|
образно- художнє значення прислівїв
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «образно- художнє значення прислівїв», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Українська культура 19 ст.
Вступ 3 1.Усна народна творчість 4 2.Архітектура України у 19 ст. 6 3.Художнє мистецтво 7 4.Освіта у XIX ст. 8 5.Музика та театральне мистецтво в 19 ст. 10 6.Література 19 століття 12 Висновки 15 Література 16 >>>>
-
Принципи дегуманізації мистецтва (стаття Ортега-і-Гасета)
1. Непопулярність нового мистецтва 2 2. Художнє мистецтво 5 3. Сутність дегуманізації мистецтва 9 Висновки. Безрезультативність мистецтва 17 Література 19 >>>>
-
Антична культура
Вступ. 3 1. Вплив античної культури на творчість європейських митців та філософів. 5 2. "Аполлонічне" та "діонісійське" начала в культурі та їх розуміння Ф. Ніцше та В. Іванова. 8 3. Міфотворність та філософія символізму. 17 4. Філософсько- художнє осмислення міфологічних героїв в творах представників реалізму. 21 Висновки. 25 Список використаної літератури 26 >>>>
-
Теоретико-методологічний підхід до вивчення творчості Володимира Сосюри
ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічний підхід до вивчення творчості Володимира Сосюри 5 1.1 Життєвий і творчий шлях В. Сосюри 5 1.2 Аналіз літературної діяльності В. Сосюри 7 Розділ 2. Експериментальна робота по виокремленню психолого-педагогічних аспектів розвитку емоційно-почуттєвої сфери в творчості В. Сосюри 12 2.1 Характер і роль емоцій і почуттів у процесі сприйняття 12 2.2 Художнє вираження почуттiв у лiричних творах Володимира Сосюри та їх вплив на емоції школярів 20 2.3 Образ кохання у поезії Володимира Сосюри та вияв емоцій учнів 22 2.4 Кохана земля у творчості поета, психолого-педагогічне значення 28 Висновки 31 ЛІТЕРАТУРА 33 >>>>
-
Соціально-педагогічні умови розвитку образного мислення у старшокласників
Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ У СТАРШОКЛАСНИКІВ 6 1.1. ІСТОРИКО-ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ МОРАЛЬНО-ЕСТЕТИЧНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ. 6 1.2. ВИХОВНІ МОЖЛИВОСТІ МИСТЕЦТВА У МОРАЛЬНО-ЕСТЕТИЧНОМУ РОЗВИТКУ СТАРШОКЛАСНИКІВ. 12 1.3 ХУДОЖНЄ СПРИЙНЯТТЯ ЛІТЕРАТУРИ ЯК ЕТАП РОЗВИТКУ ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ 17 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ВИКОРИСТАННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ КУЛЬТУРИ ЯК ЗАСОБУ РОЗВИТКУ ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ 21 2.1 РОБОТА НАД РОМАНОМ СЕЛІНДЖЕРА "НАД ПРІРВОЮ В ЖИТІ" ТА РОЗВИТОК ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ 21 2.2. РОЗКРИТТЯ НОНКОНФОРМІЗМУ ХОЛДЕНА КОЛДФІЛДА ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ СЕЛІНДЖЕРА 23 2.3. ЛЕЙТМОТИВИ ТВОРУ. ЇХ ЗНАЧЕННЯ У РОЗКРИТТІ ВНУТРІШНЬОГО СВІТУ ГОЛОВНОГО ГЕРОЯ 25 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36 >>>>
-
Експериментальна робота по виокремленню психолого-педагогічних аспектів розвитку емоційно-почуттєвої сфери в творчості В. Сосюри
ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічний підхід до вивчення творчості Володимира Сосюри 5 1.1 Життєвий і творчий шлях В. Сосюри 5 1.2 Аналіз літературної діяльності В. Сосюри 7 Розділ 2. Експериментальна робота по виокремленню психолого-педагогічних аспектів розвитку емоційно-почуттєвої сфери в творчості В. Сосюри 12 2.1 Характер і роль емоцій і почуттів у процесі сприйняття 12 2.2 Художнє вираження почуттiв у лiричних творах Володимира Сосюри та їх вплив на емоції школярів 20 2.3 Образ кохання у поезії Володимира Сосюри та вияв емоцій учнів 22 2.4 Кохана земля у творчості поета, психолого-педагогічне значення 28 Висновки 31 ЛІТЕРАТУРА 33 >>>>
-
Методи дослідження логічного мислення
Вступ 3 Розділ І. Поняття про методи психодіагностики 5 1.1Особливості методик дослідження пізнавальних процесів 5 1.2 Вимоги до психодіагностичних методик та ситуацій 13 Розділ ІІ. Особливості логічного мислення як предмету дослідження психодіагностики 19 2.1 Феноменоменологія мислення як психічного процесу 19 2.2 Специфіка логічного мислення 22 Розділ ІІІ. Головні методики для оцінки образно – логічного мислення 28 Висновки 33 Список використаної літератури 34 >>>>
-
Образ коханої у поезії Сосюри
План Образ коханої у поезії Сосюри 3 Художнє вираження iнтимних почуттiв у лiричних творах Володимира Сосюри 5 Образ кохання у поезії Володимира Сосюри 7 Кохана земля у творчості поета 15 ЛІТЕРАТУРА 19 >>>>
-
Вплив античної культури на творчість європейських митців та філософів
Вступ. 3 1. Вплив античної культури на творчість європейських митців та філософів. 5 2. "Аполлонічне" та "діонісійське" начала в культурі та їх розуміння Ф. Ніцше та В. Іванова. 7 3. Міфотворність та філософія символізму. 17 4. Філософсько- художнє осмислення міфологічних героїв в творах представників реалізму. 21 Висновки. 25 Список використаної літератури 26 >>>>
-
Використання ігрової моделі святкового дозвілля
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Свято як соціально- художнє явище 6 1.1. Загальне поняття свята 6 1.2. Місце гри в святковому дозвіллі 12 Розділ 2. Використання ігрової моделі святкового дозвілля 19 2.1. Народні святкові ігри 19 2.2. Ігрові моделі святкового дозвілля 31 Висновки 37 Список використаної літератури 38 Додатки 40 1. Сценарії 2. Фотокартки >>>>
-
Художнє життя суспільства
Вступ 3 1. ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ КУЛЬТУРНОГО І ХУДОЖНЬОГО ЖИТТЯ 4 2. ПОЛІТИКА В ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВА 8 Висновки 14 Література 15 Вступ Мистецтво твориться не тільки художниками, а всіма тими умовами, які сприяють або, навпаки, заважають розквітові талантів, стимулюють пошук нового або жорстко охороняють традиції, високо цінують талант або, навпаки, є незацікавленими у проявах особистості. Деякі мистецтва залежать від розквіту матеріальних засобів, без яких неможливе створення творів. Значну роль відіграють художні традиції країни, наявність художньої школи, яка плекається діяльністю багатьох поколінь майстрів. І, нарешті, успіх багатьох новацій залежить від рівня художньої підготовки і естетичних потреб публіки, без участі якої не відбуваються значущі події художнього життя. Художнє життя сучасного суспільства має і свою організацію, що передбачає професійну підготовку, форми створення художнього виробництва, відповідні інститути, які забезпечують доведення його до публіки, суспільну оцінку художніх творів, використання засобів інформації, завдяки яким відбувається поширення знань про події художнього життя. В цьому плані можна вести також мову про існування відповідних соціально-політичних і навіть економічних умов, без аналізу яких неможливе розуміння багатьох процесів, які визначають характер, тенденції, пошуки і зміни форм сучасного мистецтва. Висновки Художнє життя суспільства є конкретним відображенням його культури. Воно нероздільно від соціуму та відображає потенціал реалізації людьми своїх творчих здібностей. Художнє життя пов’язано з всіма соціальними змінами, що відбуваються у суспільстві, а особливо – з економічними, політичними процесами, від яких залежить його розвиток та підтримка на державному рівні. Художнє життя суспільства умовно можна розділити на два великих напрямки або течії – професійне (елітне) мистецтво, та народне (самодіяльне). Всі вони знаходять своє відображення в відповідних формах організації, завдяки яким митці або творчі працівники можуть реально реалізувати свій потенціал в умовах конкретного суспільства. Для професійного мистецтва найбільш характерним є така форма організації як творча спілка (союз або об'єднання). Для народного мистецтва – головною формою організації виступає самодіяльний колектив. Держава піклується про розвиток культури і мистецтва в країні. Вона організовує підготовку професійних кадрів в області культури, забезпечує вільний розвиток всіх його галузей, створює умови для творчої роботи. Ефективність діяльності держави в культурні сфері визначається її відповідною культурною політикою. Політика сучасної України спрямована реалізацію суверенних прав України у сфері культури, відродження і розвиток культури української нації та культур національних меншин, які проживають на території України, забезпечення свободи творчості, вільного розвитку культурно-мистецьких процесів, професійної та самодіяльної художньої творчості. >>>>
-
Образ коханої в поезії Володимира Сосюри
Зміст Вступ 4 Розділ 1. Формування світогляду Володимира Сосюри 5 1.1 Сторінки життя поета 5 1.2 Характеристика літературної діяльності В. Сосюри 7 Розділ 2. Образ коханої у поезії Сосюри 11 2.1 Художнє вираження iнтимних почуттiв у лiричних творах Володимира Сосюри 13 2.2 Образ кохання у поезії Володимира Сосюри 15 2.3 Кохана земля у творчості поета 23 Висновки 27 ЛІТЕРАТУРА 29 >>>>
-
Психологія дошкільника
Зміст Вступ 4 Розділ 1 6 Психологія дошкільника. Середина дитинства 6 1.1. Концепція - Я дитини 5 -7 років 6 1.2. Вплив навчальної діяльності на розвиток дітей дошкільного віку 11 Розділ 2 17 Розвиток мислення в дітей дошкільного віку 17 2.1. Розвиток уяви дошкільнят 17 2.2. Розвиток мислення дітей дошкільного віку 20 2.3. Розвиток мовлення дитини і його звўязок з мисленням 24 Розділ 3 35 Методи діагностики мислення дітей дошкільного віку 35 3.1. Методики для оцінки образно - логічного мислення 35 3.2. Методики для оцінювання наочно - діючого мислення 43 Висновки 51 Список використаної літератури 53 >>>>
-
Роз'ємна силуетна наочність у створенні художніх образів при зображенні людини
Вступ 4 Розділ 1. Теоретичний метод та естетичне різноманіття мистецтва 6 1.2. Метод та стиль 6 1.2. Художнє сприйняття: первинне та багатократне 11 1.3. Завершеність добутку та фрагмент як ціле 21 Розділ 2. Вихідні поняття теорії мистецтва 24 2.1. Художній образ 24 2.2. Зміст та форма в мистецтві 26 2.3. Природа художнього таланту 33 Розділ 3. Історичний післяреволюційний аспект мистецтва в засвоєнні та збагаченні світу людини 39 3.1. Художня творчість у боротьбі за формування особистості нового типу 39 3.2. На шляху до гармонії, цільності та всебічності 48 Висновок 55 Список використаної літератури 58 >>>>
-
Діагностика аутоагресивної поведінки
Вступ 3 Загальні способи оцінювання психічного стану людини. 3 Основні способи діагностики: опитування (клінічна бесіда) і спостереження. Особливості суїцидологічного опитування. 4 Допоміжні клінічні та психологічні способи діагностики аутоагресивної поведінки. 7 Суїцидальні сигнали: вербальні та невербальні. Проблема оцінювання суїцидального ризику і ступінь його вираженості у корекції та профілактиці аутоагресивної поведінки. 8 Втрата інтересу до навколишнього (аж до повної відчуженості). 11 Міркування на тему самогубства можуть здобувати " художнє" оформлення: у записній книжці, зошиті для занять зображуються малюнки, що ілюструють депресивний стан (наприклад, труни, хрести, шибениці). 11 Висновок 11 Література 13 Предмет: суїцидологія >>>>
-
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ МИСЛЕННЯ ЯК ПСИХОЛОГІЧНОЇ КАТЕГОРІЇ 6 1.1. Види й процес мислення. Теорії мислення 6 1.2. Особливості розумових процесів 13 1.3. Інтелект і мислення в сучасній психології 16 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 25 2.1. Основні аспекти шкільної зрілості 25 2.2. Формування образного мислення, творчої уяви, розвитку інтелекту та логічного мислення молодшого школяра 32 2.3. Виховання творчого мислення дітей молодшого шкільного віку 34 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИ Й АНАЛІЗ ДІАГНОСТИКИ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 40 3.1. Методики для оцінки образно-логічного мислення молодших школярів 40 3.2. Методики для оцінки розвитку наочно-дійового мислення дітей молодшого шкільного віку 45 3.3. Аналіз результатів оцінювання розвитку мислення молодших школярів 50 ВИСНОВКИ 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 60 ДОДАТКИ 62 >>>>
-
МЕТОДИ Й АНАЛІЗ ДІАГНОСТИКИ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ МИСЛЕННЯ ЯК ПСИХОЛОГІЧНОЇ КАТЕГОРІЇ 5 1.1. Види й процес мислення. Теорії мислення 5 1.2. Інтелект і мислення в сучасній психології 9 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 15 2.1. Формування образного мислення, творчої уяви, розвитку інтелекту та логічного мислення молодшого школяра 15 2.2. Виховання творчого мислення дітей молодшого шкільного віку 17 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИ Й АНАЛІЗ ДІАГНОСТИКИ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 23 3.1. Методики для оцінки образно-логічного мислення молодших школярів 23 3.2. Методики для оцінки розвитку наочно-дійового мислення дітей молодшого шкільного віку 28 3.3. Аналіз результатів оцінювання розвитку мислення молодших школярів 33 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 43 ДОДАТКИ 45 >>>>
-
ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ПРАЦЮВАТИ З ОРНАМЕНТОМ В ТЕХНІЦІ БАТІК (без додатків)
ВСТУП................................................................................................................ РОЗДІЛ 1 ІСТОРИЧНИЙ ОГЛЯД РОЗВИТКУ ОРНАМЕНТУ ТА БАТІКУ. СПОСОБИ ЙОГО ВИКОНАННЯ.................................................. 1.1 Орнаментація тканини в стародавні часи.................................................. 1.2 Орнамент. Поняття, види, мова орнаменту............................................... 1.3 Історія розвитку батіку. Види, способи, виконання................................. Висновки до 1 розділу....................................................................................... РОЗДІЛ 2 ПРАКТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНІВ У ТЕХНІЦІ БАТІКУ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА............................ 2.1 Ознайомлення учнів з мистецтвом оздоблення тканин........................... 2.2 Розробка орієнтовних планів-конспектів уроків і гуртових занять........ Висновки до 2 розділу....................................................................................... РОЗДІЛ 3 ОБГРУНТОВАННЯ ТВОРЧОГО ЗАДУМУ ТА ХУДОЖНЄ ВИРИШЕННЯ ТВОРЧОЇ РОБОТИ............................................... 3.1 Творчій задум та вибір матеріалу............................................................... 3.2 Вирішення творчого задуму........................................................................ Висновок до 3 розділу........................................................................................ ВИСНОВКИ........................................................................................................ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ........................................................... >>>>
-
Помилка та її кримінально-правове значення
Вступ 3 Розділ 1. Поняття помилки та її значення в кримінальному праві України 5 1.1. Поняття помилки в кримінальному праві України 5 1.2. Помилка та її значення для кримінальної відповідальності 10 Розділ 2. Характеристика юридичної та фактичної помилки та їх кримінально-правове значення 18 2.1. Юридична помилка та її кримінально-правове значення 18 2.2. Фактична помилка та її кримінально-правове значення 21 Висновки 26 Список джерел 28 Додатки 30 >>>>
-
Спорт і здоровя
Вступ 3 1. Поняття про здоров’я, його тлумачення та значення 4 2. Поняття і значення спорту для здоров`я 6 3. Значення спорту і рухової активності в житті людини 11 Висновки 16 Список літератури 17 >>>>
-
Дріжджі, їх значення у харчовій промисловості, побуті
Зміст 4. Дріжджі, їх значення у харчовій промисловості, побуті 3 15. Вплив вологості середовища на розвиток і біохімічну активність мікроорганізмів 8 26. Маслянокисле бродіння: збудники, умови протікання, галузі використання (хімічна реакція, збудники сировини, позитивне та негативне значення) 9 32. Мікрофлора м`яса та її походження. Мікробіологічна оцінка свіжості м`яса 13 60. Значення лікувально-профілактичного харчування. Принципи складання раціону 15 Список літератури 19 >>>>
-
Дріжджі, їх значення у харчовій промисловості, побуті
Зміст 4. Дріжджі, їх значення у харчовій промисловості, побуті 3 15. Вплив вологості середовища на розвиток і біохімічну активність мікроорганізмів 8 26. Маслянокисле бродіння: збудники, умови протікання, галузі використання (хімічна реакція, збудники сировини, позитивне та негативне значення) 9 32. Мікрофлора м`яса та її походження. Мікробіологічна оцінка свіжості м`яса 13 60. Значення лікувально-профілактичного харчування. Принципи складання раціону 15 Список літератури 19 >>>>
-
Міжнародна економіка
1. Транспортні послуги та їх значення 3 Вступ 3 1.1. Зміст та класифікація транспортних послуг 4 1.2. Значення транспортних послуг 11 Висновки 14 2. Сутність та значення міжнародного науково-технічного співробітництва 15 Вступ 15 2.1. Науково-технічна діяльність, як об`єкт міжнародного співробітництва 16 2.2. Міжнародне науково-технічне співробітництво: сутність, структура та значення 21 Висновок 27 Список використаних джерел 28 >>>>
-
Історичне значення грецького варіанта державності
Зміст Вступ 3 1.Історичне значення грецького варіанта державності 5 2. Проблема свободи в грецькій історії 8 3. Значення грецької культурної спадщини 9 Висновки 12 Список використаної літератури 13 >>>>
-
Історичне значення грецького варіанта державності
Зміст Вступ 3 1.Історичне значення грецького варіанта державності 5 2. Проблема свободи в грецькій історії 8 3. Значення грецької культурної спадщини 9 Висновки 12 Список використаної літератури 13 >>>>
-
Форми вини
Вступ...................................................................................................................3
Розділ 1. Поняття і значення вини...................................................................5
Розділ 2. Основні форми вини та їх значення.................................................9
Розділ 3. Змішана форма вини, її значення для класифікації і
при значення покарання....................................................................29
Висновки............................................................................................................31
Список використаної літератури.....................................................................33
Додаток...............................................................................................................35
>>>>
-
Видовий склад риб. Види промислового значення
Зміст Вступ 3 1. Характеристика водойми 5 2. Риби серед хребетних 7 3. Видовий склад риб. Види промислового значення 9 4. Дані про чисельність виловленої риби 25 5. Значення риб у житті людини і в народному господарстві 26 Висновок 30 Список літератури 31 >>>>
-
Видовий склад риб. Види промислового значення
Зміст Вступ 3 1. Характеристика водойми 5 2. Риби серед хребетних 7 3. Видовий склад риб. Види промислового значення 9 4. Дані про чисельність виловленої риби 25 5. Значення риб у житті людини і в народному господарстві 26 Висновок 30 Список літератури 31 >>>>
-
ЗНАЧЕННЯ ФОРМИ ДЕРЖАВИ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ДІЯЛЬНОСТІ СПЕЦСЛУЖБ
ВСТУП 3 1. Поняття форм держави 4 2. Значення форми правління для організації та діяльності спецслужб 6 3. Значення державного устрою для організації та діяльності спецслужб 16 4. Значення державного режиму для організації та діяльності спецслужб 22 Висновки 26 Список ВИКОРИСТАНої ЛІТЕРАТУРи 28 >>>>
-
Виробничий облік
План 1. Характеристика та мета виробничого обліку, його значення у формуванні інформації в системі управлінського обліку 3 2. Допустимі діапазони відхилень 6 3. Бюджетування на основі маркетингових досліджень, його суть та значення 11 4. Інвестиційні центри. Навести приклади, охарактеризувати значення та обґрунтувати необхідність їх створення 14 Ситуація 1 23 Ситуація 2 24 Практичне завдання 25 Список використаної літератури 26 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.008711 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|