|
підготовка торгового залу до проведення обслуговування
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «підготовка торгового залу до проведення обслуговування», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Розміщення і планування обладнання роздрібного торгового підприємства
Вступ 3 1. Влаштування і технологічне планування магазинів і їх вплив на результат господарської діяльності торгового підприємства. 5 1.1. Вимоги до устрою магазинів 5 1.2. Склад і взаємозв'язок приміщень магазина 6 1.3. Устрій і планування торгового залу і приміщень для приймання, збереження і підготовки товарів до продажу 8 2. Торгово-технологічне обладнання магазинів 13 2.1. Меблі для торгових залів магазинів 13 2.2. Контрольно-касове обладнання 18 2.3. Вибір торгового обладнання для оснащення магазинів 19 3. Розміщення і планування торгового обладнання магазина «Все для авто» 21 3.1. Техніко-економічна характеристика магазина “Все для авто”. 21 3.2. Стан і основні напрямки удосконалювання технологічного планування магазина “Все для авто”. 32 Висновки 34 Список використаної літератури 35 Додаток 1. 36 >>>>
-
Широке використання засобів у внутрішній рекламі магазину
ЗМІСТ ЗМІСТ 2 Вступ 3 РОЗДІЛ 1. Теоретико-практичні особливості дослідження рівня культурного обслуговування у сфері торгівлі 4 1.1. Завдання підвищення культури обслуговування покупців 4 1.2. Система основних елементів, формуючих рівень культури обслуговування в організаціях 7 1.3. Важливість наявності в магазині широкого і стабільного асортименту 10 1.4. Широке використання засобів у внутрішній рекламі магазину 14 1.5. Стимулювання збуту 19 РОЗДІЛ 2. Характеристика основних показників відображаючих рівень обслуговування покупців в ВАТ „КЦУ” 21 2.1. Характеристика магазина 21 2.1.1. Загальна характеристика магазина 21 2.1.2. Характеристика КЦУ відповідно до прийнятої класифікації магазинів 22 2.1.3. Організаційно правова характеристика ВАТ "КЦУ" 24 2.1.4. Опис будинку, схеми торгового залу, і аналіз планування ВАТ "КЦУ" 24 2.2. Асортиментна політика ВАТ "КЦУ" і основні постачальники 26 2.3. Економічні і фінансові показники діяльності магазина 27 2.4. Характеристика культури обслуговування ВАТ „КЦУ” 27 2.5. Досвід обслуговування покупців ВАТ „КЦУ” 28 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 33 Список використаної літератури 34 Додатки 37 >>>>
-
Побудова і технологічне планування приміщень магазинів
Вступ 3 1. Влаштування і технологічне планування магазинів і їх вплив на результат господарської діяльності торгового підприємства 5 1.1. Вимоги до устрою магазинів 5 1.2. Склад і взаємозв'язок приміщень магазина 6 1.3. Устрій і планування торгового залу і приміщень для приймання, збереження і підготовки товарів до продажу 8 2. Торгово-технологічне обладнання магазинів 13 2.1. Меблі для торгових залів магазинів 13 2.2. Контрольно-касове обладнання 17 2.3. Вибір торгового обладнання для оснащення магазинів 18 3. Розміщення і планування торгового обладнання магазина «Автотовари» 21 3.1. Техніко-економічна характеристика магазина “Автотовари” 21 3.2. Стан і основні напрямки удосконалювання технологічного планування магазина “Автотовари”. 28 Висновки 31 Список використаної літератури 32 >>>>
-
Організація банкету з приводу весілля
1. Особливості банкету-весілля з частковим обслуговуванням офіціантами 3 1. Час тривалості банкету-весілля з частковим обслуговування офіціантами 4 2. Організація та підготовка приміщень для проведення банкету 4 3. Меню банкету-весілля 5 5. Основні розрахунки щодо проведення банкету-весілля 8 6. Способи подачі блюд та напоїв під час обслуговування бенкету-весілля 11 7. Графічне зображення сервірування столу для бенкету-весілля 12 8. Графічне зображення приміщення ресторану розважального комплексу «Мир Шоу» щодо проведення бенкету-весілля на 56 осіб 13 молодята 13 9. Схема зон обслуговування бенкету-весілля 15 Список використаної літератури 16 >>>>
-
Підготовка до проведення обшуку
1. Підготовка до проведення обшуку. 3 2. Тактика затримання підозрюваних на вулицях населених пунктів. 8 Література: 13 >>>>
-
Поняття і соціально-економічне значення культури торгівлі
Зміст Вступ…………………………………………..…….…………………3 Розділ І. Поняття і соціально-економічне значення культури торгівлі……………………….……..…………………….5 1.1. Суть і соціально-економічне значення культури торгівлі…………….………………………………..5 1.2. Поняття та складники культури торгівлі 1.3. Та культури обслуговування……..…………….……..7 Розділ ІІ. Критерії і показники рівня культури торговельного обслуговування………….………………..….….12 2.1. Загальна характеристика діяльності Торгового Дому “Міро”…………..…………………….…12 2.2. Стан культури обслуговування………………….…..13 2.3. Аналіз показників Торгового Дому “Міро”….……15 Розділ ІІІ. Шляхи підвищення культури торговельного обслуговування……………………………..…..34 3.1. Зустріч з покупцем……………………………….…...34 3.2. Правильний показа та запропонування товару.….35 Висновки…………………………………………………………...38 Додаток ………………………….…………………………….…..40 Список використаної літератури……………….…………..….46 >>>>
-
Підготовка до проведення обшуку і виїмки. Тактико-психологічні особливості проведення обшуку і виїмки
Зміст 1. Підготовка до проведення обшуку і виїмки. Тактико-психологічні особливості проведення обшуку і виїмки 2 2. Приводи і підстави для порушення кримінальної справи по податкових злочинах 11 Задача 16 Список використаних джерел 19 >>>>
-
Підготовка до проведення обшуку і виїмки. Тактико-психологічні особливості проведення обшуку і виїмки
Зміст 1. Підготовка до проведення обшуку і виїмки. Тактико-психологічні особливості проведення обшуку і виїмки 2 2. Приводи і підстави для порушення кримінальної справи по податкових злочинах 11 Задача 16 Список використаних джерел 19 >>>>
-
Організація самообслуговування у роздрібній торгівлі( 3 розділ дипломної роботи)
Розділ 3. Обґрунтування заходів щодо удосконалення системи само обслуговування покупців в ТОВ «Мінімаркет» 2 3.1 Розробка проекту удосконалення організації торгового залу в продуктових магазинах ТОВ «Мінімаркет» 2 3.2 Обґрунтування економічної ефективності запропонованих заходів 21 Висновки 27 Перелік літератури 31 >>>>
-
Содержание торгового патента
Зміст 1. Содержание торгового патента 3 2. Порядок приобретения торгового патента на осуществление деятельности по предоставлению бытовых услуг 11 3. Порядок приобретения торгового патента на осуществление операций по торговле наличными валютными ценностями 13 4. Порядок приобретения торгового патента на осуществление операций по предоставлению услуг в сфере игорного бизнеса 14 5. Порядок использования торгового патента 17 Список использованных источников 18 >>>>
-
Содержание торгового патента
Зміст 1. Содержание торгового патента 3 2. Порядок приобретения торгового патента на осуществление деятельности по предоставлению бытовых услуг 11 3. Порядок приобретения торгового патента на осуществление операций по торговле наличными валютными ценностями 13 4. Порядок приобретения торгового патента на осуществление операций по предоставлению услуг в сфере игорного бизнеса 14 5. Порядок использования торгового патента 17 Список использованных источников 18 >>>>
-
Підготовка і проведення наради
Вступ 2 1. Підготовка до наради 3 1.1. Загальний огляд 3 1.2.Нарада – обговорення 4 1.3. Під час наради 4 2. Коло учасників 5 2.1. Проведення наради. Мета і функції головуючого 6 2.2. Правила поведінки учасників 8 3. Час і тривалість наради 9 3.1.Оповіщення і забезпечення учасників інформаційними матеріалами 9 3.2. Після наради 10 Література 12 >>>>
-
Выбор места расположения предприятия
1.Форма торгового пространства 2.Структура торгового пространства 3.Размер торгового пространства >>>>
-
Комерційна діяльність торгового підприємства по продажу товарів і обслуговуванню покупців
Вступ 4 1. Теоретичне обґрунтування комерційної діяльності підприємств 6 1.1. Поняття комерційної діяльності, її складові елементи 6 1.2. Принципи та функції комерційної діяльності 9 1.3. Комерційні процеси в роздрібній торгівлі, їх роль та задачі 13 1.4. Впровадження маркетингу в комерційній діяльності 17 1.5. Розвиток комерційної діяльності - вітчизняний та закордонний досвід 19 2. Характеристика торгового підприємства "Вест Лайн" 24 3. Організація роздрібного продажу продовольчих і непродовольчих товарів на торговому підприємстві 27 4. Вивчення попиту споживачів та формування товарного асортименту 31 5. Сервісне обслуговування 34 6. Шляхи поліпшення діяльності торгового підприємства 38 Висновки та пропозиції 41 Список використаної літератури 43 Додатки 45 >>>>
-
Маркетинговые исследования потребительского рынка
План I. Введение: Значение правильного выбора ассортиментной политики для торгового предприятия № 307. II. Ассортиментная политика торгового предприятия в условиях конкуренции: 2.1 Характеристика торгового предприятия №307 2.2 Маркетинговые исследования потребительского рынка, факторы сегментации рынка, влияющие на формирование ассортиментной политики торгового предприятия. 2.3 Анализ факторов влияющих на поиск и выбор поставщиков, договорные отношения. 2.4 Организация розничной торговли в торговом предприятии. 2.5 Анализ состояния рекламно – информационной работы в магазине. III. Выводы и предложения по улучшению ассортиментной политики торгового предприятия. >>>>
-
Організація роботи менеджера вищої ланки керування при проведенні нарад
ВСТУП 3 1. Доцільність проведення зборів і нарад 4 2. Підготовка та проведення зборів і нарад 6 3. Обов’язки керівника при проведення зборів і нарад 10 4. Проведення «проблемних нарад» 14 ВИСНОВКИ 15 Список використаної літератури 16 >>>>
-
Про ревізію фінансово-господарської діяльності Київського заводу торгового обладнання
НАКАЗУЮ: 1. Провести ревізію фінансово-господарської діяльності Київського заводу торгового обладнання за період з 01.10.2002р. до 01.11.2004р. 2. Для проведення ревізії затвердити ревізійну групу у складі: заступника начальника контрольно-ревізійного відділу м. Києва Клинчука А.І., ревізорів Сидоренка А.П., Карпенка В.П., економістів Ковальчук О.А., Кравець О.А., юриста Соленко О.П. 3. Ревізію почати 21.10.2004р., закінчити 21.11.2004р. 4. Ревізію провести згідно з діючими нормативними документами про проведення ревізії фінансово-господарської діяльності. >>>>
-
Облік оборотних активів торгового підприємства
Вступ 3 1. Економічна суть та структура оборотних активів торгового підприємства 5 2. Економіко – правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури 10 3. Організаційно – економічна характеристика ВАТ “Київ” 17 4. Організація бухгалтерського обліку оборотних активів торгового підприємства 23 4.1 Посадова інструкція бухгалтера з обліку оборотних активів 23 4.2 Документальне оформлення операцій оборотних активів 26 4.3 Оцінка оборотних активів на ВАТ Київ 28 4.4 Характеристика рахунків 30 5. Облік запасів торгового підприємства 32 6. Облік операцій по рахунках в банках, касових операцій та операцій з іншими грошовими коштами торгового підприємства 34 7. Облік розрахункових операцій торгового підприємства 37 8. Відображення у звітності операцій з оборотними активами 39 Висновки і пропозиції 41 Список використаної джерел 43 Додатки 45 >>>>
-
Організація та проведення нарад
План I. ВСТУП 3 II. ПРОВЕДЕННЯ НАРАД ЯК НЕОБХІДНА УМОВА ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ 5 1. Організація діловодства на підприємстві 5 1.1. Основні вимоги до організації діловодства на підприємстві 5 2. Правила проведення нарад 7 2.1 Проведення планової наради 7 2.2 Загальні правила проведення та обслуговування нарад 9 2.3 Проведення конфіденційних нарад 10 III. ВИСНОВКИ 21 IV. ЛІТЕРАТУРА 22 >>>>
-
Комерційна діяльність торгового підприємства по продажу товарів і обслуговуванню покупців
Вступ 3 1. Основна частина 5 1.1. Сучасні форми і методи продажу і їх значення у ринкових умовах 5 1.2. Характеристика магазину ТОВ " ..." 13 1.3. Використання різних форм продажу і методів обслуговування в магазині 21 1.4. Процес обслуговування покупців. Етика продавця 22 1.5. Показ та розміщення товарів у торговому залі 26 1.6. Використання реклами у процесі обслуговування покупців 29 1.7. Послуги і сервіс магазину 33 2. Заключна частина 35 2.1. Висновки та пропозиції 35 2.2. Список використаної літератури 37 2.3. Додатки 39 Додаток Б. Показники фінансово-господарської діяльності підприємства 40 >>>>
-
Роль сім’ї в розвитку особистості
План Вступ. І. Роль сім’ї в розвитку особистості ІІ. Виховання та підготовка школярів до сімейного життя: 2.1. статеве виховання; 2.2. моральна психологічна підготовка; 2.3. правова підготовка; 2.4. господарсько-економічна підготовка; 2.5. естетична підготовка ІІІ. Практичне дослідження підготовки старшокласників до сімейного життя Висновки >>>>
-
Як правильно організувати і провести співбесіду під час влаштування на роботу? Як треба готуватися до неї?
1. Організація і проведення співбесіди 3 2. Основні питання які потрібно задавати під час проведення співбесіди 6 3. Підготовка до співбесіди 10 Список літератури 13 >>>>
-
Курсовая по коммерческой деятельности
1.Вступление 3 2. Значение размещения, планирования оборудования, дизайна в современных условиях. 5 3. Характеристика магазина. 10 4. Планирование и размещение торговых и складских помещений. 17 5. Планирование торгового зала (характеристика установочной, демонстрационной и др. площади). Эффективность использования площадей торгового зала. 19 6. Виды оборудования и его размещение в торговом зале. 23 7. Техническое оснащение торгового предприятия. 27 8. Выводы и предложения. 28 9. Перечень использованной литературы. 30 10. Дополнения. 31 >>>>
-
Супермаркет як сучасний етап торгового підприємства
ЗМІСТ ВСТУП........................................................................................................................ 3 1. Супермаркет як сучасний етап торгового підприємства................................... 4 2. Характеристика торгового підприємства.......................................................... 7 3. Основні етапи та принципи формування асортименту торгівлі....................... 11 4. Управління товарними запасами в супермаркеті............................................... 24 5. Напрямки удосконалення структури асортименту в супермаркеті.................. 34 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ............................................................................... 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ................................................................. 39 ДОДАТОК А.............................................................................................................. 40 ДОДАТОК Б............................................................................................................... 41 >>>>
-
Технологічна підготовка виробництва. Склад робіт по підготовці виробництва.
ЗМІСТ 1. Технологічна підготовка виробництва. Склад робіт по підготовці виробництва. 3 2. Значення і задачі інструментального господарства. Організація обслуговування робочих місць 9 3. Задача № 2.3 17 4. Задача № 8.5 19 Література 20 >>>>
-
Технологічна підготовка виробництва. Склад робіт по підготовці виробництва.
ЗМІСТ 1. Технологічна підготовка виробництва. Склад робіт по підготовці виробництва. 3 2. Значення і задачі інструментального господарства. Організація обслуговування робочих місць 9 3. Задача № 2.3 17 4. Задача № 8.5 19 Література 20 >>>>
-
Тактичні прийоми проведення обшуку в житловому приміщенні чи на місцевості
ЗМІСТ ВСТУП 3 Розділ 1. Обшук житлових приміщень його мета, підстави і порядок проведення. 5 1.1. Поняття та підстави проведення обшуку житлового приміщення й на місцевості 5 1.2. Порядок проведення обшуку житлових приміщень чи на місцевості 10 Розділ 2. Тактичні прийоми проведення обшуку в житловому приміщенні чи на місцевості 15 2.1. Планування та підготовка до проведення обшуку 15 2.2. Психологічні прийоми проведення обшуку 18 Задача 21 Висновки 26 Література 28 >>>>
-
Тактичні прийоми проведення обшуку в житловому приміщенні чи на місцевості
ЗМІСТ ВСТУП 3 Розділ 1. Обшук житлових приміщень його мета, підстави і порядок проведення. 5 1.1. Поняття та підстави проведення обшуку житлового приміщення й на місцевості 5 1.2. Порядок проведення обшуку житлових приміщень чи на місцевості 10 Розділ 2. Тактичні прийоми проведення обшуку в житловому приміщенні чи на місцевості 15 2.1. Планування та підготовка до проведення обшуку 15 2.2. Психологічні прийоми проведення обшуку 18 Задача 21 Висновки 26 Література 28 >>>>
-
Управление материально-технической базой торговли
План. Вступление. 3 1. Значение размещения, планирования оборудования, дизайна в современных условиях. 5 2. Состав и взаимосвязь помещений торговых предприятий 9 3. Техническое оснащение торговых предприятий, виды торгового оборудования и его размещение в торговых залах. 13 4. Планирование торгового зала. Эффективность использования площадей торгового зала. 16 5. Роль материально-технического снабжения в экономии и рациональном использовании материальных ресурсов торговли 26 Заключение 30 Список литературы 31 Дополнения 32 >>>>
-
Організація обслуговування харчування в туристичних та готельних комплексах
1. Що таке культура застілля? 3 2. Отримання та підготовка посуди, приборів, столової білизни для обслуговування відвідувачів: основні прийоми та особливості 6 3. Яка техніка безпеки у роботі офіціантів? 8 4. Порядок подачі закусок, блюд та напоїв у закладах харчуванні 10 5. Правила поведінки у закладах харчування 12 6. Які існують схеми обов'язкової сертифікації готельних послуг 13 Список використаної літератури: 16 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.008700 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|