|
диплом пиріг з сиром
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «диплом пиріг з сиром», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Диплом з офіціантства (офіцианта)
-
Звіт про виконання виробничої практики із спеціальності фінансовий менеджмент
До практики в базі є диплом: Проблеми управління акіонерними товариствами Метою практики є узагальнення та вдосконалення знань та вмінь, одержаних під час теоретичного навчання, формування комплексу практичних навичок та вмінь з управління лінійними та функціональними підсистемами організації, підготовка до державної атестації. Питання, що вивчаються під час практики, практичні розрахунки на матеріалах реальних явищ і процесів, що відбуваються у діяльності підприємства, висвітлено в звіті про проходження перед дипломної практики. ВСТУП 2 1. ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА 3 1.1. Загальна характеристика підприємства готель Україна 3 1.2. Майно і власність підприємства 6 1.3. Відносини з зовнішнім середовищем 11 1.4. Організаційна структура і управління підприємством 13 2. ІНДИВІДУАЛЬНА ЧАСТИНА 16 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 21 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 22 Додатки 23 >>>>
-
Звіт про виконання виробничої практики із спеціальності з управління лінійними та функціональними підсистемами організації
Метою практики є узагальнення та вдосконалення знань та вмінь, одержаних під час теоретичного навчання, формування комплексу практичних навичок та вмінь з управління лінійними та функціональними підсистемами організації, підготовка до державної атестації. Практика була пройдена на підприємстві ПП „УТГ”. Результати, отримані під час проходження практики узагальнено в звіті. ПП „УТГ” - ведуча спеціалізована українська компанія, що надає консультації і послуги по розробці і створенню Торгових Центрів, підбору до них орендарів і управлінню об'єктами комерційної нерухомості. Зміст ВСТУП 2 1. ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА 3 1.1. Загальна характеристика підприємства 3 1.2. Майно і власність підприємства 6 1.3. Відносини з зовнішнім середовищем 10 1.4. Організаційна структура і управління підприємством 13 2. ІНДИВІДУАЛЬНА ЧАСТИНА 16 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 21 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 22 Додатки 23 К практике в базе есть диплом: "Оренда та управління орендними підприємствами" >>>>
-
Управління ефективністю відновлення рухомого складу на основі інноваційних технологій
Вступ 3 I Розділ. Аналіз розвитку та діяльності ТОВ„Столичне" 7 1.1. Статус підприємства. 7 1.2. Етапи розвитку. 10 1.3. Аналіз основних показників діяльності ТОВ „Столичне" 19 1.4. Аналіз організації управління. 24 II Розділ. Менеджмент інноваційних технологій в сфері виробництва 34 2.1. Економічна сутність сучасного інноваційного менеджмента 34 2.2. Методологічні засади інноваційного менеджмета в сфері технологій 37 2.3 Економіко-правові умови впровадження інноваційних технологій у виробництво 40 2.4 Методи управління ефективністю інноваційними технологіями 47 III Розділ. Заходи щодо підвищення ефективності управління виробництвом на основі інноваційних технологій. 51 3.1 Аналіз технологічної схеми ТОВ “Столичне” 51 3.2 Розробка удосконаленої технологічної схеми організації виробництва 57 3.3 Оцінка ефективності управління. 62 Висновки 67 Література 71 Додаток 1. Баланс ТОВ «Столичне» на 01.01.06 р. 76 Додаток 2. Звіт про фінансові результати за 2005 р. 79 Диплом бакалавра >>>>
-
ЗАСТОСУВАННЯ В УПРАВЛІННІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕТОДІВ (на прикладі туристичної агенції «Назва»)
курсова-бакалавр, диплом бакалавра ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ 5 1.1 Історія розвитку менеджменту 5 1.2 Сутність методів управління, їх застосування в практичній діяльності 15 1.3 Соціально психологічні методи управління, їх характеристика 22 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ (НА ПРИКЛАДІ ТУРИСТИЧНОЇ АГЕНЦІЇ «Назва») 27 2.1 Загальна характеристика туристичного підприємства 27 2.2 Аналіз трудових ресурсів в туристичній агенції «Назва» 33 2.3 Соціально-психологічні методи управління на підприємстві 37 РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ТУРИСТИЧНІЙ АГЕНЦІЇ «Назва» 42 3.1 Проблеми в застосуванні соціально-психологічних методів управління в діяльності туристичного підприємства 42 3.2 Пропозиції щодо удосконалення застосування соціально-психологічних методів управління туристичного підприємства 50 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 61 ДОДАТКИ 66-70 >>>>
-
Нотаріат контрольна
1. Державні нотаріальні контори і державні нотаріальні архіви. 3 2. Загальні правила посвідчення угод про відчуження нерухомого майна. Документи, які подаються нотаріусу при відчуженні нерухомого майна. 4 Задача 1. 11 Гр.Хромов вирішив продати автомобіль, який одержав від батьків в дар. Його дружина заперечувала проти цього. Гр.Хромов звернувся до приватного нотаріуса за консультацією. В яких випадках угоди про відчуження чи заставу майна може бути посвідчена без згоди другого з подружжя. Задача 2. 12 Після смерті своєї дружини Матвієнко Л.М. звернувся до нотаріальної контори з проханням видати йому свідоцтво про право власності на частку у спільному майні подружжя. Нотаріус пояснив, що таке свідоцтво можна отримати тільки після 6-місячного строку з дня відкриття спадщини. Це необхідно для того, щоб виявити всіх спадкоємців. Чи вірно пояснив нотаріус? Задача 3. 14 Нотаріусу представлені для посвідчення копії таких документів: а) депутатське посвідчення; б) копія рішення суду; в) виписка з договору купівлі-продажу будинку; г) диплом про закінчення ВУЗу, в якому є виправлення; д) договір довічного утримання. Чи підлягають посвідченню копії з вказаних документів? Бібліографія 16 >>>>
-
Управління міжнародною посередницькою діяльністю
Диплом ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ МІЖНАРОДНОЮ ПОСЕРЕДНИЦЬКОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ 6 1.1. Загальні поняття та роль посередницької діяльності у зовнішньоторговельній діяльності 6 1.2. Види торгово-посередницьких операцій 11 1.3. Правові та економічні засади діяльності посередників 22 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПОСЕРЕДНИКІВ МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ В СВІТІ ТА В УКРАЇНІ 35 2.1. Оцінка діяльності посередників міжнародного бізнесу 35 2.2. Загальна характеристика діяльності посередницької компанії ТОВ "Назва" 42 2.3. Аналіз та оцінка ефективності діяльності посередницької компанії ТОВ "Назва" на ринку України 62 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПОСЕРЕДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ "Назва" 81 3.1. Пошук шляхів підвищення ефективності діяльності компанії ТОВ "Ніка Київ" на ринку України 81 3.2. Обґрунтування доцільності впровадження стратегії забезпечення ефективності зовнішньоекономічної діяльності ТОВ "Назва" 93 ВИСНОВКИ 101 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 107 ДОДАТКИ 113 Звіт ВСТУП 3 1. Вид підприємства залежно від форми власності 4 2. Сутність організаційної форми управління підприємства 7 3. Техніко-економічне обґрунтування діяльності підприємства, у тому числі систему планування його зовнішньоекономічної діяльності 9 4. Дослідження менеджменту ЗЕД 15 5. Ознайомлення із внутрішніми документами підприємства, аналіз робочого дня керівника 29 6. Комунікативна система підприємства 34 7. Ознайомлення з поточними планами підприємства 36 8. Ознайомлення з організацією інформаційного забезпечення ЗЕД діяльності менеджерів 37 9. Перелік основних законодавчих і нормативних актів з правового забезпечення управлінської і зовнішньоекономічної діяльності підприємства 40 10. Індивідуальне завдання. Проаналізувати зовнішньоекономічну стратегію підприємства та визначити її ефективність 44 ВИСНОВКИ 52 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 53 ДОДАТКИ 56 >>>>
-
Бюджетна система
1. Збори і надходження до державних цільових фондів 3 2. Бюджетний дефіцит і методи його оптимізації 7 3. Житлові субсидії населенню 11 Задачі 16 Задача 8 Відповідно до тарифікаційного списку вчителів та інших працівників середньої школи на 1 вересня поточного року загальна кількість навчальних годин на тиждень визначена: по 1-4 класах - 89, 5-9 класах - 405, по 10-11 класах - 78. Фонд заробітної плати на місяць без урахування доплати за перевірку зошитів відповідно по групах класів - 975, 7250 і 1412 грн. Кількість класів у школі: 1-4 - 3 класи, 5-9 - 12, 10-11 – 4. Витрати на перевірку зошитів на місяць: по 1-4 класах – 45 грн., 5-9 класах – 178 грн., 10-11 класах – 34 грн. Визначити по групах класів: середні ставки заробітної плати вчителів; середні витрату на один клас за перевірку зошитів. Задача 13 1. У дільничній лікарні, в якій 130 ліжок, працює адміністративний персонал, що має стаж медичної роботи та категорію: - головний лікар Овдієнко В.П. - вища освіта, диплом з відзнакою, 11 років стажу та першу кваліфікаційну категорію, оперативним втручанням він не займається; - заступник головного лікаря з медичної частини Кушнарьова Л.В.- вища освіта, 12 років стажу та вищу кваліфікаційну категорію, вона лікар - акушер — гінеколог. 2.У міській наркологічній лікарні: - головний лікар Дудар К.М. - кандидат медичних наук, стаж роботи - 10 років, він - лікар-онколог; - заступник головного лікаря з медичної частини Словінський М.М. -заслужений лікар, стаж роботи - 20 років, він лікар - трансплантолог. 3.Дільничний лікар-педіатр поліклініки районної лікарні Гоголев С.В. має першу кваліфікаційну категорію з медичним стажем 12 років, працює на 0,75 ставки. Визначити ставку заробітної плати по кожному лікарю, а також середню ставку заробітної плати за групою «лікарів». Список використаної літератури 21 Додатки 22 >>>>
-
Розробка інноваційно політики на підприємстві
Випускна курсова робота ( диплом бакалавра) Зміст Вступ 4 Розділ І. Техніко-економічш показники і методи оцінки якості продуктивних інновацій 8 1.1. Об'єктивні особливості до властивості продукції (послуг). 8 1.1.1.Структура властивостей продукції. 8 1.1.2. Аналіз чотирьох суттєвих моментів у визначенні якості. 9 1.1.3. Наукове обґрунтування системного управління якості продукції. 12 1.1.4. Економічний зміст визначення рівня якості продукції. 14 1.1.5. Вдосконалення підвищення якості життя громадян України. 16 1.2. Внутрішнє середовище підприємства. 17 1.2.1. Внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства, як об'єкти управління якістю товарів і послуг. 23 1.2.2. Аналіз елементів внутрішнього середовища. 25 1.2.3. Застосування головних елементів системи управління якістю. 27 1.2.4. Маркетингова політика і цілі фірми стосовно якості. 29 1.2.5. Варіанти конкурентної стратегії підприємства. 31 1.2.6. Замкнутий цикл управління якістю. 34 1.2.7. Модель системи менеджменту якості, в основу якої покладено процеси. 34 1.3.1.Маркетингове забезпечення. 35 1.3.2. Якість управління матеріально-технічними ресурсами 36 1.3.3. Підготовка виробництва і процесу виготовлення продукції. 37 1.3.4. Призначення Міжнародних стандартів серії 14000І 39 1.4. Державне регулювання, як фактор зовнішнього середовища. 40 1.4.1. Основні завдання планування продукту. 40 1.4.2. Головні критерії визначення нового товару. 41 1.4.3. Параметричні ряди та асортиментний набір товарів. 42 1.4.4. Міжнародний досвід інформаційного забезпечення створення нової наукомісткої та високотехнологічної продукції. 42 1.4.5. Проектування та випробування нового товару. 43 Розділ II. Розширення функцій маркетингу в плануванні інноваційного процесу 2.1. Основні принципи та етапи творчої діяльності. 45 2.2. Загальна класифікація методів науково-технічного пошуку. 45 2.3. Система автоматизованого проектування. 50 Розділ III. Оцінювання комерційних перспектив інноваційного продукту (чи послуги) 52 3.1. Визначити основні складові діяльності служби маркетингу підприємства з визначенням перспектив ринкового успіху нових товарів. 52 3.2. Критерії оцінювання інноваційного продукту: 53 Розділ IV. Функціонально-економічне (вартісне) обґрунтування інноваційного продукту 56 4.1. Показати вдосконалення якості та споживчих потреб будь-якого товару на всіх стадіях ЖЦТ з використанням ФВО. 56 4.2. Дослідження товару з метою розвитку його корисних функцій для досягнення оптимального співвідношення між значенням функції для споживача та витратами на її забезпечення. 56 4.3. Основні принципи та етапи функціонально-вартісного аналізу. 58 4.4. Зміст робіт на основних етапах ФВА. 59 4.5. Коригувальна форма ФВА та її використання в маркетинговій діяльності. 60 4.6 Інверсна форма ФВА. 60 4.7 Творча форма ФВА. 60 Висновки 62 Література 65 Додаток 1. Баланс та Звіт про фінансові результати ДМА “Бориспіль” 67 Додаток 2. Екологічна політика ДМА “Бориспіль” 71 Мета роботи полягає в теоретичному обґрунтуванні та узагальненні методичних підходів і практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності управління інноваційною діяльністю промислового підприємства. Відповідно до поставленої мети, основними завданнями роботи є: - узагальнення техніко-економічних показників і методів оцінки якості продуктивних інновацій; - вивчення напрмків розширення функцій маркетингу в плануванні інноваційного процесу; - оцінка комерційних перспектив інноваційних продуктів; - узагальнення підходів до функціонально-економічного (вартісного) обґрунтування інноваційного продукту. Предметом дослідження є теоретичні та методичні підходи, принципи й методи управління інноваційною діяльністю на підприємстві. Об’єктом дослідження є інноваційний процес у ДМА “Бориспіль”. >>>>
-
Розробка інноваційної політики на підприємстві
Випускна курсова ( диплом бакалавра) Вступ 4 Розділ І. Техніко-економічні показники і методи оцінки якості продуктивних інновацій 8 1.1. Об'єктивні особливості до властивості продукції (послуг). 8 1.1.1.Структура властивостей продукції. 8 1.1.2. Аналіз чотирьох суттєвих моментів у визначенні якості. 9 1.1.3. Наукове обґрунтування системного управління якості продукції. 12 1.1.4. Економічний зміст визначення рівня якості продукції. 14 1.1.5. Вдосконалення підвищення якості життя громадян України. 16 1.2. Внутрішнє середовище підприємства. 17 1.2.1. Внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства, як об'єкти управління якістю товарів і послуг. 19 1.2.2. Аналіз елементів внутрішнього середовища. 21 1.2.3. Застосування головних елементів системи управління якістю. 23 1.2.4. Маркетингова політика і цілі фірми стосовно якості. 24 1.2.5. Варіанти конкурентної стратегії підприємства. 25 1.2.6. Замкнутий цикл управління якістю. 26 1.2.7. Модель системи менеджменту якості, в основу якої покладено процеси. 27 1.3. Вимоги міжнародних стандартів до окремих етапів і процесів створення якісної продукції. 28 1.3.1.Маркетингове забезпечення. 28 1.3.2. Якість управління матеріально-технічними ресурсами 29 1.3.3. Підготовка виробництва і процесу виготовлення продукції. 30 1.3.4. Призначення Міжнародних стандартів серії 14000І 33 1.4. Державне регулювання, як фактор зовнішнього середовища. 34 1.4.1. Основні завдання планування продукту. 34 1.4.2. Головні критерії визначення нового товару. 35 1.4.3. Параметричні ряди та асортиментний набір товарів. 35 1.4.4. Міжнародний досвід інформаційного забезпечення створення нової наукомісткої та високотехнологічної продукції. 36 1.4.5. Проектування та випробування нового товару. 37 Розділ II. Розширення функцій маркетингу в плануванні інноваційного процесу 2.1. Основні принципи та етапи творчої діяльності. 39 2.2. Загальна класифікація методів науково-технічного пошуку. 39 2.3. Система автоматизованого проектування. 44 Розділ III. Оцінювання комерційних перспектив інноваційного продукту (чи послуги) 46 3.1. Визначити основні складові діяльності служби маркетингу підприємства з визначенням перспектив ринкового успіху нових товарів. 46 3.2. Критерії оцінювання інноваційного продукту: 49 Розділ IV. Функціонально-економічне (вартісне) обґрунтування інноваційного продукту 51 4.1. Показати вдосконалення якості та споживчих потреб будь-якого товару на всіх стадіях ЖЦТ з використанням ФВО. 51 4.2. Дослідження товару з метою розвитку його корисних функцій для досягнення оптимального співвідношення між значенням функції для споживача та витратами на її забезпечення. 51 4.3. Основні принципи та етапи функціонально-вартісного аналізу. 53 4.4. Зміст робіт на основних етапах ФВА. 54 4.5. Коригувальна форма ФВА та її використання в маркетинговій діяльності. 55 4.6 Інверсна форма ФВА. 55 4.7 Творча форма ФВА. 55 Висновки 57 Література 60 Додаток. Баланс та Звіт про фінансові результати ЗАТ “Оболонь” 62 Мета роботи полягає в теоретичному обґрунтуванні та узагальненні методичних підходів і практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності управління інноваційною діяльністю промислового підприємства. Відповідно до поставленої мети, основними завданнями роботи є: - узагальнення техніко-економічних показників і методів оцінки якості продуктивних інновацій; - вивчення напрмків розширення функцій маркетингу в плануванні інноваційного процесу; - оцінка комерційних перспектив інноваційних продуктів; - узагальнення підходів до функціонально-економічного (вартісного) обґрунтування інноваційного продукту. Предметом дослідження є теоретичні та методичні підходи, принципи й методи управління інноваційною діяльністю на підприємстві. Об’єктом дослідження є інноваційний процес на ЗАТ “Оболонь”. >>>>
-
ВАРІАНТ 23 тести туризм
1. Як досягають єдності економічних інтересів у суспільстві? 2. Що таке споживча вартість товару: 3. Досконала конкуренція в економіці: 4. Аналіз беззбитковості – це: 5. Кількісний склад служби контролінгу залежить від: 6. Яке з наступних рівнянь характеризує формування доходу? 7. За теорією Дж. Кейнса обсяг споживчих витрат у країні залежить, перш за все від: 8. Яка тенденція не є характерною для сучасного світового ринку праці: 9. Найвідомішим у світі технопарком є: 10. Мінімальна сума грошей, що необхідна для проведення господарських операцій туристичному підприємству визначається за формулою: 11. З названих показників майновий стан туристичного підприємства характеризує: 12. В університетському містечку Степан відкриває кондитерську «Ласунчик». Він щойно випік перший пиріг. Що із перерахованого нижче не повинне входити в економічну вартість? 13. Фінанси виконують такі функції: 14. У яких аспектах виступає державний бюджет: 15. Історично термін «логістика» трактувався як: 16. Який показник може характеризувати кількість днів, необхідних для погашення боргів? 17. Основними принципами кредитування є: 18. Консорціумний кредит - це: 19. Якщо підприємство спрямує свою діяльність на підвищення швидкості обертання обігових коштів, то які зміни в структурі обігових коштів сприяють цьому? 20. Який вид активів підприємства відповідає наступній характеристиці: важколіквідні, слаботрасформовані, але практично не підвладні інфляційному знеціненню? 21. Для якої із наступних ситуацій на ринку товарів і послуг можна запропонувати синхромаркетинг? 22. Зниження цін порівняно з цінами конкурентів і розширення збутової мережі - шляхи реалізації: 23. До ринку організацій - споживачів не входять: 24. Який підхід до розробки бюджету ви застосуєте для нового підрозділу? 25. Найвища вибірковість аудиторії є перевагою: 26. Бувають наступні типи звітів бази даних: 27. Які з перерахованих факторів перешкоджають активному делегуванню повноважень: 28. Дивізіональна організаційна структура має такі різновиди: 29. Цілі організації повинні відповідати таким основним вимогам: 30. Виберіть з вищенаведеного переліку змістовні теорії мотивування: 1 - теорія А. Маслоу. 2 - теорія Врума. 3 - теорія МакКлелланда. 4 - теорія 2-х факторів Герцберга. 5 - теорія очікувань. б - теорія справедливості. 31. Один з напрямків кадрової роботи в організації, орієнтований на визначення стратегії, етапів розвитку просування спеціалістів це: 32. Про який вид адаптації йде мова: «Внутрішнє середовище організації негативно впливає на нового працівника»? 33. До основних факторів маркетингового макросередовища фірми не відноситься: 34. Маркетингову стратегію потрібно змінювати: 35. Круїзна компанія організовує круїз до узбережжя Антарктиди. Кількість місць обмежено, а якість послуг для туристів надзвичайно висока. Підприємство використовує стратегію: 36. Основними методами планування є: 37. Нормативний метод планування передбачає розрахунок планових показників на основі: 38. За термінами, на які розробляються техніко-економічні показники, плани поділяються на: 39. Система «точно в строк» — це: 40. Основним принципом системи виробництва «точно в строк» є: 41. Яке місто України було першим визволено українськими партизанами під час ІІ Світової війни? 42. Де встановлено пам’ятний знак на честь остаточного вигнання німецьких військ з України під час ІІ Світової війни? 43. Виділити курорт з грязьолікуванням: 44. Виділити острівний кліматичний курорт: 45. Конфлікт в сценарії анімаційної програми – це: 46. До матеріально-технічної бази дозвілля в курортному готелі не належить: 47. Який вид туризму за метою подорожі визначається як пріоритетний? 48. Який захід державної туристичної політики України, згідно законодавчих і програмних документів, спрямований на впорядкування діяльності туристичних підприємств і організацій? 49. Фірма, яка самостійно виготовляє турпродукт носить назву: 50. Туризм «молодіжний» виділяється за принципом: 51. Назвіть оптимальну температуру повітря в номері в опалювальний сезон: 52. Нормативи на значок «Турист України» було визначено у: 53. Основні риси, що характерні для транспортної системи періоду великих географічних відкриттів: 54. Перевезення собак великих порід у купе залізничного поїзду є: 55. На бенкеті «Чай» подають: 56. Обслуговування бенкету «Фуршет» закінчується подачею: 57. Провідними центрами освітнього туризму Європи є: 58. Провідними рекреаційними районами Європи є: 59. Кого можна назвати подвижником екскурсійної справи в Києві ? 60. Що є основою екскурсії ? >>>>
-
Планування обсягу податкових платежів підприємства
Вступ 3 1. Теоретичні основи планування податків і обов’язкових платежів на підприємстві. 5 1.1. Податки і обов’язкові платежі підприємства: сутність, види і джерела сплати. 5 1.2. Фактори, що визначають обсяг податків і обов’язкових платежів підприємства 12 1.3. Методи планування податків і обов’язкових платежів 17 Висновки до розділу 25 2. Дослідження механізму розрахунку і сплати податків і обов’язкових платежів . 26 2.1. Аналіз загального обсягу і структури сплачених податків і обов’язкових платежів на 26 2.2. Дослідження впливу факторів, що визначають зміну обсягів сплачених податків і обов’язкових платежів 31 2.3. Оцінка ефективності політики сплати податків і обов’язкових платежів . 33 Висновки до розділу 41 3. Обґрунтування планового розміру податків і обов’язкових платежів . 43 3.1. Розробка плану прогнозу основних результатів господарської діяльності ПП “ОВ-Сервіс”, що є базою оподаткування та обґрунтування необхідного обсягу сплати податків і обов’язкових платежів 43 3.2. Механізм сплати податків і розробка платіжного календаря 48 Висновки до розділу 52 Висновок 54 Список використаної літератури 57 Додаток 1. Баланс (ф.1) і Звіт про фінансові результати (ф.2) за 2003 рік 61 Список використаної літератури 1. Закон України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, що спричинили втрату працездатності" від 23.09.1999 p., №1105-XIV. 2. Закон України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" від 02.03.2000 p., №1533-111. 3. Закон України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, обумовленими народженням і похованням" від 18.01.2001р., №2240-111. 4. Закон України "Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування" від 26.06.1997 p., №400/97-ВР (з наступними змінами і доповненнями). 5. Закон України "Про внесення змін до деяких законів України з питань загальнообов'язкового державного соціального страхування" від 17.01.2002 p., №2980-111. 6. Закон України "Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні" від 16.07.1999 p., №996-XIV. 7. Закон України "Про податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів" від 18.02.1997 р. 8. Порядок ведення Книги обліку доходів і витрат суб'єкта малого підприємництва — юридичної особи, що застосовує спрощену систему оподаткування, обліку і звітності, затверджений наказом ДПАУ від 13.10.1998 р. №477. 9. Порядок ведення платниками податку обліку приросту (убутку) балансової вартості покупних матеріалів, сировини, комплектуючих виробів та напівфабрикатів на складах, у незавершеному виробництві та залишках готової продукції. Затверджено наказом ДПА України від 12.08.1997 p., №291. Порядок ведення і складання податкового звіту про результати діяльності виконавця довгострокових договорів (контрактів). Затверджено наказом ДПА від 31.07.1997 p., №275. 10. Порядок заповнення та подання податкової декларації про податок на додану вартість. Затверджено наказом ДПА від 30.05.1997 p., №166 (з наступними змінами і доповненнями). 11. Порядок заповнення податкової накладної. Затверджено наказом ДПА від 30.05.1997 p., №165 (з наступними змінами і доповненнями). 12. Порядок складання декларації про прибуток підприємства. Затверджено наказом ДПА України від 21.01.1998 p., №37 (з наступними змінами і доповненнями). 13. Порядок ведення Книги обліку придбання товарів (робіт, послуг). Затверджено наказом ДПА України від 08.10.1998 p., №469. 14. Порядок ведення Книги обліку продажу товарів (робіт, послуг). Затверджено наказом ДПА України від 8.10.1998 p., №469. 15. Порядок ведення податкового обліку та складання податкової звітності результатів спільної діяльності на території України без створення юридичної особи. Затверджено наказом ДПА України від 16.01.1998 p., №14. 16. Положення про державну реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності. Затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.1998 p., №3740 (зі змінами від 16.03.2000р., №501). 17. Положення про спрощену форму обліку суб'єктів малого підприємництва, затверджено наказом МФУ від 30.09.1999 p., №96. 18. Щодо затвердження податкового роз'яснення. Наказ ДПА України від 13.02.2002 p., №68. 19. Інструкція по бухгалтерському обліку податку на додану вартість. Затверджена наказом Міністерства фінансів України від 1.07.1997 р. (з наступними змінами і доповненнями), №218. 20. Закон України "Про систему оподаткування" від 25.06.1991 р. (з наступними змінами і доповненнями). 21. Закон України "Про плату за землю" від 03.07.1992 p., №2536-12. 22. Закон України "Про податок на додану вартість" від 3.04.1997 p., №168/97-ВР (з наступними змінами і доповненнями). 23. Указ Президента України від 07.08.1998 p., №857/98 "Про деякі зміни в оподаткуванні". 24. Указ Президента України від 28.06.1999 p., №746/99 "Про внесення змін до Указу Президента від 3.07.1998 р. №727 "Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємства". 25. Закон України "Про оподаткування прибутку підприємств" від 22.05.1997 p., №283/97-BP (з наступними змінами і доповненнями). 26. Бланк И.А. Управление прибылью. – К.: «Ника-Центр», 1998. 27. Все про оподаткування прибутку підприємств //Галицькі контракти, 1998, №47. 28. Єлисєєв А. Мінімізація податків законними способами.// Український дiловий тижневик "Контракти" / № 36 вiд 08-09-2003 29. Завгородний В.П. Настольная книга бухгалтера малого бизнеса. — К.: Вира-Р Дакор, 2000. - 608с. 30. Косарчук В.П. Система оподаткування в Україні.Методичний посібник. К:ДПА, 2003 рік 31. Костюк Д. Бухгалтерський облік на малих підприємствах згідно з П(С)БО. 3-тє вид. доп. - Харків: Фактор, 2001. - 196 с. 32. Литвиненко Я.В. Податкова політика: Навч. посібник. – К.:МАУП, 2003. – 224 с. 33. Малышкин А.Й., Налоговый учет: ситуации й решения. Пособие. — К.: Либра, 1999 р. 34. Нова бухгалтерія. Як правильно платити ПДВ. - Бібліотека "Дебета -Кредита", 2001. - 386 с. 35. Нова бухгалтерія. Як правильно платити єдиний податок. - Бібліотека "Дебета - Кредита", 2001. - 386 с. 36. Нова бухгалтерія. Як правильно платити податок на прибуток. — Бібліотека "Дебета - Кредита", 2001. - 386 с. 37. Онищенко Т. Приватний підприємець: - 2-ге вид., перероб. і доп. - Харків: Фактор, 2001. - 452 с. 38. Панасюк В.М. Ковальчук Є.К. Бобрівець С.В. Податковий облік: Навчальний посібник. – Тернопіль: Карт-бланш, 2002. – 260 с. 39. Пиріг І.М., Хомин П.Я., Данилюк Б.І. Облік податку на додану вартість, валових витрат і доходів. — Тернопіль: Джура, 1998. 40. Рева Т.М. Податковий менеджмент: навчальний посібник. – Київ: Центр навчальної літератури, 2003. – 282 с. 41. Савченко О. Єдиний податок. 7-ме вид., перероб. і доп. - Харків: Фактор, 2001. - 192с. 42. Савчук В.П. Управление финансами предприятия. М:"Бином" - 2003 г., 480 стр. 43. Савчук В.П. Финансовое планирование и разработка бюджета предприятия. М:"Бином" - 2003 г., - 97 с. 44. Софронова В.В. Финансовый менеджмент на предприятиях в условиях неплатежей // Финансы. - 1999. - №7. - С.21-22. 45. Філімоненков О.С. Фінанси підприємств: Навчальний посібник. – К.: Ельга, Ніка-Центр, 2002. – 360 с. 46. Фінанси підприємств: Підручник / Керівник авт. кол. і наук. ред. проф. А. М. Поддєрьогін. 3-тє вид., перероб. та доп. - К.: КНЕУ, 2000. - 460 с., іл. 47. Фінансовий менеджмент./За ред. Проф. Г.Г.Кірейцева. – Київ:ЦУЛ, 2002. -496 с. 48. Чебанова Н.В. Василенко Ю.А. Бухгалтерський фінансовий облік: Посібник. К:”Академія”, 2002. - 672 с. >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.004399 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|