|
ціноутворення на ринку досконалої конкуренції
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «ціноутворення на ринку досконалої конкуренції», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Попит на товари в умовах досконалого конкурентного ринку
ВСТУП 3 1. Конкуренція, її сутність і значення. Види конкуренції 6 1.1. Поняття конкуренції і її роль в економіці 6 1.2. Види конкуренції 8 2. Моделі ринків 11 2.1. Основи класифікації ринків в залежності від наявності конкурентів. 11 2.2. Модель досконалої конкуренції в роботах класиків і неокласиків 13 2.3. Основні риси ринку досконалої конкуренції 18 3. Попит на товари на ринку досконалої конкуренції 29 3.1. Теоретичне обґрунтування ціноутворення в залежності від типу ринку. 29 3.2. Механізм ціноутворення на ринку досконалої конкуренції. 35 3.3. Критика моделі досконалої конкуренції 42 ВИСНОВКИ 45 Список використаної літератури 50 >>>>
-
Підприємство на ринку досконалої конкуренції
Вступ 3 1. Ринок досконалої конкуренції 6 2. Формування цін і доходу досконалої конкуренції 8 3. Максимізація прибутку фірми на ринку досконалої конкуренції 11 4. Механізм формування пропозиції в умовах досконалої конкуренції 22 Висновки 30 Список використаної літератури 34 >>>>
-
Фірма на ринку досконалої конкуренції
Вступ 3 Розділ I. Основні ознаки досконалої конкуренції 4 Розділ II. Діяльність фірми на ринку досконалої конкуренції 12 2.1. Ціна та дохід на ринку досконалої конкуренції 12 2.2. Прибуток фірми на ринку досконалої конкуренції 15 Розділ ІІІ. Захист конкуренції в Україні 25 Висновки 30 Список використаної літератури 31 >>>>
-
Максимізація економічного прибутку в умовах досконалої конкуренції (на прикладі підприємства)
Вступ 3 Розділ 1. Характерні риси досконалої конкуренції 4 1.1. Сутність та ознаки досконалої конкуренції 4 1.2. Фірма на ринку досконалої конкуренції 7 Розділ 2. Оптимізація роботи підприємства 13 2.1. Основні підходи до максимізації прибутку на конкурентному підприємстві 13 2.2. Вибір фірмою обсягу виробництва і рівновага конкурентного ринку у довгостроковій перспективі 22 Розділ 3. Характеристика ринку зерна 27 3.1. Формування попиту та пропозиції на українському ринку зерна 27 3.2. Нинішня ситуація на українському ринку зерна. Забезпечення оптимальних умов та стабільності (2006 рік.) 32 Висновок 38 Список використаної літератури 40 Додатки 42 Мета роботи – з`ясувати суть і ознаки досконалої конкуренції з проекцією на існуючу дійсність, теоретичний аспект конкуренції ( досконалої конкуренції). Відзначити умови появи досконалої конкуренції. Проаналізувати ціни і випуск продукції за досконалої конкуренції. Визначити значення і доцільність досконалої конкуренції. Предметом дослідження є – характерні ознаки досконалої конкуренції, максимізація прибутку конкурентного підприємства. Об’єктом дослідження є - вітчизняний ринок зерна. >>>>
-
ОСОБЛИВОСТІ НА РИНКУ ДОСКОНАЛОЇ КОНКУЦРЕНЦІЇ
ВСТУП 3 Розділ 1. Суть та види конкуренції 5 Розділ 2. Ознаки і умови досконалої конкуренції 17 Розділ 3. Ринковий попит на продукцію фірми за умов досконалої конкуренції 24 ВИСНОВКИ 32 Список використаної літератури 35 ДОДАТКИ 37 >>>>
-
Суть ціни і аналіз її формування
ЗМІСТ Вступ……………………………………………………………………………… 4 Розділ 1. Суть ціни і аналіз її формування……………………………………... 5 1.1. Функції і поняття цін………………………………………………………... 5 1.2. Економічні концепції ціни та ціноутворення……………………………… 8 Розділ 2. Види цін………………………………………………………………… 13 2.1. Види цін залежно від сфер торгівлі………………………………………… 13 2.2. Види цін, що розрізняються ступенем і способами регулювання……….. 14 2.3. Інші види цін………………………………………………………………… 18 Розділ 3. Особливості ціноутворення на різних типах ринку…………………. 21 3.1. Витратний механізм ціноутворення………………………………………... 21 3.2. Ринковий механізм ціноутворення…………………………………………. 27 3.3. Ціноутворення на ринку досконалої конкуренції…………………………. 28 3.4. Ціноутворення на ринку не досконалої конкуренції………………………. 30 4. Ціна і етапи ціноутворення……………………………………………………. 35 4.1. Визначення попиту і оцінка витрат………………………………………… 35 4.2. Аналіз цін і товарів конкурентів……………………………………………. 37 4.3. Особливості встановлення остаточної ціни, і ціни на нові товари……….. 38 4.4. Цінова стратегія підприємства. ……………………………………………... 40 Висновки………………………………….……………………………………….. 47 Список використаної літератури………………………………………………… 48 Додатки……………………………………………………………………………. 49 >>>>
-
Фірма, стратегія фірми (стратегія фірми в умовах досконалої конкуренції, в умовах монополії, у умовах сучасної економіки України)
Вступ 3 Розділ 1. Стратегія фірми в умовах досконалої конкуренції 5 1.1. Характерні ознаки ринку досконалої конкуренції 5 1.2. Поведінка фірми на ринку досконалої конкуренції 8 Розділ 2. Стратегія фірми в умовах монополії 15 2.1. Монополія – як форма не досконалої конкуренції 15 2.2. Максимізація прибутку. Коротко – та довгострокова рівновага монополії 18 Розділ 3. Стратегія фірми в умовах сучасної економіки України 24 3.1. Стратегія діяльності підприємства в сучасних економічних умовах господарювання 24 Висновок 35 Список використаної літератури 37-38 Об’єкт дослідження. Ринок досконалої конкуренції, монополістичний ринок, та сучасні умови господарювання. Мета дослідження. Охарактеризувати стратегію підприємства яке діє на ринку досконалої конкуренції. Розкрити принципи роботи підприємства-монополіста, його стратегію, а також представити засади діяльності підприємства, що функціонує в сучасних умовах господарювання. >>>>
-
Стан ринкової конкуренції в Україні
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Еволюція підходів та суть конкуренції 5 1.1Основні риси досконалої конкуренції 5 1.2 Суть не досконалої та олігополістичної конкуренції 8 РОЗДІЛ 2. Зміст та умови розвитку конкурентного середовища в економіці України 12 2.1 Поняття конкуренції в сучасній економічній теорії 12 2.2 Антимонопольна політика в сучасному законодавстві України 15 2.3 Створення сприятливих умов для розвитку малого та середнього бізнесу 20 РОЗДІЛ 3. Практичне застосування конкуренції на прикладі: ціна і випуск продукції в умовах досконалої конкуренції 25 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30 >>>>
-
Стан ринкової конкуренції в Україні
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Еволюція підходів та суть конкуренції 5 1.1Основні риси досконалої конкуренції 5 1.2 Суть не досконалої та олігополістичної конкуренції 8 РОЗДІЛ 2. Зміст та умови розвитку конкурентного середовища в економіці України 12 2.1 Поняття конкуренції в сучасній економічній теорії 12 2.2 Антимонопольна політика в сучасному законодавстві України 15 2.3 Створення сприятливих умов для розвитку малого та середнього бізнесу 20 РОЗДІЛ 3. Практичне застосування конкуренції на прикладі: ціна і випуск продукції в умовах досконалої конкуренції 25 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30 >>>>
-
Конкуренція
Вступ 3 Розділ І. Ринкова конкуренція: значення та види 5 1.1. Класичне трактування досконалої конкуренції 5 1.2. Теорія не досконалої конкуренції 6 1.3. Олігополістична конкуренція 7 1.4. Теорія монополістичної конкуренції 8 Розділ ІІ. Стан ринкової конкуренції в Україні 11 2.1. Зміст та умови розвитку конкурентного середовища 11 2.2. Сприяння ринкової конкуренції в Україні 13 А) створення умов для розвитку малого та середнього бізнесу 23 Б) розвиток фінансового ринку 27 Розділ ІІІ. Антимонопольне законодавство України 33 Висновок 38 Література 40 Додатки 42 >>>>
-
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЦІН ТА ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ КОНКУРЕНЦІЇ
Вступ 3 Розділ І. Загальноекономічний зміст та види конкуренції 5 1.1. Сутність конкуренції та її значення для економіки 5 1.2. Методи та форми конкуренції. 7 1.3. Види конкуренції 10 1.4. Державне регулювання конкуренції 14 Розділ II. Формування цін та доходів підприємств при різних видах конкуренції 25 2.1. Особливості формування цін та доходів підприємств в умовах досконалої конкуренції 25 2.2. Особливості формування цін та доходів підприємств в умовах монополії 28 Розділ III. Оцінка формування цін та доходів підприємств в умовах України 34 3.1. Аналіз конкурентного середовища в Україні 34 3.2. Аналіз формування цін та доходів підприємств в умовах досконалої конкуренції (на прикладі виробників взуття) 47 3.3. Аналіз формування цін та доходів підприємств в умовах монополії (на прикладі метрополітену) 57 Висновки 62 Список використаної літератури 66 >>>>
-
Контрольна з економіки
1. Визначення оптимального плану виробництва та індивідуальної кривої пропозиції в умовах ринку досконалої конкуренції. 2. Рівновага на валютному ринку. Задача >>>>
-
Ціноутворення в умовах монопольного ринку
Вступ 3 І. Розділ. Теоретичні аспекти ціноутворення в умовах монопольного ринку 5 1.1. Специфіка ціноутворення в умовах монопольного ринку 5 1.2. Фактори, які впливають на ціноутворення в умовах монопольного ринку 10 1.3. Характеристика основних засад монопольного ціноутворення 11 ІІ. Розділ. Дослідження антимонопольного регулювання ціни. Зарубіжний досвід 20 2.1. Досвід Росії в регулюванні монополіями 20 2.2. Захист конкуренції в країнах світу 27 ІІІ. Розділ. Аналіз монопольної діяльності на Україні 30 3.1. Регулювання монопольної ціни на законодавчому рівні 30 3.2. Дослідження монополізації ринку лісоматеріалів 43 Висновок 49 Література 51 Додаток А 55 Додаток Б 56 >>>>
-
Білети Політична економія
1. Позитивна та нормативна теорія, макро- і мікроекономіка. 2. Зміст трьох основних завдань господарського життя суспільства та їх вирішення в умовах ринкової економіки. 3. Поняття ринку та умови його функціонування. 4. Інфраструктура ринку: зміст та елементи. 5. Явище досконалої конкуренції. 6. Форми прояву не досконалої конкуренції. 7. Закон попиту. Функція попиту. 8. Закон пропозиції. Функція пропозиції. 9. Пояснення ціни рівновагії за Вальрасом та за Маршалом. 10. Можливості та наслідки неринкового ціноутворення. 11. Зміст "побічних" ("прихованих") ефектів та роль держави у їх регулюванні. 12. Держава як власник, виробник, споживач. 13. Модель AD-AS. 14. Суть та функції грошей. 15. Зміст грошових агрегатів Ml, M2, МЗ. 16. Явище еластичності. Коефіцієнти та показники. !7. Практичне застосування знань про еластичність. 18. Ринкові чинники змін у поведінці споживача. 19. Закон максимізації корисності споживача. 20. Витрати підприємства (фірми) та прибутковість. 21. Формування ціни та доходу в умовах досконалої конкуренції та монополії. 22. Закон максимізації прибутку фірми в умовах досконалої конкуренції та монополії. 23. Чинники монопольної влади. Диверсифікація цін як прояв монополії. 24. Ціни ринків факторів виробництва. Чинники, що впливають на диференціацію зарплати, проценту та ренти. 25. Зміст державного регулювання мікроекономічннх процесів. 26. Розподіл податкового тягаря в залежності від еластичності попиту та еластичності пропозиції. 27. Зміст та наслідки антимонопольного регулювання. 28. Світове господарство. Закрита і відкрита економіки. 29. Міжнародні валютні відносини. 30. Міжнародний кредит і міжнародні інвестиції >>>>
-
Економічна природа конкуренції. Типи і види конкуренції
Вступ 3 1. Основні поняття конкуренції 5 1.1. Підходи до визначення конкуренції 5 1.2. Ринок і конкуренція 8 2. Досконала і недосконала конкуренція 11 2.1. Поняття про структуру ринку 11 2.2. Поводження підприємств в умовах досконалої конкуренції і чистої монополії 15 2.3. Про сучасні теорії конкурентних переваг і галузевого лідирування 23 3. Основні типи і види конкуренції 26 3.1. Економічна монополія в умовах ринкової економіки й адміністративна монополія галузевого міністерства 26 3.2. Внутрішньогалузева та міжгалузева конкуренція 28 3.3. Цінова та нецінова конкуренція, конкуренція шляхом зниження витрат 33 Висновки 35 Список використаної літератури 37 >>>>
-
Визначення оптимального плану виробництва та індивідуальної кривої пропозиції в умовах ринку досконалої конкуренції.
Визначення оптимального плану виробництва та індивідуальної кривої пропозиції в умовах ринку досконалої конкуренції. >>>>
-
Визначення оптимального плану виробництва та індивідуальної кривої пропозиції в умовах ринку досконалої конкуренції.
Визначення оптимального плану виробництва та індивідуальної кривої пропозиції в умовах ринку досконалої конкуренції. >>>>
-
Ринкові ситуації в мікроекономічних теоріях
ВСТУП 2 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РИНКУ ТА РИНКОВИХ СИТУАЦІЙ 4 1.1. ВИЗНАЧЕННЯ РИНКУ ТА ОСНОВНИХ ЕЛЕМЕНТІВ МЕХАНІЗМУ ЙОГО ФУНКЦІОНУВАННЯ 4 1.2. ТИПИ РИНКОВИХ СИТУАЦІЙ ТА ЇХ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРЕДСТАВНИКАМИ ЗАХІДНОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ НАУКИ 6 2. АНАЛІЗ РИНКОВИХ СИТУАЦІЙ В МІКРОЕКОНОМІЧНИХ ТЕОРІЯХ 12 2.1. РИНОК ДОСКОНАЛОЇ КОНКУРЕНЦІЇ 12 2.2. МОНОПОЛЬНИЙ РИНОК 15 2.3. ПРОЯВ ОЛІГОПОЛЬНОГО ВЗАЄМОЗВ ЯЗКУ 19 2.4. ХАРАКТЕРНІ РИСИ РИНКУ МОНОПОЛІСТИЧНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ 23 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 29 >>>>
-
Монополістична конкуренція та олігополія
Вступ 3 1. Ринок монополістичної конкуренції 4 1.1. Ознаки монополістичної конкуренції 4 1.2. Основні теоретичні концепції монополістичної конкуренції. 8 1.2. 1. "Рішення за дотичною" — Е. Чемберлін 8 1.2.2. Концепція "Двічі зламана крива ціна - збут"—Е. Гутенберг 11 1.3. Диференціація продукту та умови входу в галузь 13 1.4. Максимізація прибутку в умовах монополістичної конкуренції. 17 2. Олігополістичний ринок 21 2.1. Загальні риси олігополістичного ринку 21 2.2. Взаємозв’язок компаній за олігополії 23 2.3. Ціноутворення на олігополістичному ринку 26 2.4. Економічні наслідки олігополії 31 3. Захист конкуренції, як одна з економічних функцій держави. Особливості антимонопольної політики України на сучасному етапі 34 Висновки 39 Список використаних джерел 41 >>>>
-
Стратегія поведінки підприємства в умовах досконалої конкуренції за певних витрат виробництва і зміні ціни на його продукт
ЗАВДАННЯ: 1. Стратегія поведінки підприємства в умовах досконалої конкуренції за певних витрат виробництва і зміні ціни на його продукт 2. Характеристика поведінки фірми, що функціонує на олігопольному ринку при зміні ціни на аналогічну продукцію конкурентами Задача >>>>
-
Особливості і форми конкуренції в ринковій економіці
ЗМІСТ 1.ЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНЦІЇ І ЇЇ ВПЛИВ НА РИНОК 3 2.ТИПИ КОНКУРЕНЦІЇ 5 2.1. Сутність конкуренції, умови її існування 5 2.2. Досконала конкуренція 6 2.3. Недосконала конкуренція 7 3.НЕДОСКОНАЛА КОНКУРЕНЦІЯ 12 3.1.Форми конкуренції в умовах монополістичного виробництва. Цінова і нецінова конкуренція 12 3.2. Сучасні підходи до трактування проблем досконалої і не досконалої конкуренції 15 3.3. Монопольні ціни і поведінка монополістів 17 4.КОНКУРЕНТНА СТРАТЕГІЯ 21 4.1. Позиція в галузі 22 4.2. Джерела конкурентної переваги 22 4.3.Методи антимонопольної політики 23 ВИСНОВКИ 30 Список використаних джерел 32 >>>>
-
Теорія споживчого вибору. Ринок досконалої конкуренції
1. Теорія споживчого вибору 4 2. Ринок досконалої конкуренції та його характеристика 12 Література 16 >>>>
-
Контрольна робота з мікроекономіки
Вступ. 3 Ринкова пропозиція праці на ринку досконалої конкуренції. 4 Сутність на види цінової дискримінації. 7 Висновок. 10 Список використаних джерел. 11 >>>>
-
Галузевий і ринковий попит на ресурси
Вступ 3 1. Ресурси як економічна основа виробництва 5 1.1. Ресурси: поняття, сутність та класифікація 5 1.2. Ринок ресурсів: особливості функціонування 8 2. Особливості ринкового попиту на ресурси 14 2.1. Попит на ресурси в умовах не досконалої конкуренції на ринку 14 2.2. Попит на ресурси в умовах досконалої конкуренції 18 2.3. Особливості галузевого попиту на ресурси 20 3. Особливості попиту на ринку праці в Україні 24 Висновки 38 Література 40 >>>>
-
Конкуренція, її суть і форми
Вступ ВСТУП..................................................................................................3 1. Ринок, причини його виникнення, характерні риси і моделі ринку.........................................................................................5 1.1. Ринкова модель для України.......................................................8 1.2. Вплив ринку на ціну.....................................................................13 1.3. Структура і функції ринку...........................................................14 1.4. Основні моделі ринку..................................................................20 1.5. Конкуренція в системі ринку......................................................21 2. Конкуренція, її суть і форми ........................................................27 2.1. Конкуренція як складова ринкової економічної системи........................................................................27 2.2. Конкуренція як критерій класифікації ринкових структур.............................................................................................29 2.3. Особливості ринку досконалої конкуренції...........................30 2.4. Проблеми конкурентної боротьби..........................................31 2.5. Демпінг (продаж нижче за витрати) ......................................32 ВИСНОВОК...........................................................................................34 ЛІТЕРАТУРА .........................................................................................36 >>>>
-
Ціноутворення в умовах недосконалої конкуренції
ЗМІСТ ВСТУП......................................................................................................................4 РОЗДІЛ 1. ЦІНА ТА ЇЇ ВИДИ................................................................................6 РОЗДІЛ 2. ЦІНИ В КОНКУРЕНТНОМУ СЕРЕДОВИЩІ................................12 РОЗДІЛ 3. МЕХАНІЗМ ЦІНОУТВОРЕННЯ І РЕГУЛЮВАННЯ ЦІН В УМОВАХ НЕДОСКОНАЛОЇ КОНКУРЕНЦІЇ........................................17 3.1. Цінова стратегія....................................................................................17 3.2. Цінові методики в умовах не досконалої конкуренції......................19 РОЗДІЛ 4. ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЦІН.................................................29 ВИСНОВКИ...........................................................................................................35 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ.......................................................................................38 >>>>
-
ПОВЕДІНКА ФІРМИ В УМОВАХ ДОСКОНАЛОЇ КОНКУРЕНЦІЇ
ВСТУП 3 1. ФІРМА НА КОНКУРЕНТНОМУ РИНКУ 4 2. РЕАКЦІЯ КОНКУРЕНТНОЇ ФІРМИ НА ЗМІНУ ЦІНИ 14 3. КОРОТКОСТРОКОВА КРИВА ПРОПОНУВАННЯ ФІРМИ І ГАЛУЗІ. РИНКОВА ЦІНА І НАДЛИШОК ВИРОБНИКА 19 4. ВИБІР ФІРМОЮ ОБСЯГУ ВИРОБНИЦТВА І РІВНОВАГА КОНКУРЕНТНОГО РИНКУ В ДОВГОСТРОКОВІЙ ПЕРСПЕКТИВІ 23 ВИСНОВОК 28 ЛІТЕРАТУРА 29 >>>>
-
Раціональна поведінка фірми в умовах досконалої конкуренції
Раціональна поведінка фірми в умовах досконалої конкуренції Література 9 >>>>
-
Принцип вільного ціноутворення невід’ємна ознака ринку
ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЦІНОУТВОРЕННЯ В УМОВАХ РИНКУ 6 1.1. Ціна як провідна категорія ринкової системи господарювання 6 1.2. Види функції та фактори ціноутворення в умовах ринку 10 1.3. Державне регулювання ціноутворення в умовах ринку 17 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ЦІНОУТВОРЕННЯ В УМОВАХ РИНКУ 20 2.1. Методичні підходи до розрахунку цін в умовах ринкової економіки 20 2.2. Динаміка цін і тарифів в Україні 29 3. ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ЦІН ТА МОЖЛИВОСТІ ЙОГО ВПРОВАДЖЕННЯ В УКРАЇНІ 33 ВИСНОВКИ 41 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 44 ДОДАТОК 47 >>>>
-
Контрольна з предмету: Мікроекономіка
1. Визначення оптимального плану виробництва та індивідуальної кривої пропозиції в умовах ринку досконалої конкуренції. 2. Оптимальний набір благ для споживача. Зміна цін на блага і оптимізація покупок. Список використаної літератури. >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.085511 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|