|
інтерв ю з і Гобсеком
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «інтерв ю з і Гобсеком», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Лінгвістичні особливості текстів-інтерв ю
Зміст Вступ 3 Розділ І. Інтерв‘ю як жанр публіцистичного стиля мовлення 6 1.1 Жанр інтерв‘ю в сучасній газеті 6 2.2 Інтерв‘ю як жанровий різновид діалогу 8 Розділ ІІ. Комунікативно-прагматичний аспект дослідження текстів інтерв’ю в сучасній пресі 13 1.1 Жанрова характеристика текстів- інтерв‘ю 13 1.2 Прагматичний аспект інтерв’ю в пресі 15 1.3 Специфіка тектів- інтерв‘ю 16 Розділ ІІІ. Структурні особливості текстів інтерв’ю 18 3.1 Композиція та стандартні засоби вираження в текстах- інтерв‘ю 18 3.2 Комунікативні блоки та мовленнєві акти в текстах- інтерв‘ю 20 3.3 Стилістичні засоби текстів інтерв’ю в сучасній пресі 22 Висновки 25 Список використаних джерел та літератури 27 >>>>
-
Інтерв’юер та респондент як головні діючі особи інтерв’ю: природа та особливості комунікативного контакту
Вступ 3 I. Особливості інтерв’ю як методу соціологічного дослідження 5 1.1. Особливості інформаційного обміну між інтерв’юером та респондентом 5 1.2. Специфіка отримання та інтерпретації соціологічної інформації в ситуації інтерв’ю 8 1.3. Стадії комунікативного контакту інтерв’юера та респондента 10 ІІ. Фактори ефективності комунікації інтерв’юера та респондента 13 2.1. Лексика та фразеологія інтерв’юера та респондента 13 2.2. Часові показники адекватності комунікативного контакту інтерв’юера та респондента 15 2.3. Умови проведення інтерв’ю 19 III. Мотиваційні аспекти комунікативного контакту між інтерв’юером та респондентом 22 3.1. Загальні закономірності підтримання мотивації в ситуації інтерв’ю 22 3.2. Залежність мотивації до інтерв’ю від демографічних характеристик респондентів 25 3.3. Залежність мотивації від часової динаміки інтерв’ю 28 Висновки 31 Список використаних джерел 33 Додатки 35 >>>>
-
Використання соціологічного інтерв’ю в соціальній роботі в будь якій країні
Вступ 3 1. Інтерв’ю – як усний вид опитування 4 2. Основні етапи організації та проведення 7 соціологічного інтерв’ю 7 3. Види інтерв’ю, необхідних для соціальної роботи 11 Висновок 16 Список використаної літератури 18 >>>>
-
Інтерв’ю: основні принципи професійного спілкування журналіста
Вступ 2 Розділ І. Інтерв’ю як жанр журналістики. 7 1.1. Інтерв’ю як жанр журналістики. 7 1.2. Різновиди інтерв’ю. 17 1.3. Форми організації інтерв ю. 21 Розділ ІІ. Професійне спілкування журналіста. 30 2.1. Професійне спілкування журналіста. 30 2.2. Інтерв’ю: більше ніж питання і відповіді. 34 2.3. Техніка психологічного інтерв’ю. 39 2.4. Професійно-етичні якості журналіста. 43 Розділ ІІІ. Етичне регулювання журналістської діяльності. 47 3.1. Про вік журналістської моралі. 47 3.2. Службова етика. 52 3.3. Кодекс, як механізм саморегуляції в журналістських суспільствах. 57 3.4. Ціннісно - етичне регулювання журналістської діяльності в Україні. 61 Висновки 71 Список використаної літератури 75 >>>>
-
Фокусоване інтерв’ю, як методика маркетингових досліджень
Вступ 3 1. Метод інтерв’ю у практиці соціологічних опитувань 4 2. Метод фокус-групи 7 3. Фокусоване інтерв'ю за Р. Мертоном та фокус-групи 9 Висновок 17 Література 19 >>>>
-
Опитування як метод формування маркетингової інформації: індивідуальне інтерв'ю та інтерв'ю за методом фокус групи
Вступ 3 1. Опитування як метод формування маркетингової інформації 4 2. Переваги та недоліки індивідуального інтерв'ю 6 3. Метод фокус-групи 15 Висновок 19 Список використаної літератури 20 >>>>
-
Інтерв’ю, його особливості та різновиди. Основні фази інтерв’ю і вимоги до їх проведення
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 1.Нейл Смейзер. Социология. - М.: Феникс, 2004. 2.Социология: наука об обществе. Под ред. проф. Андрущенко. – Харьков, 2002. 3.Кравченко В.В. Введение в социологию. – М.: ЮНИТИ, 2002. 4.Радугин А.А., Радугин К.А. Социология. - М.: Центр, 2000. 5.Диалектика. Творчество. Гумманизм. – С.-Пб., 2005. >>>>
-
1. Класифікація емпіричних соціологічних досліджень. 2. Глибинні інтерв’ю як метод отримання даних у процесі якісного дослідження. Умови і сфери застосування глибинних інтерв’ю. 3. Різновиди невипадкової вибірки. Особливості вибірок цільової, квотної, стихійної
1. КЛАСИФІКАЦІЯ ЕМПІРИЧНИХ СОЦІОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 3 2. ГЛИБИННІ ІНТЕРВ’Ю ЯК МЕТОД ОТРИМАННЯ ДАНИХ У ПРОЦЕСІ ЯКІСНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ. 5 УМОВИ І СФЕРИ ЗАСТОСУВАННЯ ГЛИБИННИХ ІНТЕРВ’Ю 5 3. РІЗНОВИДИ НЕВИПАДКОВОЇ ВИБІРКИ. ОСОБЛИВОСТІ ВИБІРОК ЦІЛЬОВОЇ, КВОТНОЇ, СТИХІЙНОЇ 10 Список використаної літератури 16 >>>>
-
Методи спостереження та інтро інспекції (самоспостереження). Експеримент. Методи опитування (анкетування та інтерв’ю)
ЗМІСТ Вступ 3 1. Методи спостереження та інтроінспекції (самоспостереження) 5 2. Експеримент 9 3. Методи опитування (анкетування та інтерв’ю) 13 Висновок 17 Список використаної літератури 19 >>>>
-
Контрольна з соціології
План. Теорія. Питання 1. З чого починаються соціальні відносини? Опишіть формування та розвиток соціального зв'язку від „контакту" до „соціального 3 інституту" 3 Питання 2. Опитування та його різновиди, особливості анкетування та інтерв'ю 3 Різновиди опитування 4 Інтерв'ю 4 Анкетні опитування 5 Практична робота. Соціальний портрет наркомана та соціальні наслідки наркоманії 8 Розробка програми дослідження 8 Вибір та застосування методів збору інформації 10 Аналіз, висновки, рекомендації 10 Використана література 12 Додаток № 1. 13 >>>>
-
Вплив психотравми на формування невротичного розладу
курсова робота Предмет: дитяча психологія та патопсихологія Зміст Розділ І. Сучасні теорії невротичних розладів 4 1.1. Визначення неврозу 4 1.2 Класифікація неврозів 5 1.3 Клінічна картина дитячих неврозів 7 Розділ II. Формування дитячих неврозів 11 2.1 Етіологія і патогенез неврозів 11 2.2 Основні фактори формування дитячих неврозів 17 Розділ ІІІ. Методологія емпіричного дослідження і інтерпретація результатів 25 Висновки 28 Список використаної літератури: 30-32 Метод інтерв’ю приймався для визначення впливу психотравми на виникнення невротичних розладів у дітей, тому було використане вільне інтерв’ю. >>>>
-
Організація роботи менеджера при проведенні відбірної співбесіди з кандидатами на посаду керівника підприємства закордонного туризму
1. Організація роботи менеджера при проведенні відбірної співбесіди з кандидатами на посаду керівника підприємства закордонного туризму. Поради по проведенню інтерв'ювання Типові помилки при проведенні інтерв'ювання Список використаної літератури >>>>
-
Методи збирання первинної соціологічної інформації
1. Формалізоване інтерв’ю 3 2. Телефонне опитування 4 3. Роздавальне анкетування 6 4. Групове анкетне опитування 7 5. Поштове опитування 8 Список використаної літератури 10 >>>>
-
Програма і методи соціального дослідження
1. Опитування у соціологічному дослідженні 2 2. Метод анкетування 5 3. Метод інтерв ю 9 4. Метод соціометричного опитування 12 Список використаної літератури 14 >>>>
-
Соціологія. Питання
1. СОЦІАЛЬНІ ВІДНОСИНИ. ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНОГО ЗВЯЗКУ ВІД КОНТАКТУ ДО СОЦІАЛЬНОГО ІНСТИТУТУ 3 2. ОПИТУВАННЯ ТА ЙОГО РІЗНОВИДИ. 8 ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕРВ'Ю 8 3. СОЦІАЛЬНИЙ ПОРТРЕТ НАРКОМАНА. СОЦІАЛЬНІ НАСЛІДКИ НАРКОМАНІЇ 14 Література 18 >>>>
-
Соціологія контрольна робота
1. Соціальний портрет наркомана та соціальні наслідки наркоманії 3 2. З чого починаються соціальні відносини? Опишіть формування та розвиток соціального зв'язку від "контакту" до "соціального інституту" 7 3. Опитування та його різновиди, особливості анкетування та інтерв'ю. 11 Література 19 >>>>
-
Психологічне консультування та його використання в соціальній роботі
Вступ 3 1. Сутність соціальної роботи у соціології, її основні елементи 4 2. Поняття психологічної консультації 6 3. Інтерв'ю як основний метод психологічного консультування 10 Висновки. Взаємопов’язаність соціально-психологічної допомоги та консультування 12 Література 15 >>>>
-
Система консультування, інтерв’ювання в здійсненні принципу активізації в соціальній роботі
Вступ 3 1. КОНСУЛЬТУВАННЯ ТА ІНТЕРВ’ЮВАННЯ ЯК МЕТОДИ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ 4 2. РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПУ АКТИВІЗАЦІЇ ПРИ ВИКОРИСТАННІ МЕТОДІВ КОНСУЛЬТУВАННЯ ТА ІНТЕРВ'Ю 9 Висновки 15 Література 16 Вступ Активна, творча природа людини по-різному інтерпретується і враховується в різних моделях теорії і практичної організації соціальної роботи. Особливо важливим для розуміння людини як цілісній особі став розвиток гуманістичної психології К. Роджерса, А. Маслоу, В. Франка та ін. Всі способи пізнання повинні бути використані при систематичному цілісному різносторонньому вивченні соціокультурних феноменів, і, раніше всієї людини – як невід'ємної частини того культурного середовища, соціокультурної традиції, що обумовлює його розвиток і характерні для нього проблеми. В ході проведення соціальної роботи підмічено, що людина отримує найбільший ефект від допомоги соціальних працівників, тоді, коли сама намагається прийняти участь в таких заходах. Самодопомога, прагнення до певної цілі є характерними ознаками соціального "оздоровлення" людини. Мета соціальної роботи повинна полягати у пошуку подібних методів, які не залишають людину байдужою, виривають її з обіймів самотності, замкненості, відчаю. В цьому плані достатньо ефективними виступають такі методи соціальної роботи як інтерв’ювання та консультування, які й будуть розглянуті у цієї роботі. Висновки Перед практикою соціальної роботи сьогодні стоїть серйозна задача використовування різних технічних прийомів, технологій дії на клієнтів, потребуючих в допомозі. Це один з основних напрямів інтеграції психології і соціальної роботи. Активний характер соціальної політики передбачає насамперед діяльність її суб’єктів, спрямовану на створення умов для найповнішої реалізації соціального потенціалу людини й суспільства, сутнісних сил особистості у процесі соціального розвитку. Нині особливо важливим напрямком здійснення активної соціальної політики є діяльність, спрямована на утвердження соціальної стабільності суспільства, в основі якої лежить надійна соціальна безпека людини, її добробут, соціальна захищеність. У цьому зв’язку вищими пріоритетами активної соціальної політики мають стати дійова система заходів, спрямована на стимулювання людського потенціалу. Одними з методів, які застосовуються сьогодні в соціальній роботі та спрямовані на реалізацію принципу активізації є система цілеспрямованого консультування та інтерв'ювання. В них існує найбільше можливостей для розкриття внутрішнього потенціалу людини, його власної самокорекції й самодопомоги. >>>>
-
Технологія управління персоналом
1. Зробити порівняльний аналіз: технологій роботи рекрутингових агентств 2. Зробити порівняльний аналіз: різних процедур формування змісту оцінювання персоналу 3 Розробка опитувального листа для проведення інтерв"ю з кандидатами на посаду керівника, професіонала чи фахівця організації. Література. >>>>
-
Психологічне консультування та його використання в соціальній роботі
ЗМІСТ Вступ. 3 І. Роль психологічної консультації в соціальній роботі. 4 ІІ. Інтерв'ю як основний метод психологічного консультування 6 ІІІ Етапи психологічної консультації 8 Висновок 13 Література 14 >>>>
-
Соціологія. Теоретична частина Варіант 8. Практична: завдання 17.
1. Соціальні відносини. формування та розвиток соціального зв’язку від контакту до соціального інституту. 3 Література до 1-го питання. 6 2. Опитування та його різновиди. Особливості анкетування і інтерв'ю. 7 Література до 2-го питання. 12 3. Матеріальний добробут: оцінки і сподівання. 13 Література до 3-го питання. 21 >>>>
-
Види та жанри публіцистики
Тема: Види та жанри публіцистики 1 Вступ. 3 1. Поняття жанру публіцистики та його загальна класифікація. 4 2. Замітка (нотатки). 6 4.Інтерв’ю 9 5. Звіт 12 6. Репортаж 14 7. Кореспонденція 16 8. Стаття 19 9. Коментар і версія. 22 10. Журналістське розслідування 26 11. Лист 27 12. Огляд і огляд друку. 29 13. Рецензія, нарис і есе. 32 Висновки. 38 Література. 40 >>>>
-
Інформаційно-аналітична діяльність журналіста
Вступ 3 1. Етапи аналітико-інтегруючої праці журналіста 4 2. Аспекти творчої діяльності журналіста 6 3. Типи аналізу в журналістиці 11 3.1. Пряма аналітична дія 11 3.2. Коментування 14 3.3. Аналіз у вигляді викладу логічного чи хронологічно-послідовного ланцюжка подій 16 3.4. Відтворення ходу власної думки 17 3.5. Інтерв'ю та посилання (цитати). 19 Висновок 21 Список літератури 22 >>>>
-
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СТАТЕВО-РОЛЬОВОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДОШКІЛЬНИКІВ
Дослідження гендерних аспектів статево-рольової соціалізації дошкільників Інтерв’ю з вихователями Методичні рекомендації для розвитку статево-рольової соціалізації дошкільників СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ >>>>
-
Ділове спілкування
Назва роботи Ділове спілкування Розділ Ділове спілкування Вид роботи Контрольна Кількість сторінок 15 Ціна 0 Зміст Вступ 3 1. Ділове спілкування і його особливості 4 а) Загальна ціль спілкування 4 б) Вертикальні та горизонтальні відносини 5 2. Види ділового спілкування 6 а) Прийом на роботу та інтерв’ю 6 б) Ділова бесіда 7 в) Дисциплінарне зауваження 10 г) Звільнення з роботи 10 3. Форма спілкування 11 а) Колективне спілкування 11 б) Індивідуальне спілкування 12 Висновки 14 Література: 15 >>>>
-
Маркетинг
Вступ 3 Процес проведення маркетингових досліджень 4 Опис депозитів як банківського продукту 4 Формулювання проблеми 7 Мета проведення дослідження 7 Вибір методу збору первинної інформації 8 Метод Дельфи 8 Інтерв'ю 9 Опитування телефоном 9 Опитуванням через листування 9 Метод спостереження 10 Метод фокусування. 10 Експертні оцінки 10 Метод експерименту. 11 Метод імітації. 11 Визначення цільової аудиторії 12 АНКЕТА 16 Результати опитування 18 Висновки 20 Список використаної літератури 22 >>>>
-
Процес прийняття рішень
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Психологічні механізми прийняття рішень 5 1.1. Проблема прийняття рішень у різних сферах діяльності та соціальної поведінки індивіда 5 1.2. Соціальні і психологічні моделі процесу прийняття рішень 13 1.3. Психологічні методи прийняття рішень: структура, ефективність 16 Висновок до розділу 1. 20 Розділ 2. Психологічна структура діяльності і умови прийняття рішень 21 2.1. Методика дослідження 21 2.2. Характеристика групи респондентів 23 Розділ 3. Функціональна структура процесу прийняття рішень в процесі діяльності 25 Висновок 30 Список використаної літератури 32 Об’єкт дослідження – процес прийняття рішень як складова частина регулятивних механізмів поведінки та діяльності. Предмет дослідження – психологічна структура та механізми процесу прийняття рішень. Мета дослідження – з’ясування психологічних механізмів та розробка теоретико-експериментальних моделей процесу прийняття рішень. Літературну базу складають труди О.М.Леонтьєва, В.П.Зінченко, С.Л.Рубінштейна, О.К.Тихомирова, Ю.М.Швалб, Я.Козелецький, Г.В.Ложкін, В.Ф.Рубахін. Методи дослідження. Для розв’язання поставлених завдань використовувався комплекс психологічних методів: теоретичний аналіз проблеми; моделювання; масові опитування та анкетування; групові фокусовані інтерв’ю; індивідуальне глибинне інтерв’ю; контент-аналіз; статистичні методи обробки емпіричних даних. Хронологічні межі охоплюють період, коли відбулися суттєві зміни в дослідженні процесу прийняття рішень до сьогодення Дослідження проводилося у три етапи. На першому етапі предметом емпіричного дослідження виступили особливості прийняття рішень в процесі придбання предметів повсякденного вжитку. Дослідження проводилося методом фокус-груп. Вибірку склали 36 осіб: 16 жінок та 20 чоловіків віком від 19 до 45 років. Дослідження проводилося в м. Києві. >>>>
-
Маркетинове дослідження будь-якого продукту
Вступ 3 Процес проведення маркетингових досліджень 4 Опис депозитів як банківського продукту 4 Формулювання проблеми 7 Мета проведення дослідження 7 Вибір методу збору первинної інформації 8 Метод Дельфи 8 Інтерв'ю 9 Опитування телефоном 9 Опитуванням через листування 9 Метод спостереження 9 Метод фокусування. 9 Експертні оцінки 10 Метод експерименту. 10 Метод імітації. 10 Визначення цільової аудиторії 11 АНКЕТА 14 Результати опитування 16 Висновки 18 Список використаної літератури 20 >>>>
-
Українська система вищої освіти: переваги і недоліки Болонського проекту
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 1. Вища освіта України і Болонський процес: Навчальний посібник За редакцією В.Г Кременя. Авторський колектив: М.Ф. Степко, Я.Я. Болюбаш, В.Д. Шинкарук, В.В. Грубінко, І.І. Бабин. – Тернопіль: Навчальна книга -Богдан, 2004. – 384с. 2. Журавський В. С. Вища освіта як фактор державотворення і культури в Україні. – К.: Вид. дім "Ін Юре", 2003. – 416 с. 3. Янковий В. В. Болонський процес: шляхом європейської інтеграції Дзеркало тижня. – 2003. – N 40. – 18-24 жовт. – (Інтерв'ю М. З. Згуровського). >>>>
-
ПСИХОВЕГЕТАТИВНИЙ СИНДРОМ
ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНА ОЦІНКА ПСИХОСОМАТИЧНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ 5 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОВЕГЕТАТИВНОГО СИНДРОМУ 15 2.1. Визначення поняття 18 2.2. Техніка інтерв'ювання 18 2.3. Оцінка характеристики захворювання 21 2.4. Патофізіологія психовегетативного синдрому 22 2.5. Патогенетичні концепції 23 2.6. Прояв, профіль особистості 26 2.7. Форми декомпенсації 27 2.8. Лікування 27 3. ПСИХОТЕРАПІЯ ПСИХОСОМАТИЧНИХ РОЗЛАДІВ 30 3.1. Розмова з фахівцем 32 3.2. Психоаналітично орієнтовані індивідуальні терапевтичні методи 33 3.3. Поведінкова терапія 35 3.4. Метод групової терапії 36 3.5. Методики, орієнтовані на сім'ю 37 3.6. Стаціонарна психотерапія 39 3.7. Методи, орієнтовані на організм 40 3.8. Сугестивні методи й методики з вправами 42 4. РОЛЬ ПСИХОГІГІЄНИ В ПСИХОСОМАТИЧНІЙ МЕДИЦИНІ 43 ВИСНОВКИ 46 ЛІТЕРАТУРА 48 ДОДАТКИ 50 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.048298 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|