|
допоміжне обладнання для навчання та удосконалення техніки гри
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «допоміжне обладнання для навчання та удосконалення техніки гри», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Шляхи та методика формування техніки читання
Вступ 3 1. Читання як навчальний предмет 5 1.1.Завдання уроків читання 5 1.2. Види читання 9 1.3. Якості читання іноземною мовою 12 2. Шляхи та методика формування техніки читання 14 2.1. Вироблення навичок швидкого читання 14 2.2. Використання вправ для навчання техніки читання 16 3. Здійснення диференційованого підходу до навчання техніки читання на уроках іноземної мови 20 Висновки 26 Список використаної літератури 28 >>>>
-
Навчання техніці спортивних рухів
ПЛАН Вступ.........................................................................................................................3 Розділ 1. Навчання техніці спортивних рухів...................................................... 5 1.1. Загальне поняття про техніку рухових дій ..................................................5 1.2. Компоненти техніки фізичних вправ ...........................................................6 1.3. Фази виконання фізичних вправ .....................................................................7 Розділ 2. Педагогічний ефект навчання техніці спортивних рухів ....................9 2.1. Основні умови формування раціональної техніки рухів ...........................9 2.2.1. Рівень підгоповленості ............................................................................11 2.2.2. Якість вимови вчителя .............................................................................15 2.2.3. Правильна організація навантаження ....................................................16 2.2.4. Коригувальний вплив вчителя ................................................................17 2.3. Причини виникнення негативних факторів при навчанні техніці рухових дій ........................................................................................................................18 2.4. Способи і методи усунення негативних факторів ....................................22 Підсумки ................................................................................................................23 Література ..............................................................................................................25 >>>>
-
Навчання техніці спортивних рухів
ПЛАН Вступ.........................................................................................................................3 Розділ 1. Навчання техніці спортивних рухів...................................................... 5 1.1. Загальне поняття про техніку рухових дій ..................................................5 1.2. Компоненти техніки фізичних вправ ...........................................................6 1.3. Фази виконання фізичних вправ .....................................................................7 Розділ 2. Педагогічний ефект навчання техніці спортивних рухів ....................9 2.1. Основні умови формування раціональної техніки рухів ...........................9 2.2.1. Рівень підгоповленості ............................................................................11 2.2.2. Якість вимови вчителя .............................................................................15 2.2.3. Правильна організація навантаження ....................................................16 2.2.4. Коригувальний вплив вчителя ................................................................17 2.3. Причини виникнення негативних факторів при навчанні техніці рухових дій ........................................................................................................................18 2.4. Способи і методи усунення негативних факторів ....................................22 Підсумки ................................................................................................................23 Література ..............................................................................................................25 >>>>
-
Загальні положення криміналістичної техніки
Зміст 1. Загальні положення криміналістичної техніки 3 1.1. Поняття, завдання та джерела криміналістичної техніки 3 2. Засоби криміналістичної техніки 9 3. Комплекти криміналістичної та оперативної техніки 12 4. Технічні засоби криміналістичної профілактики злочинів 17 5. Методи криміналістичної техніки 19 Висновки 25 Список використаної літератури 26 >>>>
-
ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ
ВСТУП 3-6 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7-39 1.1. Основні поняття та завдання професійного розвитку персоналу на підприємстві 7-13 1.2. Кар’єрне зростання як стимул ефективної роботи персоналу 13-22 1.3. Методи, форми та види професійного навчання персоналу на підприємстві 22-39 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ ТОВ “ІНВЕСТТУР” 40-70 2.1. Загальна характеристика туристичної фірми ТОВ “Інвесттур” 40-52 2.2. Системний аналіз персоналу ТОВ "Інвесттур" як об’єкту управління 52-66 2.3. Діагностика професійного навчання на туристичній фірмі ТОВ "Інвесттур" 66-71 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ “ІНВЕСТТУР” 72-90 3.1. Недоліки в організації професійного навчання персоналу в туристичній фірмі ТОВ "Інвесттур" 72-79 3.2. Розробка програми професійного навчання персоналу на туристичному підприємстві ТОВ "Інвесттур" 79-90 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 91-94 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 94-99 ДОДАТКИ >>>>
-
Філософія техніки
Зміст 1. Техніка і технологія як обект філософского осмислення 3 2. Основні проблеми філософії техніки 8 3. Формування і розвиток інженерної діяльності (сутність техноетики) 12 4. Екологічні ідеали сучасної техніки і технології 16 Список використаної літератури 18 >>>>
-
Психологічна характеристика процесу навчання
Вступ 3 Розділ І. Педагогічний процес як цілісна система психології навчання 6 1.1. Особливості структури теорії навчання 6 1.2. Методологічні основи процесу навчання 12 1.3.Теорія поетапного формування розумових дій та їх психологічна характеристика 20 Розділ ІІ. Соціально-психологічні механізми навчання. 26 2.1. Суть евристичних методів пізнання та їх роль в дослідженнях 26 2.2. Поняття про навчальний модуль та сутність модульно-розвиваючого навчання 34 2.3. Теорія і практика сугестопедичного навчання школярів та контекстне навчання як метод активного навчання 41 Висновки 45 Список використаної літератури 49 Додатки 51 >>>>
-
Охорона праці на автотранспорті
1. Фактори які можуть спричинити професійні захворювання в галузі 3 2. Оцінка відповідності технологічних процесів і виробничого обладнання вимогам чинних нормативів з питань техніки безпеки 8 Список використаної літератури 12 >>>>
-
Особливості законів навчання
Вступ 2 1) Особливості законів навчання, закономірностей, принципів навчання у вищій школі 3 2) Закони навчання, їх сутність 4 3) Загальні закономірності навчально-виховного процесу 6 4) Принципи навчання у вищому навчальному закладі 11 Висновки 18 Список використаної літератури 19 >>>>
-
Особливості законів навчання
Вступ 2 1) Особливості законів навчання, закономірностей, принципів навчання у вищій школі 3 2) Закони навчання, їх сутність 4 3) Загальні закономірності навчально-виховного процесу 6 4) Принципи навчання у вищому навчальному закладі 11 Висновки 18 Список використаної літератури 19 >>>>
-
МОДЕЛЬ ТА ПРОЦЕС СИСТЕМАТИЧНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………..... 3 РОЗДІЛ 1. БЕЗПЕРЕРВНЕ НАВЧАННЯ КЕРІВНИХ ПРАЦІВНИКІВ І ФАХІВЦІВ................................................................................................................... 4 1.1. Організаційне і методичне забезпечення системи навчання кадрів.... 4 1.2. Світовий досвід навчання персоналу...................................................... 9 РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЬ ТА ПРОЦЕС СИСТЕМАТИЧНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ............................................................................................................... 15 2.1. Розробка цілі навчання............................................................................ 15 2.2. Методи навчання персоналу...................................................... ............ 17 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ ТОВ "КОМСЕРВІС"............................................................................................................. 22 3.1. Характеристика ТОВ "КОМСЕРВІС"................................................... 22 3.2. Навчання, перепідготовка, підвищення кваліфікації кадрів підприємства................................................................................................................ 26 ВИСНОВКИ................................................................................................................. 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ............................................................. 34 >>>>
-
Оцінка економічної ефективності інвестиційних проектів
Вихідні дані 3 1. Типи обладнання за варіантом завдання взяти з табл. 1. Таблиця 1 Типи обладнання за варіантом проекту Номер варіанта 4 Типи обладнання 5,6 2. Вартість обладнання (обсяги капітальних вкладень) наведена в табл. 2. Таблиця 2 Вартість обладнання (обсяг капітальних вкладень), тис. грн. Типи обладнання Номер варіанта 4 Вартість обладнання 330 3. Додаткові інвестиції (капітальні вкладання), пов’язані з підготовкою та перепідготовкою кадрів, придбанням нових засобів обслуговування обладнання, його модернізацією, реконструкцією підприємства приведені в табл. 3. ...... 1. Розрахунок основних економічних показників ефективності інвестиційних проектів 6 2. Порівняння та вибір проекту 13 Список використаної літератури 14 >>>>
-
Психологічні особливості навчання читанню на початковому ступені
План Вступ............................................................................................................................3 Розділ І.Теоретичне обґрунтування процесу навчання читання ...........................5 1.1 Мета і зміст навчання читанню.................................................................5 1.2. Психологічні особливості навчання читання на початковому етапі...10 1.3 Навчання читанню на початковому етапі................................................16 1.3.1. навчання читанню вголос;..................................................................16 1.3.2. навчання читанню про себе...............................................................22 Розділ ІІ. Методика обґрунтування використання вправ з навчання читання в 5 класі.............................................................................................................................25 2.1 Комплекс вправ з навчання читання........................................................25 2.2 Використовування «кольорового» читання на англійській мові в початкових класах......................................................................................................30 Висновки.....................................................................................................................39 Список використаної літератури.............................................................................41 >>>>
-
Використання комп’ютерної техніки в навчанні
Вступ 3 Розділ І. Комп’ютер та його місце в навчальній діяльності 8 1. 1 Сучасний стан розвитку процесу комп’ютеризації навчання 8 1.2 Дослідження рівня комп’ютерної грамотності вчителів 12 Розділ ІІ. Проблеми комп’ютеризації шкільного навчання у школі І – ІІІ ступенів 17 2.1 Організація комп’ютерного навчання 17 2.2 Особливості роботи з комп'ютерами на уроках англійської мови 24 Розділ ІІІ. Формування комп’ютерної грамотності вчителів 28 3.1 Особливості загальної підготовки вчителів щодо знання комп’ютера 28 3.2 Специфіка використання комп’ютерів при організації навчального процесу 31 Висновки 36 Список використаної літератури 40 >>>>
-
Використання техніки „гарячий батік” в оформленні предметів і оздобленні інтер`єру
Зміст Вступ 2 Розділ 1. Історія розвитку художнього розпису тканини 4 1.1. З історії батика 4 Розділ 2. Матеріали, обладнання для художнього розпису тканин та технологічні особливості 7 2.1. Інструменти для розпису способом гарячий батик 7 2.2. Барвники 8 2.3. Гарячий батик 16 2.4. Способи розпису гарячим батиком та застосування в роботі з дітьми 17 Розділ ІІІ. Використання техніки „гарячий батик” в оформленні предметів та оздобленні інтер`єру 21 Висновки 25 Додатки 26 Список використаних джерел 29 >>>>
-
Товарознавство
1. Ринок офісної техніки 3 2. Історія виникнення офісної техніки. 11 3. Історія розвитку офісної техніки. 12 Список використаної літератури 16 >>>>
-
Педагогіка як наука, що підіймає ранг принципу навчання
Вступ 3 1. Принцип систематичності і наступності у навчанні 4 2. Принцип науковості 5 3. Принцип ґрунтовності навчання 5 4. Принцип свідомості і активності 6 5. Принцип зв’язку навчання з життям 7 6. Принцип наочності в навчанні 7 7. Принцип доступності навчання 8 8. Принцип емоційності навчання 10 9. Принцип індивідуального підходу 11 Висновки 12 Література 13 >>>>
-
Педагогіка як наука, що підіймає ранг принципу навчання
Вступ 3 1. Принцип систематичності і наступності у навчанні 4 2. Принцип науковості 5 3. Принцип ґрунтовності навчання 5 4. Принцип свідомості і активності 6 5. Принцип зв’язку навчання з життям 7 6. Принцип наочності в навчанні 7 7. Принцип доступності навчання 8 8. Принцип емоційності навчання 10 9. Принцип індивідуального підходу 11 Висновки 12 Література 13 >>>>
-
Контрольна мікроекономіка
Зміст 1. Цінова еластичність пропозиції: поняття, фактори, методи обчислення 3 2. Віддача від масштабу виробництва і структура галузі 7 Задача 13 Ціна обладнання становить 10 млн. грн. Припустимо, що використання цього обладнання дозволить щороку протягом трьох років отримувати дохід у розмірі 2 млн. грн. Наприкінці третього року обладнання буде продано за 5 млн. грн. Відсоткова ставка 5%. Визначити чисту дисконтовану вартість і дайте відповідь, чи варто купувати це обладнання. Список літератури 14 >>>>
-
Підвищення кваліфікації кадрів
ВСТУП 3 Розділ 1. Сучасні підходи до підготовки, перепідготовці і підвищенню кваліфікації кадрів. 3 Розділ 2. Професійне навчання та підвищення кваліфікації на підприємствах в Україні 3 Розділ 3. Зарубіжний досвід по перепідготовці і підвищенню кваліфікації кадрів. 3 Розділ 4. Шляхи удосконалення кадрової роботи на підприємстві 3 4.1. Удосконалення роботи відділу кадрів підприємства 3 4.2. Підвищення кваліфікації управлінських кадрів 3 4.3. Виробничо-економічне навчання кадрів 3 Висновки 3 Список літератури: 3 Розрахункова частина........................................................................................38 >>>>
-
ОРГАНІЗАЦІЯ ДИФЕРЕНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Зміст ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти диференційного навчання 7 1.1 Сутність диференційного та проблемного навчання 7 1.2 Методи диференційного навчання та їх роль у вивченні математики 16 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ДИФЕРЕНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ 21 2.1 Структура уроку математики 27 Висновки 34 Список використаної літератури 36 >>>>
-
ОРГАНІЗАЦІЯ ДИФЕРЕНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Зміст ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти диференційного навчання 7 1.1 Сутність диференційного та проблемного навчання 7 1.2 Методи диференційного навчання та їх роль у вивченні математики 16 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ДИФЕРЕНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ 21 2.1 Структура уроку математики 27 Висновки 34 Список використаної літератури 36 >>>>
-
Управління охороною праці на підприємстві та обов’язки власника та працівника по виконанню норм і прав по охороні праці
План: 1. Поняття охорони праці за трудовим правом 4 2. Норми і правила з техніки безпеки і виробничої санітарі 5 3. Інструктаж і навчання працівників правилам техніки безпеки і виробничої санітарії 9 4. Управління охороною праці та обов'язки роботодавця 15 5. Обов'язки працівника щодо додержання вимог нормативно-правових актів з охорони праці 17 6. Нагляд і контроль за додержанням законодавства про охорону праці 18 Список використаної літератури: 24 >>>>
-
Розвиток вітчизняної методики і психології навчання іноземних мов у II половині 20 ст.
Зміст Вступ 3 Розділ І. Евоюція методів навчання іноземних мов 6 1.1 Перекладні методи навчання іноземних мов 6 1.2 Методи періоду реформ 8 1.3 Загально-дидактичні принципи навчання іноземної мови 12 Розділ ІІ. Розвиток методології навчання іноземних мов у другій половині ХХ століття 20 2.1 Етапи розвитку методів навчання іноземних мов у вітчизняній науці 20 2.2 Розробка теорії навчання іноземних мов вченими другої половини ХХ століття 22 2.4 Розвиток психології та її вплив на формування методики навчання іноземних мов у другій половині ХХ століття 32 Розділ ІІІ. Сучасні інтенсивні методики навчання іноземних мов 39 Висновки 44 Список використаних джерел 47 >>>>
-
Дослідження техніки гри воротаря 10-12 років (футбол)
Список використовуваних скорочень 3 Вступ 4 Розділ 1. Теоретичні аспекти досліджуваної проблематики 8 1.1. Основні технічні прийоми гри воротаря 8 1.2. Основи навчання техніці гри воротаря 23 1.3. Вікові особливості воротарів 25 1.4. Вправи для вдосконалення техніки гри воротаря 29 Розділ 2. Методи, проведення та організація дослідження 32 2.1. Методи експериментального дослідження 33 2.2. .Планування та проведення дослідження 34 Розділ 3. Аналіз результатів дослідження та методичні рекомендації з технічної підготовки юних воротарів 10-12 років 36 3.1. Результати дослідження 36 3.2. Напрями підготовки воротарів 39 Висновки 41 Список використаних джерел 43 >>>>
-
"Аудіювання на середньому етапі навчання"
ПЛАН Вступ 1. Теоретичні основи навчання аудіювання. 1.1 Психологічні особливості аудіювання як виду мовленевої діяльності. 1.2. Основні труднощі розуміння мови на слух. 1.3. Мова вчителя на уроці. Висновки по розділу 1 2. Методика навчання аудіюванню. 2.1 Система вправ для навчання аудіюванню. 2.2 Метод навчання аудіюванню Н.В. Єлухиної "Снігова куля" чи інтенсифікація. навчання аудіюванню на середньому етапі. Висновки по розділу 2 Висновок Список використаної літератури. >>>>
-
Диференційований підхід в навчанні
ВСТУП 3 Розділ 1. Реалізація процесу навчання на сучасному етапі 4 1.1. Принципи процесу навчання 4 1.2. Поняття диференційованого навчання, види диференціації 6 Розділ 2. Організація навчання на основі диференціації 9 2.1. Врахування особливостей учнів при диференційному навчанні.13 2.2. Технологія різнорівневого навчання 10 2.3. Оцінювання при диференційованому навчанні 12 ВИСНОВОК 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 16 (20 джерел) >>>>
-
Процес навчання та його функції
Зміст Вступ……………………………………………………………………………3 Розділ I. Процес навчання та його функції………………………………......5 1.1. Суть процесу навчання……………………………………………5 1.2. Функції процесу навчання………………………………………..8 1.3. Мотивація як рушійній засіб в процесі навчання……………...13 Розділ I. Рушійні сили процесу навчання і місце вчителя в ньому……….17 2.1. Рушійні сили процесу навчання……………………………….17 2.2. Структура діяльності вчителя в навчальному процесі……….20 2.3. Психолого-педагогічні основи навчально-пізнавальної діяльності учнів………………………………………………………..22 Висновки………………………………………………………………………27 Використана література……………………………………………………...28 >>>>
-
Обучение детей письму
ПЛАН Вступ............................................................................................................ Частина 1 . Загальне визначення письма, як вид мовленнєвої діяльності................................................ 1.1 Загальне визначення письма.................................................... 1.2 Лінгвопсихологічні особливості письма................................. 1.3 Цілі та принципи навчання письма........................................ Частина 2 . Методи та прийоми навчання письма на початковому етапі.............................................................. 2.1. Лінгвістичний матеріал для письма.................................... 2.2. Типологія вправ для навчання письма............................... 2.3. Навчання графіки.................................................................. 2.4. Навчання орфографії............................................................ Висновки................................................................................................... Бібліографія.................................................................................................. >>>>
-
СУЧАСНА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ
ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1 НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗА КОРДОНОМ 5 1.1 Американські методи навчання іноземних мов 5 1.2 Європейські методи навчання 7 1.3 Психологічні особливості мовленнєво-розумової активності учнів середнього ступеню 11 РОЗДІЛ 2 ТЕРМІН „МЕТОД“. КЛАСИФІКАЦІЯ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ 14 2.1 Ранній етап розвитку методики навчання іноземної мови 14 РОЗДІЛ 3. КОМУНІКАТИВНА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ 25 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31 Додаток 33 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.026963 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|