|
яку я бачу школу
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «яку я бачу школу», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Вплив творчості Бошана на французьку школу балету
Вступ 2 1. Загальні риси історії балету 4 2.Діяльність балетмейстера П’єра Бошана 9 2.1. Творчий шлях митця 9 2.2. Внесок П. Бошана у мистецтво балету 11 Висновки 19 Список використаної літератури 21 Додатки 22 >>>>
-
Проблема готовности Ребенка к школьному образованию
ВВЕДЕНИЕ. ГЛАВА 1 ПРОБЛЕМА ГОТОВНОСТИ РЕБЕНКА К ШКОЛЬНОМУ ОБУЧЕНИЮ 1.1. Понятие психологической готовности к школьному обучению 1.2. Общая психологическая характеристика детей, поступающих в школу 1.3. Методы диагностики готовности к школьному обучению СПИСОК ИСПОЛЬЗОВАННОЙ ЛИТЕРАТУРЫ >>>>
-
Повноваження прокурора в цивільному процесі
ВСТУП 3 1. Визначення умов участі прокурора у цивільному процесі України 5 2. Характеристика форм участі прокурора в цивільному процесі України 8 3. Підстави участі прокурора в цивільному процесі України 12 ВИСНОВКИ 15 Задача № 1 16 Від батьківського комітету школи та опікунської Ради району до прокурора надійшла заява про те, що учні 5 і 7 класу Косогон О.П. і Косогон Б.П. не відвідують школу внаслідок того, що їх батьки перешкоджають їм у цьому, примушують працювати цілими днями в домашньому господарстві… Задача №2 17 Прокурор району пред’явив в суд позов в інтересах агрофірми про відшкодування з головного агронома колгоспу Макухи, головного зоотехніка Сіморода, головного бухгалтера Квача збитку… СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 20 >>>>
-
Інформаційні системи в менеджменті
Варіант 1 1. Охарактеризуйте основні напрямки автоматизації управлінської діяльності, 2. Опишіть основні функіїії корпоративних програмних систем. 3. Опишіть, як підбивати проміжні підсумки у списках даних в Ex-eel. 4. Охарактеризуйте основні концепції реляційних баз даних. 5. Опишіть структуру доменних імен у мережі Інтернет. 6. Опишіть види і типи презентацій, які підтримує програм» Pnwer Point. 1 Охарактеризуйте основні процеси управління проектами 8 На першому аркуші книги Excel створіть таблицю продажу то-варш ч 20 рядків і п'яти стовпців: "Назва магазину", "Назва го-вару", "Кількість", "Ціна", "Вартість". Перші чотири стовіші заповніть будь-якими даними за допомогою форми даних, а значення стовпця "Вартість" розрахуйте за формулою. За допо¬могою розширеного фільтру визначте рядки попередньої табли¬ці, в яких кількість продажі» перевищує 5 одиниць або вартість не перевишус 100 грн. Результат запишіть на другому аркуші. На основі першої таблиці на третьому аркуші створіть зведену таблицю, де визначте загальну вартість товарів кожного виду, які були продані в кожному магазині. 9. Нехай ви масте намір узяти кредит на суму І (КИМ) гри під 8 ''і річ¬них терміном на 5 років На четвертому аркуші книги Extet оці¬ніть розмір щомісячних виплат за цим кредитом j огляду на те, то розрахунки повинні відбуватись наприкінці кожного місяця. 10 Використовуючи просту лінійну регресію, на п'ятому аркуш! книги Excel визначте залежність Y від .V, якщо вона задана таб¬лицею. Up 3 4 5 6 7 8 9 10 x 6.95 7.00 7.05 7,11) ТДУ Д-JJL 7,34 7.20 7.25 7.30 7.35 7,40 Y 7,12 і 7. IS 7,23 ?.,« 7,40 7.45 7,49 755 СпроІ ночуйІс значених функції мри X ~ 7,з. Збережіть документ Excel на дискеті під начнемо траті, 11. Створіть в .-(геек бачу даних про замовлення товарів, то ск.іа-дасться "і таблиці "Кліпни'' ч полями "Код__кліснта", "Прізвище", "Адреса", "Фірма" і таблиці "Замовлення" І поля¬ми "Номер", "Код_клісита", "Иа:ша_го»ару". "Дата", "Кількість", "Сума" Типи полів виберіть за їх змістом. Створіть форму "Клієнтура" на основі таблиці "Клієнти" і введіть ча її допомогою 10 записів в цю таблицю. Введіть 20 записів безпо¬середньо в таблицю "Замовлення'', ураховуючи, що один клієнт може замовити кілька товарів. Зробіть поле "Код__клішта" ключовим у таблиці "Клієнти" 6а:Іи даних Access і зв'яжіть через нього таблиці "Клієнти" і "Замовлення" зв'язком гину "один-до-багатьох" Створіть капит "Підсумки" на основі таблиць "Клієнти" і "З.'шомлення", що показуг всіх кліснгіи раюй І то¬варом, якиіі воміг замовили. На основі чапиту "Підсумки" ство¬ріть '(віт "Замовлені товари", розрахувавши загальну суму ча-мовлених товарів. Запишіть бачу лапих на дискету під назвою бпмі. 12. Підготуйте для відправлення електронною поштою лип будь-якого змісту, що містить вашу робочу книі у Excel як вкладення, і збережіть його на дискеті під назвою лист]. Якщо г доступ до електронної пошти, можна надіслати лист за адресою >>>>
-
Інформаційні системи в менеджменті
Варіант 1 1. Охарактеризуйте основні напрямки автоматизації управлінської діяльності, 2. Опишіть основні функіїії корпоративних програмних систем. 3. Опишіть, як підбивати проміжні підсумки у списках даних в Exeel. 4. Охарактеризуйте основні концепції реляційних баз даних. 5. Опишіть структуру доменних імен у мережі Інтернет. 6. Опишіть види і типи презентацій, які підтримує програм» Pnwer Point. 1 Охарактеризуйте основні процеси управління проектами 8 На першому аркуші книги Excel створіть таблицю продажу то-варш ч 20 рядків і п'яти стовпців: "Назва магазину", "Назва го-вару", "Кількість", "Ціна", "Вартість". Перші чотири стовіші заповніть будь-якими даними за допомогою форми даних, а значення стовпця "Вартість" розрахуйте за формулою. За допо¬могою розширеного фільтру визначте рядки попередньої табли¬ці, в яких кількість продажі» перевищує 5 одиниць або вартість не перевишус 100 грн. Результат запишіть на другому аркуші. На основі першої таблиці на третьому аркуші створіть зведену таблицю, де визначте загальну вартість товарів кожного виду, які були продані в кожному магазині. 9. Нехай ви масте намір узяти кредит на суму І (КИМ) гри під 8 ''і річ¬них терміном на 5 років На четвертому аркуші книги Extet оці¬ніть розмір щомісячних виплат за цим кредитом j огляду на те, то розрахунки повинні відбуватись наприкінці кожного місяця. 10 Використовуючи просту лінійну регресію, на п'ятому аркуш! книги Excel визначте залежність Y від .V, якщо вона задана таблицею. Up 3 4 5 6 7 8 9 10 x 6.95 7.00 7.05 7,11) ТДУ Д-JJL 7,34 7.20 7.25 7.30 7.35 7,40 Y 7,12 і 7. IS 7,23 ?.,« 7,40 7.45 7,49 755 СпроІ ночуйІс значених функції мри X ~ 7,з. Збережіть документ Excel на дискеті під начнемо траті, 11. Створіть в .-(геек бачу даних про замовлення товарів, то ск.іа-дасться "і таблиці "Кліпни'' ч полями "Код__кліснта", "Прізвище", "Адреса", "Фірма" і таблиці "Замовлення" І поля¬ми "Номер", "Код_клісита", "Иа:ша_го»ару". "Дата", "Кількість", "Сума" Типи полів виберіть за їх змістом. Створіть форму "Клієнтура" на основі таблиці "Клієнти" і введіть ча її допомогою 10 записів в цю таблицю. Введіть 20 записів безпо¬середньо в таблицю "Замовлення'', ураховуючи, що один клієнт може замовити кілька товарів. Зробіть поле "Код__клішта" ключовим у таблиці "Клієнти" 6а:Іи даних Access і зв'яжіть через нього таблиці "Клієнти" і "Замовлення" зв'язком гину "один-до-багатьох" Створіть капит "Підсумки" на основі таблиць "Клієнти" і "З.'шомлення", що показуг всіх кліснгіи раюй І то¬варом, якиіі воміг замовили. На основі чапиту "Підсумки" ство¬ріть '(віт "Замовлені товари", розрахувавши загальну суму ча-мовлених товарів. Запишіть бачу лапих на дискету під назвою бпмі. 12. Підготуйте для відправлення електронною поштою лип будь-якого змісту, що містить вашу робочу книі у Excel як вкладення, і збережіть його на дискеті під назвою лист]. Якщо г доступ до електронної пошти, можна надіслати лист за адресою ... >>>>
-
Спільне підприємництво
Вступ 3 1. Збирання та вивчення інформаційних даних про іноземного партнера 5 2. Вплив національних культур партнерів на діяльність спільного підприємства 10 3. Обґрунтуйте своє рішення щодо наступної ситуації (Вітання. Вас перевели на посаду Директора заводу дочірнього підприємства компанії “Бліц Бестері” (ББ) яке знаходиться в Альбатронії. ББ – найкрупніший виробник карбюраторів для машин в усьому світі. А Альбатронія має показники низького доходу на душу населення (п’ята країна з кінця переліку). Впродовж вашого першого візиту на завод ви шоковані тим що більшість працівників – це дуже молоді тінейджери які працюють з небезпечними хімічними елементами (наприклад босоногі діти по 12 годин на добу штовхають контейнери по полу на якому розлиті хімікати). Ви обіцяєте що терміново виправите цю ситуацію. Того ж дня вам стає відомо що ББ не порушує ні політику компанії ні закони Альбатронії. Ви розмірковуєте над впровадженням стандартів по охороні робочого місця наприклад таких як в США де саме і знаходиться Головний Офіс компанії ББ. Крім того ви бажаєте запровадити можливості освіти через Інтернет для тих дітей які працюють на заводі тому що вони кинули школу. Чи погодитеся Ви працювати на зазначеній посаді? Які заходи повинні бути запроваджені щодо зміни ситуації що склалася? За допомогою яких методів міжнародного менеджменту ситуація може бути вирішена?) 16 Висновки 18 Література 20 >>>>
-
ЗАВДАННЯ Кейс «Меннінг корпорейшн»
Кейс «Меннінг корпорейшн» В березні 2005 року відділ маркетингу компанії «Меннінг Корпорейшн» провів дослідження з метою перевірити реакцію споживачів на новий тип тостера. Ця корпорація досягла успіху в минулому і вважала себе лідером у виробництві побутової техніки. Хоча новий тостер був тільки ідеєю, споживачі відреагували позитивно. В квітні того ж року віце-президенти компанії з планування, маркетингу, проектування та виробництва зустрілися, щоб обговорити плани розробки і, переважно, виробництва нового тостера. Відділ маркетингу зазначив, що виробнича собівартість одиниці не повинна перевищувати ЗО доларів, бо інакше продукція не буде конкурентоспроможною. Базуючись на кресленні, яке було представлено на зборах, виробничий відділ запевнив відділ маркетингу, що можна вкластися в ці витрати. Конструкторському відділу надали 6 місяців для розробки тостера. Керівництво корпорації прагнуло представити нову продукцію на різдвяному ярмарку. Це мало би принести компанії значну частину ринку. На стадії розробки продукції відділ маркетингу постійно вносив нові пропозиції щодо конструкції і дизайну тостера з метою легшого його просування на ринку. Кінцевий результат було отримано на місяць пізніше, ніж за графіком. Ці зміни в строках визвали обурення виробничого персоналу. Віце-президент з виробництва, говорячи з менеджером з маркетингу, сказав: "Я тільки що отримав остаточне креслення з конструкторського відділу. Це зовсім не те, про що ми домовлялись у березні. Через всі ці зміни ми втратимо додатковий місяць. Я не бачу можливості змінити графік використання виробничих потужностей для випуску нової продукції. Наша стандартна продукція мас випускатися першою. Крім того, економічний відділ підрахував, що всі ці зміни підвищать витрати на виробництво на 25-30 %. Ми, без сумніву, маємо залучити відділ контролю якості, який має деякі питання щодо можливості використання отриманого креслення. В решті решт, чому ми не можемо скасувати цей проект або хоча б відкласти його до наступного року? " 1. Визначити терміни початку і завершення проекту за планом в місяцях. 2. Визначити терміни основних фаз проекту (планові, в місяцях) за послідовною концепцією життєвого циклу проекту 3. Визначити на якій фазі фактично зараз знаходиться проект 4. Визначити основні фактичні результати проекту за параметрами: часу, витрат, обсягу і якості проектних робіт 5. Які причини призвели до такої ситуації в компанії з проектом? 6. Щоб Ви зробили на місті віце-президента з виробництва ? 7. Як би Ви порекомендували компанії "Меннінг Корпорейшн" діяти в ситуації (1. Скасувати проект, 2 Відкласти на рік, 3. Інші ваші пропозиції) >>>>
-
Завдання маркетинг
Завдання Кейс «Меннінг корпорейшн» В березні 2005 року відділ маркетингу компанії «Меннінг Корпорейшн» провів дослідження з метою перевірити реакцію споживачів на новий тип тостера. Ця корпорація досягла успіху в минулому і вважала себе лідером у виробництві побутової техніки. Хоча новий тостер був тільки ідеєю, споживачі відреагували позитивно. В квітні того ж року віце-президенти компанії з планування, маркетингу, проектування та виробництва зустрілися, щоб обговорити плани розробки і, переважно, виробництва нового тостера. Відділ маркетингу зазначив, що виробнича собівартість одиниці не повинна перевищувати ЗО доларів, бо інакше продукція не буде конкурентоспроможною. Базуючись на кресленні, яке було представлено на зборах, виробничий відділ запевнив відділ маркетингу, що можна вкластися в ці витрати. Конструкторському відділу надали 6 місяців для розробки тостера. Керівництво корпорації прагнуло представити нову продукцію на різдвяному ярмарку. Це мало би принести компанії значну частину ринку. На стадії розробки продукції відділ маркетингу постійно вносив нові пропозиції щодо конструкції і дизайну тостера з метою легшого його просування на ринку. Кінцевий результат було отримано на місяць пізніше, ніж за графіком. Ці зміни в строках визвали обурення виробничого персоналу. Віце-президент з виробництва, говорячи з менеджером з маркетингу, сказав: "Я тільки що отримав остаточне креслення з конструкторського відділу. Це зовсім не те, про що ми домовлялись у березні. Через всі ці зміни ми втратимо додатковий місяць. Я не бачу можливості змінити графік використання виробничих потужностей для випуску нової продукції. Наша стандартна продукція мас випускатися першою. Крім того, економічний відділ підрахував, що всі ці зміни підвищать витрати на виробництво на 25-30 %. Ми, без сумніву, маємо залучити відділ контролю якості, який має деякі питання щодо можливості використання отриманого креслення. В решті решт, чому ми не можемо скасувати цей проект або хоча б відкласти його до наступного року? " 1. Визначити терміни початку і завершення проекту за планом в місяцях. 2. Визначити терміни основних фаз проекту (планові, в місяцях) за послідовною концепцією життєвого циклу проекту 3. Визначити на якій фазі фактично зараз знаходиться проект 4. Визначити основні фактичні результати проекту за параметрами: часу, витрат, обсягу і якості проектних робіт 5. Які причини призвели до такої ситуації в компанії з проектом? 6. Щоб Ви зробили на місті віце-президента з виробництва ? 7. Як би Ви порекомендували компанії "Меннінг Корпорейшн" діяти в ситуації (1. Скасувати проект, 2 Відкласти на рік, 3. Інші ваші пропозиції) >>>>
-
Контрольна з ділової української мови
1) [страждаjy, мучус' і жиеwу, і гину, благослоул'аіу б’іл' тwоііх геинет] (более точный разбор в прикрепленном файле paint) Страждаю [страждаjy] (справа от а – точка, сккомодация гласного) Вісім букв, дев’ть фонем (звуків), три склади Благословляю [благослоул'аіу] (ударение, а слева аккомодирует, т.е. точка, более подробно в файле paint) 12 букв, 13 фонем (звуків), 5 складів 2) Найпрекрасніша мати щаслива, найсолодші кохані вуста, найчистіша душа незрадива, найскладніша людина проста. Най/пре/красн/іш/а - приставка/приставка/корінь/суфікс/закінчення Не/зрад/ив/а – приставка/корінь/суфікс/закінчення 3) хоч/у – крінь/закінчення наш/ій – корінь/закінчення най/велич/н/іш/ій- приставка/корінь/суфікс/суфікс/закінчення планет/ - корінь/нульове закінчення 5) Про те, що ми вчили, я вже давно забув. Вона була гарна, проте її волосся було нерозчесане. Якщо ми пойдемо до бабусі, назбираємо там яблук з дерева. Як що до того правила, я його не вивчив. Що б не сталося, я завжди буду з вами і душею, і серцем. Ми сьгодні залишимося вдома, щоб не йти до школи і не відповідати на уроках. Якби ти була трохи обачнішою, ми б не загубилися. Як бі я хотіла, щоб моя мрія здійснилася. За те я кохаю свою крайну, що в ній така прекрасна мова. Я не буду робити сьогодні ці роботу, зате зроблю щось інше. Я бачу наскрізь її, це та ж дівчина, що була вчора з нами в кафе. Таж навіщо вам цей листочок здався. 5) Треба хліба людині й металу, Треба музики і п’єдесталу, Та, мабуть, над усе до загину Треба віри людині в людину (Забаштанський). Розбір розділових знаків: Треба хліба людині й металу, треба музики і п’єдесталу, – склодне речення, між двома граматичними основами ставляться коми (у двох випадках). Та, мабуть, над усе до загину треба віри людині в людину – мабуть-вставне слово,яке виділяється комами з двох боків. Примітка: Вставними найчастіше бувають такі слова й словосполучення: бач, бачиш, бачте, безперечно, безсумнівно, безумовно, бувало, видимо, видно, відома річ, власне, головне, головним чином, далебі, до речі, звичайно, звісно, здавалось, здається, значить, зрозуміло, кажуть, коротко кажучи, либонь, мабуть, між іншим, мовляв, може, можливо, навпаки, на жаль, на мій погляд, на нашу думку, наприклад, нарешті, на щастя, немає сумніву, отже, очевидно, певна річ, певно, по-перше, по-друге, правда, проте й однак (не на першому місці в головному або підрядному реченні, де ці слова є сполучниками), сказати б, справді, щоправда, як видимо, ясна річ і деякі інші. Найкраща, по-моєму, краса – це краса вірності. По-моєму – вставне слово, яке відокремлюється з двох боків комами. Тире ставиться перед словами це,то,от або якщо їх нема, але можна поставити. В данному випадку стойть слово «це» Любов до Вітчизни починається з любові до берези біля рідної хати до стежки на городі, втоптаної дитячими ногами. – кома ставится, щоб виділити дієприкметниковий зворот, ставиться одна, а не з двох боків, тому що зворот стойть наприкінці речення. Усе навколо: дерева, птахи, люди сповнене весняної пружної нестриманої сили. Двокрапка ставиться перед однорідними членами речення після пояснювального слова (усе). Коми ставляться після однорідних членів речення. Синтаксичний розбір: Найкраща, по-моєму, краса – це краса вірності. Підмет краса, присудок – краса вірності. Присудок складний, складається з двох слів, які являються іменниками. Найкраща – означення, підкреслюється хвилястою лінією. Усе навколо: дерева, птахи, люди сповнене весняної пружної нестриманої сили. Усе – пояснювальне слово Навколо – додаток, підкресл. Крапкою з тире (_._._._._.) Дерева, птахи, люди - підмети(підкресл. Однією сплошною лінією)(________________) Сповнене – присудок, двома лініями підкреслюється. Весняної, пружньої, нестриманої – означення, підкресл. Хвилястою лінією. Сили – додаток, підкресл. Тире з крапкою (_._._._.) >>>>
-
Контрольная с английского языка
I. Заполните пропуски, вставив подходящую по смыслу форму глагола (Past Simple или Present Perfect) 4 II. Переведите, обращая внимание на разные способы будущего времени 5 III. Поставьте, стоящие в скобках глаголы в правильную форму, Present Simple или Past Simple, Active или Passive 6 IV. Переведите, используя страдательный залог 7 V. Переведите, употребляя The Past Continuous Tense 8 VI. Переведите на английский язык, употребляя The Future Continuous Tense 8 VII. Перевести, используя правило согласования времен 9 VIII. Переведите, используя The Present Perfect Tense 9 Контрольная робота № 5 По английскому языку I. Заполните пропуски, вставив подходящую по смыслу форму глагола (Past Simple или Present Perfect) 1. I English since 1991. (to study) 2. We _____________English at school. (to study) 3. From 1991 to 1992 Jim as a customs officer. (to work) 4. He __________ three hours ago and yet. (to go out, to return) 5. When he was a sales representative, he twelve hours a day. (to work) 6. I very busy all this week. (to be) 7. How many pages you ? (to read) 8. How much you at your last job? (to get) 9. Where all the managers ? (to go) 10. I home at 5 o'clock yesterday. (to go) 11. Last summer Jim and Jane to the conference in New-York together. (to travel) 12. He _________________his work yet and is not ready to go with us. (not to finish) II. Переведите, обращая внимание на разные способы будущего времени. 1. У вас завтра будет много работы? - Да. 2. Он не будет дома в 8 часов. 3. Она вернется в понедельник. 4. Завтра я буду играть с Томом в шахматы. 5. Я собираюсь вечером пойти к своему другу. 6. В апреле они поедут в Минск. 7. Сколько времени вы собираетесь оставаться здесь? 8. Джек приезжает сегодня вечером. Вы будете встречать его? 9. Я сделаю это, когда вернуcь. 10. На следующей неделе я собираюсь пойти в школу. 11. Мы увидимся в министерстве. 12. Пока я буду переводить статью, повтори новый урок. 13. Вечером мы не пойдем гулять, мы будем смотреть телевизор. 14. В будущем году мы собираемся поехать в Киев. 15. Эти вопросы мы обсудим завтра утром. III. Поставьте, стоящие в скобках глаголы в правильную форму, Present Simple или Past Simple, Active или Passive. 1. It's a big factory. Five hundred people are employed (employ) there. 2. Water (cover) most of the Earth's surface. 3. Most of the Earth's surface (cover) by water. 4. The park dates (lock) at 6.30 p.m. every evening. 5. The letter………….(post) a week ago and it (arrive) yesterday. 6. The boat (sink) quickly but fortunately everybody (rescue). 7. Ron's parents (die) when he was very young. Me and his sister (bring) up by their grandparents. 8. I was born in London but I…………….(grow) up in the north of England. 9. While I was on holiday, my camera…………..(steal) from my hotel room. 10. While I was on holiday, my camera…………..(disappear) from my hotel room. 11. Why.... (Sue / resign) from her job? Didn't she enjoy it? 12. Why.... (Bill I sack) from his job? What did he do wrong? 13. The company is not independent. It………….(own) by a much larger company. 14. I saw am accident last night. Somebody……………….(call) an ambulance but nobody.. (injure) so the ambulance…………………(not / need). 15. Where (these photographs / take)? In London? (you/take) them? IV. Переводите, используя страдательный залог. 1. Сейчас я читаю книгу, о которой много говорят. 2. Его слова были выслушаны с интересом. 3. Я не люблю, когда на меня смотрят. 4. О нем не говорили на собрании. 5. За цветами уже послали. 6. На нее всегда смотрят на улице, 7. Почему ему еще не написали? 8. На картину смотрели с интересом 9. Она больна. Почему еще не послали за врачом? 10. За такси пошлют после того, как будут упакованы все вещи. V. Переведите, употребляя The Past Continuous Tense. 1. Я спешил на работу, когда встретил своего старого друга. 2. Когда зазвонил телефон, они обсуждали этот вопрос. 3. Когда я вышел из комнаты, они играли в шахматы. 4. Они сидели за столом, когда я начал рассказывать эту историю, 5. В 10 утра мы слушали радио. 6. Мы путешествовали, когда получили письмо от родителей. 7. Мы ходили по магазинам, когда увидели его. 8. Он вошел в комнату и увидел, что отец читает газету. 9. Вы переводили статью или готовились к контрольной в 2 часа? - Я готовился к контрольной. 10. Когда я подошел к нему, он загорал. VI. Переведите на английский язык, употребляя The Future Continuous Tense. 1. Завтра в это время они будут играть в футбол. 2. Когда мы приедем в Ригу, они будут встречать нас на вокзале. 3. В это время на следующей неделе мы будем путешествовать. 4. Она будет заниматься английским с 9 до 11? - Да. 5. Мы придем в 5 часов. - Хорошо, я буду вас ждать. 6. Что будут делать дети, когда мы придем домой? - Они буду! обедать. 7. Он придет к нам на этой неделе. 8. Я думаю, мы встретимся со своими друзьями через несколько дней. 9. Вы увидите их во время отпуска? - Надеюсь, увижу. VII. Перевести, используя правило согласования времен. 1. Мать надеялась, что сын вернется через неделю. 2. Отец сказал, что наши друзья приедут в субботу. 3. Родители думали, что врач осмотрит ребенка немедленно. 4. Мы надеялись, что вечером сможем пойти в кино. 5. Я не знал, что твои друзья приедут отдыхать без тебя. 6. Отец сказал нам, что мы будем делать в субботу. 7. Мы планировали и надеялись, что поедем в отпуск в конце недели. 8. Я думал, что у каждого из нас будет месяц отпуска летом. VIII. Переведите, используя The Present Perfect Tense. 1. Вы знаете, что они дружат с детства? 2. Я здесь новый человек. Я здесь всего несколько дней. 3. Он пишет, что с октября там стоит плохая погода. 4. Почему здесь так холодно? - Всю ночь было открыто окно. 5. Я не видела ее с тех пор, как она легла в больницу. 6. Сколько времени у них машина? - Они купили ее два года тому назад. 7. Я давно не получал писем от Смирновых. 8. Сколько новых фильмов вы посмотрели с сентября? 9. Вы закончили книгу? - Нет, но с 7 часов я прочитал уже 100 страниц. 10. Давайте пойдем вместе в театр. Мы не были в театре целую вечность. >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.004276 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|