|
йних матеріалів трудове навчання 9 клас
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «йних матеріалів трудове навчання 9 клас», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Трудове навчання
Зміст ВСТУП...............................................................................................................3 1. Формування національної свідомості особистості...................................4 1.1 Духовні цінності в становленні особистості громадянина..........4 1.2 Формування громадянина - головні аспекти..................................7 1.3 Національна самосвідомість особистості, та перспективи її розвитку.............................................................................................10 2. Трудове навчання........................................................................................14 2.1 Роль трудового навчання у вихованні національної свідомості особистості........................................................................................14 2.2 Виховання національної свмосвідомості учнів засобами трудового навчання..........................................................................19 ВИСНОВОК.....................................................................................................22 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ........................................................24 >>>>
-
Презентація PowerPoint з курсу "Я і Україна" Технологія організації спільного навчання учнів і вчителя
Найпоширенiшi нестандартнi уроки Урок-інтелектуальна розвага Урок-екскурсія Урок-подорож Урок-гра Приклади ігор для використання на уроках курсу “Я і Україна” 2 клас Ігрові технології навчання Приклади використання опорних схем на уроках Опорні схеми до уроку з курсу “Я і Україна” 3 клас: Розмноження квіткових Опорні схеми до уроку з курсу “Я і Україна” 3 клас: Тіла. Речовини. Молекули Опорні схеми до уроку з курсу “Я і Україна” 3 клас Будова рослин. Рослини живі організми. 34 слайди - презентація Microsoft PowerPoint >>>>
-
Естетичне виховання
Зміст ВСТУП.............................................................................................3 I. Естетичне виховання............................................................5 1.1. Роль естетичного виховання......................................5 1.2. Естетичне виховання школярів.................................9 II. Трудове навчання................................................................11 2.1. Поняття трудового навчання....................................11 2.2. Труд і розвиток особистості.....................................13 III. Естетичне виховання на уроках трудового навчання......14 ВИСНОВОК...................................................................................21 ЛІТЕРАТУРА.................................................................................23 >>>>
-
Стан та перспективи розвитку в Україні ринку будівельних матеріалів
Вступ 3 1. Основна частина 4 1.1.1. Теоретичне обгрунтування значення будівельних матеріалів 4 1.1.2. Умови зберігання будівельних матеріалів 6 1.2. Вітчизняний та зарубіжний досвід формування будівельних матеріалів 8 1.3. Характеристика торгівельного підприємства 10 1.4. Господарські взаємовідносини з постачальником та по збуту будівельних матеріалів 12 1.5. Організація продажу будівельних матеріалів 16 1.6. Формування додаткових послуг при реалізації будівельних матеріалів 19 1.7. Вплив рекламно – інформаці йних засобів на збут будівельних матеріалів 20 2. Заключна частина 26 2.1. Висновки та пропозиції 26 2.2. Додатки 28 2.3. Література 32 >>>>
-
Теорія управління матеріальними і трудовими ресурсами
1.Теорія управління матеріальними і трудовими ресурсами 2 1.1 Створення бази сировини і матеріалів 2 1.1.1 Визначення поняття «матеріальні ресурси» 2 1.1.2 Аналіз цінності сировини і матеріалів 2 1.1.3 Визначення оптимальної кількості замовлень 4 1.1.4 Вибір підприємств - постачальників сировини і матеріалів 7 1.2 Збереження сировини і матеріалів, підготовка їх до руху 9 1.2.1 Значення запасів сировини і матеріалів для підприємства. Види запасів 9 1.2.2 Витрати на зберігання матеріальних ресурсів 12 1.3. Економічне використання матеріальних ресурсів 14 1.3.1 Економічна основа раціонального використання матеріальних ресурсів 14 1.4. Управління трудовими ресурсами 19 1.4.1. Задачі й організаційна структура Управління трудовими ресурсами 19 1.4.2 Система управління персоналом на підприємстві 22 1.4.3 Профорієнтація, адаптація, навчання і підвищення кваліфікації 26 1.4.4 Оцінка трудової діяльності працівника 28 1.4.5 Зміна статусу працівника 29 1.4.6 Сучасні тенденції в організації праці і керуванні трудовими ресурсами 30 Література 33 >>>>
-
Протокольна форма досудової підготовки матеріалів.
Вступ 3 1. Поняття протокольної форми досудової підготовки матеріалів. 6 2. Підстави застосування протокольної форми досудової підготовки матеріалів. 17 3. Процесуальний порядок підготовки матеріалів за протокольною формою досудової підготовки матеріалів. 24 4. Рішення прокурора за матеріалами протокольної форми досудової підготовки матеріалів. 26 Висновки 32 Список використаної літератури. 34 Додаток 36 >>>>
-
Психологічна характеристика процесу навчання
Вступ 3 Розділ І. Педагогічний процес як цілісна система психології навчання 6 1.1. Особливості структури теорії навчання 6 1.2. Методологічні основи процесу навчання 12 1.3.Теорія поетапного формування розумових дій та їх психологічна характеристика 20 Розділ ІІ. Соціально-психологічні механізми навчання. 26 2.1. Суть евристичних методів пізнання та їх роль в дослідженнях 26 2.2. Поняття про навчальний модуль та сутність модульно-розвиваючого навчання 34 2.3. Теорія і практика сугестопедичного навчання школярів та контекстне навчання як метод активного навчання 41 Висновки 45 Список використаної літератури 49 Додатки 51 >>>>
-
Облік наявності і руху матеріалів на складах і в бухгалтерії
ВСТУП 3 1.Характеристика та визначення вартості матеріалів 4 2.Оцінка наявності і руху матеріалів на складах і в бухгалтерії 5 3.Облік наявності і руху матеріалів на складах і в бухгалтерії 8 4.Документування наявності і руху матеріалів на складах і в бухгалтерії 12 5. Інвентаризація наявності і руху матеріалів на складах і в бухгалтерії 17 4.Організація фінансового та податкового обліку матеріалів 19 Висновки 23 Список використаних джерел 24 >>>>
-
Фінанси підприємства задача
Визначити норматив обігових коштів на запас допоміжних матеріалів на плануємий рік в днях і в грошовому виразі аналітичним методом. Ціна середніх фактичних залишків допоміжних матеріалів по даним бухгалтерського обліку за звітній рік - 76 тис. грн., в тому числі залишкових матеріалів 16 тис. грн. Одноденні фактичні витрати допоміжних матеріалів - 1.2 тис. грн. Витрати допоміжних матеріалів згідно кошторису витрат на виробництво четвертого кварталу планованого року -153 тис. грн. >>>>
-
Особливості законів навчання
Вступ 2 1) Особливості законів навчання, закономірностей, принципів навчання у вищій школі 3 2) Закони навчання, їх сутність 4 3) Загальні закономірності навчально-виховного процесу 6 4) Принципи навчання у вищому навчальному закладі 11 Висновки 18 Список використаної літератури 19 >>>>
-
Особливості законів навчання
Вступ 2 1) Особливості законів навчання, закономірностей, принципів навчання у вищій школі 3 2) Закони навчання, їх сутність 4 3) Загальні закономірності навчально-виховного процесу 6 4) Принципи навчання у вищому навчальному закладі 11 Висновки 18 Список використаної літератури 19 >>>>
-
МОДЕЛЬ ТА ПРОЦЕС СИСТЕМАТИЧНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………..... 3 РОЗДІЛ 1. БЕЗПЕРЕРВНЕ НАВЧАННЯ КЕРІВНИХ ПРАЦІВНИКІВ І ФАХІВЦІВ................................................................................................................... 4 1.1. Організаційне і методичне забезпечення системи навчання кадрів.... 4 1.2. Світовий досвід навчання персоналу...................................................... 9 РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЬ ТА ПРОЦЕС СИСТЕМАТИЧНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ............................................................................................................... 15 2.1. Розробка цілі навчання............................................................................ 15 2.2. Методи навчання персоналу...................................................... ............ 17 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ ТОВ "КОМСЕРВІС"............................................................................................................. 22 3.1. Характеристика ТОВ "КОМСЕРВІС"................................................... 22 3.2. Навчання, перепідготовка, підвищення кваліфікації кадрів підприємства................................................................................................................ 26 ВИСНОВКИ................................................................................................................. 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ............................................................. 34 >>>>
-
Трудове право
1. Трудовий договір: поняття сторони та зміст 2 2. Порядок визначення розміру шкоди 22 Задача 27 17-річний учень ПТУ Омельченко протягом року у вільний від навчання час працював кур’єром у фірмі «Зустріч». Якої тривалості має бути його робочий час ? Список використаних джерел 28 >>>>
-
Психологічні особливості навчання читанню на початковому ступені
План Вступ............................................................................................................................3 Розділ І.Теоретичне обґрунтування процесу навчання читання ...........................5 1.1 Мета і зміст навчання читанню.................................................................5 1.2. Психологічні особливості навчання читання на початковому етапі...10 1.3 Навчання читанню на початковому етапі................................................16 1.3.1. навчання читанню вголос;..................................................................16 1.3.2. навчання читанню про себе...............................................................22 Розділ ІІ. Методика обґрунтування використання вправ з навчання читання в 5 класі.............................................................................................................................25 2.1 Комплекс вправ з навчання читання........................................................25 2.2 Використовування «кольорового» читання на англійській мові в початкових класах......................................................................................................30 Висновки.....................................................................................................................39 Список використаної літератури.............................................................................41 >>>>
-
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОБЛІКУ, АНАЛІЗУ І АУДИТУ ПАЛИВНО-МАСТИЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОБЛІКУ, АНАЛІЗУ І АУДИТУ ПАЛИВНО-МАСТИЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ 6 1.1. Понняття та класифікація паливно-мастильних матеріалів 6 1.2. Законодавчо-нормативна база з обліку паливно-мастильних матеріалів 10 1.3. Організація документообігу паливно-мастильних матеріалів на підприємстві 16 1.4. Методи списання паливно-мастильних матеріалів на підприємстві 22 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБЛІКУ І АУДИТУ ПАЛИВНО-МАСТИЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ НА ФЕРМЕРСЬКОМУ ГОСПОДАРСТВІ "ПІЩАНОБРІДСЬКЕ" 30 2.1. Характеристика господарської діяльності ФГ"Піщанобрідське" 30 2.2. Аналіз основних фінансово-виробничих показників ФГ"Піщанобрідське" 40 2.3. Аналіз стану обліку паливно-мастильних матеріалів на ФГ "Піщанобрідське" 49 2.4. Методика проведення аудиту паливно-мастильних матеріалів на ФГ „Піщанобрідське” 60 ВИСНОВКИ 71 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 74 ДОДАТКИ 77 >>>>
-
Педагогіка як наука, що підіймає ранг принципу навчання
Вступ 3 1. Принцип систематичності і наступності у навчанні 4 2. Принцип науковості 5 3. Принцип ґрунтовності навчання 5 4. Принцип свідомості і активності 6 5. Принцип зв’язку навчання з життям 7 6. Принцип наочності в навчанні 7 7. Принцип доступності навчання 8 8. Принцип емоційності навчання 10 9. Принцип індивідуального підходу 11 Висновки 12 Література 13 >>>>
-
Педагогіка як наука, що підіймає ранг принципу навчання
Вступ 3 1. Принцип систематичності і наступності у навчанні 4 2. Принцип науковості 5 3. Принцип ґрунтовності навчання 5 4. Принцип свідомості і активності 6 5. Принцип зв’язку навчання з життям 7 6. Принцип наочності в навчанні 7 7. Принцип доступності навчання 8 8. Принцип емоційності навчання 10 9. Принцип індивідуального підходу 11 Висновки 12 Література 13 >>>>
-
Підвищення ефективності методів навчання зоології застосуванням динамічних, текстових і набірних
Вступ 3 Розділ 1. Аналіз методичної літератури 5 1.1. Підвищення ефективності навчання та формування самоосвітньої компетенції учнів в сучасній школі 5 1.2. Ефективність використання наочних матеріалів на уроці зології 8 Розділ ІІ. Передовий педагогічний досвід вчителів зоології 10 2.1. Проблеми розробки методичної основи 10 2.2. Значущість використання схем та таблиць на уроці 13 Розділ. ІІІ Підвищення ефективності методів навчання зоології застосуванням динамічних, текстових і набірних 15 3.1. Використання наочних матеріалів на уроці зоології 15 3.2. Зоологічна екскурсія до весняного лісу 20 3.3. Узагальнюючий урок-гра на тему „Різноманіття птахів” 25 3.4. Розробка уроку зоології на тему “Хрящові риби” 31 Висновок до Розділу ІІІ 42 Загальний висновок 42 Список використаної літератури 42 Мета курсової роботи полягає у дослідженні методів ефективності навчання на уроках зоології, а саме застосування таблиць та схем при проведенні року. Визначивши актуальність та мету курсової роботи, формуємо ряд завдань для їх досягнення: 1. Аналіз методичної літератури з обраної теми. 2. Вивчення передового педагогічного досвіду вчителів, що застосовували досліджувані нами методи підвищення ефективності навчання на уроках зоології. 3. Розробка лабораторних робіт. 4. Підбиття підсумків дослідження. Предметом дослідження є ефективність методів навчання зоології. Об’єкт – таблиці та схеми на уроці зоології як ефективний метод навчання. Курсова робота складається зі вступу, двох теоретичних розділів, одного практичного та висновків. Завершує курсову роботу список використаної літератури, що було застосовано під час дослідження. >>>>
-
Судова експертиза
1. Права, обов’язки і відповідальність судового експерта 3 2. Криміналістична експертиза матеріалів, речовин та виробів 9 Експертиза волокон і волокнистих матеріалів Експертиза лакофарбових матеріалів та покриттів Експертиза нафтопродуктів та пально-мастильних матеріалів Експертиза наркотичних засобів та сильноді йних речовин Експертиза рідин, що містять спирт Експертиза металів і сплавів Експертиза полімерів, пластмас та скла СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 15 >>>>
-
Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках трудового навчання
Зміст ВСТУП..............................................................................................................3 I. Особливості психічного розвитку в юнацькому віці.........................5 II. Засоби пізнавального процесу ............................................................8 2.1. Увага........................................................................................8 2.2. Пом`ять...................................................................................11 2.3. Розвиток засобів пізнавального процесу.............................12 III. Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках трудового навчання…………………………………………...................16 2.1. Особливості розвитку пізнавального процесу.............................16 2.2. Розвиток пізнавальної активності..................................................22 2.3. Праця і всесторонній розвиток особи...........................................24 2.4. Залучення школярів в трудове самовиховання............................27 ВИСНОВОК..........................................................................................................29 ЛІТЕРАТУРА........................................................................................................30 >>>>
-
ОРГАНІЗАЦІЯ ДИФЕРЕНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Зміст ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти диференційного навчання 7 1.1 Сутність диференційного та проблемного навчання 7 1.2 Методи диференційного навчання та їх роль у вивченні математики 16 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ДИФЕРЕНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ 21 2.1 Структура уроку математики 27 Висновки 34 Список використаної літератури 36 >>>>
-
ОРГАНІЗАЦІЯ ДИФЕРЕНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Зміст ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти диференційного навчання 7 1.1 Сутність диференційного та проблемного навчання 7 1.2 Методи диференційного навчання та їх роль у вивченні математики 16 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ДИФЕРЕНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ 21 2.1 Структура уроку математики 27 Висновки 34 Список використаної літератури 36 >>>>
-
Характеристика основних груп полімерних матеріалів які використовують для виробництва полімерної тари. властивості полімерних матеріалів
Вступ 3 1. Полімерна тара в Україні 3 2. Властивості полімерних матеріалів 7 Висновки 12 Литература 14 >>>>
-
Розвиток вітчизняної методики і психології навчання іноземних мов у II половині 20 ст.
Зміст Вступ 3 Розділ І. Евоюція методів навчання іноземних мов 6 1.1 Перекладні методи навчання іноземних мов 6 1.2 Методи періоду реформ 8 1.3 Загально-дидактичні принципи навчання іноземної мови 12 Розділ ІІ. Розвиток методології навчання іноземних мов у другій половині ХХ століття 20 2.1 Етапи розвитку методів навчання іноземних мов у вітчизняній науці 20 2.2 Розробка теорії навчання іноземних мов вченими другої половини ХХ століття 22 2.4 Розвиток психології та її вплив на формування методики навчання іноземних мов у другій половині ХХ століття 32 Розділ ІІІ. Сучасні інтенсивні методики навчання іноземних мов 39 Висновки 44 Список використаних джерел 47 >>>>
-
"Аудіювання на середньому етапі навчання"
ПЛАН Вступ 1. Теоретичні основи навчання аудіювання. 1.1 Психологічні особливості аудіювання як виду мовленевої діяльності. 1.2. Основні труднощі розуміння мови на слух. 1.3. Мова вчителя на уроці. Висновки по розділу 1 2. Методика навчання аудіюванню. 2.1 Система вправ для навчання аудіюванню. 2.2 Метод навчання аудіюванню Н.В. Єлухиної "Снігова куля" чи інтенсифікація. навчання аудіюванню на середньому етапі. Висновки по розділу 2 Висновок Список використаної літератури. >>>>
-
Диференційований підхід в навчанні
ВСТУП 3 Розділ 1. Реалізація процесу навчання на сучасному етапі 4 1.1. Принципи процесу навчання 4 1.2. Поняття диференційованого навчання, види диференціації 6 Розділ 2. Організація навчання на основі диференціації 9 2.1. Врахування особливостей учнів при диференційному навчанні.13 2.2. Технологія різнорівневого навчання 10 2.3. Оцінювання при диференційованому навчанні 12 ВИСНОВОК 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 16 (20 джерел) >>>>
-
Процес навчання та його функції
Зміст Вступ……………………………………………………………………………3 Розділ I. Процес навчання та його функції………………………………......5 1.1. Суть процесу навчання……………………………………………5 1.2. Функції процесу навчання………………………………………..8 1.3. Мотивація як рушійній засіб в процесі навчання……………...13 Розділ I. Рушійні сили процесу навчання і місце вчителя в ньому……….17 2.1. Рушійні сили процесу навчання……………………………….17 2.2. Структура діяльності вчителя в навчальному процесі……….20 2.3. Психолого-педагогічні основи навчально-пізнавальної діяльності учнів………………………………………………………..22 Висновки………………………………………………………………………27 Використана література……………………………………………………...28 >>>>
-
Обучение детей письму
ПЛАН Вступ............................................................................................................ Частина 1 . Загальне визначення письма, як вид мовленнєвої діяльності................................................ 1.1 Загальне визначення письма.................................................... 1.2 Лінгвопсихологічні особливості письма................................. 1.3 Цілі та принципи навчання письма........................................ Частина 2 . Методи та прийоми навчання письма на початковому етапі.............................................................. 2.1. Лінгвістичний матеріал для письма.................................... 2.2. Типологія вправ для навчання письма............................... 2.3. Навчання графіки.................................................................. 2.4. Навчання орфографії............................................................ Висновки................................................................................................... Бібліографія.................................................................................................. >>>>
-
СУЧАСНА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ
ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1 НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗА КОРДОНОМ 5 1.1 Американські методи навчання іноземних мов 5 1.2 Європейські методи навчання 7 1.3 Психологічні особливості мовленнєво-розумової активності учнів середнього ступеню 11 РОЗДІЛ 2 ТЕРМІН „МЕТОД“. КЛАСИФІКАЦІЯ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ 14 2.1 Ранній етап розвитку методики навчання іноземної мови 14 РОЗДІЛ 3. КОМУНІКАТИВНА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ 25 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31 Додаток 33 >>>>
-
Шлях здобуття освіти
Вступ 3 1. Класифікація видів навчання 3 2. Застосування інтерактивних технологій навчання 4 3. Характеристика діяльності вчителя і учнів в деяких видах навчання 8 Висновки 12 Література 12 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.054862 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|