|
твир про людину яка вразила чеснотою
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «твир про людину яка вразила чеснотою», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Вплив на людину шуму, вібрації та електромагнітного поля, шляхи його зменшення
Вступ 3 1. Небезпечні вібрації 6 2. Вплив шуму на людину 8 3.Вплив електромагнітного поля 10 4.Шляхи зменшення впливу на людину вібрацій, шуму та електромагнітного поля 13 Висновки 17 Список використаної літератури 18 >>>>
-
Значення оздоровчих продуктів для збереження генофонду української нації
Зміст 2 1. Основні відомості про вплив на людину сучасних продуктів харчування 3 2. Вплив радіаційного забруднення на людину 7 3. Вживання біологічно активних добавок, та інших оздоровчих продуктів та їхній вплив на організм людини. 9 Висновок 11 >>>>
-
«Старий і море» людину можна знищити, але неможливо перемогти
Тема: «Старий і море» людину можна знищити, але неможливо перемогти Предмет: зарубіжна література Вид: твір >>>>
-
Що робить людину людиною - звання, ім я, чин, достаток? (комедія Мольєра)
Що робить людину людиною - звання, ім я, чин, достаток? >>>>
-
Етика Демокріта. Вчення кініків про людину. Р. Декарт про метод пізнання. Г.С. Сковорода
1. Етика Демокріта. Що таке евтюмія за Демокрітом? 3 Чому споглядальний спосіб життя в античності часто сприймається еквівалентом щасливого життя? 3 2. Вчення кініків про людину. Наведіть зв’язок сучасного тлумачення слова “цинік” із способом життя притаманного кінікам 4 3. Р. Декарт про метод пізнання. Що таке інтелектуальна інтуїція за Декартом? 6 4. Г.С. Сковорода як філософ і селянський просвітитель 11 Література 14 >>>>
-
Про яку людину думав Данте
Про яку людину думав Данте >>>>
-
Яку людину можна вважати сильною
Яку людину можна вважати сильною >>>>
-
Про яку нову людину мріяв Данте
Про яку нову людину мріяв Данте >>>>
-
Яку людину можна назвати щасливою?
Яку людину можна назвати щасливою? >>>>
-
Яку людину можна назвати красивою
Яку людину можна назвати красивою >>>>
-
«Старий і море» людину можна знищити, але неможливо перемогти
«Старий і море» людину можна знищити, але неможливо перемогти >>>>
-
Людина як об’єкт філософії
1. Генезис філософських поглядів на людину 3 2. Сутність людини 14 Список використаної літератури 18 >>>>
-
Маркетинг
Зміст 1. Аналіз теорії впливу реклами на людину 3 2. Розроблення стратегії міжнародного маркетингу 7 Список використаної літератури 12 >>>>
-
Дайте токсикологічну характеристику (ГДКГП, ГДКРГ, ЛПШ, клас небезпеки, вплив на людину і рослини) вказаних забруднювачів водойми: зважені речовини, сульфати, нітрати, аміак, нафтопродукти, хром (+6)
Зміст Завдання 1: 3 Дайте токсикологічну характеристику (ГДКГП, ГДКРГ, ЛПШ, клас небезпеки, вплив на людину і рослини) вказаних забруднювачів водойми: зважені речовини, сульфати, нітрати, аміак, нафто продукти, хром (+6). Завдання 2: 7 Розрахуйте екологічний збиток та плату за забруднення водойм. Завдання 3: 9 За пропонуйте методи очистки, утилізації аміаку та сульфатів. Визначте економічний ефект. Література 12 >>>>
-
Дайте токсикологічну характеристику (ГДКГП, ГДКРГ, ЛПШ, клас небезпеки, вплив на людину і рослини) вказаних забруднювачів водойми: зважені речовини, сульфати, нітрати, аміак, нафтопродукти, хром (+6)
Зміст Завдання 1: 3 Дайте токсикологічну характеристику (ГДКГП, ГДКРГ, ЛПШ, клас небезпеки, вплив на людину і рослини) вказаних забруднювачів водойми: зважені речовини, сульфати, нітрати, аміак, нафто продукти, хром (+6). Завдання 2: 7 Розрахуйте екологічний збиток та плату за забруднення водойм. Завдання 3: 9 За пропонуйте методи очистки, утилізації аміаку та сульфатів. Визначте економічний ефект. Література 12 >>>>
-
1. Дайте токсикологічну характеристику (ГДК р.з., ГДК м.р. ГДК с.д., клас небезпеки, вплив на людину і рослини) вказаних забруднювачів атмосфери: оксид азоту, кислота сірчана, сірчаний ангідрид; оксид вуглецю; аміак.
ЗМІСТ 1. Дайте токсикологічну характеристику (ГДК р.з., ГДК м.р. ГДК с.д., клас небезпеки, вплив на людину і рослини) вказаних забруднювачів атмосфери: оксид азоту, кислота сірчана, сірчаний ангідрид; оксид вуглецю; аміак. 2. Розрахувати екологічний збиток і плату за забруднення атмосфери 3. За пропонуйте методи очистки, утилізації від оксидів азоту та сірчаного ангідриду. Визначити екологічний ефект Література >>>>
-
1. Дайте токсикологічну характеристику (ГДК р.з., ГДК м.р. ГДК с.д., клас небезпеки, вплив на людину і рослини) вказаних забруднювачів атмосфери: оксид азоту, кислота сірчана, сірчаний ангідрид; оксид вуглецю; аміак.
ЗМІСТ 1. Дайте токсикологічну характеристику (ГДК р.з., ГДК м.р. ГДК с.д., клас небезпеки, вплив на людину і рослини) вказаних забруднювачів атмосфери: оксид азоту, кислота сірчана, сірчаний ангідрид; оксид вуглецю; аміак. 2. Розрахувати екологічний збиток і плату за забруднення атмосфери 3. За пропонуйте методи очистки, утилізації від оксидів азоту та сірчаного ангідриду. Визначити екологічний ефект Література >>>>
-
Контрольна робота з БЖД
ЗМІСТ 1. Ризик, як фактор потенційної небезпеки. 3 2. Категорії факторів, що змушують людину ризикувати 7 3. Забезпечення безпеки економічної діяльності 10 Список літератури 15 >>>>
-
1. НАЙВАЖЛИВІШИ АРХЕТИПИ СВІТОБУДІВНИЦТВА ТА СВІТОВІДНОШЕННЯ І ЇХ РОЛЬ У ФІЛОСОФСЬКІЙ ДУМЦІ. 2. УКРАЇНСЬКА КЛАСИЧНА ФІЛОСОФІЯ (КИЄВО-МОГИЛЯНСЬКА АКАДЕМІЯ) ТА ЇЇ ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ. 3. ЕКЗИСТЕНЦІАЛІЗМ, ЙОГО ВЧЕННЯ ПРО ЛЮДИНУ І СВІТ
1. НАЙВАЖЛИВІШИ АРХЕТИПИ СВІТОБУДІВНИЦТВА ТА СВІТОВІДНОШЕННЯ І ЇХ РОЛЬ У ФІЛОСОФСЬКІЙ ДУМЦІ 3 2. УКРАЇНСЬКА КЛАСИЧНА ФІЛОСОФІЯ (КИЄВО-МОГИЛЯНСЬКА АКАДЕМІЯ) ТА ЇЇ ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ. 7 3. ЕКЗИСТЕНЦІАЛІЗМ, ЙОГО ВЧЕННЯ ПРО ЛЮДИНУ І СВІТ 11 Література 15 >>>>
-
Контрольна з психології
Психологічна характеристика лідера Міжособистість лідера Притаманність лідерства в групі Лідер та Засоби впливу на людину Список використаної літератури >>>>
-
Предмет і соціальне призначення світу
1. Поняття про світ 3 2. Людина і світ 5 3. Історичний розвиток уявлень про світ і людину 8 Література 11 >>>>
-
Філософія нового часу
Передумови виникнення філософії ХVII-XVIII ст. Її зв'язок з природознавством. 2 Розробка методів пізнання світу. Раціоналізм та сенцуалізм. 5 Вчення про людину і суспільство. 9 Список використаної літератури 13 >>>>
-
Особливості виявлення підпадання особистості під впливи
Вступ 3 1. Психологія впливу: суб`єктна парадигма 5 2. Влив людини на людину 7 3. Підпадання особи під вплив 12 Висновки 17 Список використаної літератури 20 >>>>
-
Навіювання
Вступ 1. Соціально-психологічний механізм впливу на людину та його використання в умовах ОРД 2. Поняття навіювання як методу психологічного впливу Висновок Використана література >>>>
-
Контрольна БЖД
1. Основні умови та проблеми безпеки життєдіяльності людини 3 2. Небезпечні фактори побутового середовища та вплив їх на людину 6 3. Організація захисту населення і територій у разі загрози та виникнення надзвичайної ситуації 11 Список використаної літератури 15 >>>>
-
Соціальний дарвінізм – хибна думка про людину
Вступ 3 1. Поняття соціального дарвінізму 4 2. Представники соціального дарвінізму та його подальший розвиток 8 Висновки 12 Список використаної літератури 14 >>>>
-
Контрольна робота філософія
1. НАЙВАЖЛИВІШИ АРХЕТИПИ СВІТОБУДІВНИЦТВА ТА СВІТОВІДНОШЕННЯ І ЇХ РОЛЬ У ФІЛОСОФСЬКІЙ ДУМЦІ 3 2. УКРАЇНСЬКА КЛАСИЧНА ФІЛОСОФІЯ (КИЄВО-МОГИЛЯНСЬКА АКАДЕМІЯ) ТА ЇЇ ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ. 7 3. ЕКЗИСТЕНЦІАЛІЗМ, ЙОГО ВЧЕННЯ ПРО ЛЮДИНУ І СВІТ 11 Література 15 >>>>
-
МІФИ СТАРОДАВНОСТІ ПРО ПОХОДЖЕННЯ СВІТУ І ЛЮДЕЙ. ОСОБЛИВОСТІ МІФОЛОГІЧНИХИХ УЯВЛЕННЬ ПРО СУСПІЛЬСТВО І ЛЮДИНУ.
Зміст: 1) Що таке міф? Походження міфу. 2) Основні тематичні цикли міфів і їхній зміст. 3) Особливості міфологічного уявлення. >>>>
-
МІФИ СТАРОДАВНОСТІ ПРО ПОХОДЖЕННЯ СВІТУ І ЛЮДЕЙ. ОСОБЛИВОСТІ МІФОЛОГІЧНИХИХ УЯВЛЕННЬ ПРО СУСПІЛЬСТВО І ЛЮДИНУ
Зміст: 1) Що таке міф? Походження міфу. 2) Основні тематичні цикли міфів і їхній зміст. 3) Особливості міфологічного уявлення. >>>>
-
Контрольна з історії педагогіки
1. Чому Яна Амоса Каменського вважали засновником педагогічної науки 3 2. Що розумів Ушинський під висловом “Щоб виховати людину всебічно необхідно вивчити її всебічно” 6 3. Гуманістична спрямованість спадщини Сухомлинського 7 4. Практика шкільництва Європейської освіти нового часу 9 Література 12 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.005310 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|