|
Козак журба
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «Козак журба», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Спеціалізовані організації в галузі міжнародного туризму
Використана література 1.Александрова Анна Юрьевна. Международный туризм: Учебник для студ. вузов, обуч. по спец. "География". — М. : Аспект Пресс, 2002. — 464с. 2.Ковалевський В. В., Козак Ю. Г., Грищенко С. Г., Новацький В. М., Макогон Ю. В. Міжнародні організації: Навч. посіб. для студ. екон. вузів і ф- тів Одеський держ. економічний ун-т Ю.Г.,Ковалевський,В.В. Козак (ред.). — О. : Астропринт, 2001. — 288с. 3.Школа Ігор Миколайович, Ореховська Тетяна Миколаївна, Козьменко Ілля Дмитрович, Лощенюк Ірина Романівна, Кравчук Роксолана Вячеславівна. Менеджмент туристичної індустрії: Навч. посібник для студ. вищих навч. закл. Ігор Миколайович Школа (ред.). — Чернівці : Книги-ХХІ, 2005. — 596с. >>>>
-
Аналіз виробничих витрат і собівартості реалізованої продукції підприємств виробничої сфери
Вступ 3 1. Місце і роль аналізу витрат та собівартості продукції в системі управління підприємством виробничої сфери ( галузі легкої промисловості). 4 2. Характеристика підприємства ЗАТ «Фастівське швейне підприємство « Козак» 6 3. Інструменти аналізу та управління витратами виробничого підприємства 10 4. Економічна сутність собівартості продукції. Кошторис виробництва 19 5. Аналіз собівартості продукції та витрат ЗАТ «Фастівське швейне підприємство « Козак» . 25 5.1. Аналіз собівартості продукції за елементами витрат 27 5.2. Аналіз собівартості продукції за статтями калькуляції 29 5.3. Аналіз затрат на 1 гривню товарної продукції (ТП) 30 5. 4. Аналіз прямих матеріальних витрат 32 5.5. Аналіз прямих трудових витрат 34 5.6. Аналіз витрат на обслуговування виробництва і управління 38 6. Визначення точки беззбитковості та резервів зниження витрат та собівартості продукції 40 Висновки та пропозиції. 45 Література. 47 Додатки. 50 >>>>
-
Процеси інтеграції у міжнародних відносинах
Вступ 3 1. Суть і головні передумови міжнародної інтеграції 4 2. Сучасні інтеграційні угруповання країн в міжнародних відносинах 5 2.1. Європейський Союз 5 2.2. Організація Об’єднаних Націй 9 2.3. НАТО 10 2.4. ГУУАМ 11 3. Стратегія політичної інтеграції України в Європейський Союз 13 Висновок 17 Список використаної літератури 19 Список використаної літератури 1.Буртяк Г. Я. Міжнародна політика та міжнародні відносини в сучасному світі. — Вінниця, 2001. — 60с. 2.Дахно І.І., Бовтрук Ю.А. Міжнародна економіка. — К., 2002. — 216с. 3.Дворніков М. Є. Міжнародна економіка. — Вінниця, 2001. — 201с. 4. Козак Ю. Г., Лук'яненко Д. Г., Макогон Ю. В., Новацький В. М., Ковалевський В. В. Міжнародна економіка. — К., 2002. — 436с. 5. Козак Ю. Г., Ржепішевський К. І., Ковалевський В. В., Логінова Н. С., Осипов В. М. Міжнародна економіка: в питаннях та відповідях. — К., 2004. — 676с. 6.Лазебник Л.Л. Міжнародна економіка. — Ірпінь, 2003. — 308с. 7.Макогон Ю. В., Власова Т. В. ЄС у контексті глобалізації світогосподарських зв'язків. — Донецьк, 2000. — 68с. 8.Пахомова Тетяна. Європейська інтеграція. ЄС і Україна. – К., 2003. – 84 с. 9.Румянцев А.П., Климко Г.Н. Міжнародна економіка. — К. : Знання-Прес, 2004. — 449с. 10.Україна і світове господарство: взаємодія на межі тисячоліть А.С. Філіпченко. – К., 2002. – 470 с. >>>>
-
Міжнародна портфельна інвестиційна діяльність
Список використаних джерел 1.Герасимчук З. В., Горбач Л. М. Міжнародні економічні відносини. - Луцьк: Надстир'я, 2001. — 328 с. 2.Дахно І. І., Бовтрук Ю. А. Міжнародна економіка. — К. : МАУП, 2002. — 216с. 3.Дещинський Л. Є., Панюк А. В. Міжнародні відносини України: історія і сучасність. - Л.: Видавництво Національного ун-ту "Львівська політехніка", 2001. — 424 с. 4. Козак Ю. Г. Міжнародна економіка. — К. : Центр навчальної літератури; АртЕк, 2002. — 436с. 5.Новицький В. Є. Міжнародна економічна діяльність України: Підручник— К. : КНЕУ, 2003. — 948с. >>>>
-
Міжнародний трансферт технологій. Міжнародна технічна допомога
Список використаної літератури 1.Бураковський І.В. Теорія міжнародної торгівлі. - К.:Основи, 1996. 2.Кириченко О., Кавас І., Ятченко А. Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності. Навчальний посібник. – К.: Фінансист, 2000. 3. Козак Ю.Г., Лук’яненко Д.Г., Макогон Ю.В. та ін. Міжнародна економіка: Навчальний посібник. – Одеса: Астропринт, 2002. 4.Козик В.В., Панкова Л.А., Даниленко Н.Б. – Міжнародні економічні відносини. – Львів, 2001. 5.Пахомов Ю.М., Лук’яненко Д.Г., Губський Б.В. Національні економіки в глобальному конкурентному середовищі. – К.: Україна,2001. 6.Перспективи розвитку зовнішньої торгівлі України. Матеріали конференції. – Київ, 2000. 7.Світова економіка Філіпенко А.С., Рогач О.І., Шнирков О.І. та ін. – К.: Либідь, 2000. 8.Соколенко С.І. Глобалізація і економіка України. – Київ, 2000. 9.Україна і світове господарство. – Київ, 2001. >>>>
-
Методи і моделі прийняття рішень в організації обліку, аналізу та аудиту на малих підприємствах
Вступ 3 1. Поняття та сутність управлінських рішень 4 2. Методологія і методи прийняття рішення 5 3. Особливості прийняття рішень в організації обліку, аналізу та аудиту на малих підприємствах 9 Висновки 15 Література 16 1. Платонов С.В. и др. Искусство управленческой деятельности. – К.: Либерея, 1996. – 413 с. 2. Брудный В.И., Семенов В.А. Психолого-педагогические основы управления производством: Учеб. пособие. Ч. 1. – Одесса, 1997. Генкин Б.М. «Основы управления персоналом» М. Высшая школа. 1996 г. 3. Гольдштейн Г.Я. Основы менеджмента. Конспект лекций. Второе издание, исправленное и дополненное. Таганрог: Изд-во ТРТУ, 1998. 4. Дафт Р.Л. Менеджмент. – СПб.: Изд-во “Питер”, 2000. – 832 с. 5. Дойль П. Менеджмент: Стратегия и тактика. – СПб.: Изд-во “Питер”, 1999. – 560 с. 6. Козак Н. Мотивація персоналу щодо досягнення стратегічних цілей організації.//Журнал "Рынок капитала" №13-14, липень 2000р. 7. Кокорев В. Краткий курс по менеджменту. Барнаул, 1997 8. Лапин А. Формирование системы управления персоналом (региональный и микроэкономический аспекты).// Регионы и управление, №5 , 2000 9. Менеджмент на промышленном предприятии. Л.И.Кошкин, А.Е.Хачатуров, И.С.Булатов, 2000. Электронная версия, "Эколайн", 2000. - http://www.cci.glasnet.ru/mc/ 10. Склеймов Н.В. Внутренний аудит: оценка систем принятия решений и организации бухгалтерского учета.//Журнал "Финансовые и бухгалтерские консультации", 8/2002 11. Суслова И.М. Методы принятия решений // Науч. и техн. б-ки. - 1995. - № 4. - С. 40-50. 12. Суслова И.М. Принятие решений // Науч. и техн. б-ки. - 1995. - № 3. - С. 53-62. 13. Управление персоналом Под ред. Т.Ю.Базарова. "Центр Кадровых Технологий - XXI век". М. 2001 >>>>
-
Концепція життєвого циклу розвитку системи, основні фази та їх зміст
Вступ 3 1. Концепція життєвого циклу розвитку системи 4 2. Етапи життєвого циклу організації в бізнесі та їх характеристика 7 2.1 Етап формування 7 2.1.1 Стадія формування і розвитку 7 2.1.2 Стадія стабілізації і стагнації 9 2.1.3 Стадія кризи 10 2.2 Етап "механізації" 12 2.2.1 Стадія формування і розвитку 13 2.2.2 Стадія стабілізації і стагнації 14 2.2.3 Стадія кризи 15 2.3 Етап "внутрішнього підприємництва" 16 2.3.1 Стадія формування і розвитку 17 2.3.2 Стадія стабілізації і стагнації 19 2.3.3 Стадія кризи 20 2.4 Етап "управління якістю" 22 Висновки 25 Література 27 1. Андреева Г.М. Социальная психология. М., 1980. 2. Антоненко И.В. Личностный аспект деятельности предпринимателя: Дисс. канд. психол. наук. М., 1995. 3. Ариес Ф. Человек перед лицом смерти. М., 1992. 4. Бабаева Л. Образ предпринимателя на страницах газет // Деловой мир. 1992. № 48. 5. Базаров Т.Ю. Управление персоналом развивающейся организации. М., 1996. 6. Берл Г. Создать свою фирму. М., 1994. 7. Гербер М. Создание предприятия, которое работало бы: Предпринимательство: миф и реальность. М., 1996. 8. Дракер П. Управление, нацеленное на результаты. М., 1992. 9. Емельянов Е. Н., Поварницына С. Е. Психология бизнеса. М:ВВСУ, 2001 10. Емельянов Е.Н., Поварницына С.Е. Когда в фирме одни «организаторы»: Психологические типы и формирование «команд». // Alter Ego. 1993. № 1. 11. Емельянов Е.Н., Поварницына С.Е. Миссия организации, или Зачем выяснять «зачем»? // Организационное развитие. 1996. Сентябрь. 12. Емельянов Е.Н., Поварницына С.Е. Психология маркетинга. Формирование маркетингового мышления: Введение в практическую социальную психологию. М., 1994. 13. Емельянов Е.Н., Поварницына С.Е. Точки отсчета в стратегическом планировании // Организационное развитие. 1997. № 6. 14. Казиев В.М. Введение в системный анализ и моделирование. М:ИМОАС, 2001 15. Козак Н. Мотивація персоналу щодо досягнення стратегічних цілей організації.//Журнал "Рынок капитала" №13-14, липень 2000р. 16. Кузнечкин С. Системный подход к познанию систем любой физической природы. М:МГУ, 1999 17. Кузнєцова Р. Визначення потреби у нових робочих місцях // Економіка України. - 1999. - №9. - С. 30-37 18. Ламбен Ж. Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива. СПб., 1996. 19. Ландрам Д. Тринадцать женщин, которые изменили мир. Ростов-на-Дону, 1997. 20. Ландрам Д. Тринадцать мужчин, которые изменили мир. Ростов-на-Дону, 1997. 21. Лапин А. Формирование системы управления персоналом (региональный и микроэкономический аспекты).// Регионы и управление, №5 , 2000 22. ЛэндП. Менеджмент — искусство управлять: Секреты и опыт практического менеджмента. М., 1995. 23. Мельник В.І. Економіка праці: навчально-методичний посібник. К.:КІБіТ, 1999 р. 24. Методика оценки персонала, ориентированной на результат: руководители. К:ТАСИС, 2001 25. Питер Ф. Друкер. Задачи менеджмента в XXI веке, М:Издательство: Вильямс, 2000 р. 26. Підприємництво: стратегія, організація, ефективність./Під ред. С.Ф.Покропивного, К:КНЕУ, 1998, С.24 27. Управление персоналом Под ред. Т.Ю.Базарова. "Центр Кадровых Технологий - XXI век". М. 2001 28. Шершньова З.Е., Оборська С.В. Стратегічне управління. К:КНЕУ – 1999 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.003740 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|