|
Психологічні та моральні вимоги до працівника банку
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «Психологічні та моральні вимоги до працівника банку», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Психічні і моральні якості медичного працівника
Зміст Вступ 3 1. Психічні і моральні якості медичного працівника 3 2. Збереження лікарської таємниці - один із основних, фундаментальних морально-етичних принципів медицини 7 Висновки 15 Список використаної літератури 16 >>>>
-
Психічні і моральні якості медичного працівника
Зміст Вступ 3 1. Психічні і моральні якості медичного працівника 3 2. Збереження лікарської таємниці - один із основних, фундаментальних морально-етичних принципів медицини 7 Висновки 15 Список використаної літератури 16 >>>>
-
Психологічні вимоги до методів організації уроку в початкових класах школи
План Вступ 3 1. Психологічні вимоги до уроку: 3 2. Цілі уроку, орієнтовані на розвиток особистості дитини 6 3. Психологічні вимоги до оцінювання 8 Висновки 10 Список використаної літератури 12 >>>>
-
МОРАЛЬНА КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА
Вступ 3 Розділ 1. Поняття професійної компетентності 5 1.1. Сутність "професійної компетентності" 5 1.2. Моральна культура спілкування 7 Розділ 2. Професійно-етичні вимоги до соціального працівника 15 2.1. Професійні вимоги до спеціаліста з соціальної роботи 15 2.2. Особистісні риси соціального працівника 19 Розділ 3. Проблеми та перспективи розвитку професії соціального працівника 22 Висновки 27 Список використаної літератури 31 >>>>
-
Вимоги до соціальних працівників
Вступ 2 1. Місце соціального працівника та соціального педагога в суспільстві 3 2. Вимоги до соціального працівника. Професійний кодекс соціолога 9 Література 12 >>>>
-
"Професіональний і духовно-моральний портрет соціального працівника"
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Поняття професіоналізму в соціальній роботі 5 Розділ 2. Ролі та функції соціального працівника 11 2. 1. Ролі соціальних працівників 11 2. 1.1. Поняття професійних ролей 11 2.1.2. Група практичних ролей 12 2. 1.3. Група посередницьких ролей 19 2. 1.4. Інші ролі, в яких виступає соціальний працівник 22 2. 2. Функції соціальних працівників 23 2.2. 1. Поняття функцій соціального працівника 23 2. 2.2. Клас базисних функцій 24 2. 2.3. Клас спеціальних функцій соціального працівника 26 Розділ 3. Вимоги до якостей особистості соціального працівника 29 3.1. Особисті якості соціального працівника 29 3.2. Основні вимоги та неприпустимі у професійній діяльності якості соціального працівника 31 Висновки 35 Список використаних джерел 37 >>>>
-
"Професіональний і духовно-моральний портрет соціального працівника"
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Поняття професіоналізму в соціальній роботі 5 Розділ 2. Ролі та функції соціального працівника 11 2. 1. Ролі соціальних працівників 11 2. 1.1. Поняття професійних ролей 11 2.1.2. Група практичних ролей 12 2. 1.3. Група посередницьких ролей 19 2. 1.4. Інші ролі, в яких виступає соціальний працівник 22 2. 2. Функції соціальних працівників 23 2.2. 1. Поняття функцій соціального працівника 23 2. 2.2. Клас базисних функцій 24 2. 2.3. Клас спеціальних функцій соціального працівника 26 Розділ 3. Вимоги до якостей особистості соціального працівника 29 3.1. Особисті якості соціального працівника 29 3.2. Основні вимоги та неприпустимі у професійній діяльності якості соціального працівника 31 Висновки 35 Список використаних джерел 37 >>>>
-
Професійний портрет соціального працівника
Вступ 3 Розділ 1. Професійна майстерність соціального працівника та фактори, що впливають на її формування 6 Розділ 2. Професійно-етичні якості та соціально-психологічні цінності соціального працівника 16 Розділ 3. Проблеми професіоналізму в соціальній роботі 29 Висновки 39 Список використаних джерел 42 >>>>
-
Психологічні вимоги до ділової людини
Зміст Вступ 3 1 Особистість як суб’єкт управління 4 2 Психологічні вимоги до ділової людини 7 3 Формування позитивного ставлення до керівника 8 Висновок 16 Використана література 17 >>>>
-
Психологічні вимоги до ділової людини
Зміст Вступ 3 1 Особистість як суб’єкт управління 4 2 Психологічні вимоги до ділової людини 7 3 Формування позитивного ставлення до керівника 8 Висновок 16 Використана література 17 >>>>
-
Професійна компетентність спеціаліста з соціальної роботи і шляхи її формування
Вступ...................................................................................................................3
Розділ 1. Поняття професійної компетентності..............................................5
1.1. Сутність професійної компетентності ...........................................5
1.2. Професійна компетентність у соціальній роботі............................10
Розділ 2. Професійно-етичні вимоги до соціального працівника................25
2.1. Професійні вимоги до спеціаліста з соціальної роботи..................25
2.2. Особистісні риси соціального працівника.......................................33
Розділ 3. Проблеми та перспективи розвитку професії соціального
працівника..........................................................................................49
Висновки.............................................................................................................72
Список використаної літератури......................................................................77
>>>>
-
Особливості взаємодії соціального працівника з клієнтами соціальної роботи
Вступ 3 Розділ 1. Соціальна робота як особливий вид діяльності 5 Розділ 2. Особливості взаємодії соціального працівника з клієнтами соціальної роботи 14 2.1. Професійне спілкування соціального працівника 14 2.2. Фактори, які впливають на спілкування з клієнтами соціальної роботи 16 2.3. Основні психологічні компоненти взаємодії при спілкуванні соціального працівника з клієнтом 18 Розділ 3. Взаємодія соціального працівника з клієнтами відділення соціальної допомоги вдома Дніпровського району м. Києва 20 3.1. Особливості взаємодії соціального працівника з клієнтами відділення 20 3.2. Принципи та техніки професійного спілкування з клієнтами 26 Висновки 29 Список використаних джерел 31 >>>>
-
Особливості взаємодії соціального працівника з клієнтами соціальної роботи
Вступ 3 Розділ 1. Соціальна робота як особливий вид діяльності 5 Розділ 2. Особливості взаємодії соціального працівника з клієнтами соціальної роботи 14 2.1. Професійне спілкування соціального працівника 14 2.2. Фактори, які впливають на спілкування з клієнтами соціальної роботи 16 2.3. Основні психологічні компоненти взаємодії при спілкуванні соціального працівника з клієнтом 18 Розділ 3. Взаємодія соціального працівника з клієнтами відділення соціальної допомоги вдома Дніпровського району м. Києва 20 3.1. Особливості взаємодії соціального працівника з клієнтами відділення 20 3.2. Принципи та техніки професійного спілкування з клієнтами 26 Висновки 29 Список використаних джерел 31 >>>>
-
Психологічні проблеми керування
ЗМІСТ 1. Об’єкт, суб’єкт керування 3 2. Психологічні концепції керування 5 3. Психологічні вимоги до керівника на сучасному етапі 12 4. Фактори взаємодії керівника та підлеглих 16 Список використаної літератури 22 >>>>
-
Релігія і мораль
1. Релігія про джерела моральності людини. Особливості релігійної та світської моралі. 3 2. Християнські моральні заповіді та християнський ідеал людини 6 3. Моральні принципи ісламу. Сенс життя і моральні цінності мусульманина. 9 4. Моральний ідеал буддизму 12 Список використаної літератури 15 >>>>
-
Професійна деформація працівників органів правопорядку, її профілактика і подолання
ПЛАН Завдання 1 3 Завдання 2. Особа працівника міліції, як суб’єкт правоохоронної діяльності та об’єкт психологічного аналізу. 4 1. Психологічні особливості діяльності працівника ОВС 4 2. Пізнавальна діяльність працівника ОВС 4 3. Вольові якості особистості в діяльності співробітника ОВС 11 4. Професійна деформація працівників органів правопорядку, її профілактика і подолання. 15 Література 20 >>>>
-
Естетика зовнішнього вигляду працівника готельного комплексу
ВСТУП 2 ПОНЯТТЯ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ГОТЕЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА 3 ВПЛИВ МОДИ НА ФОРМУВАННЯ ЗОВНІШНЬОГО ВИГЛЯДУ ПРАЦІВНИКА 4 ВІД СОЦІАЛЬНОГО СТАТУСУ ДО ПЕРСОНАЛЬНОГО ПОЛОЖЕННЯ 5 ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД ЯК ОЗНАКА ПРАЦІВНИКА 8 ВИСНОВОК 9 ЛІТЕРАТУРА 11 >>>>
-
Біологічні, психологічні та соціальні фактори старіння
ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Біологічні, психологічні та соціальні фактори старіння 5 1.1. Фізіологічні (біологічні) зміни особистості старої людини і врахування їх в діяльності соціального працівника 5 1.2. Соціальні аспекти життя людей похилого віку 6 1.3. Психологічні зміни в старості 8 Розділ 2. Соціально-психологічні типи людей похилого віку 13 Розділ 3. Роль і завдання соціальних служб у роботі з людьми похилого віку 16 Розділ 4. Громадська опіка і соціальне обслуговування одиноких похилого віку 19 Висновок 29 Література 32 >>>>
-
Біологічні, психологічні та соціальні фактори старіння
ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Біологічні, психологічні та соціальні фактори старіння 5 1.1. Фізіологічні (біологічні) зміни особистості старої людини і врахування їх в діяльності соціального працівника 5 1.2. Соціальні аспекти життя людей похилого віку 6 1.3. Психологічні зміни в старості 8 Розділ 2. Соціально-психологічні типи людей похилого віку 13 Розділ 3. Роль і завдання соціальних служб у роботі з людьми похилого віку 16 Розділ 4. Громадська опіка і соціальне обслуговування одиноких похилого віку 19 Висновок 29 Література 32 >>>>
-
Організація касової роботи в банку
Вступ І. Теоретична частина 1. Організація роботи касового апарату банку 1.1. Поняття касових операцій банку 1.2. Касовий апарат банку 1.3. Організація роботи касового апарату 2. Порядок здійснення касових операцій банку із СГД 2.1. Загальні вимоги до оформлення касових документів, 2.2. Приймання банком готівки 2.3. Порядок видачі готівки з каси банку 2.4. Здійснення касових операцій із застосуванням платіжних карток 2.5. Порядок вилучення з обігу та передавання для дослідження сумнівних банкнот (монет) 3. Облік касових операцій 3.1. Вимоги МСБО щодо відображенняч готівки у фінансовій звітності 3.2. Структура рахунків для обліку готівкових коштів 3.3. Організація та облік операцій з інкасування грошового виторгу ІІ. Практична частина 4. Досвід банку з ведення касових операції СГД 4.1. Документальне оформлення та облік касових операцій СГД (практичний приклад) Висновки Список використаної літератури >>>>
-
Бар’єри спілкування
Вступ 3 1. МОРАЛЬНІ БАР'ЄРИ СПІЛКУВАННЯ 4 2. ПСИХОЛОГІЧНІ БАР'ЄРИ СПІЛКУВАННЯ 8 Висновки 14 Література 15 Вступ Люди, як правило, починають спілкуватися з якогось приводу. При цьому їхні дії пов'язані з предметом спілкування, який визначає його сутність, дає змогу визначити його спрямованість. Існує, наприклад, спілкування інтимне, професійне, ділове та ін. Але не завжди спілкування відбувається нормально, не завжди люди розуміють одне одного, хоч і розмовляють однією мовою. Між ними нібито виникають певні бар’єри, які заважають їм спілкуватися. Природу виникнення цих бар’єрів можна розглядати як з моральної, так і з психологічної точки зору. Між людьми розпочинаються непорозуміння або через розбіжності їх моральних орієнтирів, моральних цінностей, або через психологічні особливості, точніше, психологічні недосконалості людського індивіда. В даній роботі будуть розглянуті ці бар’єри, які мають загальну назву "бар’єри спілкування". Висновки Бар'єри спілкування – це психологічні стани, в яких людина відчуває неадекватну пасивність, що перешкоджає спілкуванню. Вони можуть виникати як у зв’язку з емоційним станом тих, хто спілкується, а також у зв’язку з нерозумінням смислу висловлювань. Бар’єри спілкування можна підрозділити на бар’єри моральні та психологічні. Вони пов'язані з упередженістю та помилковою мотивацією людини. Психологічні бар’єри значним чином залежать від психологічних особливостей сприйняття людини людиною. У реальному спілкуванні бар'єри присутні у виді незалежних механізмів, що дані людині для захисту, але їхня дійсна природа людині не відома. Процеси взаєморозуміння залежать від моральних і психологічних установок особистості до певних ідей або до того, хто їх передає. Якщо ці установки позитивні, то процес сприймання відбувається успішно, у противному разі з’являються знову ж таки бар’єри. >>>>
-
Напрями та засоби встановлення партнерських відносин клієнта і соціального працівника при визначенні завдань спілкування
Вступ 3 1. Сутність та особливості взаємодії соціального працівника і клієнта 4 2. Основні напрями професійної взаємодії соціального працівника з клієнтом 7 3. Відновлення соціального функціонування як основна задача соціального працівника 13 Висновок 16 Література 17 >>>>
-
Основи охорони праці
1. Вимоги до організації робочого місця працівника. 3 2. Система протипожежного та противибухового захисту підприємства 15 Література 23 >>>>
-
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ТИПИ ЛЮДЕЙ ПОХИЛОГО ВІКУ
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. БІОЛОГІЧНІ, ПСИХОЛОГІЧНІ ТА СОЦІАЛЬНІ ФАКТОРИ СТАРІННЯ 5 1.1. ФІЗІОЛОГІЧНІ (БІОЛОГІЧНІ) ЗМІНИ ОСОБИСТОСТІ СТАРОЇ ЛЮДИНИ І ВРАХУВАННЯ ЇХ В ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА 5 1.2. СОЦІАЛЬНІ АСПЕКТИ ЖИТТЯ ЛЮДЕЙ ПОХИЛОГО ВІКУ 6 1.3. ПСИХОЛОГІЧНІ ЗМІНИ В СТАРОСТІ 8 РОЗДІЛ 2. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ТИПИ ЛЮДЕЙ ПОХИЛОГО ВІКУ 12 РОЗДІЛ 3. ГРОМАДСЬКА ОПІКА І СОЦІАЛЬНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ОДИНОКИХ ГРОМАДЯН ПОХИЛОГО ВІКУ 15 3.1. ПОНЯТТЯ, ЗАВДАННЯ ТА ВИДИ СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЛЮДЕЙ ПОХИЛОГО ВІКУ 15 3.2. СТАЦІОНАРНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ 22 3.3. ДІЯЛЬНІСТЬ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ЦЕНТРІВ СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПЕНСІОНЕРІВ ТА ОДИНОКИХ НЕПРАЦЕЗДАТНИХ ГРОМАДЯН ЩОДО НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ЛЮДЯМ ПОХИЛОГО ВІКУ 30 ВИСНОВОК 36 ЛІТЕРАТУРА 39 >>>>
-
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ТИПИ ЛЮДЕЙ ПОХИЛОГО ВІКУ
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. БІОЛОГІЧНІ, ПСИХОЛОГІЧНІ ТА СОЦІАЛЬНІ ФАКТОРИ СТАРІННЯ 5 1.1. ФІЗІОЛОГІЧНІ (БІОЛОГІЧНІ) ЗМІНИ ОСОБИСТОСТІ СТАРОЇ ЛЮДИНИ І ВРАХУВАННЯ ЇХ В ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА 5 1.2. СОЦІАЛЬНІ АСПЕКТИ ЖИТТЯ ЛЮДЕЙ ПОХИЛОГО ВІКУ 6 1.3. ПСИХОЛОГІЧНІ ЗМІНИ В СТАРОСТІ 8 РОЗДІЛ 2. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ТИПИ ЛЮДЕЙ ПОХИЛОГО ВІКУ 12 РОЗДІЛ 3. ГРОМАДСЬКА ОПІКА І СОЦІАЛЬНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ОДИНОКИХ ГРОМАДЯН ПОХИЛОГО ВІКУ 15 3.1. ПОНЯТТЯ, ЗАВДАННЯ ТА ВИДИ СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЛЮДЕЙ ПОХИЛОГО ВІКУ 15 3.2. СТАЦІОНАРНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ 22 3.3. ДІЯЛЬНІСТЬ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ЦЕНТРІВ СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПЕНСІОНЕРІВ ТА ОДИНОКИХ НЕПРАЦЕЗДАТНИХ ГРОМАДЯН ЩОДО НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ЛЮДЯМ ПОХИЛОГО ВІКУ 30 ВИСНОВОК 36 ЛІТЕРАТУРА 39 >>>>
-
Згуртованість та соціальний розвиток колективу
1. Суть та стадії згуртованості колективу…………………………….3 – 4 2. Особливості управління персоналом на етапах розвитку колективу……………………………………………………..4 – 6 3. Колективи згуртовані, розчленовані та роз'єднані. Фактори, що впливають на згуртованість колективу………………...6 – 7 4. Роль комунікацій в управлінні персоналом………………………..7 – 8 5. Соціально-психологічні особливості колективу як об'єкта управління…………………………………………………..9 – 10 6. Психологічна сумісність працівників в організаціях……………10 – 13 7. Вимоги до психологічних якостей працівників та керівників сучасних організацій……………………………………..13 – 14 8. Психологічні риси особистості керівника, вимоги до нього як до лідера………………………………………………14 9. Специфіка процесу управління персоналом в Багатонаціональних організаціях……………………………………..15 – 17 10. Сутність та значення соціального розвитку колективу………….17 – 18 11. Література………………………………………………………………...19 >>>>
-
Основні вимоги до оформлення особової справи
З М І С Т 1. Основні вимоги до оформлення особової справи 3 2. Оформіть договір щодо матеріальної відповідальності на співробітника 5 3. Лист-претензія щодо невиконання пунктів договору 7 4. Атестаційна характеристика на працівника фірми 9 5. Табулятор, його призначення. Дії з табулятором. 11 6. Оформіть таблицю 13 7. Список літератури 15 >>>>
-
Основні вимоги до оформлення особової справи
З М І С Т 1. Основні вимоги до оформлення особової справи 3 2. Оформіть договір щодо матеріальної відповідальності на співробітника 5 3. Лист-претензія щодо невиконання пунктів договору 7 4. Атестаційна характеристика на працівника фірми 9 5. Табулятор, його призначення. Дії з табулятором. 11 6. Оформіть таблицю 13 7. Список літератури 15 >>>>
-
История психологии
1. Психологічні погляди Г. Сковороди 3 2. Психологічні вчення йогів 7 3. Психологічні аспекти фетишизму 14 Список використаної літератури 18 >>>>
-
История психологии
1. Психологічні погляди Г. Сковороди 3 2. Психологічні вчення йогів 7 3. Психологічні аспекти фетишизму 14 Список використаної літератури 18 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.008744 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|