|
погано коли тебе
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «погано коли тебе», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Форми кримінального процесу. Порушення кримінальної справи
Вступ 3 1. Історичні форми кримінального процесу 4 2. Порушення кримінальної справи 7 Висновки 10 Задача 11 Розглянувши кримінальну справу за обвинуваченням за ч.1 ст.186 ККУ, суд встановив, що Понеску, румун за національністю, малограмотний, закінчив 4 класи, у школі вивчав молдавську мову, погано володіє російською мовою. На попередньому слідстві спілкуватися зі слідчим йому допомагав, коли мав вільний час, студент юридичного факультету Мунтеку, який працює громадським помічником слідчого і добре знає російську та молдавську мови. Він же допоміг Понеску розібратись і зі змістом постанови про притягнення як обвинуваченого, а також обвинувальним висновком, копію якого було вручено йому російською мовою. Які вимоги кримінально-процесуального закону було порушено у справі Понеску? Як має реагувати на них суд першої інстанції? 11 Список використаної літератури 13 >>>>
-
Соціологічне дослідження на тему: Мотиви ті цінності підприємницької діяльності в Україні
ЗМІСТ Актуальність теми 3 Предмет дослідження (чому саме ця тема); 4 Об'єкт дослідження (категорія опитуваних людей) 6 Мета дослідження (думка, рейтинг); 6 Задача дослідження (добре чи погано); 6 Вибірка; 6 Який метод опитування. 6 Анкета 6 Гіпотеза 9 Література 10 >>>>
-
Основи бізнесу та підприємництва
1. Права, обов’язки та відповідальність підприємця 2 2. Методологія та стадії розробки бізнес-плану 6 Задача 12 У якому випадку підприємець отримає більший прибуток, коли підприємцем у справу вкладено 5 000 гривень: 12 1. В галузі переробної промисловості, де прибутковість капіталовкладень дорівнює 25%, чи в галузі вирощування томатів, де прибутковість капіталовкладень -15%; 12 2. У виробництві хлібобулочних виробів при використанні сучасної міні - пекарні " Смак " або при використанні традиційного обладнання ; 12 3. При високих чи при низьких цінах на продукцію підприємця ; 12 4. Коли капітал вкладений , у виробництво обертається 2 рази на рік чи коли капітал обертається 3 рази на рік. 12 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 15 >>>>
-
К/Р Німецька мова
Контрольне завдання 2 1. Переписати текст і перекласти його рідною мовою. Коли в 19 столітті розпочався робітничий рух в Німеччині, то робітники захотіли мати право на участь в управлінні підприємством. Але ці вимоги до 20 століття залишалися нездійсненим. Лише в 1952 році з’явився федеральний закон, що регулює внутрішній порядок на підприємстві. До цього закону належить право на участь в управлінні деякими робітниками, які є представниками робітників і права на профспілки. Інтереси робітників представляє рада підприємства. Цю раду обирають на всіх приватних підприємствах де зайнято хоча б п’ять робітників. На середніх і великих підприємствах робітники мають свого представника в наглядовій раді. Це контролюючий орган, що контролює керівництво підприємства. Наглядова рада може призначати чи звільняти членів керівництва. І І. 1. Коли розпочався робітничий рух в Німеччині? Die Arbeitsbewegung begann im 19. Jahrhundert in Deutschland. 2. Що хотіли отримати робітники, коли розпочинали робітничий рух? Die Arbeiter wollten das Recht auf Mitbestimmung im Betrieb bekommen. 3. Чи виконались вимоги? DieFörderung blieb bis das 20. Jahrhundert unerfüllt. 4. Коли з’явився федеральний конституційний закон ? Erst 1952 erschien das Bundesverfassungsgesetz. 5. Що регулював цей закон? Das Bundesverfassungsgesetz regelt die innerbetriebliche Ordnung. 6. Що належало до цього закону? Zu diesem Gesetz gehören das Recht auf Mitbestimmung des einzelnen Arbeitnehmer, der betrieblichen Arbeitnehmervertretung und die Rechte der Gewerkschaften. 7. Де обирають раду підприємства? Der Betriebsrat wird in allen privaten Betrieben gewählt, wo wenigstens 5 Arbeitnehmer beschäftigt sind. 8. Чиї інтереси вони представляють? Der Betriebsrat vertritt die Interesse derArbeiter. 9. Що контролює наглядова рада? Der Aufsichtsrat kontrolliert dieUnternehmensleitung. 10. Чи може бути робітник в наглядовій раді? In mittlern oder großen Betrieben haben die Arbeiter ihre Vertreter im Aufsichtsrat. ІІІ 1. Im 19. Jahrhundert wollten die deutsche Arbeiter das Recht auf Mitbestimmung im Betrieb bekommen. 2. Aber die Unternehmer erfüllten ihre Forderung nicht. 3. Ich habe gelesen, daß das Bundesverfassungsgesetzt erst 1952 erschien. 4. Seine Aufgabe ist, die innerbetriebliche Ordnung zu regeln. 5. Seit 1952 vertritt die Interessen der Arbeitnehmer in kleinen privaten Betrieben der Betriebsrat. 6. In mittlern und großen Betrieben gibt es Kontrollorgane, die die Unternehmensleistung kontrolieren. Sie heißen Aufsichtsräte. I V Als im 19. Jahrhundert die Arbeiterbewegung in Deutschland begann, wollten die Arbeiter das Recht auf Mitbestimmung im Betrieb bekommen. 1. Als ich in Deutschland war, sprach ich mit deutschen Arbeiten. Коли я був в Німеччині, то розмовляв з німецькими робітниками. 2. Als ich mit deutschen Arbeitern sprach, fragte ich nach dem Bundesverfassungsgesetz. Коли я розмовляв з німецькими робітниками, то запитував їх про федеральний конституційний закон. 3. Als ich nach dem Bundesverfassungsgesetz fragt, erzählten die Freunde über seine Aufgaben. Коли я запитував про федеральний закон, то друзі розповіли про його завдання. 4. Als ich nach dem Betriebsrat fragte, erzählten die Freunde über seine Funktionen. Коли я запитував про раду підприємства, то друзі розповідали про її функції. V Речення з модальними дієсловами Als im 19. Jahrhundert die Arbeiterbewegung in Deutschland begann, wollten die Arbeiter das Recht auf Mitbestimmung im Betrieb bekommen. (wollen – 3 особа множини, Імперфект) Der Aufsichtsrat kann die Mitglieder der Leitung bestellen oder abbrufen. (können – 3 особа однини, Презенс) VI In – Dat. Auf – Dat., Akk. Zu – Dat. VII П: Добридень, Карл! К: Вітаю тебе, Пауль! П: Я радий тебе побачити. К: Я також. Від коли ми з тобою не бачились? П: Я вважаю, що з часу складання іспиту на атестат зрілості. Чим ти зараз займаєшся? К: Я менеджер на фірмі „Авіс”. П: Я гадав, що ти хотів стати інженером. Ти вчився? К: Так, в Політехнічному університеті. І я став інженером. Але я працюю менеджером. П: Де ти вчився? К: Я відвідував курси. А ким став ти? П: Я вчив німецьку мову. Я став вчителем в школі. VIII freuen (sich) – freute – gefreut sehen – sah - gesehen haben – hatte – gehabt glauben – glaubte - glaubtet sein – war - gewesen denken – dachte - gedacht wollen – wollte - gewollt studieren – studierte – studiertet werden – wurde - geworden arbeiten – arbeite - gearbeitet lernen – lernte – gelernt besuchen – besuchte - besuchtet IX 1.Karl ist Manadger. 2. Paulist Deutschlehrer. 3. Karl ist Manadger bei FirmaAvisa. 4. Karl hat an der Polztechnischen Hochschule studiert. 5. Paul arbeitet in der Schule. 6. Sie haben seit Reifeprüfung nicht gesehn. X 1. Ich wollte Ingenuer werden seit Schulezeit. 2. Nach derReifeprüfung habe ich an der Polytechnischen Hochschule studieren. 3. Ich bin Ingenieur geworden. 4. Dann habe ich Kurse besucht und ich bin Manager geworden. 5. Mein Freund Paul hat Deutsch studiert. 6. Jetzt er ist Deutschlehrer. >>>>
-
Контрольна робота теорії систем і системний аналіз
Зміст Вступ 3 1. Розкрийте поняття "елемент", "компонент", "підсистема". У чому полягають основні відмінності підсистеми від компонента. Дайте характеристику поняття "зв"язок". За якими ознаками здійснюється класифікація видів зг,"язку? 3 2. У чому полягають особливості добре організованих та погано організованих (або дифузних) класів систем? З якою метою і яким чином об"єкт дослідження можна представити у вигляді самоорганізуємої системи? 12 Список використаної літератури: 20 >>>>
-
Контрольна робота з логіки
1. Визначеність та послідовність думки. Закон тотожності та його значення для законотворчості та законозастосування. 3 2. Доказовість міркувань. Закон достатньої підстави та його роль у попередженні та розслідуванні злочинів. 7 3. Задачі 10 1. Дати аналіз дефініції (визначити, чи правильна вона, коли ні - то яке правило порушено): "Контрабанда - переміщення товарів через державний кордон без сплати мита".2. Дати аналіз поділу (визначити, чи є він правильним, коли ні - то яке правило порушено): "Злочини поділяються на умисні, неумисні, тяжкі та злочини неповнолітніх". 3. Проаналізувати судження (визначити його вид і структуру): "Усі злочини вчиняються через необачність". Записати судження, протилежне даному. 4. Формалізувати судження: "Коли особа порушує норму, що містить кримінально-правову заборону, вона вступає у кримінально-правові відношення з державою". 5. Встановити дотримання основних принципів правильного мислення у міркуванні: 6. За допомогою таблиць істинності визначити, че е логічним законом така формула: (А V В) (В V А) = А В . Література 17 >>>>
-
Контрольна робота українська мова
1 .Запишіть слова фонетичною транскрипцією. 3 2.Запишіть слова фонетичною транскрипцією і визначте, коли звучить [й], а коли [і]. 3 3.Запишіть слова фонетичною транскрипцією. 4 4.Запишіть слова фонетичною транскрипцією. 5 5.Запишіть слова фонетичною транскрипцією. Поясніть (письмово) відомі вам явища регресивної асиміляції приголосних. 5 ІІ.Створити текст для читання з усіма випадками асиміляції приголосних (30-слів). 7 III. Написати есе (формат А4, 1-5 сторінок). Тема «Українська мова і сьогодення». 7 ЛІТЕРАТУРА 11 >>>>
-
Генріх Белль Подорожній, коли прийдеш у спа
Генріх Белль Подорожній, коли прийдеш у спа >>>>
-
Продовження твору Подорожній коли ти прийдеш у СПА
Продовження твору Подорожній коли ти прийдеш у СПА >>>>
-
Контрольна робота № 1. Варіант № 15. Є ділянка землі і дві стратегії її використання. Перша стратегія полягає в тому, аби засіяти ділянку яровою пшеницею, а друга озимою (з можливістю пересіву весною). У природи є також дві стратегії і : - коли сильні морози настають після випадання снігу, а - до випадання, що призводить до загибелі озимини.
Варіант № 15. Є ділянка землі і дві стратегії її використання. Перша стратегія полягає в тому, аби засіяти ділянку яровою пшеницею, а друга озимою (з можливістю пересіву весною). У природи є також дві стратегії і : - коли сильні морози настають після випадання снігу, а - до випадання, що призводить до загибелі озимини. Виграшем у цій грі є дохід, отриманий від реалізації урожаю в тис. грн.. Перед фермером постає задача: коли і яку висівати пшеницю, якщо матриця його виграшів має вигляд: 5 6 10 2 >>>>
-
Чи настане час, коли в кожній українській родині спілкуватимуться рідною мовою
Чи настане час, коли в кожній українській родині спілкуватимуться рідною мовою >>>>
-
Проаналізуйте співвідношення понять "корпоративне право" "підприємницька діяльність" вкажіть на випадки, коли володіння корпоративним правом вважається сферою організаційно-господарських відносин
1. Понять "корпоративне право" і "підприємницька діяльність" їх співвідношення 3 2. Випадки, коли володіння корпоративним правом вважається сферою організаційно-господарських відносин 8 Список джерел 12 >>>>
-
Менеджмент (варінт 9)
1. Охарактеризуйте суть керівництва лідерства влади. Форми влади. 3 2. Етапи та процес комунікацій. 5 3. Компроміс – це: 8 - досягнення згоди між конфліктуючими сторонами - угода досягнена шляхом взаємних поступок - домовленість між конфліктуючими сторонами - домовленість на основі взаємопорозуміння. Обгрунтуйте. 4. Часто після робочого дня менеджери говорять що багато роботи залишилось не виконано. При цьому висувають такі причини: 8 - погано підготовлені збори - телефон - відсутність делегування відповідальності - тактика перенесення строків - невміння говорити «ні» - невміння доводити справу до кінця - дуже великий обсяг для прочитання. Які ще причини заважають менеджерам виконувати все намічене. Обгрунтуйте. СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 10 >>>>
-
Який вид висновку повинен обрати аудитор у випадку коли його думка суперечить даним перевіреної звітності підприємства в цілому? Скласти відповідний аудиторський висновок
Який вид висновку повинен обрати аудитор у випадку коли його думка суперечить даним перевіреної звітності підприємства в цілому? Скласти відповідний аудиторський висновок 3 Список використаної літератури 6 >>>>
-
Контрольна робота економіка підприємства
1. Організація виробничого процесу на підприємстві. Виробнича функція підприємства 3 2. Менеджмент: принципи та методи управління фірмою. Конкурентоспроможність фірми 6 3. Світове господарство, його сутність, обєктивні основи становлення і особливості розвитку на сучасному етапі. Основні форми міжнародного економічного співробітництва 9 4. Проблеми входження України у світовий ринок 12 5. Зміст категорій і понять 15 6. Тести 17 1. За інших рівних умов ВВП збільшиться, коли: 2. При обчисленні ВВП подвійний рахунок виникає тоді, коли підсумовують: 3. Якщо ВНП України перевищує ВВП, то: 4. Чисті інвестиції — це 5. НД відрізняється від доходу кінцевого використання домашніх господарств на величину: 6. Попит і пропонування на даний товар заданий відповідно алгебраїчно: 8. Якщо ринкова ціна нижча за рівноважну, то: 9. Якщо будь-яка кількість товару продається за однаковою ціною, то попит на цей товар: 10. Товар можна віднести до недобросовісних, якщо: Список використаної літератури 19 >>>>
-
Коли якість виробів регламентується ТУ? Структура ТУ
Вступ 3 1. Сутність та структура ТУ 4 2. Порядок розроблення, побудови, викладу та оформлення технічних умов 5 Висновок 11 Список використаної літератури 12 >>>>
-
Практикум із психології. Тема: «Тест К. Леонарда – Х. Шмішека та особливості його застосування в роботі психолога»
Вступ 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕНЬ АКЦЕНТУАЦІЙ ХАРАКТЕРУ 4 1.1. Сутність акцентуацій характеру 4 1.2. Особистісний опитувальник Г. Шмішека 6 2. ПРАКТИКА ПРИМЕНЕНИЯ ТЕСТА ЛЕОНГАРДА-ШМІШЕКА 10 2.1. Методологічні основи дослідження акцентуацій особистості у шкільному класі 10 2.2. Збір і аналіз результатів дослідження 11 Загальні висновки 14 Список використаної літератури 15 Додаток А 16 Вступ Виховання молоді завжди потребувало до себе прискіпливої уваги спеціалістів: психологів і педагогів. Формування нового члена суспільства вважалося справою державної важливості, запорукою створення гуманного та гармонійного суспільства. Особливо це важливо в наші часи, коли український соціум підвернений дії численних криз та катаклізмів. По-перше, йде злам колишніх світоглядних стереотипів, коли людину виховували на інших принципах і підходах. По-друге, сама соціальна реальність, коли в країні з’являються нові типи людей, вимагає враховувати з найбільшою точністю їх ділові, психологічні і моральні якості. У другій половині ХХ століття роботи К. Леонгарда щодо акцентуацій особистості викликали неабиякий інтерес всіх психологів і педагогів. Саме ця теорія дозволила по-новому подивитися на відхилення в поведінці підлітків, створити методики, котрі дозволяли б не тільки визначити риси характеру, які є акцентуйованими, а й проводити ефективну роботу з усунення причин, що їх викликали. >>>>
-
Задачі з логіки
1. Визначте тип відношення між поняттями і зобразіть його за допомогою колових схем: грабіж, контрабанда, злочин проти власності. 2. Дати аналіз дефініції (визначити, чи правильна вона, коли ні – то яке правило порушене): "Транспортні засоби – це автомобілі, автобуси та мотоцикли". 3. Дати аналіз поділу (визначити, чи є він правильним, коли ні – то яке правило порушено): "Дефініції можуть бути легальними, явними та неявними". 4. Проаналізувати судження (визначити його вид і структуру): "Існують заперечні прості судження". Записати судження, несумісні з цим. 5. Формалізувати судження: "Цей слід не належить ані потерпілому, ані підозрюваному". 6. Встановити дотримання основних законів правильного мислення у міркуванні: "На місці злочину виявлено сліди П. П. нещодавно повернувся з місць позбавлення волі. П. ніде не працює. П купує дорогі речі. Отже, злочину було вчинено П.". 7. За допомогою таблиць істинності визначити, чи є логічним законом така формула: А В = В А. 8. Хто з підозрюваних А, В і С має тверде алібі, коли відомі такі обставини: 1) твердження про участь у вчиненні злочину А і В суперечать одне одному; 2) якщо до злочину причетний С, то цього досить для звинувачення А (але не навпаки); 3) алібі С є достатнім, але не необхідним для зняття звинувачення з В. 9. До тези "Н. притягується до кримінальної відповідальності за статтею 190 КК України" підберіть аргументи, аргументуйте тезу, використовуючи як форму обґрунтування простий категоричний силогізм. 10. Побудуйте пряме доведення тези Т, виходячи з таких аргументів: 1) А (В С); 2) А → С; 3) В → Т; 4) С. >>>>
-
Соціологія Огюста Конта
ВСТУП Розширити і поглибити уявлення про соціологію як науку допомагає вивчення історії її становлення і розвитку. Природно виникає питання: коли і при яких умовах вона виникає, що послужило спонукальним поштовхом >>>>
-
Ділова розмова по телефону
Вступ..............................................................................................................3
1. Особливості правил ділової телефонної розмови..................................4
2. Правила ведення ділової телефонної розмови, коли дзвонять вам......8
Висновок.......................................................................................................12
Використана література...............................................................................13
>>>>
-
Історія України
1. Давні слов'яни та їx походження 3 2. Коли i як виник Київ 5 3. Здобутки i втрати Люблінської унії 7 4. Іван Мазепа. Хто він: зрадник чи герой українського народу? 9 5. Михайло Драгоманов як історик і педагог 11 6. Діяльність Центральної ради. М.Грушевський 13 7. Микита Хрущов: „відлига” і „заморозки” 15 Список літератури 17 >>>>
-
Фінансова санація підприємств , її економічний зміст та порядок проведення
План. 1. Ек. сутність санації 2. Випадки, коли приймається рішення про санацію 3. Етапи та порядок проведення фін. Санації 4. Розробка проекту фін. Санації >>>>
-
Політичний екстрімізм в сучасну епоху
1. В яких формах проявляється політичний екстрімізм в сучасну епоху? 2. Що таке політологія? Коли і чому вона виникла? Список використаної літератури >>>>
-
Аудит контрольна
1. Поняття про аудиторські докази, їх джерела. 3 2. Властивий аудиторський ризик. Навести приклади. 7 3. Завдання 11 Який вид висновку повинен обрати аудитор у випадку, коли його думка суперечить даним перевіреної звітності підприємства в цілому? Скласти відповідний аудиторський висновок. Список використаної літератури 14 >>>>
-
Економічна теорія Варіант VI
1. Поясніть, чому конкуренція є рушійною силою ринкової економіки. Дайте характеристику видів і методів конкуренції. 3 Задача 2. 5 3. Що мав на увазі А. Сміт, коли писав у "Багатстві народі" про "невидиму руку": 13 4. Крива Філіпса показує взаємозалежність між 14 5. Розрахуйте величину робочої сили й офіційний рівень безробіття 14 Література. 16 >>>>
-
Маркетинг контрольна
Виберіть товар ( або групу товарів), з якими ваша фірма вийде на ринок. Проведіть сегментацію ринку і оцініть ємність вибраного сегменту, його доступність, інформаційну насиченість, прибутковість, захищеність від конкуренції. Дайте прогноз вашої фірми, на випадок, коли товар, що випускається починає старіти. >>>>
-
Теорія держави і права
Зміст Питання № 3. Роль держави і права в організації суспільства та здійснення політичної влади 4 Питання № 47. Коли застосовується відсильний спосіб викладення правової норми в статті? 11 Питання № 63. Яка із теорій походження держави має більш доказові, на відміну від інших, аргументи? 12 Література 15 >>>>
-
Теорія держави і права
Зміст Питання № 3. Роль держави і права в організації суспільства та здійснення політичної влади 4 Питання № 47. Коли застосовується відсильний спосіб викладення правової норми в статті? 11 Питання № 63. Яка із теорій походження держави має більш доказові, на відміну від інших, аргументи? 12 Література 15 >>>>
-
МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ПРАВОПИСУ СЛІВ З АПОСТРОФОМ ЗА ЛІНІЙНО-КОНЦЕНТРИЧНИМ ПРИНЦИПОМ ПРОГРАМИ
ВСТУП 2 І. СИСТЕМИ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ, ЩО ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ ВЧИТЕЛЯМИ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ 4 ІІ. ПРАВИЛА ВЖИВАННЯ АПОСТРОФА 18 ІІІ. КОНСПЕКТ УРОКУ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В 3-МУ КЛАСІ. УРОК – ГРА ЩО? ДЕ? КОЛИ?. ЗАКРІПЛЕННЯ ПО ТЕМІ АПОСТРОФ 21 ВИСНОВКИ 25 ЛІТЕРАТУРА 26 >>>>
-
Виникнення та історичний розвиток буддизму
ПЛАН Вступ 1. Коли і де зародився буддизм 2. Будда реальний і Будда з легенд 3. Вчення Будди 4. Перші кроки майбутньої світової релігії 5. Від розквіту до занепаду 6. Національні форми буддизму 7. Буддизм на Заході 8. Історія поширення буддизму в Тибету Висновки Перелік використаної літератури >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.005106 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|