|
провідміняти слово ліцеї
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «провідміняти слово ліцеї», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Автоматизація діловодства в учбових закладах та сучасні інформаційні технології навчання
ВСТУП………………………………………………………………………………..3 1. ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА 1.1. Загальна характеристика Українського гуманітарного ліцею Київського національного університету імені Тараса Шевченка……………………………...5 1.2. Організаційно-структурна схема навчального закладу………………………7 1.3. Документообіг закладу………………………………………………………..11 1.4. Реквізитна схема внутрішніх документів……………………………………17 1.5. Загальна характеристика принципів застосування сучасних інформаційних технологій навчання в ліцеї………………………………………………………..19 2. ТЕХНОЛОГІЧНА ЧАСТИНА 2.1. Характеристика технічних та програмних засобів автоматизації діловодства та інформатизації навчання в Українському гуманітарному ліцеї……………...23 2.2. Опис практичної розробки 2.2.1. Удосконалення електронного документообігу як важливіший чинник автоматизації діловодства у навчальному закладі……………………………….28 2.2.2. Сучасні технічні засоби навчання, їх класифікація та особливості використання в Українському гуманітарному ліцеї……………………………..31 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………...38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………………………...41 ДОДАТКИ >>>>
-
Фразеологізми
План 1. Фразеологізми і слово 2. Походження фразеологізмів. 3. Відбиття матеріального й духовного життя народу у фразеології 4. Як багато важить слово >>>>
-
Політичні погляди періоду Київської Русі
Вступ 3 1. «Слово про закон і благодать» 4 2. «Повість врем'яних літ» 5 3. «Руська правда» 6 4. «Повчання» 12 5. «Слово о полку Ігоревім» 13 Висновок 15 Список використаної літератури 16 >>>>
-
Слово как лингвистическая единица. Семантическая окрашенность слова
Содержание Введение 3 Раздел 1. Слово как лингвистическая единица 5 1.1 Понятие термина " слово" в лингвистических исследованиях 5 1.2 Характеристика слова английской лингвистической системы в историческом аспекте 7 1.3 Общее определение значения слова 10 Раздел 2. Семантическое окрашивание слова 14 2.1 Грамматическое и лексическое значение слова 14 2.2 Полисемия как элемент семантического окрашивания слова 19 2.3 Омонимия и синонимия слов 22 2.3 Понятие антонимии 28 Заключение 31 Список использованной литературы 32 >>>>
-
Символіка кольорів у новелістиці М. Хвильового
Література 1. Агеєва В. Автор і герой у структурі новели Миколи Хвильового // Слово і час. – 1993. – № 12. 2. Гроно нездоланних співців. – К., 1997. 3. Мукомела О. Невідоме: Сторінки літературної дискусії // Слово і час. – 1990. – № 1. 4. Савицька Л. Лінгвоестетичний аналіз новел М. Хвильового “Я (Романтика)” // Диво слово. – 1998. – № 11. 5. Хвильовий М. Твори у 2 т. – К., 1990. >>>>
-
Мова –унікальне явище в житті людини і суспільства. Її роль у формуванні особистості
І. Мова – найцінніше надбання людства ІІ. Головні функції мови: а) комунікативна; б) мислеоформлююча; в) пізнавальна; г) естетична ІІІ. 1) Роль мови у формуванні особистості: а) мова і мислення; б) плекаймо слово; в)” Мова рідна, слово рідне” 2) Підсумки і висновки: а) краса і багатство рідної мови; б) моя особиста позиція про роль мови в житті людини і суспільства. >>>>
-
Пам’ятай що слово бумеранг твір роздум
Пам’ятай що слово бумеранг твір роздум >>>>
-
Міжпредметні зв’язки на уроках музики
Вступ…………………………………………………………………………………….3 Розділ І. Дидактичні та психологічні передумови міжпредметної інтеграції з використанням емпіричного матеріалу уроків музики………………..6 Розділ ІІ. Організація процесу реалізації міжпредметних зв’язків на уроках музики 2.1. Програма „Уроки музичного фольклору в школі”, розроблена в Українському гуманітарному ліцеї КНУ імені Тараса Шевченка……11 2.2. Музикально-педагогічні технології системи Доу………………..16 Висновки……………………………………………………………………………….25 Список використаної літератури……………………………………………………..27 Додатки………………………………………………………………………………..30 >>>>
-
Ділова українська мова варіант 20
1. Особливості вживання займенників у ділових паперах. 2. Мова і стиль службових документів. 3. Інструкція, її реквізити та правила написання. 4. Напишіть творчу роботу на тему: Чому ви обрали професію юриста? 5. Перекладіть текст українською мовою. 6. Від поданих слів утворіть нові за допомогою префіксів пре-, при-,прі-. 7. Складіть усі можливі словосполучення (вирази) з наведених слів. Поясніть свій вибір. 8.Встановивши стрижневе слово, випишіть синоніми, згрупувавши їх у синонімічні ряди; поясніть відтінки значень та емоційне забарвлення кожного з них. 9. Визначте слово за його лексичним значенням. У якій сфері людської діяльності використовуються ці слова? 10. Вставте пропущені букви, з'ясуйте правопис префіксів. >>>>
-
Судовий розгляд кримінальної справи
Вступ 1. Підготовча частина судового засідання 2. Судове слідство 3. Судові дебати та останнє слово підсудного Висновок Використана література >>>>
-
Вклад І. І. Срезневського у скарбницю науки про народне слово
1. Початок життєвого та творчого шляху І. Срезневського 3 2. Діяльність І. Срезневського як фольклориста-етнографа 4 3. Срезневський – видатний філолог-славіст 6 Література 8 >>>>
-
Про ораторське мистецтво
Вступ 3 1.Про якості оратора 5 а)Про голос ,жести, міміку, рухи тіла оратора 5 б)Про емоційність і красномовство 8 2.Про ораторське слово 12 3.Оратор і аудиторія 15 Висновки 16 Література: 19 >>>>
-
Судове слідство у кримінальному процесі
Вступ 1. Підготовча частина судового засідання 2. Судове слідство 3. Судові дебати та останнє слово підсудного Висновок Використана література >>>>
-
Українська мова з професійного спрямування
1. Поняття культури мови і культури мовлення. 2 2. Способи ускладнення простих речень. 5 3. Комунікативно-діяльнісний підхід до вивчення морфології. 8 4. Короткий тлумачний словник професійних термінів (101 слово). 10 Література: 13 >>>>
-
Судове слідство
Вступ Розділ 1. Підготовча частина судового засідання Розділ 2. Суть та процесуальний порядок судового слідства Розділ 3. Судові дебати та останнє слово підсудного Висновки Список використаної літератури >>>>
-
Контрольна робота з української мови
Завдання 1 3 Виправити речення. Винести подяку колективу – оголосити подяку колективу. Чимало доброго сказано в наш адрес – чимало доброго сказано на нашу адресу. Покажчик рівня розвитку – показник рівня розвитку..... Завдання 2 3 Провідміняти. Називний в. Галушко Ігор Сергійович Передрій Катерина Петрівна Родовий в. Галушка Ігора Сергійовича Передрій Катерини Петрівни ....... Завдання 3 5 У якому випадку складені сполучники, якими приєднуються підрядні речення до головних, комами не розділяються? Проілюструйте свою відповідь прикладами. Якої структури підрядні речення не відокремлюються комами від головних? Наведіть приклади. Завдання 4 5 У поданих реченнях розставити розділові знаки. В обрядовості українців розрізняють два види: родинну (сімейну) і календарно-побутову. Перший вид обрядів тісно пов'язаний...... Завдання 5 6 Завдання 5. Виберіть одну із тез, яка співзвучна з Вашими думками. Письмово розкрийте її, доповнивши додатково інформацією, прикладами, фактами. Література 9 >>>>
-
Судовий розгляд кримінальної справи
Вступ.............................................................................................................3
Розділ 1. Підготовча частина судового засідання.....................................5
Розділ 2. Суть та процесуальний порядок судового слідства................11
Розділ 3. Судові дебати та останнє слово підсудного.............................20
Висновки......................................................................................................26
Список використаної літератури................................................................27
>>>>
-
Англомовна творчість В.Набокова
ПЛАН Вступ. 1. Біографія В.Набокова. 2. Твори В.Набокова російською та англійською мовами та їх критика. 3. Переклади В.Набокова: переклад „Евгения Онегина”; матеріали по „Слово о полку Игоревом” . 4. В. Набоков як літературознавець. 5. Письменники в набоковському баченні. Висновки Бібліографія >>>>
-
Велесова книга
Література 1. Карпенко Н. Велесова книга. – К., 1998. 2. Лозко Г. Велесова книга як пам’ятка праукраїнської культури // Диво слово. – 1999. – № 11. 3. Шевчук В. Загадкова “Велесова книга” // Хроніка-2000. – 1994. – № 3-4. >>>>
-
Творчество в создании имени продукта
План Введение 3 1.Творчество в создании имени продукта 4 2.Креатив в создании рекламного текста 5 3.Слово и образ в слогане 9 Заключение 13 Список литературы 14 >>>>
-
Сущность тренинга и начало работы
План Введение I Сущность тренинга и начало работы 1. Вступительное слово 2. Знакомство II Структура тренинга 1. Свой замысел 2. Важные шаги 3. Сколько и как часто 4. Сценарий темы 5. Психогимнастика в СПТ Заключение Список литературы >>>>
-
Задачі з теорії ймовірностей
1. Слово „ розбудова” складене з літер, записаних на різних картках. Навмання беруть 4 картки і складають їх у порядку їхньої появи. Яка ймовірність того, що при цьому з’явиться слово: а) „вода”; б) „удар”. 2. Два стрільці по черзі по одному разу стріляють по мішені. Ймовірність влучити для першого стрільця дорівнює р1, для другого – р2. Виграє той, хто влучить першим. Знайти ймовірність того, що: а) виграє перший стрілець; б) виграє другий стрілець; в) ніхто з них не виграє. 3. Випадкову величину Х задано інтегральною функцією F(Х). Потрібно: - визначити сталу С; - знайти диференціальну функцію f(х); - обчислити математичне сподівання і дисперсію величини Х; - побудувати графіки інтегральної та диференціальної функцій. 4. Задано математичне сподівання М[Х]=m та середнє квадратичне відхилення =(D[Х])0,5 випадкової величини Х з нормальним розподілом. Знайти ймовірність того, що: - Х набуде значення , яке належить інтервалу (а; b); - абсолютна величина відхилення Х(m) буде меншою за . m = 7, = 3, а = 3, b = 11, = 8. 5. Значення з нормальним розподілом випадкової величини Х задано в таблиці . Потрібно: - знайти оцінки її математичного сподівання, дисперсії та середнього квадратного відхилення; - побудувати гістограму та полігон розподілу; - оцінити довірчий інтервал, який з надійністю = 0,95 накриває значення математичного сподівання величини Х. 1,62 1,73 2,68 1,42 3,04 1,13 2,98 2,37 0,31 1,61 1,9 2,27 2,53 1,05 2,31 1,15 1,31 1,89 1,96 1,8 0,67 1,74 2,05 2,27 2,42 1,01 1,86 1,61 3,62 2,36 0,96 1,65 3,23 2,29 3,67 2,96 0,67 1,86 3,04 0,96 >>>>
-
Контрольна робота з ділової мови
1.Охарактерезуйте найуживанівші типи українських словників та поясніть їх значення 3 2.Запишить 20 слів-термінів з вашої професійної галузі.Пять із них введіть у речення.(Менеджер) 5 3.Перекладіть українською мовою прийменникі в конструкції ділового стилю 6 4. Напишіть слово окремо, разом або через дефіс 6 5.Складіть доручення (особисте і службове) на отримання грошового переказу, придбання і доставку канцелярського приладдя 7 >>>>
-
Суть, значення та процесуальний порядок судового слідства
Вступ Розділ 1. Підготовча частина судового засідання Розділ 2. Суть та процесуальний порядок судового слідства Розділ 3. Судові дебати та останнє слово підсудного Висновки Список використаної літератури >>>>
-
Логічні прийоми утворення понять.
План 1. Ознака предмета думки. 2. Логічні прийоми утворення понять. 3. Поняття та слово. 4. Зміст та обсяг поняття. 5. Обмеження та узагальнення поняття. 6. Види понять за обсягом. 7. Види понять за змістом. 8. Відношення між поняттями. >>>>
-
Зовнішня політика Радянського уряду в період від Мюнхена до підписання московського пакту
Вступне слово. 1.Зовнішня політика СССР в період від Мюнхена до підписання пакту про ненапад. 2. Виникнення нової політичної ситуації в другій декаді липня 1939р. 3. Підписання пакту про ненапад. Висновок Список літератури. >>>>
-
Контрольна робота психотренінг
План Введення 3 Початок роботи 4 1.Вступне слово 5 Знайомство 7 Структура тренінгу 9 Свій задум 10 Важливі кроки 11 Скільки і як часто 12 Сценарій теми 14 Психогімнастика у ПТ 15 Висновок 16 Список літератури 17 Додаток 18 Доповнення: Психологічний тренінг, вправи Назва: Людина в конфлікті. Вправа 1. Назва: Робота з асоціативним рядом "конфлікт". Вправа 2. Назва: Емоційна стежка Вправа 3. Назва: Робота в групах >>>>
-
Слово - центральная система номинативной системы
Содержание Введение 4 Раздел 1. Понятие номинативности слова 7 1.1 Толкование термина "номинация" в лингвистических исследованиях 7 1.2 Этимология и общее определение номинации слова 10 Раздел 2. Значения слова и их роль в номинативной системе языка 14 2.1 Значение слова - важный элемент номинативной системы 14 2.2 Сущность переосмысления значения слова и его влияние на номинацию 21 2.3 Перенос наименования - основа сдвига значения слова 25 Заключение 34 Список использованной литературы 35 >>>>
-
Формування музичного сприймання у школярів молодшого шкільного віку
Вступ 3 Розділ І. Теоретична частина 4 1.1. Музичне сприймання як основний вид музичної діяльності 6 1.2. Вступне слово вчителя 12 1.3. Найдоцільніші вказівки щодо сприймання музики учнями молодших класів 18 1.4. Методи і прийоми формування музичної сприймання в молодших школярів 24 Розділ ІІ. Впровадження музичного сприймання як виду музичної діяльності на практиці 47 Висновок 50 >>>>
-
Программное обеспечение для изучения иностранного языка.
Содержание Введение 4 1. Характеристика современных мультимедийных компьютеров 5 2. Существующее программное обеспечение для изучения иностранного языка 9 2.1 Назначение и возможности мультимедиа-лингафонного класса RINEL-LINGO 10 2.2 Особенности сетевого обучающего комплекса HiClass 13 2.3 Language Teacher Partner — новое слово на рынке handheld-компьютеров 17 2.4 Интерактивная совместная среда изучения 20 3. Требования к программному обеспечению компьютерных технологий и перспективы его развития 23 Заключение 26 Библиографический список 28 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.028062 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|