки 38 Список використаної літератури 40 >>>>
-
Роль торгової марки, іміджу та бренду як джерел отримання підприємством додаткового прибутку
Вступ 2 Поняття «бренд» та «брендінг» 3 Бренд як джерело отримання додаткового доходу 7 Висновки 11 Завдання №2 12 Підприємство має можливість реалізувати один з двох бізнес-проектів. Перевага надається бізнес-проекту, який забезпечує підприємству у короткостроковому періоді більшу суму прибутку, а у довгостроковому періоді — більший запас економічної безпеки. У кожному із запропонованих до розв'язання варіантів наведено числові дані показників господарської діяльності підприємства за двома можливими організаційними моделями реалізації бізнес-операцій. Зміст завдання: 1. Розрахувати всі параметри господарського процесу та заповнити пусті клітинки поданої таблиці. 2. Визначити більш привабливий для підприємства бізнес-проект у короткостроковому періоді /за критерієм більшої маси прибутку. 3. Розрахувати запас безпеки підприємства для обох варіантів ведення бізнесу та оцінити загрозу втрати прибутку, якщо ціна реалізації послуг за кожним варіантом зменшиться на 15%. 4. Проаналізуйте, які чинники внутрішнього та зовнішнього (мікро- та макро-) середовища можуть суттєво вплинути на вибір тої чи іншої бізнес-моделі. Список використаних джерел 15 >>>>
-
Три вопроса по социологии
1. Конкретно соціальне дослідження 3 2. Сучасні соціальні школи 4 3. Чи згодні з твердженням про те, що в жінці більш роз винені зачатки “індивідуальності” а у чоловіка зачатки “особистості”. Відрекомендуйте. 6 Література 9 >>>>
-
Співвідношення виховання та перевиховання
Вступ 3 1. Сутність перевиховання, його функції та завдання в загальній системі виховного процесу. 4 2. Взаємозв’язок методів виховання і перевиховання. 12 Висновки 26 Література 27 Вступ Проблеми перевиховання людини завжди турбувало людство. Особливо актуальним це було у сферах, які традиційно вважаються „раковою пухлиною” будь-якого суспільства – кримінальне та асоціальне середовище. Повернення людини, що переступила закон, до нормального образу життя постійно було в центрі уваги політиків, соціологів, психологів, керівників держави. Не менш важливою ця проблема була і в сфері родинного та шкільного виховання. Вона вимагала розв’язання питання, як зробити окремого індивіда більш „лояльним” до свого оточення і навіть більш гуманним, людяним, працьовитим, чесним, відповідальним та ін. В педагогічній та психологічній науці накопичений достатній досвід щодо прийомів і методів перевиховання людини, однак і сьогодні виникають ситуації, коли фахівці опускають руки перед окремими індивідами – продуктами виховної діяльності асоціального оточення, які, здавалось би, практично не підлягають педагогічному впливу. Виходячи з цього, дослідження та наукові напрацювання в цій сфері продовжуються, вдосконалюються теоретичні концепції, встановлюються нові закономірності та визначаються взаємозв’язки складових елементів даної науки. Співвідношення виховання і перевиховання – є одним із теоретичних питань педагогічної психології, яке допомагає більш детально вивчити та проаналізувати ці процеси. >>>>
-
Використання концепцій життєвих циклів підприємства, його продукції та послуг, а також конкурентних переваг підприємства в розробці тактики та стратегії антикризового управління
Використання концепцій життєвих циклів підприємства, його продукції та послуг, а також конкурентних переваг підприємства (КП11) в розробці тактики та стратегії антикризового управління 3 Завдання №2 9 Підприємство має можливість реалізувати один з двох бізнес-проектів. Перевага надається бізнес-проекту, який забезпечує підприємству у короткостроковому періоді більшу суму прибутку, а у довгостроковому періоді - більший запас економічної безпеки. У кожному із запропонованих до розв'язання варіантів (№№1 -- 14) наведено числові дані показників господарської діяльності підприємства за двома можливими організаційними моделями реалізації бізнес-проектів. Зміст завдання: 1 .Розрахувати всі параметри господарського процесу та заповнити пусті клітинки поданої таблиці. 2. Визначити більш привабливий для підприємства бізнес-проект у короткостроковому періоді /за критерієм більшої маси прибутку/. 3. Розрахувати запас безпеки підприємства для обох варіантів ведення бізнесу та оцінити загрозу втрати прибутку, якщо ціна реалізації одиниці продукції /послуги/ за 1-м варіантом зменшиться на 20%, а за 2-м -на 15%. 4. Проаналізувати, які чинники внутрішнього та зовнішнього /мікро-та макро-/ середовища можуть суттєво вплинути на вибір тої чи іншої бізнес-моделі. 5. Яку частину сукупних витрат зможе покривати підприємство за умови реалізації кожного з двох бізнес-проектів за умови зменшення ціни Примітка до розв 'язання задачі: 1 .Постійні витрати для кожної організаційної моделі залишаються незмінними. 2. Запас безпеки підприємства - це розмір допустимого зниження виробництва та реалізації продукції /послуг/ у вартісному /або натуральному/ виразі під дією кон'юнктурних чинників розвитку товарного ринку, який дозволяє підприємству здійснювати беззбиткову операційну діяльність. Фактично, "запас безпеки" визначає той обсяг виробництва та реалізації продукції, який знаходиться у межах між обсягом, що забезпечує заплановану (або досягнуту) сум <<...>> у валового прибутку, та обсягом, що забезпечує беззбитковість його операційної діяльності. 1. Розрахувати всі параметри господарського процесу та заповнити пусті клітинки поданої таблиці. Варіант 4 Література 14 >>>>
-
Об’єднання ФРН та НДР
Вступ Розділ 1. Потсдамська конференція та створення двох держав Розділ 2. Німецька проблема у 50-60-ті роки Розділ 3. Шлях об’єднаня ФРН та НДР Висновки Список використаної літератури >>>>
-
МАТЕМАТИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ В ПСИХОЛОГИИ
ЗАВДАННЯ 1. 3 ЗАВДАННЯ 2. 7 ЗАВДАННЯ 3. 12 ЗАВДАННЯ 4. 16 ЗАВДАННЯ 5. 21 ЗАВДАННЯ 6. 26 Використана література 29 Додаток 1 30 Додаток 2 31 Додаток 3 32 ЗАВДАННЯ 1. F 1 F 2 F 3 F 4 1 6 6 4 4 2 5 5 6 6 3 7 7 7 5 4 6 8 7 7 5 9 9 8 8 Умови завдання. Група з 20 студентів була розподілена за рівнем мотивації на 4 підгрупи. Курс дисципліни передбачає виконання студентами 10 завдань. Кількість розв’язаних завдань студентами представлена у наступній таблиці: (стовпчик F1 – у групі з слабкою мотивацією, F 2 – у групі з середньою мотивацією, F3 – у групі з помірною мотивацією, F4 – у групі з сильною мотивацією). Питання: Чи можна стверджувати, що обсяг виконаних робіт (кількість розв’язаних завдань) в даному випадку залежить від рівня мотивації F? ЗАВДАННЯ 2. F 1 F 2 F 3 F 4 1 6 6 4 4 2 5 5 6 6 3 7 7 7 5 4 6 8 7 7 5 9 9 8 8 Умови завдання. Досліджувався вплив фактора публічності на групу з 5 студентів, які розв’язували 10 запропонованих завдань в різних умовах F. Кількість розв’язаних завдань студентами представлена у наступній таблиці: (стовпчик F1 – наодинці, F 2 – з викладачем, F3 – з іншими студентами, F4 – з іншими студентами і викладачем). Питання: 1) Чи є відмінності між умовами дії фактора публічності більше вираженими, ніж випадкові відмінності? 2) Чи є індивідуальні відмінності між досліджуваними більш вираженими, ніж відмінності, обумовлені випадковими чинниками? ЗАВДАННЯ 3. Умови завдання. Досліджувався словниковий запас учнів молодшої школи в залежності від двох факторів. У першому факторі обрано дві умови – дівчатка та хлопчики; у другому факторі також обрано дві умови – спорт і домашнє господарство. В колонках таблиці наведена кількість десятків слів із словникового запасу: F 1 F 2 F 3 F 4 1 6 6 4 4 2 5 5 6 6 3 7 7 7 5 4 6 8 7 7 5 9 9 8 8 (стовпчик F1 – словниковий запас дівчаток про спорт, F 2 – словниковий запас дівчаток про домашнє господарство, F3 – словниковий запас хлопчиків про спорт, F4 – словниковий запас хлопчиків про домашнє господарство). Питання: 1) Чи є значимим вплив на результуючу ознаку (словниковий запас) з боку фактору статі та області знань? 2) Чи є значимою взаємодія факторів статі та області знань? ЗАВДАННЯ 4. Умови завдання. Для п’яти досліджуваних демонструвалися списки з 10 слів при різних комбінаціях умов двох факторів (фактор довжини слова і швидкості його вимовляння). В таблиці наведена кількість слів, які запам’ятали респонденти: F1 – довгих слів, що промовлялися з великою швидкістю, F 2 – довгих слів, що промовлялися з малою швидкістю, F3 –коротких слів, що промовлялися з великою швидкістю, F4 – коротких слів, що промовлялися з малою швидкістю: F 1 F 2 F 3 F 4 1 6 6 4 4 2 5 5 6 6 3 7 7 7 5 4 6 8 7 7 5 9 9 8 8 Питання: 1) Чи є значимим вплив на результуючу ознаку (кількість слів, які запам’ятали досліджувані) з боку фактору довжини слова та швидкості його вимовляння? 2) Чи є значимою взаємодія факторів довжини слова та швидкості його промовляння? 3) Чи є значимим вплив на результуючу ознаку фактору індивідуальних відмінностей між обстежуваними? ЗАВДАННЯ 5. Умови завдання. 20 студентів, що розділені на 4 підгрупи, самостійно розв’язували 10 задач. В таблиці приведена кількість розв’язаних кожним студентом завдань: F 1 F 2 F 3 F 4 1 6 6 4 4 2 5 5 6 6 3 7 7 7 5 4 6 8 7 7 5 9 9 8 8 Питання: Чи відрізняються розподіли кількості розв’язаних завдань: а) в будь-яких двох групах від нормального розподілу? б) в будь-яких двох групах одна від одної? в) в будь-яких трьох групах один від одної? ЗАВДАННЯ 6. Умови завдання. Дана таблиця: в колонці F1 приведена середня успішність (за десятибальною шкалою) п’яти учнів з математиці, F2, F3, F4 – цих же учнів з біології, історії і літературі відповідно. F 1 F 2 F 3 F 4 1 6 6 4 4 2 5 5 6 6 3 7 7 7 5 4 6 8 7 7 5 9 9 8 8 Питання: Використовуючи загальну і часткову класифікації кореляційних зв’язків, необхідно встановити рівень кореляції між успішністю учнів з наступних дисциплін: математика, біологія – математика – історія, математика – література. >>>>
-
МАТЕМАТИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ В ПСИХОЛОГИИ. Варіант 11
ЗАВДАННЯ 1. F 1 F 2 F 3 F 4 1 6 6 4 4 2 5 5 6 6 3 7 7 7 5 4 6 8 7 7 5 9 9 8 8 Умови завдання. Група з 20 студентів була розподілена за рівнем мотивації на 4 підгрупи. Курс дисципліни передбачає виконання студентами 10 завдань. Кількість розв’язаних завдань студентами представлена у наступній таблиці: (стовпчик F1 – у групі з слабкою мотивацією, F 2 – у групі з середньою мотивацією, F3 – у групі з помірною мотивацією, F4 – у групі з сильною мотивацією). Питання: Чи можна стверджувати, що обсяг виконаних робіт (кількість розв’язаних завдань) в даному випадку залежить від рівня мотивації F? ЗАВДАННЯ 2. F 1 F 2 F 3 F 4 1 6 6 4 4 2 5 5 6 6 3 7 7 7 5 4 6 8 7 7 5 9 9 8 8 Умови завдання. Досліджувався вплив фактора публічності на групу з 5 студентів, які розв’язували 10 запропонованих завдань в різних умовах F. Кількість розв’язаних завдань студентами представлена у наступній таблиці: (стовпчик F1 – наодинці, F 2 – з викладачем, F3 – з іншими студентами, F4 – з іншими студентами і викладачем). Питання: 1) Чи є відмінності між умовами дії фактора публічності більше вираженими, ніж випадкові відмінності? 2) Чи є індивідуальні відмінності між досліджуваними більш вираженими, ніж відмінності, обумовлені випадковими чинниками? ЗАВДАННЯ 3. Умови завдання. Досліджувався словниковий запас учнів молодшої школи в залежності від двох факторів. У першому факторі обрано дві умови – дівчатка та хлопчики; у другому факторі також обрано дві умови – спорт і домашнє господарство. В колонках таблиці наведена кількість десятків слів із словникового запасу: F 1 F 2 F 3 F 4 1 6 6 4 4 2 5 5 6 6 3 7 7 7 5 4 6 8 7 7 5 9 9 8 8 (стовпчик F1 – словниковий запас дівчаток про спорт, F 2 – словниковий запас дівчаток про домашнє господарство, F3 – словниковий запас хлопчиків про спорт, F4 – словниковий запас хлопчиків про домашнє господарство). Питання: 1) Чи є значимим вплив на результуючу ознаку (словниковий запас) з боку фактору статі та області знань? 2) Чи є значимою взаємодія факторів статі та області знань? ЗАВДАННЯ 4. Умови завдання. Для п’яти досліджуваних демонструвалися списки з 10 слів при різних комбінаціях умов двох факторів (фактор довжини слова і швидкості його вимовляння). В таблиці наведена кількість слів, які запам’ятали респонденти: F1 – довгих слів, що промовлялися з великою швидкістю, F 2 – довгих слів, що промовлялися з малою швидкістю, F3 –коротких слів, що промовлялися з великою швидкістю, F4 – коротких слів, що промовлялися з малою швидкістю: F 1 F 2 F 3 F 4 1 6 6 4 4 2 5 5 6 6 3 7 7 7 5 4 6 8 7 7 5 9 9 8 8 Питання: 1) Чи є значимим вплив на результуючу ознаку (кількість слів, які запам’ятали досліджувані) з боку фактору довжини слова та швидкості його вимовляння? 2) Чи є значимою взаємодія факторів довжини слова та швидкості його промовляння? 3) Чи є значимим вплив на результуючу ознаку фактору індивідуальних відмінностей між обстежуваними? ЗАВДАННЯ 5. Умови завдання. 20 студентів, що розділені на 4 підгрупи, самостійно розв’язували 10 задач. В таблиці приведена кількість розв’язаних кожним студентом завдань: F 1 F 2 F 3 F 4 1 6 6 4 4 2 5 5 6 6 3 7 7 7 5 4 6 8 7 7 5 9 9 8 8 Питання: Чи відрізняються розподіли кількості розв’язаних завдань: а) в будь-яких двох групах від нормального розподілу? б) в будь-яких двох групах одна від одної? в) в будь-яких трьох групах один від одної? ЗАВДАННЯ 6. Умови завдання. Дана таблиця: в колонці F1 приведена середня успішність (за десятибальною шкалою) п’яти учнів з математиці, F2, F3, F4 – цих же учнів з біології, історії і літературі відповідно. F 1 F 2 F 3 F 4 1 6 6 4 4 2 5 5 6 6 3 7 7 7 5 4 6 8 7 7 5 9 9 8 8 Питання: Використовуючи загальну і часткову класифікації кореляційних зв’язків, необхідно встановити рівень кореляції між успішністю учнів з наступних дисциплін: математика, біологія – математика – історія, математика – література. Використана література 29 Додаток 1 30 Додаток 2 31 Додаток 3 32 >>>>
-
Охорона праці Варіант 5
1. Методи і засоби боротьби з виробничим шумом. Приклади найефективніших засобів зниження рівня звукового тиску на підприємствах даної галузі 3 2. Вимоги до устаткування, призначеного для забезпечення зручності роботи і безпеки працюючих 8 Задача 1 13 3. Визначити силу струму, що проходить через людину при двофазному ввімкненні в електричну мережу, а також у разі доторкання його до фазного провідника напругою UH для двох режимів мережі: нейтраль ізольована і нейтраль заземлена. Показати, в яких випадках доторкання більш небезпечне. В розрахунках прийняти опір тіла людини Rh, опір ізоляції провідників Rіз; опір ділянки кола, на якій стоїть людина Rn, опір взуття людини Квз. Опір заземлення нейтралі RQ. Ємнісний опір ізоляції мережі приймаємо рівним нулю.... 3.5. вар Задача 2 14 15. У виробничому приміщені завдовжки А і завширшки В з нормальним середовищем за запиленістю виконуються роботи, що потребують розрізнення предметів розміром 0,8...1,0 мм на світлому фоні. Контраст об'єкта розрізнення з фоном малий. Приміщення освітлюється п світильниками розсіюваного світла з лампами розжарювання потужністю Р. Висота підвісу світильників над рівнем підлоги приміщення h. Висота робочої поверхні hn. Коефіцієнти відбиття: стелі 50%, стін 30% і робочої поверхні 10%. Визначте за методом питомої потужності, чи забезпечена нормована освітленість на робочих місцях за загального освітлення приміщення... 15.7 вар Список використаної літератури 16 >>>>
-
Контрольна робота з соціології
І. Практичні завдання 3 Перевірте рівень засвоюваності вивчених вами тем шляхом письмових відповідей на постав лені запитання: 1. Що таке соціальне управління? 2. Охарактеризуйте і порівняйте стилі керівництва. 3. Загальні принципи іноватики (етапи інноваційного процесу). 4. Перерахуйте фактори, які впливають на стиль управління: 5. Чим відрізняються стратегії виборів в Спарті, в Афінах, в королівській Германії, в Великобританії 9-11 ст.? 6. Перерахуйте види соціологічних досліджень, які використовуються в передвиборчих процесах: 7. Охарактеризуйте перераховані види політичних стратегій: 8. Порівняйте моделі масової комунікації, знайдіть спільне та різне, виходячи із двох парадигм впливу мас-медіа на масову аудиторію. ІІ. Логічні завдання 6 В тоталітарній країні, наприклад, в СРСР, ця проблема вирішувалася просто: робітникам давали наказ працювати на трьох станках замість двох, і вони це робили. Для прискорення роботи їх могли спрямувати на додаткові курси, проте сперечатися з наказом було не можливо... ІІІ. Соціологічний практикум 7 IV. Методологічно-ідентифікаційний тест 7 Література 12 >>>>
-
Державне регулювання економіки
Вступ 3 1) Держава- контролер за розміщенням і будівництвом підприємств 3 2) Значення державного екологічного і санітарного контролю 20 3) Тест: Які на ваш погляд міри державного впливу більш єфективно будуть діяти на якість виконання держзамовлення? 25 Висновки 26 Література 27 >>>>
-
Порівняльна характеристика двох християнських свят
Вступ 3 1. Пасха – свято в пам’ять про страждання, смерть і воскресіння Ісуса Христа 4 2. Особливості свята Вознесіння Господня 7 3. Спільні і відмінні риси християнських свят 9 Висновки 10 Література 11 >>>>
-
Показники статистичної і динамічної платоспроможності
Зміст 1. Які показники статистичної і динамічної платоспроможності? 3 2. Які способи поповнення залишку грошових коштів є більш раціональними? 13 Задача 18 Література 19 >>>>
-
Показники статистичної і динамічної платоспроможності
Зміст 1. Які показники статистичної і динамічної платоспроможності? 3 2. Які способи поповнення залишку грошових коштів є більш раціональними? 13 Задача 18 Література 19 >>>>
-
Конкретно соціальне дослідження
План 1. Конкретно соціальне дослідження 3 2. Сучасні соціальні школи 4 3. Чи згодні з твердженням про те, що в жінці більш роз винені зачатки “індивідуальності” а у чоловіка зачатки “особистості”. Відрекомендуйте. 6 Література 9 >>>>
-
Контрольна робота з інвестування
ЗМІСТ 1. Сутність інвестицій, їх призначення та класифікація 3 2. Напрямки здійснення інвестування у виробничі фонди 8 Задача 14 Треба визначити доцільність двох проектів, маючи 100 тис.грн. 1) купити дім з метою його продажу через 5 років за 200 тис.грн. 2) покласти 100 тис.грн. у банк під 20% річних? Література 15 >>>>
-
Витрати виробництва
1. Поняття та класифікація витрат виробництва. 2. Витрати в короткостроковому періоді. 3. Витрати у довгостроковому періоді. 4. Виробництво двох видів продукції - економія на масштабах. >>>>
-
Імпортні технології
Вступ / 1. Заходи до адаптації імпортних технологій і обладнання до умов країни, що приймає / 2. Що є основною умовою успішного і своєчасного усвоєння імпортної технології і обладнання / 3. Ініціативи уряду міжнародних організацій більш могутніх фірм відносяться до спонукальних мотивів закордонного підприємництва / Використана література >>>>
-
Використання кривих байдужості
14. Використання кривих байдужості Крива байдужості - це лінія рівної корисності, всі точки якої показують множину наборів комбінацій двох благ, що забезпечують один і той же рівень корисності. Кожна крива відображає окремий рівень корисності. Крива байдужості представляє функцію, яка є окремим випадком кардиналістської функції корисності, що має тільки дві змінних. Математично - це лінія рівня функції корисності. Лінією рівня функції корисності називається сукупність значень аргументів, для яких функція постійна: TU = U(X, Y); U(X, Y) = const. (1) Побудуємо криву байдужості за допомогою тривимірного графіка (рис. 1). Рис 1. Побудова кривої байдужості На осях х та у відкладемо кількості товарів X і Y, на осі z - сукупну корисність цих двох благ. Якби споживач мав лише одне благо X, то сукупна корисність від його споживання зростала б по кривій 0D , якби споживач купував лише благо Y, то сукупна корисність зростала б по кривій ОС. Припустимо, що для кількості блага X, рівній 0G , його корисність становитиме величину DG . Така сама величина корисності для блага Y дорівнює CF для кількості OF, отже, DG = CF. Оскільки величина >>>>
-
1. Визначення філософії. 2. Теорія пізнання. 3. Види суджень
1. ВИЗНАЧЕННЯ ФІЛОСОФІЇ 3 2. ТЕОРІЯ ПІЗНАННЯ. 9 3. ВИДИ СУДЖЕНЬ 14 Висновки 17 Література 18 Висновки Всі питання даної роботи поєднані однією темою – пізнання світу. Філософія спрямована на пізнання най більш загального, “сутнісного і вічного”, дає змогу розкривати закономірні зв’язки, вловлювати закони Всесвіту. Філософія, як різновид суспільної свідомості, є формою відображення дійсності у свідомості людини. Філософія будь-яка, незалежно від її спрямування і сутності – це форма пізнання, пошук істини, спроба проникнути у світ речей, ідей і явищ. Людина як суб’єкт пізнання володіє свідомістю та самосвідомістю. Свідомість є внутрішнім світом відчуттів, думок, ідей і інших духовних феноменів, які безпосередньо не сприймаються органами чуття і принципово не можуть стати об'єктами наочно-практичної діяльності будь-кого з людей. Самосвідомість – виділення людиною себе з об'єктивного світу, усвідомлення і оцінка свого відношення до світу, себе як особи, своїх вчинків, дій, думок і відчуттів, бажань і інтересів. Судження, які досліджує наука логіка, є формою мислення людини. Мислення, в свою чергу – це розумова, інтелектуальна діяльність, процес відображення дійсності в мозку суб’єкту. Судження є більш складною, ніж поняття, формою мислення – воно складається щонайменше з двох понять – суб'єкта і предиката, формуючи висловлювання щодо існування предмета як такого, наявності чи відсутності в нього певних якостей, взаємин між іншими предметами. За допомогою суджень людина пізнає дійсність в процесі мислення. >>>>
-
Організація перевезень туристів на залізничному транспорті в Європі
План ВСТУП 3 1. ЗАЛІЗНИЧНІ ПОДОРОЖІ ПО ЄВРОПІ ТА НІМЕЧЧИНІ 5 1.1. Високошвидкісні залізничні перевезення туристів по Європі 5 1.2. Залізничні перевезення туристів в Німеччині 10 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАЛІЗНИЧНИХ ПОДОРОЖЕЙ ПО ЄВРОПІ ТА НІМЕЧЧИНІ НА ПРИКЛАДІ ФІРМИ „THALYS“ 14 2.1. Загальна характеристика фірми „Thalys“ 14 2.2. Основні послуги та тарифи на напрямках “Thalys” в Німеччині та Європі 17 ВИСНОВКИ 27 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 30 ДОДАТКИ 31 Мета курсової роботи охарактеризувати на конкретних прикладах розвиток та здійснення залізничних перевезень туристів в Європі. Для досягнення поставленої мети автор ставить такі завдання: 1. надати загальну характеристику залізничним подорожам в Європі та більш конкретно в Німеччині; 2. на прикладі фірми “Thalys” показати організацію залізничних перевезень туристів по Німеччині та Європі. Предметом курсової роботи є розгляд організації залізничних перевезень туристів в Європі. Об’єктом розгляду курсової роботи є послуги фірми “Thalys”, яка здійснює залізничні перевезення по Європі. Джерельна база курсової роботи складається в основному з іноземних джерел літератури, які освітлюють ситуацію на ринку залізничних перевезень в Європі. Це в основному періодичні видання такі, як Railway Gazette, 2005; RAIL// Double decked trains could be replacement for Eurostars, 2006; Carrière B. La Vie du Rail, 2002; Modern Railways, 2002. А також декілька російськомовних періодичних видань: Журнал “Залізничні шляхи світу”, 2001; Високошвидкісний потяг TGV// Грицак Е. Н. Історія речей від стародавності до наших днів, 2003; Потяги між Парижем та Швейцарією//Новини туризму, 2004. Структурно курсова робота складається з вступу, двох розділів з підпунктами, висновки, використана література та додатки >>>>
-
Умовно-дострокове звільнення від покарання
Вступ Розділ 1. Поняття звільнення від кримінального покарання Розділ 2. Умовне звільнення від покарання Розділ 3. Заміна невідбутої частини покарання більш м'яким Висновки Список використаної літератури >>>>
-
Теорія держави і права
Зміст Питання № 3. Роль держави і права в організації суспільства та здійснення політичної влади 4 Питання № 47. Коли застосовується відсильний спосіб викладення правової норми в статті? 11 Питання № 63. Яка із теорій походження держави має більш доказові, на відміну від інших, аргументи? 12 Література 15 >>>>
-
Теорія держави і права
Зміст Питання № 3. Роль держави і права в організації суспільства та здійснення політичної влади 4 Питання № 47. Коли застосовується відсильний спосіб викладення правової норми в статті? 11 Питання № 63. Яка із теорій походження держави має більш доказові, на відміну від інших, аргументи? 12 Література 15 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.026810 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|