Щоденник проходження психокорекційної
практики студента-практиканта ______ курсу _____ групи __________________________________________ місце проведення
практики ДНЗ № 112 м. Києва Термін проходження
практики: з 10. 12. 2009 по 1 лютого 2010 Керівник
практики від кафедри: ___________________________ Керівник від бази
практики: Дата Термін Заходи Відмітка про виконання 10.12. 2009 9.00 – 9.50 Прибуття до місця проведення
практики. Відрекомендування керівникові ДНЗ. Представлення плану та завдання
практики. Виконано 10.00 – 10.50 Знайомство з керівником
практики від навчального закладу – психологом ДНЗ. Виконано 11.00 – 12.50 Узгодження власного плану
практики з робочими планами психолога. Виконано 13.00 – 13.50 Ознайомлення з розташуванням ДНЗ, матеріально-технічною базою для психологічної роботи. Виконано 15.00 – 17.50 Ознайомлення з звітною документацією, методичними розробками штатного психолога. Коректування власного робочого плану на період
практики. Підготовка до психодіагностичного обстеження дошкільників Виконано 11.12. 2009 9.30 – 12.30 Проведення індивідуальних ознайомлювальних бесід Виконано 13.00. – 14.00 15.00 – 17.00 Проведення психодіагностичного обстеження дітей за методикою "Графічний диктант" Виконано 14.12. 2009 9.00 – 13.30 Обробка результатів психодіагностичного обстеження. Складання психологічних характеристик на дітей Виконано 15.00 – 15.30 Підготовка психокорекційної програми Виконано 15.12. 2009 9.00 – 13.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано 15.00 – 15.30 Проведення спільно з вихователем групової гри з дошкільниками "Я знаю десять назв казкових персонажів" Виконано 16.12. 2009 9.00 – 13.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано 15.00 – 16.30 Проведення спільно з вихователем групової гри з дошкільниками "Відшукай колір" Виконано 17.12. 2009 8.30 – 13.00 Проведення індивідуальних занять з дошкільниками з теми 2: "Розфарбування малюнків квітів. Розпізнавання предметів на дотик" Виконано 15.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано 18.12. 2009 9.00 – 13.00 Підготовка стимульного матеріалу для проведення індивідуальних психокорекційних занять з дошкільниками Виконано 15.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано 21.12. 2009 8.30 – 13.00 Проведення індивідуальних занять з дошкільниками з теми 3: "Копіювання малюнків транспортних засобів. Ліплення з пластиліну фігур за зразком" Виконано 15.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано 22.12. 2009 8.00 – 15.30 Підготовка до проведення індивідуальних психокорекційних занять з дошкільниками Виконано 23.12. 2009 8.30 – 13.00 Проведення індивідуальних занять з дошкільниками з теми 4: "Розвиток рухливості пальців. Виготовлення аплікацій за зразком" Виконано 15.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять 24.12. 2009 9.00 – 13.00 Підготовка до індивідуальних бесід з батьками Виконано 15.00 – 15.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано 25.12. 2009 8.00 – 9.00 Проведення індивідуальних бесід батьками дошкільників, що потребують психокорекції Виконано 9.00 – 13.00 Підготовка до проведення індивідуальних психокорекційних занять з дошкільниками Виконано 15.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано 28.12. 2009 8.30 – 13.00 Проведення індивідуальних занять з дошкільниками з теми 5: "Розвиток рухливості пальців. Виготовлення аплікацій за власним уявленням" Виконано 15.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять 11.01. 2010 8.30 – 13.00 Проведення індивідуальних занять з дошкільниками з теми 6: "Розвивальна бесіда про рослини. Малювання геометричних фігур. Ігри-шнурування за методом М. Монтессорі" Виконано 9.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять. Обробка отриманої психологічної інформації Виконано 12.01. 2010 9.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять. Бесіди з батьками, що проводять з дітьми заняття відповідно до програми психокорекції Виконано 13.01. 2010 9.00 – 13.00 Підготовка до проведення індивідуальних психокорекційних занять з дошкільниками Виконано 14.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано 14.01. 2010 8.30 – 13.00 Проведення індивідуальних занять з дошкільниками з теми 7: "Розвивальна бесіда про тварини. Малювання геометричних фігур. Ігри за методом Монтессорі" Виконано 14.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано 15.01. 2010 15.00 – 15.30 Групова гра "Пори року" Виконано 18.01. 2010 8.30 – 13.00 Проведення індивідуальних занять з дошкільниками з теми 8: "Розвивальна бесіда про професії людей. Малювання геометричних фігур. Ігри за методом М. Монтессорі" Виконано 14.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано 19.01. 2010 9.00 – 16.30 Підготовка до проведення індивідуальних психокорекційних занять з дошкільниками Виконано 20.01. 2010 9.00 – 13.00 Обробка психологічної інформації. Підготовка до проведення групових ігор Виконано 15.00 – 15.40 Проведення спільно з вихователем групової гри „Ярмарок” Виконано 21.01. 2010 8.30 – 13.00 Проведення індивідуальних занять з дошкільниками з теми 9: "Розвивальна бесіда про явища оточуючого світу. Малювання геометричних фігур методом обведення. Виготовлення намиста" Виконано 14.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано 22.01. 2010 9.00 – 16.30 Підготовка до проведення індивідуальних психокорекційних занять з дошкільниками Виконано 25.01. 2010 8.30 – 13.00 Проведення індивідуальних занять з дошкільниками з теми 10: "Бесіда по малюнку. Виготовлення та розфарбування сніжинок. Малювання геометричних фігур методом обведення" (індивідуальне заняття) Виконано 14.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано 26.01. 2010 9.00 – 16.30 Підготовка до психодіагностичного обстеження за методикою "Графічний диктант". Консультація з психологом ДНЗ Виконано 27.01. 2010 9.00 – 13.00 Психодіагностичне обстеження за методикою "Графічний диктант" Виконано 14.00 – 16.30 Обробка результатів психологічного обстеження "Графічний диктант" Виконано 28.01. 2010 9.00 – 17.00 Аналіз і інтерпретація результатів психодіагностичного обстеження. Підготовка методичних рекомендацій Виконано 29.01. 2010 9.00 – 13.00 Обробка і оформлення результатів психокорекційної
практики Виконано 14.00 – 16.00 Представлення результатів психокорекційної
практики на перевірку керівникові від бази
практики Виконано 01.02. 2010 9.00 – 12.00 Доповідь завідуючої ДНЗ про проведену роботу. Отримання характеристики Виконано
>>>>