|
даймо напрацю для України і серце і розум і руки
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «даймо напрацю для України і серце і розум і руки», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Не за обличчя судіть, а за серце
Не за обличчя судіть, а за серце >>>>
-
Контрольна з філософії
1. Дайте стислу характеристику системи об’єктивного ідеалізму Платона 2. “Якщо мудрістю є Бог, яким все створено, як посвідчують божественний авторитет та істина, то істинний філософ любить Бога”. Августин Блаженний. Якими були основні ідеї ранньої патристики? Що ви знаєте про філософію Августина Блаженного? 3. “Універсальною діючою причиною у природі є універсальний розум – перша і головна сила світової думки, світова душа – його Універсальна форма. Це і є те дещо, що не змінюється, що все заповнює, що освітлює весь універсум – і побуджує природу, відповідним способом створювала свої води”. Дж. Бруно. В чому суть ренесансного неоплатонізму? Який смисл вкладає Бруно у поняття “універсальний розум”, “світова душа” та “природа”? Література >>>>
-
“Коперніканський переворот” І.Канта
Вступ 3 1. Сутність “коперніканського перевороту” 5 2. Кантівська революція у пізнанні 7 3. Вчення Канта про явища досвіду 10 4. Чуттєве споглядання, розсудок і розум за І.Кантом 14 Висновки 18 Література 20 >>>>
-
Історія економічних вчень
1. Меркантелізм – перша школа буржуазної політичної економії 3 2. Принципи невидимої руки в економіці 10 3. Аналіз теорії послуг та гармонії Ф.Бастіа 14 Література 16 >>>>
-
ІММАНУЇЛ КАНТ ПРО ЕТИЧНІ ОСНОВИ ПОЛІТИКИ
План Іммануїл Кант про етичні основи політики 3 1. Політичне і правове вчення І. Канта 3 2. Розум як основа влади: політична філософія І. Канта 4 3. І. Кант: філософське обґрунтування ідеї миру 6 Список використаної літератури 20 >>>>
-
Контрольна робота історія економічних вчень
1. Проблема суспільного відтворення та реалізації в системі А. Сміта. Концепція "невидимої руки" 2 2. Ідеї економічного лібералізму в працях українських учених Т. Степанова, С. Десницького, І. Вернадського 7 3. Економічне вчення Вальтера Ойкена 14 Література 18 >>>>
-
Обнаружение, фиксация, и изъятие следов ног.
Содержание 1. Обнаружение, фиксация, и изъятие следов ног. Какую информацию можно получить при предварительном исследовании следов обуви при осмотре места происшествия 3 2. На листе бумаги сделайте отпечатки папиллярных узоров своих десяти пальцев, как это делается на дактилокарте, назовите типы и виды папиллярных узоров, отобразившихся на каждом пальце 10 На плотном листе бумаги схематически зарисуйте отпечаток большого пальца левой руки, назовите общие признаки строения папиллярного узора ногтевой фаланги пальца руки. На схематической зарисовке укажите стрелочками 5-8 частных признаков папиллярного узора 11 3. При осмотре места происшествия изъята гильга, стреляная из огнестрельного оружия. Назовите вид криминалистической экспертизы, которую необходимо назначить следователю после возбуждения уголовного дела, а также какие вопросы необходимо поставить на разрешения эксперта. По какому виду криминалистического учета необходимо проверить даную гильзу? 12 Литература 14 >>>>
-
Обнаружение, фиксация, и изъятие следов ног.
Содержание 1. Обнаружение, фиксация, и изъятие следов ног. Какую информацию можно получить при предварительном исследовании следов обуви при осмотре места происшествия 3 2. На листе бумаги сделайте отпечатки папиллярных узоров своих десяти пальцев, как это делается на дактилокарте, назовите типы и виды папиллярных узоров, отобразившихся на каждом пальце 10 На плотном листе бумаги схематически зарисуйте отпечаток большого пальца левой руки, назовите общие признаки строения папиллярного узора ногтевой фаланги пальца руки. На схематической зарисовке укажите стрелочками 5-8 частных признаков папиллярного узора 11 3. При осмотре места происшествия изъята гильга, стреляная из огнестрельного оружия. Назовите вид криминалистической экспертизы, которую необходимо назначить следователю после возбуждения уголовного дела, а также какие вопросы необходимо поставить на разрешения эксперта. По какому виду криминалистического учета необходимо проверить даную гильзу? 12 Литература 14 >>>>
-
Анатомический анализ положений и движения тела человека при метании
Метание с выносом руки 2 Подготовка к метанию 2 Метание 2 Расслабление 3 Устойчивость 4 Схема анатомического анализа положений и движений тела 6 Литература 20 >>>>
-
Управління конкурентоздатністю
1. Сутність та механізм дії «невидимої руки ринку» (за А. Смітом) 3 2. Порівняльний аналіз економічної ефективності за різних типів ринкового середовища 7 3. Методика оцінки конкурентноздатності підприємства 10 4. Методи оцінки поведінки конкурентів на ринку 15 Список використаної літератури 24 >>>>
-
Криминалистическая техника, как составная часть криминалистики, ее понятия и задачи.
СОДЕРЖАНИЕ 1. Криминалистическая техника, как составная часть криминалистики, ее понятия и задачи. Основные технические средства используемые в криминалистике. Роль кримтехнике в раскрытии, расследовании и предупреждении преступлений 2 2. На листе бумаги сделайте отпечатки папиллярных узоров своих десяти пальцев, как это делается на дактилокарте, назовите типы и виды папиллярных узоров отобразившихся на каждом пальце 9 3. На плотном листе бумаги схематически зарисуйте отпечаток большого пальца левой руки, назовите общие признаки строения папиллярного узора ногтевой фаланги пальца руки. На схематической зарисовке укажите стрелочками 5-8 частных признаков папиллярного узора 11 4. На грунте или на другой следовоспринимающей поверхности оставьте след обуви и проведите его осмотр с указанием места его "обнаружения". Результаты осмотра оформите в виде фрагмента протокола осмотра места проишествия 12 5. При осмотре места проишествия изъята гильза стреляная из огнестрельного оружия. Назовите вид криминалистической экспертизы, которую необходимо назначить следователю после возбуждения уголовного дела, а также вопросы, которые он должен поставить в этой экспертизе на разрешение эксперта 13 Литература 14 >>>>
-
Криминалистическая техника, как составная часть криминалистики, ее понятия и задачи.
СОДЕРЖАНИЕ 1. Криминалистическая техника, как составная часть криминалистики, ее понятия и задачи. Основные технические средства используемые в криминалистике. Роль кримтехнике в раскрытии, расследовании и предупреждении преступлений 2 2. На листе бумаги сделайте отпечатки папиллярных узоров своих десяти пальцев, как это делается на дактилокарте, назовите типы и виды папиллярных узоров отобразившихся на каждом пальце 9 3. На плотном листе бумаги схематически зарисуйте отпечаток большого пальца левой руки, назовите общие признаки строения папиллярного узора ногтевой фаланги пальца руки. На схематической зарисовке укажите стрелочками 5-8 частных признаков папиллярного узора 11 4. На грунте или на другой следовоспринимающей поверхности оставьте след обуви и проведите его осмотр с указанием места его "обнаружения". Результаты осмотра оформите в виде фрагмента протокола осмотра места проишествия 12 5. При осмотре места проишествия изъята гильза стреляная из огнестрельного оружия. Назовите вид криминалистической экспертизы, которую необходимо назначить следователю после возбуждения уголовного дела, а также вопросы, которые он должен поставить в этой экспертизе на разрешение эксперта 13 Литература 14 >>>>
-
Міфологічні уявлення стародавнього світу про душу. Ритуали як основа психологічних уявлень людства
Предмет: історія психології Зміст Вступ 3 1. Міфологічні уявлення стародавнього світу про душу. 4 1.1. Анімізм. 4 1.2. Гілозоїзм 5 1.2.1 Геракліт: душа як "іскорка Логосу". 5 1.2.2. Демокрит: душу – потік вогненних атомів. 7 1.3. Алкмеон: мозок – орган душі. 8 1.4. Анаксагор: " розум" як початок речей. 9 1.5. Платон: душа й царство ідей. 10 1.6. Аристотель: душа – спосіб організації тіла. 13 2. Я і Душа. 17 Висновок. 23 Список використаної літератури. 25 >>>>
-
Меркантилізм - перша школа буржуазної політичної економії
Зміст: 1. Меркантилізм - перша школа буржуазної політичної економії 3 2. Принцип "невидимої руки" в економіці 11 3. Аналіз теорії послуг та гармонії Фредеріко Бастіа 12 Список використаної літератури 16 >>>>
-
Меркантилізм - перша школа буржуазної політичної економії
Зміст: 1. Меркантилізм - перша школа буржуазної політичної економії 3 2. Принцип "невидимої руки" в економіці 11 3. Аналіз теорії послуг та гармонії Фредеріко Бастіа 12 Список використаної літератури 16 >>>>
-
А. Смит - представитель классической школы экономической науки
СОДЕРЖАНИЕ Вступление 3 1. Адам Смит - выдающийся английский экономист 3 2. Методология А. Смита 4 3. Теория разделения труда и денег 5 4. Теория стоимости 6 5. Учение о доходах и капитале 8 6. Принцип "невидимой руки" 11 7. "Динамика капиталов" в учении А.Смита 13 8. Вопросы внешнеэкономических связей в теории А. Смита 15 Заключение 17 Список использованной литературы 17 >>>>
-
А. Смит - представитель классической школы экономической науки
СОДЕРЖАНИЕ Вступление 3 1. Адам Смит - выдающийся английский экономист 3 2. Методология А. Смита 4 3. Теория разделения труда и денег 5 4. Теория стоимости 6 5. Учение о доходах и капитале 8 6. Принцип "невидимой руки" 11 7. "Динамика капиталов" в учении А.Смита 13 8. Вопросы внешнеэкономических связей в теории А. Смита 15 Заключение 17 Список использованной литературы 17 >>>>
-
Специфіка організації, проведення та аналізу проективного методу «Рука» в роботі практичного психолога
ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТУ "РУКИ" У ПСИХОДІАГНОСТИЧНІЙ ПРАКТИЦІ 4 1.1. Історія виникнення тесту та сфери його застосування 4 1.2. Методика та процедура застосування тесту 6 1.3. Категорії тесту та їх інтерпретація 10 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ АГРЕСИВНОСТІ ОСОБИСТОСТІ ЗА ДОПОМОГОЮ ТЕСТУ "РУКА" 13 2.1. Організація експерименту, отримання й обробка результатів 13 2.2. Аналіз і інтерпретація результатів 16 ВИСНОВКИ 18 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 19 ВСТУП Для психологів завжди було важним дослідити внутрішній світ людини. Психологія розробила багато методів, якими досліджувалася людська особистість: інтроспекція, тести, особистісні опитувальники, бесіди, спостереження і самоспостереження. Значний внесок для вивчення найпотаємніших бажань та потягів людини зробив фрейдизм, неофрейдизм і гуманістична психологія. Проективні методики – ще одна можливість оцінити психологію людини. Поняття проекції вперше було застосовано Л. Франком у 1939 році, і з цього часу проективні методики починають займати чільне місце у психодіагностиці. Одним із проективних методів є тест "Рука", який оцінює агресивність людини, а також її внутрішні мотиви й інші психологічні чинники, які спонукають людину до прояву жорстокості. ВИСНОВКИ Тест "Рука" є проективною методикою, яка спрямована на вивчення агресивного відношення особистості до інших людей. У теоретичному обґрунтуванні тесту його автори виходять з положення про те, що розвиток функцій руки пов'язаний з розвитком головного мозку. При цьому при інтерпретації результатів тесту велике значення руки надається в сприйнятті простору, орієнтації в ньому, організації будь-якої дії. Даний тест, як і деякі інші проективні методики, доволі широко використовується у психодіагностичний практиці. Сфера його застосування доволі широка: у судовій психології, в умовах психіатричної клініки, при профвідборі і профорієнтації, для діагностики міжособистісних відносин, що є особливо важливим для студентського середовища. Тест "Рука", незважаючи на суб’єктивну інтерпретацію результатів, дає майже точне визначення степені агресивності індивіда, що й показало проведене експериментальне дослідження. >>>>
-
Діагностика індивідуального стилю поведінки у конфліктній ситуації
1. Поняття конфлікту та стилі поведінки в конфліктній ситуації 3 2. Методики діагностики індивідуального стилю поведінки в конфліктній ситуації 3 2.1. Тест руки 3 2.2. Опитувальник Басса-Дарки 5 2.3. Тест К. Томаса. «Діагностика схильності особистості до конфліктної поведінки» 6 Список використаної літератури 10 >>>>
-
Модульна контрольна робота з філософії
1.Охарактеризуйте свій світогляд 3 2. Який з вимірів людського буття Вам імпонує? 4 3. Дати визначення таких понять 4 4.Проаналізуйте афоризми 5 5.Як впливає Схід на Захід, а Захід на Схід? 7 6.Охарактеризувати основні поняття даосизму 7 7. В чому сутність олімпійських богів, і чим вони відрізняються від християнського Бога? 8 8. В чому сутність філософії епікурейців та неоплатоніків? 10 9.Чим відрізняється філософія А. Блаженного від філософії Ф. Аквінського? 11 10.Які основні положення світо розуміння Мартіна Лютера? 13 11. Які три шляхи пізнання називає Френсіс Бекон? 14 12.Чим поняття "Я" у Фіхте відрізняється від "Не - Я"? 15 13.В чому сутність матеріалістичного розуміння історії в концепції марксизму? 16 14. Що таке "психоаналіз"? 17 15. Назвати та проаналізувати основні риси української класичної філософії 17 16. Охарактеризувати вчення про серце у Г. Сковороди та П. Юркевича. 19 17.Що таке філософська антропологія (ХХст.)? 21 18.В чому сутність персоналізму? 22 19. Що таке екзистенціалізм? 23 20. Охарактеризувати поняття "постмодернізм" 24 Список використаної літератури 26 >>>>
-
Понятие, система и виды криминалистических учетов. Их значение в раскрытии и расследовании преступлений
Содержание 1. Понятие, система и виды криминалистических учетов. Их значение в раскрытии и расследовании преступлений 3 2. Схематически зарисуйте папилярный узор большого пальца левой руки, обозначьте общие признаки папилярного узора, укажите 5-7 частных признаков 19 3. Фрагмент протокола осмотра документа 20 4. Ориентировка 21 5. Практическое задание 22 Литература 23 >>>>
-
Понятие, система и виды криминалистических учетов. Их значение в раскрытии и расследовании преступлений
Содержание 1. Понятие, система и виды криминалистических учетов. Их значение в раскрытии и расследовании преступлений 3 2. Схематически зарисуйте папилярный узор большого пальца левой руки, обозначьте общие признаки папилярного узора, укажите 5-7 частных признаков 19 3. Фрагмент протокола осмотра документа 20 4. Ориентировка 21 5. Практическое задание 22 Литература 23 >>>>
-
Початкові слідчі дії та оперативно-розшукові заходи при розслідуванні грабежів та розбійних нападів на громадян.
1. Практичне завдання. Залишити на поверхні якогось об`єкту відбиток пальця руки, виявити та вилучити його за допомогою відомих Вам криміналістичних засобів. Виготовити збільшену у 4-5 разів копію відбитка пальця та визначити на ній 10 приватних ознак папілярного узору. 2. Задача. 3. Початкові слідчі дії та оперативно-розшукові заходи, а також подальші слідчі дії у типових слідчих ситуаціях при розслідуванні грабежів та розбійних нападів на громадян. >>>>
-
Психодіагностика и психокорекція психологічної готовності дитини до школи
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 5 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПСИХОЛОГІНОЇ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ 5 1.1. Психолого-педагогічна характеристика дітей старшого дошкільного віку 5 1.2. Компоненти психологічної готовності дітей до школи 10 Висновки до 1-го розділу 16 РОЗДІЛ 2 17 ДОСЛІДЖЕННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ ДО ШКОЛИ 17 2.1. Методологічні основи застосування тесту Керна-Йєрасека 17 2.2. Збір емпіричної інформації, її аналіз і інтерпретація 19 Висновки до 2-го розділу 25 РОЗДІЛ 3 26 КОРЕКЦІЙНА ПРОГРАМА З ПОКРАЩЕННЯ ТОНКОЇ МОТОРИКИ РУКИ ДОШКІЛЬНИКА 26 3.1. Зміст програми корекції тонкої моторики руки 26 3.2. Проведення психокорекційних занять з розвитку тонкої моторики руки 30 Висновки до 3-го розділу 34 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37 Додатки 40 ВСТУП Актуальність дослідження. На сьогодні важливість питання формування психологічної готовності дітей до школи пов’язана із завданнями розбудови сучасної української держави, проблемами виховання в закладах освіти гідних членів суспільства. У зв’язку з цим актуалізується питання щодо наступності дошкільного та шкільного навчання. У Законі „Про дошкільну освіту” йдеться про обов’язковість підготовки кожної дитини до систематичного навчання у школі. Така підготовка має на меті не тільки вироблення певних знань, вмінь і навичок дітей, а, більшою мірою, вона спрямована на загальний психічний розвиток особистості. Отже, перед дошкільною ланкою освіти постають завдання формування психологічної готовності дітей до навчання: розвитку їх пам’яті, мислення, мовлення, тобто розвитку загальних розумових здібностей, сформованість яких сприяє успішному засвоєнню шкільних предметів. Питання психологічної готовності дітей до школи були фундаментально розроблені ще у ХХ столітті представниками радянської психологічної школи: Ш.О. Амонашвілі, Л.І. Божович, Л.А. Венгером, Л.С. Виготським, П.Я. Гальперіним, Д.Б. Ельконіним, О.В. Запорожцем, С.М. Карповою, О.М. Леонтьєвим, С.Д. Максименком, О.Р. Лурія та ін. Різні аспекти психологічної готовності до школи активно досліджуються сучасними українськими вченими (А.М. Богуш, Н.С. Варенцова, М.С. Вашуленко, Н.Я. Дзюбишина, Н.В. Дурова, Л.Є. Журова, Н.І. Зеленко, К.Л. Крутій, В.К. Лихолетенко, Н.П. Орланова, Н.С. Невська, Н.Ф. Скрипченко, Н.С. Старшинська, О.Ю. Прищепа, О.Н. Хорошковська, Л.В. Шелестова та ін.). Важливою складовою психологічної готовності дошкільників до навчання в школі є розвиток форм писемного мовлення – читання і письма, від рівнів сформованості яких залежить загальний розумовий розвиток зростаючої особистості. В дослідженнях М.Д. Барето, І.І. Будніцької, Т.Н. Головіної, П. Лайта, К. Маховер, В.С. Мухіної, П.Т. Хоментаускауса показано, що особливості графічних зображень в певній мірі корелюють з рівнем розумового розвитку дітей. Практично усі психологи, що досліджують віковий розвиток дитини, сходяться на тому, що розвинена здатність до малювання свідчить і про інтелектуальну розвиненість дитини. Метою даного дослідження ставиться прослідкувати залежність психологічної готовності дитини до школи від її здатності відтворювати знаки на письмі, а також можливість психологічної корекції та покращення тонкої моторики руки. Об’єкт дослідження – формування психологічної готовності дошкільників до шкільного навчання. Предмет дослідження – психологічна готовність до оволодіння писемним мовленням дітьми дошкільного віку та її корекція. На виконання мети дослідження спрямовані наступні завдання: 1. Проаналізувати та узагальнити різні теоретичні підходи щодо психологічної готовності дитини до школи та визначення компонентів такої готовності. 2. Виявити за допомогою психодіагностичного інструментарію залежність психологічної готовності до школи від здатності дитини відтворювати знаки на письмі, мати розвинену тонку моторику руки. 3. Розробити та практично застосувати психокорекційну програму щодо покращення рухів тонкої моторики руки. У вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи дослідження: 1) узагальнення, теоретичний аналіз наукової літератури з даної проблеми; спостереження, бесіда; 2) емпіричні методи збору психодіагностичної інформації (тест Керна-Йєрасека); 3) для проведення психокорекційної роботи – ігротерапія, малювання, психотерапевтична бесіда. Робота структурно складається із вступу, трьох розділів, висновків до кожного розділу, загальних висновків, списку використаної літератури, додатків. >>>>
-
Міністерства України та їх повноваження
Вступ 3 1. Міністерство аграрної політики України 4 2. Міністерство внутрішніх справ України 6 3. Міністерство вугільної промисловості України 8 4. Міністерство з питань житлово-комунального господарства України 9 5. Міністерство економіки України 10 6. Міністерство закордонних справ України 11 7. Міністерство регіонального розвитку та будівництва 12 8. Міністерство культури і туризму України 13 9. Міністерство оборони України 14 10. Міністерство освіти і науки України 15 11. Міністерство охорони здоров'я України 16 12. Міністерство охорони навколишнього природного середовища України 17 13. Міністерство палива та енергетики України 17 14. Мiнiстерство працi та соцiальної полiтики України 19 15. Міністерство промислової політики України 19 16. Міністерство транспорту та зв'язку України 20 17. Міністерство України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи 21 18. Міністерство у справах сім'ї, молоді та спорту 23 19. Міністерство фінансів України 24 20. Міністерство юстиції України 25 Висновки 27 Список джерел 29 >>>>
-
Основні політичні сили України та їх боротьба за владу в 1919 – 1920 рр.
Вступ 3 1. УКРАЇНСЬКІ НАЦІОНАЛЬНІ СИЛИ. ДИРЕКТОРІЯ. УНР 4 1.1. Утворення Директорії 4 1.2. Зовнішня та внутрішня політика Директорії 5 1.3. Союз УНР і ЗУНР. Об'єднання їх зусиль проти Польщі 8 1.4. Розкол національних сил. Поразка і відступ Директорії 10 2. БІЛЬШОВИЦЬКІ СИЛИ В УКРАЇНІ. ПОЛІТИКА РАДЯНСЬКОЇ ВЛАДИ В УКРАЇНІ В 1919 – 1920 РР. 12 2.1. Становлення радянської влади на Україні 12 2.2. Внутрішня та зовнішня політика УСРР. 15 3. БІЛОГВАРДІЙСЬКІ СИЛИ В УКРАЇНІ. ДЕНІКІНЩИНА 17 3.1. Захоплення білогвардійськими військами України 17 3.2. Наступ більшовицьких військ. Крах денікінщини 19 4. СОЦІАЛЬНИЙ РУХ СЕЛЯНСТВА. НЕСТОР МАХНО 20 3.1. Поширення селянського руху 20 3.2. Махно як організатор селянського руху 21 Висновки 24 Література 25 Вступ Період 1919 – 1920 років був вирішальним в історії України на початку ХХ століття. Незалежність, яку вдалося встановити після падіння царського режиму і краху Тимчасового уряду, необхідно було укріпити та відстояти. Цей час також був багатий на інші значні історичні події. У цей період виникла унікальна можливість об'єднання українців, які тривалі століття жили нарізно один від одного. У вогнищі збройної боротьби проходили випробування як національні політичні сили в цілому, так і окремі діячі, провідники громадських і політичних організацій. Боротьба за незалежність України найбільшої гостроти набула саме в 1919 році, коли з закінченням Першої світової війни і припиненням бойових дій на фронтах були розв’язані руки у основних противників України – Росії та Польщі. Не менше значення мали дії держав Антанти, які відшукували на теренах України власні інтереси. Для українців боротьба за незалежність ускладнювалась наявністю суперечок і різних поглядів всередині держави на політичне і соціальне майбутнє країни. На її теренах діяли декілька впливових політичних і воєнних сил. В цій роботі буде висвітлено роль і значення найбільш впливових, найбільш крупних угрупувань, які вирішували долю України, хоча в той час існувало немало й інших рухів і політичних сил, які вносили дезорганізаційний вплив в справу збереження незалежності. >>>>
-
Географія України
Зміст. 1. Тектонічна будова та рельєф території України………………..3 2. Характеристика клімату України…………………………………11 3. Зовнішні зв’язки України…………………………………………..18 4. Територіальна структура рекреаційного комплексу України..19 5. Характеристика лісостепової зони України…………………….21 Список використаної літератури……………………………………..29 Додатки. >>>>
-
Кримінальне право (особлива частина)
1. Що може бути предметом розкрадання (ст. 185,186,191 КК)? Які з корисливих злочинів проти власності мають більш широкий предмет, ніж традиційні розкрадання? 3 2. Які дії утворюють обєктивну сторону складу злочину "Втягнення неповнолітніх у злочинну діяльність" (ст. 304 КК) 11 3. ЗАДАЧА 17 Алімов, Науменко і Недвецький, які були в стані спяніння, затягли неповноліт-ню Давидчук у сад школи-інтернату і, незважаючи на опір, розіграли в карти черговість і насильно вступили з нею в статевий звязок. Встигли це зробити Алімов та Науменко. Недвецький тримав за руки та закривав рота. Злочин було припинено працівниками міліції. Алімов під час статевого акту зразив Давид-чук на гонорею. Він знав про те, що хворий. Сам він заразився під час згвалту-вання Семенченко два тижні тому. Як слід кваліфікувати дії Алімова, Науменко та Недвецького? Перелік використаних джерел 23 >>>>
-
Верховна Рада України як орган законодавчої влади
ВСТУП 3 1. ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ – ПАРЛАМЕНТ УКРАЇНИ 4 1.1. КОНСТИТУЦІЙНО-ПРАВОВИЙ СТАТУС ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ 4 1.2. ЧИСЕЛЬНИЙ СКЛАД І СТРУКТУРА ПАРЛАМЕНТУ УКРАЇНИ 9 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА КОМПЕТЕНЦІЇ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ 12 2.1. ФУНКЦІЇ ПАРЛАМЕНТУ УКРАЇНИ 13 2.2. ПОВНОВАЖЕННЯ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ 19 ВИСНОВКИ 24 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 25 >>>>
-
Законодавство України про захист підприємницької діяльності
Вступ 3 1. Національне законодавство. 6 1.1. Конституція України. 6 1.2. Кодифіковані закони України. 8 1.2.1. Господарський кодекс України 8 1.2.2. Господарський процесуальний кодекс України 9 1.2.3. Цивільний кодекс України 10 1.2.4. Цивільний процесуальний кодекс України 12 1.2.5. Кодекс законів України про працю 13 1.2.6. Кодекс України про адміністративні правопорушення 14 1.2.7. Кримінальний кодекс України 16 1.2.8. Кримінально-процесуальний кодекс України 17 1.3. Закони України 19 1.3.1. Закон України „Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців” 19 1.3.2. Закон України „Про власність” 19 1.3.3. Закон України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” (Закон України „Про банкрутство”). 20 1.3.4. Закон України „Про державну підтримку малого підприємництва” 21 1.3.5. Закон України „Про авторське право та суміжні права” 22 1.3.6. Закон України „Про адвокатуру” 23 1.3.7. Закон України „Про міліцію” 24 1.3.8. Закон України „Про прокуратуру” 24 1.3.9. Закон України „Про захист від недобросовісної конкуренції” 25 1.3.10. Закон України „Про інформацію” 27 1.4. Укази Президента України 29 1.4.1. Указ Президента України „Про деякі заходи з дерегулювання підприємницької діяльності” 29 2. Міжнародне законодавство. 30 2.1. Угода про підтримку і розвиток малого підприємництва в державах-учасницях СНД 30 Висновок 32 Список використаної літератури 34 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.014386 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|