|
генотип як цілісна сисьема
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «генотип як цілісна сисьема», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Педагогічний процес як цілісна система.
Вступ 3 1. Суть та рушійні сили педагогічного на всіх його етапах 4 2. Педагогічний процес як цілісна система. 7 3. Закономірності та організація педагогічного процесу на всіх етапах 10 Література 13 >>>>
-
Педагогічний процес як цілісна система.
Вступ 3 1. Суть та рушійні сили педагогічного на всіх його етапах 4 2. Педагогічний процес як цілісна система. 7 3. Закономірності та організація педагогічного процесу на всіх етапах 10 Література 13 >>>>
-
Суспільство, як цілісна система
1. Суспільство і природа 3 2. Системний підхід до суспільства в соціології 6 3. Соціологія про джерела суспільного розвитку 9 Список використаної літератури 14 >>>>
-
Проблема інтегративних курсів у сучасних концепціях освіти
Вступ 4 1. Актуальні проблеми виникнення інтегративних курсів 5 2. Інтегративні курси – між напредметні зв’язки 8 3. Результат інтегративних курсів - інтегративно- цілісна людина 10 Висновок 12 Список використаної літератури 14 >>>>
-
Поняття суспільства у філософії
Вступ 3 1. Загальна характеристика поняття суспільства, його основні риси 4 2. Концепції розуміння суспільства 10 3. Суспільство як цілісна система, його структура. 16 4. Розвиток суспільства і динаміка соціальних процесів 28 Висновки 36 Список використаних джерел 37 >>>>
-
Психологічна характеристика процесу навчання
Вступ 3 Розділ І. Педагогічний процес як цілісна система психології навчання 6 1.1. Особливості структури теорії навчання 6 1.2. Методологічні основи процесу навчання 12 1.3.Теорія поетапного формування розумових дій та їх психологічна характеристика 20 Розділ ІІ. Соціально-психологічні механізми навчання. 26 2.1. Суть евристичних методів пізнання та їх роль в дослідженнях 26 2.2. Поняття про навчальний модуль та сутність модульно-розвиваючого навчання 34 2.3. Теорія і практика сугестопедичного навчання школярів та контекстне навчання як метод активного навчання 41 Висновки 45 Список використаної літератури 49 Додатки 51 >>>>
-
Економічне районування України його стан, необхідність вдосконалення
ЗМІСТ Вступ 3 1. Сутність економічного районування та територіальна структура господарства 5 2. Методологія економічного районування 9 3. Загальна характеристика економічних районів України 12 3.1. Центральноукраїнський економічний район 14 3.2. Донецько-Придніпровський економічний район 16 3.3. Північно-Східний економічний район 19 3.4. Причорноморський економічний район 21 3.5. Західноукраїнський економічний район 24 4. Необхідність та значення регіональної економічної політика 26 Висновок 32 Список використаної літератури 34 Додатки. Сучасне економічне районування України. Сучасна мережа економічних районів України 36 Об’єкт курсової роботи. Економічний район – це економічно цілісна частина території країни, якій властиві такі ознаки, як спеціалізація і комплексність господарства. Предмет курсової роботи. Економічне районування – це науково обґрунтований поділ країни на економічні райони, що вклалися історично або формуються в процесі розвитку продуктивних сил на основі суспільного поділу праці. Економічне районування сприяє раціональній територіальній організації господарства. Мета курсової роботи: розкрити сутність та методологію економічного районування; охарактеризувати економічні райони України. Економічний район — це територіальне цілісна части¬на народного господарства країни, яка має такі ознаки: — спеціалізація як основна народногосподарська функ¬ція (спеціалізація району на певних виробництвах і по¬слугах відповідає його географічному розташуванню, при¬родним, економічним і соціальним умовам та спирається на раціональний поділ праці з іншими районами); — комплексність — у широкому розумінні — як взаємопов'язаність найважливіших складників економічної й територіальної структур району; — керованість, цебто наявність певних галузевих і те¬риторіальних структур, які є матеріальною основою взаємопов'язаності складових частин, що дозволяє трактувати район як цілісну систему та організаційний осередок територіального управління народним господарством. Об'єктивною основою економічного району є територі¬ально-виробничі комплекси >>>>
-
Національні рахунки як цілісна система для макроекономічного аналізу
ВСТУП 3 1. Зміст та значення системи національних рахунків (СНР) для макроекономічного аналізу 4 2. Теоретичні засади та принципи побудови СНР. Класифікація видів економічної діяльності 5 3. Основні макроекономічні показники: потокові, запасів та економічної кон'юнктури 10 Завдання 3 19 Валовий внутрішній продукт (ВВП) певної країни за повної зайнятості становить 150 млрд. грн. Додаткові надходження становлять 10% від ВВП. Державні закупівлі товарів і послуг дорівнюють 10,5 млрд. грн., а державні трансфери становлять 2,5 млрд. грн. Визначити: 1) який надлишок чи дефіцит має державний бюджет; 2) зміну сальдо державного бюджету за повної зайнятості. ВИСНОВОК 20 Список літератури 23 >>>>
-
Поняття механізму держави його ознаки та структура
ЗМІСТ Вступ 3 1. Загальна характеристика механізму держави 5 1.1. Поняття механізму держави, його елементи 5 1.2. Характеристика державного апарату та інституту держави 7 1.3. Принципи організації і діяльності державного апарату 10 2. Види органів держави, їхні ознаки та класифікація 12 2.1. Орган державної влади та його ознаки 12 2.2. Види державних органів України та принципи їх діяльності 15 2.3. Сутність та характеристика поділу влади 19 3. Управління в адміністративно-територіальних одиницях. Місцеве самоврядування 23 Висновки 28 Список використаної літератури 30 Мета й завдання дослідження. Метою дослідження є з`ясування місця й ролі механізму держави в суспільстві. Дослідження проблематики функціонування механізму і апарату держави дає змогу більш предметно аналізувати нові для вітчизняної науки, але , надзвичайно актуальні й складні питання його кадрового забезпечення, проходження державної служби, бюрократії. Ця мета конкретизована у комплексі науково-дослідницьких завдань. До них належать: з`ясувати основні принципи діяльності механізму держави; уточнити в зв’язку з цим визначення загального поняття механізму держави, розкрити його співвідношення із суспільним терміном “державний апарат”; розкрити поняття органу держави, його специфічні ознаки; проаналізувати різні критерії класифікації державних органів. Об`єктом дослідження – механізм держави як цілісна система. Предметом дослідження є тенденції та перспективи функціонування державних органів, органів місцевого самоврядування в умовах формування демократичної, соціальної, правової держави та громадянського суспільства >>>>
-
Місце державного апарату в реалізації функцій держави
Зміст Вступ 3 1. Загальна характеристика державного апарату 5 1.1. Поняття та суть механізму держави 5 1.2. Державний апарат як складовий елемент механізму держави 7 1.3. Державний орган як структурна ланка апарату держави 8 1.4. Інститут держави 9 2. Організація та діяльність державного апарату 11 2.1. Принципи організації та діяльності державного апарату 11 2.2. Види органів держави. Поділ влади як принцип організації роботи державного апарату 12 2.3. Управління в адміністративно-територіальних одиницях. Місцеве самоврядування 17 3. Професійна і державна служба як складові елементи процесу реалізації державних функцій 22 3.1. Поняття та ознаки професійної і державної служби 22 3.2. Служба в органах внутрішніх справ 25 4. Межі державної влади. Актуальні проблеми 31 Висновок 41 Список використаних джерел 43 Мета й завдання дослідження. Метою дослідження є з`ясування місця й ролі механізму держави в суспільстві. Дослідження проблематики функціонування механізму і апарату держави дає змогу більш предметно аналізувати нові для вітчизняної науки, але , надзвичайно актуальні й складні питання його кадрового забезпечення, проходження державної служби, бюрократії. Ця мета конкретизована у комплексі науково-дослідницьких завдань. До них належать: - з`ясувати основні принципи діяльності механізму держави; - уточнити в зв’язку з цим визначення загального поняття механізму держави; - розкрити співвідношення державного апарату та механізму держави; - з’ясувати поняття органу держави, його специфічні ознаки; - проаналізувати різні критерії класифікації державних органів; - дослідити межі державної влади. Об`єктом дослідження є механізм держави як цілісна система. Предметом дослідження є тенденції та перспективи функціонування апарату держави в умовах формування демократичної, соціальної, правової держави та громадянського суспільства. Методологічна основа дослідження. Методологія науки дає можливість наукового обґрунтування організації та функціонування органів державної влади і місцевого самоврядування. Філософсько-методологічною основою дослідження є принципи, закони, категорії діалектики. Системній метод вживався при аналізі різних понять. Методом порівняльно-правового аналізу досліджувалися питання зв’язані зі структурою апарату держави. На підставі методу прогнозування формувалися пропозиції щодо вдосконалення державно-владних відносин в Україні. Окрім загальних методів використовувалися і спеціальні, до яких належить історичний метод соціологічних досліджень. Історичний метод дає можливість виявити суспільну думку. >>>>
-
1. ПОНЯТТЯ ПРО ОСОБИСТІСТЬ В ПСИХОЛОГІЇ 2. СТРУКТУРА ОСОБИСТОСТІ 3. РОЗВИТОК І ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ
Вступ 3 1. ПОНЯТТЯ ПРО ОСОБИСТІСТЬ В ПСИХОЛОГІЇ 4 2. СТРУКТУРА ОСОБИСТОСТІ 6 3. РОЗВИТОК І ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ 9 Висновки 13 Література 14 Вступ Особистість є центральною категорією в психології, починаючи з моменту зародження цієї науки і до сьогоднішнього дня. Науковці-психологи зосереджують свою увагу не тільки на тому, щоб розкрити і зрозуміти властивості особистості, а й на поясненні основ її існування тощо. Дослідники в різні часи по-різному пояснювали суть цього феномену. Але, коли вони впритул підходили до його вивчення, то стикалися з багатомірністю властивостей особистості, їх складністю, невизначеністю. Інтереси і мотиви, схильності і здібності, характер і темперамент, ідеали, ціннісні орієнтації, вольові, емоційні і інтелектуальні особливості, співвідношення свідомого і несвідомого (підсвідомого) і багато що іншого – ось далеко неповний перелік характеристик, з якими доводиться мати справу, якщо необхідно намалювати психологічний портрет особистості або зрозуміти її сутність. Перші спроби створення психологічних теорій особистості були здійснені в першій половині ХІХ століття вченими-психіатрами. Необхідність таких теорій ґрунтувалась на практичних потребах. На протязі декілька десятиріч була створена величезна кількість таких теорій. В 1930 роках виникає окрема галузь психологічних досліджень – персонологія, в рамках якої йшло і продовжує відбуватися активне вивчення людської особистості. Висновки Говорячи про особистість, нам, в першу чергу, важливо те, що людина є творчим, активним, соціально корисним індивідом. Активність є однією з важливих психологічних характеристик особистості. Основа особистості людини лежить не тільки в закладеній у ній генетичній програмі, не в глибинах її природних задатків та впливів і навіть не в набутих нею навичках, знаннях та вміннях, а в тій системі діяльностей, що реалізується цими знаннями і вміннями. Діяльність виступає як універсальна основа, наскрізний вимір уявлення про особистість, який охоплює усі під структури соціально-психолого-індивідуального виміру особистості. Особистість формується в умовах суспільного, конкретно-історичного існування людини, під час навчання і виховання. Її психічний стан в значному ступені залежить від соціального оточення людини і тих факторів, які діють на неї протягом усього життя. Рушійні сили психічного розвитку особистості проявляються в протиріччі між потребами людини та реальними можливостями їх задоволення. Розвиток особистості розуміється діалектично як двоєдиний процес індивідуального і групового формування сутності людини. У цілому розвиток особистості розуміється як цілісна система, як багатосторонній, багатофакторний, соціально і психологічно детермінований багаторівневий процес, в ході якого на основі постійно виникаючих суперечностей здійснюється становлення особистості, формується її пізнавальна, діяльнісна активність. >>>>
-
Психологічні основи професійної освіти
Зміст Вступ 3 1. ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ 4 2. ФОРМУВАННЯ НАВИКІВ ЯК ГОЛОВНА ПСИХОЛОГІЧНА МЕТА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ 6 3. ВПЛИВ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЛЮДИНИ НА ПРОЦЕС ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ 9 Висновки 12 Література 13 Вступ Успішність економічних реформ в суспільстві, а також ефективного виробництва як державних, так і приватних структур у великій степені залежить від людського фактору. Аксіомою є те, що найбільшу користь для підприємств приносять високопрофесійні працівники. В однаковій мірі це справедливо як для робітників інтелектуальної, так і фізичної праці. Підготовка таких фахівців в державі є край необхідною та важливою задачею. Наука, застосовуючи найбільш передові методики виховання та навчання, вносить свій вклад в загальну справу підготовки високоосвічених спеціалістів. Психологія праці як галузь психологічної науки взаємодіє з іншими галузями психології, а також з непсихологічними науками, що вивчають працю. Особлива увага в психології праці надана особливостям психологічної підготовки людини до вибраної професії, психологічних закономірностей засвоєння трудових навиків, знань, умінь, організації професійного навчання, в результаті якого повинна сформуватися особлива системна якість особи – психологічна готовність до праці, що є необхідною умовою успішної виробничої адаптації людини, становлення його як професіонала. В цій роботі буде приділена увага висвітленню деяких психологічних аспектів професійної освіти. Особлива увага при цьому буде приділена психологічним основам набуття навиків людини, яка отримує певну спеціальність або професію. Висновки Професійна освіта розглядається як процес управління діяльністю людини по оволодінню трудовими знаннями, уміннями, навиками, розвитку професійних здібностей і особистості кваліфікованого працівника в цілому. Професійне навчання є необхідною передумовою становлення людини як професіонала, забезпечуючи його готовність до досягнення соціальної, особової і діяльнісної зрілості на основі оволодіння відповідними знаннями, уміннями, навиками. Важливо знати психологічні закономірності засвоєння знань, умінь, навиків. Основу позитивного перенесення дій складають набуті людиною знання, які сформовані в певній психологічно закономірній послідовності, що вимагає урахування при організації професійного навчання. Процес засвоєння знань – складна цілісна психічна діяльність, в якій беруть участь багато психічних процесів і властивості особистості, які обумовлюють необхідність їх спеціального розвитку. На основі знань і навиків, що відносяться до певного виду професійної діяльності, формуються трудові уміння, що забезпечують здатність людини успішно виконувати дії відповідно до цілей і умов праці. Найперспективнішим в навчанні признається системно-структурний підхід, на основі якого розвиваються моделювання, ролеві і ділові ігри, соціально-психологічний тренінг та ін. >>>>
-
Стан, проблеми та напрямки розвитку господарства Донецького економічного регіону
Вступ 3 1 Загальна характеристика району та його місце в господарському комплексі 5 2. Аналіз та оцінка природного ресурсного та соціально-економічного потенціалу 9 3. Темпи, пропорції та структура господарського комплексу 15 4. Аналіз розвитку і розміщення виробничих галузей господарського комплексу 19 5. Аналіз розвитку і розміщення соціальної сфери 24 6. Екологічна ситуація, яка склалася в регіоні 29 Висновки 34 Література 36 Вступ Усі країни світу характеризуються суттєвими територіальними відмінностями, зокрема, великою своєрідністю спеціалізації та структури виробництва, які обумовлені природними, економічними, соціальними, історичними умовами. На цій об’єктивній основі розвивається внутрішньодержавний територіальний поділ праці та формуються своєрідні природно-господарські утворення, які характеризуються певною спеціалізацією – так звані економічні райони. Їх виділення, вивчення, прогнозування розвитку і лежить в основі економічного районування країни. У найбільш узагальненому трактуванні районування – це загальнонауковий метод систематизації інформації у найрізноманітніших цілях. Виходячи з цього, економічне районування – це метод систематизації інформації про територіальну організацію продуктивних сил та територіальні відмінності соціально-економічного життя країни. У той же час, згідно зі змістом цієї категорії, економічне районування – це процес поділу країни на економічні райони, які історично склалися у процесі розвитку і розміщення продуктивних сил, господарського освоєння території. Кожен економічний район відзначається своїми суспільно-територіальними властивостями та повинен розвиватися згідно з індивідуальною стратегією розвитку продуктивних сил, яка б виходила із загальнодержавних цілей та можливостей, і ресурсів відповідної території. Вивченням продуктивних сил економічних районів, обґрунтуванням стратегії їх соціально-економічного розвитку займається економічне районування, яке в цьому ракурсі виступає як наука – важлива складова в палітрі економічної науки. Економічне районування – найважливіша передумова дієвого регіонального програмування, проведення ефективної державної регіональної політики. У концепції територіальної організації суспільства категорія економічний район – ключова. Він існує в об’єктивній дійсності та формується в ході розвитку продуктивних сил суспільного виробництва в цілому. Економічний район – географічно цілісна територіальна частина народного господарства країни, яка має свою виробничу спеціалізацію, інтенсивні внутрішні економічні зв’язки та нерозривно пов’язана з іншими районами суспільним територіальним поділом праці. Дослідник В. Поповкін у праці “Регіонально-цілісний підхід в економіці” (1993 р.) обґрунтував поділ України на 5 макрорайонів і 10 мезорайонів. До макрорайонів (регіонів) він відніс: 1) Центральноукраїнський (Київська, Чернігівська, Житомирська, Черкаська та Кіровоградська області); 2) Донбас та Нижнє Придніпров’я (Донецька, Дніпропетровська, Луганська, Запорізька області); 3) Слобідська Україна (Харківська, Сумська, Полтавська області); 4) Причорноморський (Одеська, Миколаївська, Херсонська області та Автономна Республіка Крим); 5) Західноукраїнський (Рівненська, Волинська, Львівська, Івано-Франківська, Закарпатська, Чернівецька, Тернопільська, Вінницька, Хмельницька області) [6; с. 22]. З поняттям "економічний район" нерозривно пов’язано поняття "економічний регіон", яке відображає більш сучасний та більш раціональний погляд на територіально-економічне районування України та управління народно-господарчим комплексом у масштабі держави. Економічний регіон – це територіально цілісна частина господарства країни, яку характеризують наступні ознаки: 1) спеціалізація як основна народногосподарська функція; 2) взаємозв’язок; 3) управління або наявність об’єктивних умов для управління; 4) властивості регіону як системи; 5) стійкість регіону як територіальної системи. В даній роботі буде проведений розгляд проблем та напрямків розвитку господарства Донецького економічного регіону. Висновки Донецький регіон має економічні зв'язки з усіма областями України, країнами СНД, далекого зарубіжжя. Він вивозить кам'яне вугілля, кокс, чорні метали, вогнетривкі глини, продукцію машинобудування, міндобрива, соду, нафтопродукти, будівельні матеріали, кухонну сіль. Ввозить газ, нафту, лісоматеріали, кольорові метали, деяке промислове устаткування, продукцію легкої і харчової промисловості. Вважається, що район має значні потенційні можливості для створення промислових економічних зон, розбудови міжнародної системи торгівлі, транспортних коридорів, зв'язку. Історично демографічний та трудовий потенціал регіону формувався незалежно від вікового, гендерного, етнічного та інших чинників, у результаті чого формувався складний конгломерат різноманітних культурних, історичних, етнічних, духовних цінностей. Донецька область стала полігоном для таких експериментів, оскільки важка промисловість, сконцентрована на Сході України, вимагала постійного оновлення трудових ресурсів через високу смертність населення та розвиток промислової інфраструктури регіону. Економіка Донецького регіону сьогодні оцінюється фахівцями неоднозначно. З одного боку, всіма визнається значний потенціал даної області, непогані можливості для подальшого розвитку економічної сфери. З іншого боку, аналітики акцентують увагу на тих кризових явищах, які охопили Донеччину з часів розпаду СРСР та впровадження ринкових механізмів. Вугільна галузь, яка є основою економіки регіону, є не дуже перспективною в світі. Вугілля замінюється в структурі паливно-енергетичного комплексу інших країн газом, електроенергією. Крім того, наявні виробничі потужності Донецького району потребують корінної реконструкції, а значить – і значних інвестицій. Пошук інвесторів є зараз одним з пріоритетних напрямів регіонального керівництва. Значні втрати отримали Донецька та Луганська область в сфері трудових ресурсів. За останні часи відбулася помітна реструктуралізація трудового капіталу. Робітники та інженери, які отримали свою кваліфікацію ще за часів Радянського Союзу та на його обладнанні, сьогодні не мають особливої цінності для організації виробництва на нових технологіях. А стан їх здоров’я і значні затрати на соціальну сферу викликають значне подорожчання робочої сили, що, природно, не зацікавлює жодного іноземного інвестора. Головними проблемами людського розвитку регіону залишаються незадовільний стан сфери охорони здоров’я та значна смертність населення. Основними причинами смертності визнано серцево-судинні та онкологічні захворювання, а також травми й отруєння. Екологічна безпека регіону розглядається як сукупність процесів і заходів щодо створення сприятливих умов для відтворення природних ресурсів, життя та здоров’я людей, як одна з категорій сталого розвитку економіки регіону. Пріоритетним завданням має стати вдосконалення механізмів охорони природи та природокористування з метою формування на фінансування нагальних екологічних заходів загальнодержавного та регіонального значення. >>>>
-
Білети маркетинг, менеджмент
Білет 1. 4 Американська школа менеджменту. 4 2.Організація колективних форм управління. 4 3. Збутова політика і стратегії маркетингу. 5 Білет 2. 7 1. Зміст та структура компетентності менеджера. 7 2. Основи фінансової діяльності (головні документи їх призначення та робота з ними). 7 3. Національний доход, його виробництво, розподіл і використання. 8 Білет 3. 9 1. Сутність понять управління, менеджмент, керівництво, їх загальні риси та відмінність в реалізації. 9 2. Характеристика адміністративної реформи в Україні як програми удосконалення державного управління. Завдання та етапи реформування. Напрями вдосконалення законодавства 9 3. Маркетингове цінова політика і цінові стратегії. 10 Білет 4. 12 1. Головні структурні компоненти менеджменту та їх характеристика. 12 2. Антикорупційні адміністративно-правові дії держави в сучасному етапі її розвитку. 12 3. Маркетингова комунікаційна політика. 14 Білет 5. 16 1. Європейська школа менеджменту та її основні ідеї 16 2. Гарантії прав громадян на охорону праці. 16 3.Основні маркетингові теорії. 17 Білет 6. 18 1. Японська школа менеджменту та її особливості 18 2. Правове регулювання господарської діяльності в Україні. 19 З. Маркетингова товарна політика та її стратегії. 20 Білет 7. 21 1. Нормативні основи управління, головні документи, що їх визначають. 21 2. Оптимізація соціально-психологічного клімату в колективі. 22 3.Передумови виникнення та історія розвитку маркетингу. 23 Білет 8. 24 1. Оперативний менеджмент, основні форми його здійснення. 24 2. Психологічні складові управління. 24 3. Система маркетингу та її рівні. 25 Білет 9. 27 1. Професійні та психологічні вимоги до діяльності менеджера. 27 2. Шляхи підвищення ефективності управлінської діяльності. 28 3. Сутність, функції, економічний механізм та види ринку. 29 Білет 10. 31 1. Етапи процесу вироблення рішень, фактори, що впливають на процес. 31 2 Основні напрями та зміст маркетингової діяльності менеджера. 32 3. Конкуренція на ринку: поняття, значення, типи. 34 Білет 11. 36 1. Організація систем документообігу в установі в процессі управління (на прикладі своєї установи). 36 2. Характеристика методів управління. 36 3. Економічна система, як спосіб організації економічного життя. Типи економічних систем. 37 Білет 12. 39 1. Інформаційне забезпечення управління. Систематизація та характеристика видів інформації в установі. Походження інформації. 39 2. Діяльність менеджера з попередження конфліктів в організації. 40 3.Товарне виробництво, як основа ринкової економіки. Товар та його властивості. 40 Білет 13. 43 1. Управлінське рішення: види, форми, вимоги до нього. 43 2. Застосування наукових методів та інновацій в управлінні. 43 3. Державне регулювання економіки. Державний бюджет. 44 Білет 14. 47 1. Моделювання управлінської діяльності, методи і форми здійснення. 47 2. Організація систем прямого і зворотнього звязку в управлінні ( на прикладі своїх установ). 48 3.Гроші: суть, функції, види. Грошове господарство і інфляція. 49 Білет 15. 52 1. Головні етапи теорії управління. 52 2. Види та форми стимулювання діяльності працівників. 54 3. Суспільне виробництво, його структура та фактори. 56 Білет 16. 58 1. Управління як цілісна система. Головні ознаки системи та їх прояв в управлінні. 58 2. Підготовка та проведення колегіальних форм керівництва (нарада при дирекції, тощо) 59 3. Власність як економічна категорія. Форми власності. Відносини власноті в сучасній Україні. 60 Білет 17. 63 1.Контрольно-оціночна діяльність менеджера. Критерії оцінки, їх розробка. 63 2. Міжнародні валютні відносини. Міжнародна валютна система. 64 3.Закон попиту і закон пропозиції.Ринкова рівновага. 65 Білет 18. 67 1. Застосування методів системного аналізу в управлінні. 67 2. Сутність централізованого і децентралізованого управління, їх переваги і недоліки 67 3.Поняття та параметри виробничої функції. 68 Білет 19. 71 1. Форми організаційно-розпорядчої діяльності в управлінні колективом. 71 2. Конституція України. Соціально-економічні, особисті, політичні та інші права і свободи особистості. 73 3. Бізнес план підприємства- структура та технологія розробки. 75 Білет 20. 76 1. Система планування роботи, призначення і види планів, їх розробка. 76 2. Головні психологічні риси менеджера. 77 3. Доход і прибуток підприємства та їх види. 79 Білет 21. 81 1. Структура, зміст та варіанти станів універсального управлінського циклу. 81 2. Система методів управління ( сутність, класифікація, особливості, принципи вибору). 84 3. Поняття фінансів і фінансової діяльності. Фінансовий ринок і його механізм. 84 Білет 22. 87 1. Стратегічний менеджмент, його особливості і здійснення. 87 2.Правові засади управління. Державне управління. Загальні та особливі ознаки. 88 3. Суб'єкти і об'єкти інноваційної діяльності. Інвестиційний ринок в Україні. 89 Білет 23. 91 1. Принципи менеджменту та їх характеристика. 91 2. Види організаційно-розпорядчої документації (форми, підготовка, вимоги до неї). 91 3. Управління інвестиціями на державному рівні та на рівні підприємства. 92 Білет 24. 94 1. Головні фактори, які треба врахувати в процесі розробки стратегії управління. 94 1. Органнізація охорони праці в окремих галузях (на прикладі конкретної організації). 94 3. Бухгалтерський облік. Система бухгалтерських рахунків. Баланс. 95 Білет 25. 99 1. Кваліметричні методи в діяльності менеджера, особливості їх здійснення. 99 3. Економіка як об'єкт адміністративно-правового регулювання. Основні напрями економічних перетворень в державі. 100 3. Статистичні методи соціально-економічного аналізу. 101 Білет 26. 102 1 Адаптивне управління системами, його суть і здійснення. 102 2 Джерела та чинники формування та вдосконалення стилю керівників в освіті. 102 3. Напрями наукової організації управлінської праці. 103 Білет 27. 105 1. Сучасні школи менеджменту, їх головні положення. 105 2. Державний нагляд і контроль за додержанням законодавства про працю. 105 3. Робота менеджера у розвитку та професійному вдосконаленню персоналу. 106 Білет 28. 108 1. Головні функції управління та їх характеристика. 108 3. Класична школа політичної економії, кейнсіанство та інституціоналізм. 110 Білет 29. 112 1.Цілепокладання як функція управління: порядок її здійснення. 112 2. Застосування компьютерних технологій в управлінні: їх можливості і доцільність. 112 1. Інтегральна ефективність діяльності підприємства. 114 Білет 30. 116 1.Сутність підприємства. Функції, класифікація, особливості та різновиди. Специфіка управління підприємством у конкретній сфері. 116 2. Правове регулювання трудових відносин в Україні. 117 3. Економічна політика та економічні реформи в Україні. 118 Література. 120 >>>>
-
Україна в міжнародному поділі праці
Вступ 3 Розділ 1. ЗНАЧЕННЯ МІЖНАРОДНОГО ПОДІЛУ ПРАЦІ У СВІТОВІЙ СИСТЕМІ ГОСПОДАРСТВА 5 1.1. Сутність міжнародного поділу праці. 5 1.2. Типи міжнародного поділу праці. 7 Висновки до розділу 10 Розділ 2. МІЖНАРОДНИЙ ПОДІЛ ПРАЦІ – ОСНОВА МІЖНАРОДНОЇ СПЕЦІАІЛІЗАЦІЇ УКРАЇНИ 11 2.1. Особливості міжнародної спеціалізації України. 11 2.2. Товарно-галузева структура експорту-імпорту України. 13 Висновки до розділу. 16 Розділ 3. ФОРМИ ВИВЕЗЕННЯ КАПІТАЛУ ТА МІГРАЦІЙ РОБОЧОЇ СИЛИ. 17 3.1. Прямі капіталовкладення 17 3.2. Портфельні інвестиції. 21 3.3. Міжнародні позики. 24 3.4. Міжнародна міграція робочої сили. 27 Висновки до розділу 31 Розділ 4. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ СИСТЕМИ 32 4.1. Зрушення у міжнародному поділі праці. 32 4.2. Створення міжнародної монополії. 33 Висновки до розділу 36 Висновки 37 Список використаної літератури 39 Додатки 40 Вступ Актуальність теми. Питома вага України у світовій економіці досить помітна. За економічним потенціалом наша держава входить до першої шістки країн Європи (окрім неї – Росія, Німеччина, Франція, Італія, Велика Британія). Об’єктивно це мало б визначити істотну роль нашої країни у міжнародному територіальному поділі праці. Проте частка України у світовій торгівлі досі не надто висока. Недостатньо використовуються можливості для міжнародної кооперації, зовнішніх інвестицій тощо. Виникає парадокс: Україна, маючи високу щільність населення, висококваліфіковані трудові ресурси, значний промисловий потенціал, помітно відстає в економічному розвитку, особливо за трудомісткими та високотехнологічними видами виробництва – автомобілебудуванням, інструментальним машинобудуванням, комп’ютерним обладнанням та програмним забезпеченням до нього, текстильної промисловості тощо. Неможливість ефективно реалізувати науково-технічний, виробничий та трудовий потенціал України на міжнародній арені вимагає глибокого дослідження такого становища економістами, пошук шляхів для покращення ситуації у вітчизняній економіці та суспільно-економічній сфері, зменшення відставання України від економічно розвинених країн світу. Ступінь вивчення обраної проблеми. Теоретичну основу міжнародного економічного співробітництва заклали роботи А.Сміта і Д.Рікардо, доповнені та посилені у подальшому працями В.Леонтьєва, Б.Оліна, М.Портера, Г.Хабберлера, Е.Хекшера та інших вчених. Дослідження світогосподарських зв'язків України у контексті її економічного розвитку здійснено у наукових дослідженнях В.Будкіна, І.Грабинського, А.Голікова, М.Дудченка, Д.Лук'яненка, Ю.Макогона, С.Макухи, В.Новицького, Ю.Пахомова, О.Рогача, М.Рубцової, А.Рум’янцева, С.Соколенка, А. Філіпенка, О.Шниркова та інших. Проблеми зовнішньої торгівлі України, її порівняльних та конкурентних переваг, чинники розвитку експорту та шляхи нарощування конкурентоспроможного експортного потенціалу досліджуються у працях вітчизняних науковців В. Андрійчука, Л. Антонюк, Ю. Бендерського, О. Білоруса, З. Варналія, А. Гальчинського, В. Геєця, Б. Губського, М. Жука, Т. Кальченка, А. Кредісова, С. Кульпінського, В. Онищенка, А. Поручника, В. Рокочої, В. Савчука, В. Сіденка, А. Фліссака, О. Шнипка, Т. Щедріної та ін. Разом з тим, у науковій літературі відсутня цілісна концепція ефективного експортоорієнтованого розвитку та обґрунтування необхідності його забезпечення в Україні. Малодослідженим залишається питання окреслення дієвих шляхів інтеграції України у світову економіку, визначення ефективної стратегії та тактики набуття нашою державою гідного місця у міжнародному поділі праці. Метою даної курсової роботи є дослідження особливостей зовнішньоекономічної діяльності України. Об’єктом дослідження виступає міжнародний поділ праці. Предметом дослідження – місце і роль України в міжнародному поділі праці. Для досягнення мети роботи передбачається виконання наступних завдань: узагальнити теоретичні положення щодо означення поняття „міжнародний поділ праці”, його типів та впливу на розвиток національних економік держав світу; дослідити особливості міжнародної спеціалізації України на світовому ринку, товарно-галузеву структуру експорту-імпорту країни; проаналізувати форми вивезення капіталу та міграції робочої сили з України та в Україну; визначити перспективи розвитку України у міжнародній економічній системі. Методами дослідження даної роботи стали: аналіз документів, аналіз наукової та навчальної літератури з цієї дисципліни, узагальнення та порівняння. Робота складається з чотирьох розділів, в яких послідовно досліджується питання формування сучасної системи міжнародних економічних зв’язків та місце України в цій системі. Висновки В умовах формування сучасної моделі міжнародного поділу праці (МПП), основу якої має становити якісно оновлена технологічна база виробництва, Україна повинна поступово, цілеспрямовано розв'язувати проблеми ефективної участі у МПП, використовуючи зовнішньоекономічні зв'язки для реалізації національних економічних інтересів. Україна має як природні, історичні, так і техніко-економічні, соціально-економічні, організаційно-економічні основи для участі в МПП. Рівень розвитку продуктивних сил є одним з тих техніко-економічних чинників, які найбільше сприяють активній участі України у сучасному МПП. Видобуток залізної руди, вугілля, виробництво сталі, чавуну, мінеральних добрив, цементу, електроенергії, цукру, тракторів і металоріжучих верстатів становлять значний економічний потенціал нашої країни. За кількісними характеристиками і потужностями продуктивних сил Україна може бути гідним партнером у світових економічних зв'язках. Наявний науково-технічний потенціал дасть змогу Україні за сприятливих умов втримати передові позиції у світовій науці з цілого ряду науково-технічних напрямів і, найголовніше, провадити незалежну економічну політику на включення в систему світових господарських зв'язків. У сучасному взаємозалежному світі розвиток соціально-економічних чинників МПП нівелює їхні відмінності в окремих національних господарствах, і цей факт дослідники пов'язують з формуванням однотипної за своїм соціально-економічним змістом системи світового господарства. Утверджуються ринкові методи господарювання, активізується державне регулювання певних напрямів розвитку економіки, виявляється соціальна спрямованість її тощо. Такі процеси зумовлюють, по-перше, подібність змісту економічних базисів більшості країн, що беруть участь у МПП; по-друге, природний поділ праці між країнами з урахуванням не тільки їхніх національних економічних інтересів, а й інтересів світового співтовариства в цілому. Нерозвинутість ринкових відносин і форм господарювання в Україні посилює необхідність значного підвищення економічної культури населення та ділової етики підприємців, оволодіння принципово новою культурою ринку, високим професіоналізмом поряд з такими поняттями, як честь, достойність, порядність, які знадобляться Україні для визнання її розвинутими країнами як рівноправного партнера. Особливості об'єктивних основ зовнішньоекономічних зв'язків України пояснюються насамперед тривалою відсутністю національної державності та можливості провадити незалежну економічну політику. Найбільш дієвою і ефективною стратегією інтеграції України у світову економіку є поєднання структурної перебудови економіки з її орієнтацією на активне зростання експорту і диференціацію його потенціалу. Цього можна досягти шляхом загального поліпшення інвестиційного клімату й залучення інвестицій у відповідні галузі, створення механізму стимулювання експорту та формування життєздатних конкурентоспроможних експортних виробництв. Як суб’єкт міжнародних економічних відносин Україна має свідомо входити до світової системи господарських зв’язків з метою якнайефективнішого використання усіх їхніх можливостей та підвищення рівня конкурентоспроможності. >>>>
-
Тесты по психологии
Вопрос 1 Question 1 of 80 Point Value: 1 Question Какое из утверждений характеризует психическое отражение? Answer а) является фотографией объективной реальности б) активно влияет на среду в) дает приблизительно правильную копию предметов и явлений действительности г) отражает явление только в момент его непосредственного влияния д) сигнализирует о жизненно важном для организма Вопрос 10 Question 2 of 80 Point Value: 1 Question Интеллектуальная деятельность свойственна: Answer (все ответы правильные) а) пресмыкающимся б) рыбам в) обезьянам г) птицам д) дельфинам Вопрос 11 Question 3 of 80 Point Value: 1 Question Человек, обладающий сознанием, имеет возможность получать информацию об окружающем мире и о: Answer а) собственном внутреннем мире б) различных условиях жизни в) влиянии культуры на психику г) эволюционных процессах д) импринтинге Вопрос 12 Question 4 of 80 Point Value: 1 Question В процессе эволюции психического отражения инстинкты все больше заменяются способностью к: Answer а) формированию навыков б) синестезии в) интроспекции г) научению д) интеллекту Вопрос 13 Question 5 of 80 Point Value: 1 Question У существ, находящихся на интеллектуальной стадии психического отражения, решающее влияние на особенности поведения оказывает: Answer а) стиль мышления б) интеллект в) культурно-исторические условия г) защитное поведение д) язык Вопрос 14 Question 6 of 80 Point Value: 1 Question Важной характеристикой сознания является: Answer а) отражение окружающего мира с помощью познавательных процессов б) отражение духовного освоения действительности в) автоматизированное выполнение и регуляция действий г) врожденная способность организма реагировать на стимулы внешней и внутренней среды д) способность к научению Вопрос 15 Question 7 of 80 Point Value: 1 Question Какие из перечисленных понятий являются подструктурами структуры личности (по А.В.Петровскому)? Answer а) интроиндивидная, интериндивидная, метаиндивидная б) подструктура направленности, подструктура опыта, подструктура форм отражения, характер и способности в) реактивность, ответственность, вдумчивость, настойчивость г) пластичность, идеалы, мировоззрение, эмоциональность д) стремления, аккуратность, высокую скорость двигательных реакций, большую возбудимость Вопрос 16 Question 8 of 80 Point Value: 1 Question Аффект неадекватности – это: Answer а) человеческие задатки, тип нервной системы, разум б) несоответствие общепринятым нормам общества в) неосознанное перенесение собственных мыслей и мотивов поведения на других людей г) стойкое негативное эмоциональное состояние, которое возникает в связи с неуспешной деятельностью и проявляется в том, что человек не может или не хочет признавать собственной вины д) динамическая система представлений человека о себе, которая включает осознание своих физических, интеллектуальных и других особенностей человека Вопрос 17 Question 9 of 80 Point Value: 1 Question Уровень притязаний – это: Answer а) особая регулятивная система, которую использует человек для избежания психологического дискомфорта и переживаний б) взаимосвязь самооценки и комплекса неполноценности в) состояние, которое возникает, когда на пути к достижению цели человек сталкивается с преградами, которые реально не может или не хочет изменить г) оценка человеком себя, своих возможностей, качеств и места среди других людей д) стремления к достижению цели того уровня сложности, которую человек считает возможным достичь Вопрос 18 Question 10 of 80 Point Value: 1 Question Укажите положение, которое характеризует гуманистическое понимание источников активности личночти: Answer а) внешние стимулы поддерживают развитие человека, но движущая сила ее поведения – тенденция самоактуализации б) основным источником активности личности является система сознательных мотивов и отношений, сформировавшихся в зависимости от общественных отношений и условий воспитания в) личность активна по своей природе (жизнь – форма движения) и ведет себе в соответствии с субъективной интерпретацией реальности г) основным источником активности личности является подкрепление ее соответствующих действий д) основным источником активности личности является неосознаваемые инстинкты и влечения Вопрос 19 Question 11 of 80 Point Value: 1 Question Укажите положение, которое характеризует понимание источников активности человека с точки зрения деятельностного подхода: Answer а) внешние стимулы поддерживают развитие человека, но движущая сила ее поведения – тенденция самоактуализации б) основным источником активности личности является система сознательных мотивов и отношений, сформировавшихся в зависимости от общественных отношений и условий воспитания в) основным источником личности является установление баланса между инстинктами и культурными нормами г) основным источником активности личности является подкрепление ее соответствующих действий д) основным источником активности личности является неосознаваемые инстинкты и влечения Вопрос 2 Question 12 of 80 Point Value: 1 Question Какие из перечисленных понятий относятся к познавательным процессам? Answer а) мнение, психика, познание, разум, чувства б) ощущения, мышление, воображение, воля, темперамент в) воля, ощущение, чувства, сознание, характер г) внимание, настроение, эмпатия, самосознание, эмоции д) память, мышление, воображение, ощущение, восприятие Вопрос 20 Question 13 of 80 Point Value: 1 Question Укажите наиболее точное определение психологического содержания понятия «деятельность»: Answer а) внутренняя активность человека, направленная на удовлетворение потребностей б) внешняя активность человека, направленная на удовлетворение потребностей в) активность человека, которая регулируется сознательной целью и направлена на преобразование себя и действительности г) совокупность действий человека д) целенаправленная активность человека, связанная с преодолением препятствий Вопрос 21 Question 14 of 80 Point Value: 1 Question Процесс, направленный на реализацию цели деятельности, называют: Answer а) особенностью памяти б) психической закономерностью в) привычкой г) сенсорным контролем д) действием Вопрос 22 Question 15 of 80 Point Value: 1 Question Процесс перехода от внешнего, материального действия к внутреннему, идеальному называют: Answer а) интерференцией б) декомпенсацией в) экстериоризацией г) интериоризацией д) фрустрацией Вопрос 23 Question 16 of 80 Point Value: 1 Question Качество личности, характеризующее склонность человека приписывать ответственность за результаты своей деятельности или внешним силам, или собственным способностям, усилиям, называется: Answer а) локус контроля б) аффект неадекватности в) самооценкой г) Я-концепцией д) акцентуацией Вопрос 24 Question 17 of 80 Point Value: 1 Question Процесс превращения внутреннего психического действия во внешнее действие: Answer а) интерференция б) декомпенсация в) экстериоризация г) интериоризация д) фрустрация Вопрос 25 Question 18 of 80 Point Value: 1 Question Укажите структурные компоненты общения: Answer а) апперцепция, перцепция, аттракция б) интеракция, коммуникация, перцепция в) перцепция взаимодействие, контактирование г) коммуникация, идентификация, децентрация д) эмпатия, коммуникация, апперцепция Вопрос 26 Question 19 of 80 Point Value: 1 Question Взаимодействие между общающимися, их воздействие друг на друга, называют: Answer а) трансфером б) стереотипом в) установкой г) ингибицией д) интеракцией Вопрос 27 Question 20 of 80 Point Value: 1 Question Укажите строку, в которой перечислены только групповые феномены: Answer а) сдвиг риска, синестезия, сенсибилизация б) лидерство, конформизм, нонконформизм в) конформизм, фантазия, антиципация г) внушение, социоматрица, сублимация д) конформность, самооценка, социометрия Вопрос 28 Question 21 of 80 Point Value: 1 Question Аттракция – это: Answer а) процесс формирования привлекательности какого-то человека для воспринимающего в процессе общения и продукт этого процесса б) смысловой аспект социального взаимодействия, обмен информацией в) процесс установления и развития контактов между людьми, порождаемый потребностями совместной деятельности и включающий обмен информацией в) механизм психологической защиты, который заключается в неосознанном наделении другого человека присущими данной личности мотивами, чертами и свойствами г) понятия, обозначающее поведение человека в определенной жизненной ситуации, соответствующей занимаемому им положению д) упрощенное, зачастую искаженное представление о каком-либо социальном объекте Вопрос 29 Question 22 of 80 Point Value: 1 Question Установка – это: Answer а) уподобление, отождествление с кем-либо б) восприятие, понимание и оценка человека человеком в) субъективные ориентации человека как члена группы на те или иные ценности, предписывающие индивиду определенные социально принятые способы поведения г) форма коммуникации, которая уже сама по себе является сообщением, указывающим на то, как следует понимать передаваемую информацию д) сравнительно объективное представление о группе людей, с которой у нас были ограниченные контакты Вопрос 3 Question 23 of 80 Point Value: 1 Question Бессознательное человека является предметом: Answer а) когнитивной психологии б) гуманистической психологии в) гештальтпсихологии г) психоанализа д) бихевиоризма Вопрос 30 Question 24 of 80 Point Value: 1 Question Склонность объяснять все поведение человека на основе тех качеств, которые, на наш взгляд, являются у него главными, называется эффектом: Answer а) первичности б) ореола в) плацебо г) Пигмалиона д) аудитории Вопрос 31 Question 25 of 80 Point Value: 1 Question Характеристика внимания во времени, которая измеряется длительностью сохранения интенсивного внимания, называется: Answer а) устойчивостью б) переключением в) колебанием г) объемом д) распределением Вопрос 32 Question 26 of 80 Point Value: 1 Question Укажите утверждение, в котором наиболее точно приведено определение внимания: Answer а) сосредоточенность и направленность сознания на определенных объектах при одновременном отвлечении от других б) избирательное восприятие объектов действительности в) необходимое условие психической деятельности человека г) избирательное отражение объектов и явлений действительности д) избирательная направленность сознания на предметы внешнего мира Вопрос 33 Question 27 of 80 Point Value: 1 Question Как называют внимание, которое сознательно направляется и регулируется сознанием личности? Answer а) произвольное б) непроизвольное в) послепроизвольное г) групповое д) ни одно из указанных видов внимания Вопрос 34 Question 28 of 80 Point Value: 1 Question Периодическое кратковременное непроизвольное изменение напряжения внимания к определенному объекту или деятельности – это: Answer а) концентрация внимания б) распределение внимания в) переключение внимания г) объем внимания д) колебание внимания Вопрос 35 Question 29 of 80 Point Value: 1 Question Свойства внимания: Answer а) устойчивость, объем, доминанта, адаптация б) сознательность, распределение, колебание, ступенчатость в) непроизвольность, направленность, критичность, объем г) устойчивость, объем, переключение, распределение д) сосредоточение, распределение, цикличность, объем Вопрос 36 Question 30 of 80 Point Value: 1 Question Неадекватное восприятие, которое искривлено, ошибочно отражает объекты, воздействующие на анализаторы, называют: Answer а) антиципацией б) аперцепцией в) иллюзией г) структурностью д) ассоциацией Вопрос 37 Question 31 of 80 Point Value: 1 Question Укажите понятия, которые относятся к свойствам восприятия: Answer а) целостность, константность, предметность, адаптация б) предметность, осмысленность, константность, целостность в) сенсибилизация, целостность, предметность, адаптация г) константность, адаптация, осмысленность, предметность д) апперцепция, сенсибилизация, целостность, адаптация Вопрос 38 Question 32 of 80 Point Value: 1 Question Отражение объективной длительности, быстроты и последовательности явлений действительности называют: Answer а) апперцепцией б) восприятием времени в) иллюзией г) восприятием пространства д) сенсибилизацией Вопрос 39 Question 33 of 80 Point Value: 1 Question Изменение интенсивности и качества ощущений под воздействием предыдущего или последующего раздражителя – это: Answer а) взаимодействие ощущений б) адаптация в) контраст г) порог чувствительности д) синестезия Вопрос 4 Question 34 of 80 Point Value: 1 Question Какие из перечисленных понятий относятся к формам отражения психики? Answer а) наследственность, свойства нервной системы, тип высшей нервной деятельности б) социометрия, активность, апперцепция, психические процессы в) генотип, фрустрация, сознание, ассимиляция, адаптация г) познавательные процессы, психические свойства, психические состояния д) анализ, синтез, классификация, обобщение, сравнение Вопрос 40 Question 35 of 80 Point Value: 1 Question Самолет, «пойманный» лучами прожекторов, нередко теряет управление и сбивается с курса. Какая закономерность ощущений летчика проявляется в данном примере? Answer а) иллюзия б) взаимодействие в) адаптация г) порог чувствительности д) синестезия Вопрос 41 Question 36 of 80 Point Value: 1 Question Ретроактивное торможение – это: Answer а) более полное и точное воспроизведение сохраненного в памяти материала в сравнении с его воспроизведением сразу после заучивания называется: б) забывание материала под влиянием деятельности, предшествующей заучиванию в) забывание материала под влиянием деятельности, следующей за заучиванием г) процесс заключающийся в невозможности извлечения ранее закрепленного в памяти д) психическая деятельность, направленная на закрепление в памяти новой информации путем связывания ее с приобретенным ранее знанием Вопрос 42 Question 37 of 80 Point Value: 1 Question Закономерность памяти, которая проявляется в том, что первые и последние элементы запоминаемого материала удерживаются прочнее и чаще, чем срединные, называется: Answer а) эффектом края б) реминисценцией в) реконструкцией г) эффектом Зейгарника д) ассоциацией Вопрос 43 Question 38 of 80 Point Value: 1 Question Какой вид ассоциаций использовал автор при написании данного стихотворения: „ Река текла как дождь, лежащий на боку А дождик шел как речка в вертикали И мост подныривал подобно поплавку Когда струи по нем перетекали.” Answer а) сходства б) смежности в) контраста г) оригинальности д) парадокса Вопрос 44 Question 39 of 80 Point Value: 1 Question Укажите строку, в которой представлена классификация памяти по характеру психической активности: Answer а) эмоциональная, кратковременная, сенсорная, механическая б) двигательная, эмоциональная, образная, словесно-логическая в) произвольная, непроизвольная, образная, логическая г) ассоциативная, эмоциональная, сенсорная, образная д) непосредственная, опосредованная, образная, двигательная Вопрос 45 Question 40 of 80 Point Value: 1 Question Условием повышения продуктивности памяти является: Answer а) действенное отношение к предмету, когда он входит в содержание основной цели деятельности б) действие с предметом является необходимым условием только при непроизвольном запоминании материала в) продуктивность непроизвольного запоминания не зависит от действий с предметами г) продуктивность произвольного запоминания не зависит от действий с предметами д) ни одно из указанных условий Вопрос 46 Question 41 of 80 Point Value: 1 Question Укажите наиболее полное определение сущности мышления: Answer а) отражение отдельных конкретных предметов по их существенным свойствам и качества б) отражение в сознании человека предметов и явлений с их существенными свойствами в) непосредственное отражение предметов и явлений в их связях и отношениях г) создание в сознании человека образов предметов и явлений с их внутренними и внешними свойствами д) опосредованное и обобщенное отражение предметов и явлений и их существенных связей, свойств и отношений Вопрос 47 Question 42 of 80 Point Value: 1 Question В какой строчке названы только операции мышления: Answer а) анализ, сравнение, восприятие, синтез, обобщение б) синтез, анализ, обобщение, конкретизация, рассуждение в) сравнение, анализ, синтез абстрагирование, обобщение г) синтез, анализ, обобщение, умозаключение, рассуждение д) сравнение, анализ, обобщение, конкретизация, умозаключение Вопрос 48 Question 43 of 80 Point Value: 1 Question Выберите утверждение, которое наиболее точно определяет понятие как форму мышления: Answer а) самое полное отражение предметов и явлений по их свойствам б) обобщение предметов и явление объективной действительности в) отражение внешних и внутренних свойств предметов и явлений в их существенных связях и отношениях г) отражение с помощью слова сущности объекта д) ни одно из указанных Вопрос 49 Question 44 of 80 Point Value: 1 Question Дошкольника спрашивают: “Что такое птица?”. Он отвечает: “Она маленькая, серенькая, у нее маленький носик и ротик”. Какая операция мышления, прежде всего, недостаточно развита у ребенка? Answer а) синтез б) анализ в) обобщение г) конкретизация д) ни одна из указанных операций Вопрос 5 Question 45 of 80 Point Value: 1 Question К психическим явлениям относятся: Answer а) мысли, воспоминания, мозг, разум, чувства б) ощущение, пищеварение, мышление, воображение, интерес в) характер забывание, желания, мысли, мечты, потребности г) заинтересованность, стремление, гордость, дыхание, память д) воля, радость, уважение, аппетит, апперцепция Вопрос 50 Question 46 of 80 Point Value: 1 Question В чем проявляется связь мышления и речи? Answer а) речь и мышление тождественны б) речь и мышление практически не связаны в) без речи невозможно понятийное мышление г) специфически человеческое мышление не обязательно основывается на речи д) развитие специфически человеческого мышления возможно и на неречевой основе Вопрос 51 Question 47 of 80 Point Value: 1 Question Укажите утверждение, в котором наиболее точно раскрывается содержание творческого воображения человека: Answer а) создание в сознании человека картин отдаленного будущего б) самостоятельное создание в сознании человека оригинальных образов на основе прошлого опыта в) создание в сознании человека образов новых для него объектов на основе словесного описания г) психическая деятельность, в результате которой человек делает новые умозаключения д) создание в сознании человека четких образов ранее воспринятых объектов Вопрос 52 Question 48 of 80 Point Value: 1 Question Какие из перечисленных понятий раскрывают приемы создания новых образов: Answer а) апперцепция б) агглютинация в) акцентуация г) абстракция д) аттракция Вопрос 53 Question 49 of 80 Point Value: 1 Question В каком из утверждений наиболее точно раскрывается содержание репродуктивного воображения человека? Answer а) создание в сознании человека картин отдаленного будущего б) самостоятельное создание в сознании человека оригинальных образов на основе прошлого опыта в) создание в сознании человека образов новых для него объектов на основе словесного описания г) психическая деятельность, в результате которой человек делает новые умозаключения д) создание в сознании человека четких образов ранее воспринятых объектов Вопрос 54 Question 50 of 80 Point Value: 1 Question Мечта – это: Answer а) воспроизводящее воображение, обращенное в прошлое или будущее б) форма творческого воображения, направленная на ближайшее будущее в) творческое воображение, которое способствует созданию образов желаемого будущего г) создание человеком образов будущего д) ни одно из указанных определений Вопрос 55 Question 51 of 80 Point Value: 1 Question Какие приемы использованы для создания указанных ниже образов воображения? «-Что сделаю я для людей?! – сильнее грома вскричал Данко. И неожиданно он разорвал руками себе грудь и вырвал из нее свое сердце и высоко поднял его над головой. Оно пылало так ярко, как солнце и ярче солнца…» (М.Горький) Answer а) агглютинация б) типизация в) гиперболизация г) схематизация д) ни один из указанных приемов Вопрос 56 Question 52 of 80 Point Value: 1 Question Какое из утверждений наиболее точно отражает содержание чувств? Answer а) отражение окружающих предметов и отношения к ним б) реакция человека на окружающую действительность в) переживания, в которых выявляется устойчивое отношение человека к окружающей действительности и к самому себе г) своеобразное отношение человека к тому, что он воспринимает д) отражение внутреннего состояния человека Вопрос 57 Question 53 of 80 Point Value: 1 Question Укажите, в какой строке названы только аффекты: Answer а) бодрость, печаль, удовлетворение, гнев, радость б) симпатия, внимание, страх, ужас, фрустрация в) печаль, экстаз, гнев, ярость, отчаяние г) гнев, ужас, ярость, лень, отчаяние д) экзальтация, любовь, безрассудность, ненависть, патриотизм Вопрос 58 Question 54 of 80 Point Value: 1 Question В каком из перечней понятий все относятся к психическим состояниям? Answer а) взволнованность, мечта, заинтересованность, воображение б) дыхание, стремление, восприятие, внимание в) желание, мысли, мечты, потребности г) настойчивость, гордость, радость, воля д) равнодушие, волнение, спокойствие, внимательность Вопрос 59 Question 55 of 80 Point Value: 1 Question О каком проявлении эмоциональной сферы личности говорится в произведении О.Гончара? ”Все, все мы отдаем тебе, Родина… Все! Даже наши сердца! И кто не изведал этого счастья, этой красоты верности, тот не жил по-настоящему.” Answer а) аффекты б) эмоции в) чувства г) эмоциональный тон ощущений д) ни одно из указанных проявлений Вопрос 6 Question 56 of 80 Point Value: 1 Question Какие из названных понятий относятся к видам эксперимента: Answer а) лабораторный, естественный, констатирующий, формирующий б) практический, формирующий, тестирующий, естественный в) лабораторный, естественный, практический, теоретический г) психиатрический, консультативный, естественный, лабораторный д) наблюдательным, шаблонным, естественным, лабораторным Вопрос 60 Question 57 of 80 Point Value: 1 Question Субъективное отношение к прекрасному или безобразному в социальной и природной среде определяет: Answer а) моральные чувства б) праксические чувства в) эстетические чувства г) интеллектуальные чувства д) ни одни из указанных чувств Вопрос 61 Question 58 of 80 Point Value: 1 Question Выберите вариант, в котором наиболее точно отражена сущность волевых действий: Answer а) сознательные, произвольные только во время выполнения деятельности б) обеспечивающие переход от решений к их выполнению в процессе организации деятельности в) направленные на достижение сознательно поставленной цели и связанные с преодолением препятствий г) импульсивные, связанные с преодолением трудностей д) связанные с принятием правильных решений и определением плана их выполнения Вопрос 62 Question 59 of 80 Point Value: 1 Question Выберите вариант, в котором указан перечень положительных волевых качеств: Answer а) настойчивость, самостоятельность, упрямство, целенаправленность, мужество б) целенаправленность, самообладание, конформность, смелость, выдержка в) настойчивость, мужество, выдержка, логичность, решительность г) целенаправленность, смелость, ответственность, экстернальность, мужество д) самообладание, смелость, ответственность, настойчивость, решительность Вопрос 63 Question 60 of 80 Point Value: 1 Question Укажите компонент волевого акта: Answer а) ориентировка б) контроль в) торможение г) борьба мотивов д) ни один из указанных Вопрос 64 Question 61 of 80 Point Value: 1 Question В ряде опытов было установлено, что если вспышку лампочки несколько раз объединять с электрическим раздражением руки испытуемого, то через некоторое время он начнет отдергивать руку, как только вспыхнет лампочка, даже без электрического раздражения. К какому виду поведения можно отнести указанные действия человека? Answer а) импульсивное поведение б) волевое поведение в) произвольное поведение г) автоматизированное поведение д) ни к одному из указанных видов Вопрос 65 Question 62 of 80 Point Value: 1 Question Среди перечисленных понятий укажите то, которое имеет непосредственное отношение к особенностям принятия решения в процессе волевого акта: Answer а) локус контроля б) экстраверсия в) автоматизм г) все из указанных д) ни одно из указанных Вопрос 66 Question 63 of 80 Point Value: 1 Question По И.П.Павлову основные типы нервной системы определяются по таким ее свойствам: Answer а) стабильность нервных процессов, равновесие процессов возбуждения и торможения б) стереотипность и индукция нервных процессов в) соотношение первой и второй сигнальной систем г) сила, уравновешенность и подвижность нервных процессов д) индукция и реактивность нервной системы Вопрос 67 Question 64 of 80 Point Value: 1 Question Сильный, уравновешенный, инертный тип нервной системы отвечает такому типу темперамента: Answer а) сангвиник б) холерик в) меланхолик г) флегматик д) ни одному из указанных Вопрос 68 Question 65 of 80 Point Value: 1 Question На основании характеристики определите тип темперамента: Г. чувствителен и чуток. В то же время недоверчив, долго переживает неудачу. В такие минуты он замыкается в себе, может ошибаться в процессе деятельности Answer а) холерик б) флегматик в) сангвиник г) меланхолик д) ни один из указанных типов Вопрос 69 Question 66 of 80 Point Value: 1 Question На основании характеристики определите тип темперамента: В., как правило, сдержан и невозмутим. На вопросы отвечает не сразу, но спокойно и по существу. Трудно сходится с людьми. Поддерживает постоянные контакты с ограниченным количеством людей Answer а) холерик б) флегматик в) сангвиник г) меланхолик д) ни один из указанных типов Вопрос 7 Question 67 of 80 Point Value: 1 Question Разновидностью метода наблюдения является: Answer а) антиципация б) адаптация в) интроспекция г) интерференция д) аккомодация Вопрос 70 Question 68 of 80 Point Value: 1 Question Темперамент определяет: Answer а) направление интересов человека б) темп и ритм деятельности в) характер человека г) содержание деятельности человека д) способности человека Вопрос 71 Question 69 of 80 Point Value: 1 Question Укажите утверждение, которое относится к понятию «черта характера»: Answer а) черты характера проявляются в любых обстоятельствах и условиях б) черты характера являются ничем иным, как определенными способами действий в) в чертах характера проявляется только лишь отношение к себе и другим людям г) черты характера проявляются только лишь в отношении человека к деятельности д) черты характера – это отражение общественных отношений Вопрос 72 Question 70 of 80 Point Value: 1 Question Какие из приведенных характеристик человека описывают только характер, а не темперамент? Answer а) старательный б) активный в) эмоционально устойчивый г) чувствительный д) ни одна из вышеперечисленных Вопрос 73 Question 71 of 80 Point Value: 1 Question Какое из перечисленных утверждений является правильным? Answer а) характер передается по наследству от родителей б) характер формируется в процессе обучения и воспитания в) характер частично передается по наследству от родителей, а частично формируется в процессе обучения и воспитания г) характер человека изменить невозможно д) ни одно из указанных утверждений Вопрос 74 Question 72 of 80 Point Value: 1 Question Укажите наиболее точное определение характера: Answer а) совокупность устойчивых индивидуальных особенностей личности, складывающихся и проявляющихся в деятельности и общении, обуславливая типичные для нее способы поведения б) совокупность свойств определенной личности, которые могут проявляться при определенных обстоятельствах, обусловливая особенности ее поведения в) индивидуально-психологические особенности личности, проявляющиеся в деятельности и обуславливающие успешность ее выполнения г) совокупность устойчивых индивидуальных особенностей личности, проявляющиеся в ее активности, характеризующие ее эмоциональность и динамичность поведения д) ни одно из указанных Вопрос 75 Question 73 of 80 Point Value: 1 Question Чем обусловлено различие в характерах детей, которые были рождены и воспитывались в одной семье? Answer а) различными природными данными б) различными подходами к воспитанию детей в) различным опытом, который они приобрели во взаимодействии с миром г) ни один из указанных ответов д) все из указанных ответов Вопрос 76 Question 74 of 80 Point Value: 1 Question Укажите утверждение, в котором наиболее полно раскрывается содержание понятие “способности”, принятое в отечественной психологии: Answer а) индивидуально-психологические свойства, являющиеся необходимым условиям выполнения творческой деятельности б) психические свойства, обуславливающие успешность обучения в) врожденные психические свойства, являющиеся основой успешного выполнения любой деятельности г) индивидуально-психологические свойства, отвечающие условиям деятельности и являющиеся необходимым условиям ее успешного выполнения д) индивидуально-психологические свойства, проявляющиеся и развивающиеся в творческой деятельности Вопрос 77 Question 75 of 80 Point Value: 1 Question Развитие способностей зависит: Answer а) только от наличия задатков б) только от воспитания в) прежде всего, от наличия задатков и активности личности в процессе воспитания г) не зависит ни от наследственных данных, ни от воспитания д) прежде всего, от наличия задатков, а воспитанием можно только откорректировать данный процесс Вопрос 78 Question 76 of 80 Point Value: 1 Question Под задатками следует понимать: Answer а) врожденные способности к определенной деятельности б) приобретенные в процессе обучения и воспитания свойства личности, характеризующие ее способности к определенной деятельности в) психологические свойства, которые являются условием успешного выполнения определенной деятельности г) врожденные анатомо-физиологические особенности, являющиеся одной из предпосылок развития способностей д) ни одно из указанных утверждений Вопрос 79 Question 77 of 80 Point Value: 1 Question Выберите утверждение, в котором определяется гениальность как уровень развития способностей: Answer а) совокупность нескольких способностей, обусловливающих успешную активность человека в широких диапазонах деятельности и общения б) уникальные способности, наличие которых позволяет получить результаты, являющиеся достоянием эпохи в) высокая способность к конкретным видам деятельности, в которых человек достигает значительных творческих результатов г) все из указанных утверждений д) ни одно из указанных утверждений Вопрос 8 Question 78 of 80 Point Value: 1 Question Эксперимент отличается от наблюдения тем, что: Answer а) исследователь не вмешивается в поведение испытуемого, но желаемые сведения про его психическую жизнь получает с помощью аппаратуры б) исследователь вмешивается в поведение испытуемого, использует аппаратуру, вызывая желаемые проявления психики испытуемого в) исследователь вынужден ждать результатов исследования г) испытуемый может проявлять скованность, сознательную или бессознательную тревогу, боязнь оценки д) перед исследователем встает ряд вопросов, которые касаются умений и навыков испытуемого Вопрос 80 Question 79 of 80 Point Value: 1 Question Какое из перечисленных утверждений является правильным? Answer а) способности человека развиваются в детстве и в зрелом возрасте развить их нельзя б) развитие способностей возможно только в особые, сензитивные периоды жизни человека в) способности можно развить и в зрелом возрасте г) все из указанных утверждений д) ни одно из указанных утверждений Вопрос 9 Question 80 of 80 Point Value: 1 Question Относительно полный контроль переменных возможен в: Answer а) наблюдении б) опросе в) эксперименте г) проективном методе д) беседе >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.005357 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|