|
Соціально-психологічний портрет педагога новатора
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «Соціально-психологічний портрет педагога новатора», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Соціально-психологічний портрет лідера
План Соціально-психологічний портрет лідера 3 1. Керівництво і лідерство 3 2. Теорії походження лідерства 7 3. Стилі і типологія лідерства 8 Список використаної літератури 19 >>>>
-
Соціально-психологічний портрет соціальних груп клієнтів
Зміст 1. Основні наукові погляди на застосування методів соціальної роботи ці спеціальними клієнтами………………………………………..3 2. Соціально-психологічний портрет соціальних груп клієнтів…….6 3. Використана література…………………………………………….11 >>>>
-
Психологічний портрет підприємця
Зміст Вступ…………………………………………………………………3 1. Психологічний портрет підприємця…………………………...4 2. 7 Секретів успішних підприємців………………………………6 3. Бізнес як сфера життєдіяльності людини………………………9 Висновок…………………………………………………………….11 Список літератури…………………………………………………..12 >>>>
-
Методи роботи соціального педагога з неблагополучною сім’єю
Зміст Вступ 4 1. Неблагополучна сім’я як фактор дисгармонійного розвитку дитини 5 1.1 Типи неблагополучних сімей 5 1.2 Рекомендації щодо взаємодії соціального педагога з неблагополучною сім’єю 7 2. Діяльність соціального педагога по роботі з неблагополучною сім’єю 9 3. Методи роботи соціального педагога з кризовими сім’ями по попередженню появи „дітей вулиці” і соціально незахищених дітей 14 3.1 Підходи у надання соціально-педагогічної допомоги 14 3.2 Системна робота з орієнтацією на родину 15 3.3 Індивідуальна та групова робота за конкретними випадками 15 Висновок 18 Використана література 19 Метою написання роботи є проаналізувати та охарактеризувати методи роботи соціального педагога з неблагополучною сім’єю. Об’єкт нашого дослідження – діяльність соціального педагога. Предмет – методи роботи соціального педагога з неблагополучними сім’ями. >>>>
-
Психологічний портрет студента-медика
Психологічний портрет студента-медика >>>>
-
Специфіка професійної діяльності соціального педагога
Зміст Вступ 3 1. Специфіка професійної діяльності соціального педагога 4 2. Поведінка та обрис соціального педагога 6 3. Сфери діяльності соціального педагога 8 4. Функції діяльності соціального педагога 10 5. Знання, уміння та навички соціального педагога 12 Висновки 16 Використана література 17 >>>>
-
Специфіка професійної діяльності соціального педагога
Зміст Вступ 3 1. Специфіка професійної діяльності соціального педагога 4 2. Поведінка та обрис соціального педагога 6 3. Сфери діяльності соціального педагога 8 4. Функції діяльності соціального педагога 10 5. Знання, уміння та навички соціального педагога 12 Висновки 16 Використана література 17 >>>>
-
Роль психологічного клімату в колективах організацій
План Вступ 3 1. Соціально-психологічний клімат як психологічна характеристика трудового колективу 4 1.1. Поняття соціально-психологічного клімату 4 1.2. Основні фактори формування соціально-психологічного клімату 6 2. Соціально-психологічний клімат колективу і соціальне керування 7 2.1 Взаємозв'язок соціально-психологічного клімату колективу і характеру праці 7 2.2 Відношення до праці членів колективу 10 Висновки 17 Список використаної літератури 18 >>>>
-
Планування роботи соціального педагога
План Планування та організація роботи соціального педагога 3 Планування соціально-педагогічної роботи 3 Перспективний план 3 Календарне планування 5 План-сітка 7 Нормативна документація соціального педагога 9 Список використаної літератури 20 >>>>
-
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ МАСТЕРСТВО СОЦИАЛЬНОГО ПЕДАГОГА
СОДЕРЖАНИЕ ГЛАВА 1. Теоретические основы профессионального мастерства и деятельности социального педагога 2 § 1. ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ МАСТЕРСТВО И ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ТЕХНОЛОГИЯ СОЦИАЛЬНОГО ПЕДАГОГА В СОВРЕМЕННЫХ УСЛОВИЯХ 2 § 2. ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ЗНАЧИМЫЕ УМЕНИЯ, ЗНАНИЯ, НАВЫКИ, СПОСОБНОСТИ СОЦИАЛЬНОГО ПЕДАГОГА 4 § 3. АКТУАЛЬНОСТЬ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ СОЦИАЛЬНОГО ПЕДАГОГА В СОВРЕМЕННЫХ УСЛОВИЯХ 7 § 4. МЕТОДЫ РАБОТЫ СОЦИАЛЬНОГО ПЕДАГОГА 9 § 5. КАЧЕСТВА СОЦИАЛЬНОГО ПЕДАГОГА, ОПРЕДЕЛЁННЫЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНЫМ СТАНДАРТОМ 10 ГЛАВА 2. Практическая социально-педагогическая деятельность в России и за рубежом 11 § 1. ГРУППОВАЯ СОЦИАЛЬНАЯ РАБОТА НА ПРИМЕРЕ ДЕЯТЛЬНОСТИ СОЦИАЛЬНЫХ РАБОТНИКОВ В США 11 § 2. СОЦИАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ РАБОТА С СЕМЬЁЙ В РАЗЛИЧНЫХ ЦЕНТРАХ 12 ЛИТЕРАТУРА 17 >>>>
-
ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ ИНСТРУМЕНТ СОЦИАЛЬНОГО ПЕДаГОГА ПО РАБОТЕ С ПОДРОСТКАМИ.
Содержание Введение 3 I. Социальный педагог досуга - субъект социально-культурной работы с подростками. 7 1.1. Статус социального педагога. 7 1.2. Профессиональное мастерство социального педагога. 9 1.3. Права, должностные обязанности, сфера деятельности, функции социального педагога по работе с подростками. 11 2. Условия эффективности работы социального педагога 14 2.1. Опора на принципы педагогики в работе с подросткам 14 2. 2. Учет возрастных, психолого - физиологических и социальных характеристик подростков. 16 2.3. Арсенал форм, методов, средств, используемых социальным педагогом в работе с подростками 18 Заключение 20 >>>>
-
ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ ИНСТРУМЕНТ СОЦИАЛЬНОГО ПЕДаГОГА ПО РАБОТЕ С ПОДРОСТКАМИ.
Содержание Введение 3 I. Социальный педагог досуга - субъект социально-культурной работы с подростками. 7 1.1. Статус социального педагога. 7 1.2. Профессиональное мастерство социального педагога. 9 1.3. Права, должностные обязанности, сфера деятельности, функции социального педагога по работе с подростками. 11 2. Условия эффективности работы социального педагога 14 2.1. Опора на принципы педагогики в работе с подросткам 14 2. 2. Учет возрастных, психолого - физиологических и социальных характеристик подростков. 16 2.3. Арсенал форм, методов, средств, используемых социальным педагогом в работе с подростками 18 Заключение 20 >>>>
-
Психологічний клімат колективу
Зміст Вступ............................................................................................................. 3 1. Психологічний клімат колективу......................................................... 4 2. Чинники формування певного соціально-психологічного клімату...10 Висновки..................................................................................................... 16 >>>>
-
Соціально-психологічний клімат. Властивості, функції, види мови
Вступ 3 1. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ КЛІМАТ (СУТНІСТЬ ТА КЛАСИФІКАЦІЯ ЕМОЦІЙ, ВІДЧУТТЯ) 4 1.1. Соціально-психологічний клімат 4 1.2. Сутність та класифікація емоцій, відчуття 6 2. ВЛАСТИВОСТІ, ФУНКЦІЇ, ВИДИ МОВИ 11 2.1. Мова як засіб спілкування. Властивості мови. 11 2.2. Види мови. 13 2.3. Функції мови . 15 Висновки 17 Література 18 >>>>
-
Напрямки соціальної роботи з жінками
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Соціально-психологічне становище жінок в суспільстві 5 1.1. Соціо-психологічний портрет жінки 5 1.2. Проблеми жінок 8 Розділ 2. Напрямки соціальної роботи з жінками 13 2.1. Форми соціальної роботи з жінками 13 2.2. Соціальна робота з жінками легкої поведінки 16 2. 3. Охорона праці жінок 21 Висновок 24 Список використаної літератури 26 >>>>
-
Напрямки соціальної роботи з жінками
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Соціально-психологічне становище жінок в суспільстві 5 1.1. Соціо-психологічний портрет жінки 5 1.2. Проблеми жінок 8 Розділ 2. Напрямки соціальної роботи з жінками 13 2.1. Форми соціальної роботи з жінками 13 2.2. Соціальна робота з жінками легкої поведінки 16 2. 3. Охорона праці жінок 21 Висновок 24 Список використаної літератури 26 >>>>
-
Психологічний портрет особи, яка спроможна до ефективної ризикової поведінки
Вступ 3 1. Сміливість (схильність до ризику) як риса особистості 4 2. Фактори, що сприяють схильності до ризику 6 Висновки 14 Список літератури 15 >>>>
-
Психологічні основи спілкування керівника з підлеглими
1. Психологічний портрет керівника 3 2. Авторитет керівника та його складові 6 3. Мотивація, інформування, дисциплінування підлеглих 9 4. Подолання труднощів у спілкуванні 10 Література 12 >>>>
-
Психологічна характеристика лідера у спілкуванні
ВСТУП …………………………………………………………………………..3 1. Психологічний портрет лідера ………………………………………………4 2. Міжособистісний вибір ………………………………………………………6 3. Прийоми лідерства у групі …………………………………………………...8 4. Лідер та керівник ……………………………………………………………..10 5. Засоби впливу на людей ……………………………………………………..13 ВИСНОВКИ ……………………………………………………………………15 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ………………………………16 >>>>
-
Психологічні особливості спілкуванння керівника з підлеглими
1. Психологічний портрет керівника 3 2. Авторитет керівника та його складові 5 3. Мотивація, інформування, дисциплінування підлеглих 8 4. Подолання труднощів у спілкуванні 10 Список використаної літератури 12 >>>>
-
Основні “гріхи”, помилки в роботі менеджерів з персоналом
План 1. Основні “гріхи”, помилки в роботі менеджерів з персоналом (реферат) 3 Вступ 3 1. Вимоги до менеджера по роботі з персоналом 4 2. Основні помилки менеджера в роботі з людьми та шляхи їх вирішення 6 3. Необхідність дотримання моральних та етичних норм в роботі з персоналом 8 4. Об’єктивність менеджера по відношенню до підлеглих 10 Заключення 13 Література 13 2. Соціально-психологічний портрет 14 3. Відповіді на тести 14 >>>>
-
Міфологічні зрізи образу портрета у романі Оскара Уайльда „Портрет Доріана Грея”
Вступ 2 Розділ І. Віддзеркалення декадентської доби в особистості й долі О.Уайльда. 4 1.1. О. Уайльд – філософ парадоксальний мислитель та інтелектуал. 4 1.2. Естетизм як провідний принцип світогляду й художньої творчості письменника. 16 1.3. Літературна доля роману «Портрет Доріана Грея». 23 Розділ ІІ. «Портрет Доріана Грея» О. Уайльда у контексті міфопоетики. 29 2.1. Поняття міфологеми та її міфологічних зрізів. 29 2.2. «Портрет» як одна із міфологем атрибутивної моделі світу. 39 2.3. «Портрет» як смислова домінанта текстового простору роману О.Уайльда. 44 Висновки 51 Список використаної літератури 53 >>>>
-
Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів
Зміст Вступ 3 Розділ І. Педагогічна основа соціальної реабілітації дітей з функціональними обмеженнями в спеціалізованих установах 5 1.1 Специфіка професійної діяльності соціального педагога 5 1.2 Педагогічні принципи та форми соціальної реабілітації дітей з обмеженнями 8 1.3 Соціальна реабілітації дітей з обмеженими можливостями 13 Розділ ІІ. Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів 17 2.1 Соціальний педагог та реабілітація 17 2.2 Етапи соціальної реабілітації дітей з обмеженими можливостями 21 Розділ ІІІ. Діяльність соціального педагога в соціальних установах щодо сприяння реабілітації дітей-інвалідів 28 3.1 Центр соціальної роботи з дітьми, які мають функціональні обмеження 28 3.2 Центр, що займається проблемами дітей, хворих на церебральний параліч "Церебрал" 30 3.3 Соціально-трудовий центр реабілітації для дітей-інвалідів 33 Висновок 37 Список використаної літератури 40 >>>>
-
Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів
Зміст Вступ 3 Розділ І. Педагогічна основа соціальної реабілітації дітей з функціональними обмеженнями в спеціалізованих установах 5 1.1 Специфіка професійної діяльності соціального педагога 5 1.2 Педагогічні принципи та форми соціальної реабілітації дітей з обмеженнями 8 1.3 Соціальна реабілітації дітей з обмеженими можливостями 13 Розділ ІІ. Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів 17 2.1 Соціальний педагог та реабілітація 17 2.2 Етапи соціальної реабілітації дітей з обмеженими можливостями 21 Розділ ІІІ. Діяльність соціального педагога в соціальних установах щодо сприяння реабілітації дітей-інвалідів 28 3.1 Центр соціальної роботи з дітьми, які мають функціональні обмеження 28 3.2 Центр, що займається проблемами дітей, хворих на церебральний параліч "Церебрал" 30 3.3 Соціально-трудовий центр реабілітації для дітей-інвалідів 33 Висновок 37 Список використаної літератури 40 >>>>
-
Виховання навичок професійної уваги педагога
Вступ 3 Розділ 1. Професійна компетентність і культура педагога 6 1.1.Сутність педагогічних умінь 6 1.2.Педагогічна майстерність 9 Розділ 2. Теоретична готовність до педагогічної діяльності 15 2.1.Аналітичні уміння 15 2.2.Прогностичні уміння 16 2.3.Проективні уміння 17 2.4.Рефлексивні уміння 19 Розділ 3. Практична готовність до педагогічної діяльності 21 3.1.Мобілізаційні уміння 21 3.2.Інформаційні уміння 21 3.3.Розвиваючі уміння 22 3.4.Орієнтаційні уміння 22 3.5.Перцептивні уміння 23 3.6.Уміння власне спілкування 24 Розділ 4. Творчість у діяльності педагога 27 4.1.Сутність творчості педагога 28 4.2.Творча особистість 30 Висновки 32 Список використаних джерел 35 >>>>
-
Формування готовності майбутнього соціального педагога
ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ГОТОВНІСТЬ ДО ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 3 1.1. Поняття готовності та професійної готовності 3 1.2. Види та структура готовності та професійної готовності 5 РОЗДІЛ 2. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА 9 2.1. Особистісно-діяльнісний підхід до формування готовності майбутнього соціального педагога 9 2.2. Компетентісний підхід до формування готовності майбутнього соціального педагога 9 ВИСНОВКИ 10 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 10 >>>>
-
Сутність соціально-психологічного клімату організації
1. Соціально-психологічний клімат організації 2 2. Аналіз соціально-психологічного клімату організації 3 3. Структура соціально-психологічного клімату організації 5 Список використаної літератури 14 >>>>
-
Психологічний портрет сучасного менеджера
ЗМІСТ Вступ 3 1. Особистісні якості менеджера 4 2. Компетентність і комунікабельність 6 3. Класифікація ділових якостей менеджера 8 4. Вплив особистісних якостей менеджера на ефективність управлінської діяльності 13 Висновок 16 Список використаної літератури 17 >>>>
-
Поняття "спілкування". Спілкування як соціально-психологічна проблема
Вступ 3 1. Спілкування як соціально-психологічний феномен 4 2. Спілкування як форма вияву активності особи 6 3. Спілкування як міжособистіснісна взаємодія 10 Висновок 13 Список використаної літератури 14 >>>>
-
Соціально-психологічний тренінг як метод активного психологічного впливу
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ТРЕНІНГУ 5 1.1. Поняття та види соціально-психологічного тренінгу 5 1.2. Цілі та задачі соціально-психологічного тренінгу 8 1.3. Методи впливу в процесі проведення соціально-психологічного тренінгу 11 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ТРЕНІНГУ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ 15 2.1. Основні етапи проведення тренінгу 15 2.2. Попередня діагностика комунікативної установки членів групи за методикою В.В.Бойко 17 2.3. Основні етапи та методологія соціально-психологічного тренінгу ділового спілкування. 23 Розділ 3. Особливості проведення тренінгу 27 3.1. Процедура тренінгу 27 3.2. Висловлювання учасників тренінгу. 32 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.007267 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|