|
Есе Кредо педагога вищої школи інноваційної формації
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «Есе Кредо педагога вищої школи інноваційної формації», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Педагогіка і психологія вищої школи як комплексна наукова дисципліна
Вступ 3 1. Педагогіка і психологія вищої школи як наука 4 2. Зв'язки педагогіки вищої школи з іншими науками 8 3. Завдання педагогіки і психології вищої школи на сучасному етапі 11 4. Болонський процес і вища освіта в Україні 18 Висновок 23 Література 24 >>>>
-
Педагогіка та психологія
Вступ 3 1. Предмет педагогіки і психології вищої школи 7 2. Основні функції та завдання педагогіки та психології вищої школи 8 3. Характеристика основних категорій педагогіки і психології вищої школи та їх взаємозв’язку 11 Висновки 14 Список використаних джерел 16 >>>>
-
Педагогіка та психологія
Вступ 3 1. Предмет педагогіки і психології вищої школи 7 2. Основні функції та завдання педагогіки та психології вищої школи 8 3. Характеристика основних категорій педагогіки і психології вищої школи та їх взаємозв’язку 11 Висновки 14 Список використаних джерел 16 >>>>
-
Структура і функції педагогічної діяльності викладача вищої школи
1. Структура педагогічної діяльності викладача вищої школи. Вимоги до професійної діяльності викладача вищої школи: знання, уміння. Особистісні якості і перспективні здібності 2 2. Механізми реалізації професійної спроможності викладача вищого навчального закладу (підвищення наукового, теоретичного й фахового рівня спеціаліста) 5 3. Сучасні педагогічні технології вищої школи та їх значення для взаємодії викладач – студент – викладач 9 4. Типи і рівні взаємодії наукової і викладацької творчості в діяльності викладача 11 Література 14 >>>>
-
Дослідження стану фінансового забезпечення системи вищої освіти
Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні засади фінансового менеджменту розвитку вищої школи 6 1.1. Розвиток вищої освіти 6 1.2. Державне регулювання вищої освіти 9 Розділ 2. Дослідження стану фінансового забезпечення системи вищої освіти 23 2.1. Склад видатків на освіту 23 2.2. Фінансове забезпечення освіти 35 Розділ 3. Реформа вищої освіти України 39 Висновки 53 Список літератури 55 >>>>
-
Педагогіка вищої школи
1 Сучасні тенденції розвитку вищої освіти в економічно розвинених країнах 3 2. Проаналізуйте різні наукові підходи до педагогічних досліджень, знайдіть спільне і відмінне в них 7 Література 13 >>>>
-
Специфіка професійної діяльності соціального педагога
Зміст Вступ 3 1. Специфіка професійної діяльності соціального педагога 4 2. Поведінка та обрис соціального педагога 6 3. Сфери діяльності соціального педагога 8 4. Функції діяльності соціального педагога 10 5. Знання, уміння та навички соціального педагога 12 Висновки 16 Використана література 17 >>>>
-
Специфіка професійної діяльності соціального педагога
Зміст Вступ 3 1. Специфіка професійної діяльності соціального педагога 4 2. Поведінка та обрис соціального педагога 6 3. Сфери діяльності соціального педагога 8 4. Функції діяльності соціального педагога 10 5. Знання, уміння та навички соціального педагога 12 Висновки 16 Використана література 17 >>>>
-
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ МАСТЕРСТВО СОЦИАЛЬНОГО ПЕДАГОГА
СОДЕРЖАНИЕ ГЛАВА 1. Теоретические основы профессионального мастерства и деятельности социального педагога 2 § 1. ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ МАСТЕРСТВО И ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ТЕХНОЛОГИЯ СОЦИАЛЬНОГО ПЕДАГОГА В СОВРЕМЕННЫХ УСЛОВИЯХ 2 § 2. ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ЗНАЧИМЫЕ УМЕНИЯ, ЗНАНИЯ, НАВЫКИ, СПОСОБНОСТИ СОЦИАЛЬНОГО ПЕДАГОГА 4 § 3. АКТУАЛЬНОСТЬ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ СОЦИАЛЬНОГО ПЕДАГОГА В СОВРЕМЕННЫХ УСЛОВИЯХ 7 § 4. МЕТОДЫ РАБОТЫ СОЦИАЛЬНОГО ПЕДАГОГА 9 § 5. КАЧЕСТВА СОЦИАЛЬНОГО ПЕДАГОГА, ОПРЕДЕЛЁННЫЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНЫМ СТАНДАРТОМ 10 ГЛАВА 2. Практическая социально-педагогическая деятельность в России и за рубежом 11 § 1. ГРУППОВАЯ СОЦИАЛЬНАЯ РАБОТА НА ПРИМЕРЕ ДЕЯТЛЬНОСТИ СОЦИАЛЬНЫХ РАБОТНИКОВ В США 11 § 2. СОЦИАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ РАБОТА С СЕМЬЁЙ В РАЗЛИЧНЫХ ЦЕНТРАХ 12 ЛИТЕРАТУРА 17 >>>>
-
Методи роботи соціального педагога з неблагополучною сім’єю
Зміст Вступ 4 1. Неблагополучна сім’я як фактор дисгармонійного розвитку дитини 5 1.1 Типи неблагополучних сімей 5 1.2 Рекомендації щодо взаємодії соціального педагога з неблагополучною сім’єю 7 2. Діяльність соціального педагога по роботі з неблагополучною сім’єю 9 3. Методи роботи соціального педагога з кризовими сім’ями по попередженню появи „дітей вулиці” і соціально незахищених дітей 14 3.1 Підходи у надання соціально-педагогічної допомоги 14 3.2 Системна робота з орієнтацією на родину 15 3.3 Індивідуальна та групова робота за конкретними випадками 15 Висновок 18 Використана література 19 Метою написання роботи є проаналізувати та охарактеризувати методи роботи соціального педагога з неблагополучною сім’єю. Об’єкт нашого дослідження – діяльність соціального педагога. Предмет – методи роботи соціального педагога з неблагополучними сім’ями. >>>>
-
ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ ИНСТРУМЕНТ СОЦИАЛЬНОГО ПЕДаГОГА ПО РАБОТЕ С ПОДРОСТКАМИ.
Содержание Введение 3 I. Социальный педагог досуга - субъект социально-культурной работы с подростками. 7 1.1. Статус социального педагога. 7 1.2. Профессиональное мастерство социального педагога. 9 1.3. Права, должностные обязанности, сфера деятельности, функции социального педагога по работе с подростками. 11 2. Условия эффективности работы социального педагога 14 2.1. Опора на принципы педагогики в работе с подросткам 14 2. 2. Учет возрастных, психолого - физиологических и социальных характеристик подростков. 16 2.3. Арсенал форм, методов, средств, используемых социальным педагогом в работе с подростками 18 Заключение 20 >>>>
-
ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ ИНСТРУМЕНТ СОЦИАЛЬНОГО ПЕДаГОГА ПО РАБОТЕ С ПОДРОСТКАМИ.
Содержание Введение 3 I. Социальный педагог досуга - субъект социально-культурной работы с подростками. 7 1.1. Статус социального педагога. 7 1.2. Профессиональное мастерство социального педагога. 9 1.3. Права, должностные обязанности, сфера деятельности, функции социального педагога по работе с подростками. 11 2. Условия эффективности работы социального педагога 14 2.1. Опора на принципы педагогики в работе с подросткам 14 2. 2. Учет возрастных, психолого - физиологических и социальных характеристик подростков. 16 2.3. Арсенал форм, методов, средств, используемых социальным педагогом в работе с подростками 18 Заключение 20 >>>>
-
Спосіб виробництва та соціально-економічної формації
Зміст Вступ 2 1. Способи виробництва 3 2. Соціально-економічні формації 9 3. Класифікація економічних систем 21 3.1. Економічна система вільного ринку 22 3.2. Адміністративно-командна система 24 3.3. Традиційна та змішана економічна система 25 Висновки 37 Список використаних джерел 39 >>>>
-
Професійна майстерність викладача
Вступ 2 1. Сутність педагогічної праці. 2 2. Особистість педагога та його професійна майстерність 9 Практичне завдання: Принципи побудови системи вищої освіти Англії. 21 Література. 26 >>>>
-
Аспекти інноваційної діяльності підприємства
Вступ 3 1. Теоретичні аспекти інноваційної діяльності підприємства 5 1.1 Економічна сутність інноваційної діяльності підприємств 5 1.2 Види інноваційної діяльності 8 1.3 Інформаційне – правове забезпечення інноваційної діяльності підприємства 14 2. Оцінка ефективності інноваційної діяльності ЗАТ “ТИТАН ” 19 2.1 Фінансово – економічна характеристика підприємства 19 2.2 Оцінка джерел фінансування інноваційної діяльності 21 2.3 Оцінка ефективності реалізації інноваційного проекту 27 Висновки 34 Література 36 Додатки 39 >>>>
-
Аспекти інноваційної діяльності підприємства
Вступ 3 1. Теоретичні аспекти інноваційної діяльності підприємства 5 1.1 Економічна сутність інноваційної діяльності підприємств 5 1.2 Види інноваційної діяльності 8 1.3 Інформаційне – правове забезпечення інноваційної діяльності підприємства 14 2. Оцінка ефективності інноваційної діяльності ЗАТ “ТИТАН ” 19 2.1 Фінансово – економічна характеристика підприємства 19 2.2 Оцінка джерел фінансування інноваційної діяльності 21 2.3 Оцінка ефективності реалізації інноваційного проекту 27 Висновки 34 Література 36 Додатки 39 >>>>
-
План-конспект книги Бабанського Ю.К. «Педагогіка вищої школи»
Вступ 2 Розділ І. ВУЗІВСЬКА ПЕДАГОГІКА ТА ЇЇ ОСОБЛИВОСТІ 3 1.1. Підготовка кадрів вищої кваліфікації 3 1.2. Специфічні риси вузівської підготовки (на прикладі педагогічної освіти) 6 Розділ ІІ. ДЕЯКІ ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ СПЕЦІАЛІСТА В УМОВАХ ВУЗУ 9 2.1. Передумови виховання студентів у вузі 9 2.2. Педагогічні проблеми адаптації студентства та психологічна компетенція викладача 12 2.3. Особливості формування особистості спеціаліста 14 Література 18 >>>>
-
Порівняльний аналіз систем вищої освіти України і Австрії
ВСТУП 3 1. СИСТЕМА ВИЩОЇ ОСВІТИ В АВСТРІЇ 4 2. КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ 6 ВИСНОВКИ 9 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 10 >>>>
-
Професійно-особистісні риси сучасного вчителя початкових класів
I. Вступ 3 II. Основна частина 6 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ПЕДАГОГА ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ 6 1.1 Психолого-педагогічні задачі в роботі вчителя початкових класів 9 1.2 Чинники росту професійної майстерності педагога молодшої школи 12 1.3 ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНІКА - ОДНА З СКЛАДОВИХ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ВЧИТЕЛЯ 13 1.4 Педагогічна творчість і його роль в роботі вчителя молодшої школи 16 Розділ 2. Дослідницька робота й етикет як складові професіоналізму вчителя 19 2.1 ТРИ ПРИСТРАСТІ ДИТИНСТВА, ЯКІ ПОВИНЕН ВРАХОВУВАТИ В СВОЇЙ РОБОТІ ВЧИТЕЛЬ 22 Пристрасть до розвитку - пристрасть перша 22 Прагнення до дорослішання - пристрасть друга 23 Прагнення до свободи - пристрасть третя 23 2.2 Ділова гра як форма, що сприяє зростанню професіоналізму вчителя 24 Організація і проведення ділової гри при вивченні курсу "Сучасний етикет і виховання культури поведінки у молодших школярів" 26 2.4 Функції педагогічного моралі 29 III. Висновки 31 Список Літератури 31 >>>>
-
Професійно-особистісні риси сучасного вчителя початкових класів
I. Вступ 3 II. Основна частина 6 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ПЕДАГОГА ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ 6 1.1 Психолого-педагогічні задачі в роботі вчителя початкових класів 9 1.2 Чинники росту професійної майстерності педагога молодшої школи 12 1.3 ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНІКА - ОДНА З СКЛАДОВИХ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ВЧИТЕЛЯ 13 1.4 Педагогічна творчість і його роль в роботі вчителя молодшої школи 16 Розділ 2. Дослідницька робота й етикет як складові професіоналізму вчителя 19 2.1 ТРИ ПРИСТРАСТІ ДИТИНСТВА, ЯКІ ПОВИНЕН ВРАХОВУВАТИ В СВОЇЙ РОБОТІ ВЧИТЕЛЬ 22 Пристрасть до розвитку - пристрасть перша 22 Прагнення до дорослішання - пристрасть друга 23 Прагнення до свободи - пристрасть третя 23 2.2 Ділова гра як форма, що сприяє зростанню професіоналізму вчителя 24 Організація і проведення ділової гри при вивченні курсу "Сучасний етикет і виховання культури поведінки у молодших школярів" 26 2.4 Функції педагогічного моралі 29 III. Висновки 31 Список Літератури 31 >>>>
-
Спосіб виробництва та соціально-економічної формації
1. Зміст економічної системи та її структурні елементи 1. Зміст і складові елементи економічної системи суспільства 2. Власність в економічній системі суспільства 3.Класифікація економічних систем суспільства 4.Національні моделі ринкової економічної системи та адмініст-ративно-командної економіки Суспільно-економічні формації Висновки Використана література >>>>
-
Зона европейської вищої освіти
ВСТУП 3 1. ЗАВДАННЯ ТА ПРИНЦИПИ СТВОРЕННЯ ЗОНИ ЕВРОПЕЙСЬКОЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ 5 2. ОСНОВНІ ПІДХОДИ ТА ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ЗОНИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ 13 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 19 >>>>
-
Основні напрями інноваційної політики
ПЛАН 1. Виклад проекту концепції інноваційної політики держави 2. Основні напрями інноваційної політики 3. Інструменти державної інноваційної політики Використана література >>>>
-
Виховання навичок професійної уваги педагога
Вступ 3 Розділ 1. Професійна компетентність і культура педагога 6 1.1.Сутність педагогічних умінь 6 1.2.Педагогічна майстерність 9 Розділ 2. Теоретична готовність до педагогічної діяльності 15 2.1.Аналітичні уміння 15 2.2.Прогностичні уміння 16 2.3.Проективні уміння 17 2.4.Рефлексивні уміння 19 Розділ 3. Практична готовність до педагогічної діяльності 21 3.1.Мобілізаційні уміння 21 3.2.Інформаційні уміння 21 3.3.Розвиваючі уміння 22 3.4.Орієнтаційні уміння 22 3.5.Перцептивні уміння 23 3.6.Уміння власне спілкування 24 Розділ 4. Творчість у діяльності педагога 27 4.1.Сутність творчості педагога 28 4.2.Творча особистість 30 Висновки 32 Список використаних джерел 35 >>>>
-
Форми та методи державної підтримки інноваційної діяльності
Зміст 1. Потреба у підтримці інноваційної діяльності у провідних державах світу 2 2. Державна підтримка інноваційної діяльності в Україні 5 Список використаних джерел 9 >>>>
-
Формування готовності майбутнього соціального педагога
ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ГОТОВНІСТЬ ДО ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 3 1.1. Поняття готовності та професійної готовності 3 1.2. Види та структура готовності та професійної готовності 5 РОЗДІЛ 2. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА 9 2.1. Особистісно-діяльнісний підхід до формування готовності майбутнього соціального педагога 9 2.2. Компетентісний підхід до формування готовності майбутнього соціального педагога 9 ВИСНОВКИ 10 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 10 >>>>
-
Вища рада юстиції України - повноваження, склад, формування
Вступ 3 1. Правові засади діяльності Вищої ради юстиції України 4 2. Порядок утворення Вищої ради юстиції та організація її роботи 7 3. Компетенція Вищої ради юстиції 12 ВИСНОВОК 17 використана література 19 >>>>
-
Компетенція військових судів України
З М І С Т Вступ 3 Розділ І. Компетенція військових судів України 5 1.1. Правові засади діяльності Вищої ради юстиції України 5 1.2. Порядок призначення та припинення повноважень члена Вищої ради юстиції України 15 Розділ ІІ. Організація діяльності Вищої ради юстиції України 23 2.1. Принципи діяльності Вищої ради юстиції України 23 2.2. Порядок оскарження рішень Вищої ради юстиції 27 Висновки 36 Список використаних джерел 38 >>>>
-
Компетенція військових судів України
З М І С Т Вступ 3 Розділ І. Компетенція військових судів України 5 1.1. Правові засади діяльності Вищої ради юстиції України 5 1.2. Порядок призначення та припинення повноважень члена Вищої ради юстиції України 15 Розділ ІІ. Організація діяльності Вищої ради юстиції України 23 2.1. Принципи діяльності Вищої ради юстиції України 23 2.2. Порядок оскарження рішень Вищої ради юстиції 27 Висновки 36 Список використаних джерел 38 >>>>
-
Розвиток інноваційної теорії
1. ПОНЯТТЯ ІННОВАЦІЇ ЯК ФАКТОРУ ВИПЕРЕДЖАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ 2 2. ЗАКОНОДАВЧЕ ТА НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗДІЙСНЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 3. ТЕОРЕТИЧНЕ ПІДГРУНТЯ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНИХ МЕХАНІЗМІВ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 9 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 14 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.030310 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|