|
Дизайнер одягу на англійські мові2121121121212 1
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «Дизайнер одягу на англійські мові2121121121212 1», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Деталі одягу. Основні, допоміжні, декоративні
ЗМІСТ 1. Деталі одягу. Основні, допоміжні, декоративні................................... 3 2. Вимоги до сучасного одягу: споживчі, виробничі, естетичні........... 5 3. Побудувати основу конструкції жіночих штанів................................ 6 ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА........................................................................10 >>>>
-
Основи моделювання
1. Пояснити, що таке пластичні та декоративні властивості матеріалів, особливості моделювання одягу з матеріалів з геометричним візерунком. Привести декілька прикладів 2 2. Вказати основні вимоги, що висуваються до одягу для дітей ясельного віку 3 3. Дати характеристику різних видів композиції у мистецтві, архітектурі, костюмі. Привести прикладі у вигляді ілюстрацій 5 4. Пояснити, в чому полягають відмінності при проектуванні одягу для масового та індивідуального виробництва. Навести відповідні приклади моделей 9 Література 11 >>>>
-
Роль наукових досліджень в області конструювання одягу
ЗМІСТ 1. Роль наукових досліджень в області конструювання одягу............. 3 2. Роль наукових досліджень в області конструювання одягу............. 4 3. Побудування базової основи виробу прямого силуету...................... 7 ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА....................................................................... 14 >>>>
-
Контрольна зі стратегічного менеджменту
1. Виробничі характеристики продуктово-товарних стратегій 3 2. Головні відмінності стратегічного менеджменту від стратегічного планування 9 3. Задача 16 Побудувати організаційну структуру управління корпорації, яка включає: а) штаб-квартиру: рада директорів, президент, віце-президент з виробництва, з фінансів, з маркетингу, з наукових досліджень, з персоналу, відповідні функціональні служби; б) продуктові відділення: верхнього чоловічого одягу, верхнього жіночого одягу, одягу дитячого асортименту, фурнітури (що забезпечує не тільки внутрішніх, але і зовнішніх споживачів), пакувальний матеріалів та упаковки (працюючих для зовнішніх та внутрішніх проблем). Кожне з цих відділень має свій апарат управління. в) кожне з вищезазначених продуктових підрозділів має свою стратегію розвитку, при тому, що: у відділенні верхнього чоловічого одягу функціонують 2 СЗГ; у відділенні верхнього жіночого одягу - 3 СЗГ; у відділенні одягу дитячого асортименту - З СЗГ; фурнітури - 2 СЗГ; упаковки - 2 СЗГ. г) за рішенням штаб-квартири створений єдиний стратегічний центр управління, що обслуговує СЗГ по виготовленню одягу для дорослих Визначити у побудованій ОСУ ланки, вертикальні та горизонтальні зв'язки, що відображають "стратегічну частину" системи управління. Які проблеми стратегічного планування та управління розв'язуються: • на рівні штаб-квартири; • у стратегічному центрі розвитку верхнього одягу для дорослих; • у самостійних СЗГ інших продуктових підрозділів. Література 23 >>>>
-
Оздоблювальні шви
ЗМІСТ 1. Оздоблювальні шви, галузь використання. Технічні умови виконання. Виконати графічне зображення........................................... 3 2. Особливості обробки кишень з клапаном на пілочках верхнього плечевого одягу і на задній половинці штанів.................... 9 3. Виконати графічне зображення обробки шлиці спинки у верхньому плечевому одязі з підкладною до низу з використанням нуклеових матеріалів. Вказати обладнання........................................... 13 4. Основні стадії виготовлення одягу при масовому виробництві. послідовність розробки конструкцій одягу нових моделей................. 17 5. Виготовити зразок бічної кишені з обшивною листочкою на пілочках пальто............................................................................................ 18 ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА...................................................................... 19 >>>>
-
Світові автоматизовані технології швейного виробництва і їх технічне забезпечення
Вступ 3 1. Автоматизація процесів моделювання одягу 4 2. Автоматизовані технології розкрою одягу 8 3. Робототехнічні технології швейного виробництва 9 Висновки 12 Література 15 >>>>
-
Розробка позицій по вдосконаленню властивостей та якості чоловічих швейних виробів на ЗАТ "Дана"
Вступ 3 1. Порівняльна характеристика асортименту чоловічих швейних виробів на ринку України 4 2. Особливості класифікації швейних виробів 5 3. Характеристика споживчих властивостей чоловічих швейних виробів 8 4. Вимоги щодо якості чоловічих швейних виробів 13 4.1 Види контролю на швейних підприємствах 13 4.2 Види дефектів одягу 15 4.3 Вимоги до якості виготовлення чоловічого одягу 17 5. Розробка пропозицій по удосконаленню властивостей та якості чоловічих швейних виробів на ЗАТ "Дана" 22 5.1 Шляхи підвищення організаційно-технічного рівня ЗАТ «Дана» 22 5.2 Поліпшення якості чоловічого одягу 28 Висновки 30 Список літератури 32 >>>>
-
Середньовічна освіта. Університети
Вступ 3 1. Загальна характеристика розвитку середньовічної освіти 4 2. Паризький університет – яскравий представник середньовічних університетів 6 3. Англійські середньовічні університети 8 Висновок 10 Список використаної літератури 11 >>>>
-
Середньовічні університети
Вступ 3 1. Загальні характеристики розвитку середньовічних університетів. Поява перших університетів 4 2. Паризький університет – яскравий представник середньовічних університетів 10 3. Англійські середньовічні університети 12 Висновок 15 Список використаної літератури 16 >>>>
-
Англійські запозичення в російській та українській мовах
Зміст 1 Вступ 2 Розділ 1 Процеси входження іншомовної лексики в українську ти російську мови 4 Розділ 2 Українська мова в контексті глобалізації: сучасний аналіз запозичень 11 Розділ 3 Реалії та перспективи застосування передачі власних назв (на матеріалі англійської мови) 25 Висновки 31 Список використаної літератури 32 >>>>
-
Іншомовні (англійські) запозичення в українській та російській мовах
Зміст 1 Вступ 2 Розділ 1 Процеси входження іншомовної лексики в українську ти російську мови 4 Розділ 2 Українська мова в контексті глобалізації: сучасний аналіз запозичень 11 Розділ 3 Реалії та перспективи застосування передачі власних назв (на матеріалі англійської мови) 25 Висновки 31 Список використаної літератури 32 >>>>
-
Теоретичні основи професійного відбору персоналу в умовах ринку
Зміст Вступ ...........................................................................................................3 Розділ 1. Теоретичні основи професійного відбору персоналу в умовах ринку ...........................................................................................................4 1.1. Роль управління персоналом в сучасних умовах .......................4 1.2. Методи та принципи професійного відбору ................................7 1.3. Етапи відбору персоналу та організація їх відтворення на практиці .................................................................................................................14 Розділ 2. Професійний відбір кадрів у ВАТ „Бердичівська фабрика одягу”......................................................................................................................16 2.1. Організаційно-економічна характеристика ..................................16 2.2. Діагностика рівня управління персоналом на підприємстві ...19 2.3. Аналіз системи професійного відбору кадрів на підприємстві .26 Розділ 3. Шляхи удосконалення професійного відбору в умовах ВАТ „Бердичівська фабрика одягу” ..................................................................30 Висновки та пропозиції ..........................................................................33 Список використаної літератури ...........................................................34 Додатки ....................................................................................................35 >>>>
-
Шляхи удосконалення соціально-психологічних методів упралінння на прикладі ВАТ „Бердичівська фабрика одягу”
Зміст Вступ…………………………………………………………………………….3 Розділ І. Теоретичні аспекти проблеми соціально-психологічних методів управління ……………………………………………………………………...5 1.1. Методи управління в діяльності підприємства ………………………5 1.2. Сутність соціально-психологічних методів управління ……………...8 1.3. Правові основи соціально-трудових відносин……………………....20 Розділ ІІ Сучасний стан соціально-психологічних відносин у ВАТ „Бердичівська фабрика одягу” ……………………………………………...28 2.1. Характеристика галузі підприємства ………………………………….28 2.2. Загальна характеристика підприємства…………………………...........33 2.3. Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства ………….39 2.4. Сучасний стан використання соціально-психологічних методів управління на підприємстві ………………………………………………...49 2.5. Шляхи удосконалення соціально-психологічних методів управління на підприємстві …………………………………...........................................56 2.6. Використання комп’ютерних технологій при написанні бакалаврської роботи ……………………………………………………......66 Висновки та пропозиції ……………………………………………..............72 Список використаних джерел ………………………………………...........76 >>>>
-
Основи ділового протоколу
1. Історія формування ділового одягу 3 2. Основні види заходів неформального характеру 8 3. Запис ділової бесіди 10 Список використаної літератури 12 >>>>
-
Загальна гігієна
П Л А Н Вступ 3 1. Загальна гігієна 4 2. Основи особистої гігієни 6 2.1. Гігієна тіла людини 6 2.2. Гігієна одягу 9 2.3. Гігієна взуття 11 Висновок 16 Література 16 >>>>
-
Загальна гігієна
П Л А Н Вступ 3 1. Загальна гігієна 4 2. Основи особистої гігієни 6 2.1. Гігієна тіла людини 6 2.2. Гігієна одягу 9 2.3. Гігієна взуття 11 Висновок 16 Література 16 >>>>
-
Культура сучасного одягу
Литература 1. Комиссаржевский Ф.Ф. «История костюма». Минск, «Современный литератор», 2000 г. 2. Янсон К.В. Основы истории искусств. АОЗТ «Икар», Санкт - Петербург, 1996 г. 3. Власов В. Стили в искусстве. Словарь. Изд-во «Лита», Санкт - Петербург, 1998 г. >>>>
-
Роль одягу
Вступ 3 1 Аналіз літературного огляду 6 1.1. Постановка теми та задач теоретичних досліджень 6 2 Теоретичне обґрунтування теми 9 3 Постановка мети та задач експериментальних досліджень 13 Висновки 18 Література 19 >>>>
-
Франчайзинг компанії фешн – бізнесу
Вступ 3 1. Історія виникнення та розвитку системи франчайзинг. Зміст поняття «Франчайзинг» 4 – 7 2. Переваги та недоліки системи франчайзингу 7 – 9 3. Розвиток франчайзингу на Україні на прикладі відомих брендів одягу 9 – 12 Висновок 12 – 13 Література 14 >>>>
-
Особливості невербальної комунікації
Вступ 3 1. Мова тіла, як елемент невербальних комунікацій 5 2. Культура одягу 11 3.Використання невербальних комунікацій в ПР. 17 4. Культура міміки 25 5. Невербальних комунікацій у різних народів 34 Висновки 38 Список використаної літератури 40 >>>>
-
Моделювання
1. Пояснити, що таке дизайн костюму, його задачі 2 2. Розкрити принципи гармонійного поєднання 2-х, 3-х, 4-х кольорів у костюмі. Привести приклади на 2 – 3 моделях 5 3. Перерахувати вимоги, які висуваються до одягу для немовлят. Привести приклади на 2 – 3 моделях 9 4. Показати послідовність виконання наколювання деталей 12 Література 16 >>>>
-
Контрольна з етнографії
1. ЕТНОГРАФІЯ ЦЕ … 3 2. НАЗВАТИ ПЛЕМЕНА З ПЕРІОДУ ДОДЕРЖАВНОГО УТВОРЕННЯ, ЯКІ СТАЛИ ОСНОВОЮ, ОСНОВОЮ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ. 5 3. ІНТЕР’ЄР УКРАЇНСЬКОЇ ХАТИ. 8 4. ПОЯСНИТИ ПРИЧИНИ ВИНИКНЕННЯ РЕГІОНАЛЬНИХ ВАРІАНТІВ ОДЯГУ. 9 5. СВЯТА Й ОБРЯДИ КАЛЕНДАРНОГО ЦИКЛУ. 13 6. З’ЯСУВАННЯ, ЯКІ СТРАВИ І СКІЛЬКИ ГОТУВАЛИ СЕЛЯНИ НА СВЯТВЕЧІР У ВАШІЙ МІСЦЕВОСТІ. 16 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ І ЛІТЕРАТУРИ. 18 >>>>
-
Гігієнічні основи занять фізвихованням
Зміст Вступ..................................................................................................................3 1. Режим дня як основа нормальної життєдіяльності.....................................3 2. Необхідність дотримання гігієни при занятті фізкультурою.....................4 3. Основні правила дотримання гігієни при занятті фізкультурою...............5 4. Гігієнічні вимоги до спортивного одягу та взуття......................................7 Висновок............................................................................................................9 Список використаної літератури....................................................................10 >>>>
-
Дипломна робота На тему: Невербальні комунікації в ПР
План Вступ 3 І. Поняття і сутність комунікації 5 1.1.Основи комунікаційної теорії. 5 1.2.Організація простору і часу комунікативного процесу. 10 ІІ. Невербальні елементи комунікації 18 2.1.Поводження і прямування 18 2.2. Формування культури одягу ПР-мена. 24 2.3.Використання жестової комунікації в ПР. 41 2.4.Аналіз індивідуальних реакцій і індивідуального поводження 52 2.5.Особливості невербального спілкування різних народів 63 Висновки 68 Література. 72 Додатки 76 >>>>
-
Вплив сировини та технології виробництва на формування споживних властивостей та якість трикотажного одягу
Вступ 4 1. Короткі відомості про підприємство та галузь 6 2. Особливості виробництва трикотажних полотнин і виробів на АТЗТ Роза 12 3. Фактори формування споживчих властивостей і асортименту трикотажних полотнин на АТЗТ Роза 18 4. Класифікація і групова характеристика асортименту трикотажних товарів 23 5. Вимоги до якості трикотажних товарів 31 ВИСНОВКИ 33 ЛІТЕРАТУРА 37 >>>>
-
Основи моделювання та художнього оформлення виробів
1. Пояснити, що таке прогнозування моди і з якою метою воно проводиться 2 2. Вказати особливості моделювання жіночого одягу романтичного стилю. Привести приклади на 2 – 3-х моделях, пояснити, які характерні риси для романтичного стилю 5 3. Пояснити, що таке комплект, ансамбль, їх призначення. Привести приклади на 2 – 3-х моделях 8 4. Дати стислу характеристику культури і костюму епохи Відродження. Привести приклади у вигляді репродукцій, ілюстрацій 11 Список літератури 14 >>>>
-
Аналіз матеріальної культури 20-х років ХХ ст.
Вступ 2 1. Аналітична частина 5 1.1. Характеристика історичного періоду чи країни 5 1.2. Загальна характеристика образотворчого мистецтва даного періоду 9 1.3. Аналіз домінуючих видів образотворчого мистецтва 13 1.4. Аналіз костюмних форм та зачісок їх загальних рис з усіма рівнями формоутворення архітектурних форм 16 1.5. Аналіз основних колористичних співвідношень в різних видах образотворчими мистецтва 19 1.6. Аналіз застосування стилістики даного історичного періоду в сучасних модних напрямках макіяжу та одягу 23 Висновки 28 Список використаної літератури 30 Додатки 31 >>>>
-
Розробка пропозицій по вдосконаленню властивостей та якості чоловічих швейних виробів на ЗАТ "Дана"
Вступ 3 1. Техніко-економічна характеристика ЗАТ "Дана" 5 2. Особливості класифікації чоловічих швейних виробів 11 3. Характеристика властивостей чоловічих швейних виробів 15 4. Пропозиції по удосконаленню якості чоловічих швейних виробів на ЗАТ "Дана" 21 Висновок 32 Список літератури 33 Додатки 34-37 Об’єктом дослідження є процес виготовлення швейних виробів на прикладі чоловічого одягу. Предметом дослідження став чоловічий одяг, виготовлюваний ЗАТ „Дана”. Метою дослідження є вивчення асортименту та якості швейних виробів для чоловіків. >>>>
-
Культура підприємницької діяльності в туристичному бізнесі
Вступ. 3 1. Професійна культура в діяльності туристичної фірми. 5 1.1 Суть і основні засади культури службового етикету. 5 1.2 Оцінка рівня організації культури на підприємстві туристичної галузі. 8 1.3 Особливості ведення ділових переговорів в закордонних країнах. 10 1.4 Ділова культура в рекламній діяльності. 20 2. Стан культури підприємницької діяльності туристичної фірми “Оріон”. 25 2.1 Культура службових відносин і спілкування. 25 2.2 Культура одягу. 27 3. Основні проблеми і заходи, щодо вдосконалення культури і етики діяльності підприємницької діяльності туристичної фірми. 29 Висновок. 32 Список використаних літературних джерел. 33 >>>>
-
Техніко - криміналістичне дослідження документів
План 1. Техніко - криміналістичне дослідження документів. 2. Вивчення особи учасника процесу. 3. На папері схематично замалюйте доріжку слідів взуття, назвіть її елементи і вкажіть на схемі. 4. Під час обшуку за місцем проживання одинокого М., підозрюваного у скоєнні квартирних крадіжок, було виявлено ряд предметів жіночого одягу. На запитання слідчого, звідки в нього ці речі. М. відповів, що купив їх в одного незнайомого чоловіка, припускаючи, що вони можуть пригодитися після одруження. Слідчий не відобразив ці пояснення в протоколі обшуку. Через дві години при допиті - М. на це ж запитання відповів інакше - що це речі його померлої сестри, яка була в нього проїздом минулого року та залишила їх у нього. На зауваження слідчого про зміну позиції М. заперечував факт обговорення цього питання з ним раніше. Якої помилки допустив слідчий? >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.006039 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|