|
хто поважає себе того поважаюсть інші
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «хто поважає себе того поважаюсть інші», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Причины неуверенности в себе
Содержание Введение…………………………………………………………………………...3 1. Причины неуверенности в себе………………………………………………..4 2. Как развить уверенность в себе……………………………………………….4 3. Психологические рекомендации для развития уверенности в себе………...6 4. 7 шагов к уверенности в себе………………………………………………….8 5. Несколько советов в развитии уверенности………………………………...10 6. Как развить руководителю уверенность в себе……………………………..11 Заключение……………………………………………………………………….17 Список использованных источников…………………………………………...20 >>>>
-
Причины неуверенности в себе
Содержание Введение…………………………………………………………………………...3 1. Причины неуверенности в себе………………………………………………..4 2. Как развить уверенность в себе……………………………………………….4 3. Психологические рекомендации для развития уверенности в себе………...6 4. 7 шагов к уверенности в себе………………………………………………….8 5. Несколько советов в развитии уверенности………………………………...10 6. Как развить руководителю уверенность в себе……………………………..11 Заключение……………………………………………………………………….17 Список использованных источников…………………………………………...20 >>>>
-
Самосознание личности
1. Представление о себе. Личностная рефлексия 2 2. Эмоционально-ценностное отношение к себе 6 3. Самооценка и уровень притязаний. «Я-концепция» личности и ее структура 10 4. Проблема «локуса контроля». Развитие самосознания в онтогенезе 19 5. Патологические изменения самосознания 23 6. Деперсонализация 27 ЛИТЕРАТУРА 31 >>>>
-
Особливості усвідомлення самого себе, як суб’єкта навчальної діяльності в підлітковому віці
Вступ 3 Розділ І. Теоретичні аспекти процесу усвідомлення самого себе як суб’єкта навчальної діяльності у підлітковому віці 5 1.1. Загальна характеристика підліткового віку 5 1.2. Особистість як суб'єкт самотворення 9 Розділ ІІ. Дослідно-експериментальна робота з виявлення особливостей усвідомлення самого себе як суб’єкта навчальної діяльності у підлітковому віці 16 2.1. Методика проведення дослідження 16 2.2. Аналіз результатів дослідження 23 2.3. Методичні рекомендації 29 Висновки 34 Список використаних джерел 36 Додатки 38 >>>>
-
Контрольна робота ризикологія
1. Поняття математичного очікування випадкової величини 4 2. Поняття оптимальної структури портфеля 7 3. Задача. 17 Фірма планує вкласти в інвестиційний проект 250 тис дол., однак існує 15% ризику того, що в результаті падіння курсу місцевої валюти фірма втратить 1/3 вкладених засобів. Крім того існує 57% ймовірності того, що в країні відбудеться державний переворот, що призведе до зміни уряду в результаті чого фірма втратить всі вкладені гроші. Оцініть ризик втрат Література. 19 >>>>
-
Що цікавого для себе я знайшла в роботах філософа Гіпократа?
Що цікавого для себе я знайшла в роботах філософа Гіппократа ?. 2 Список використаних джерел…………………………………………7 >>>>
-
Виникнення етикету
Література 1. Аасамаа І. Як себе поводити. - К.: Молодь, 1974. - 192 с. 2. Артеїиова Л.Ф. Моральне виховання дошкільників. - К.: Радянська школа, 1974. 3. Бушелева Б.В. Поговорим о воспитании. - М.: Просвещение, 1980. - 192 с. 4. За ред. Войтка В.І. Психологічний словник. - К.: Вища школа, 1982. - 216 с. 5. Газета "Метро". Питання етикету. - К.: №50(57), 1998. 6. Дорохов А.А. Як себе поводити. -Мінськ: Народна освіта, 1979. -112с. >>>>
-
Що цікавого для себе я знайшла в роботах філософа Карла Маркса?
1. Що цікавого для себе я знайшла в роботах філософа К.Маркса? 3 ВИСНОВОК 7 Список використаних джерел 8 >>>>
-
Маркетинг
1. Значення та процес маркетингових досліджень - 3 - 2. Стратегія розроблення нових товарів - 8 - 3. Практична частина - 15 - 1. Концепція маркетингу - 16 - 2. Маркетингове середовище. Сильні та слабкі сторони компанії - 17 - 3. Дерево цілей ТОВ ТВК «Перша приватна броварня «Для людей – як для себе!» - 26 - 4. Асортимент та господарський портфель ТОВ ТВК «Перша приватна броварня «Для людей – як для себе!» - 27 - 5. Канали розподілу та методи просування продукції «Компанії» - 29 - 6. Можливі варіанти розвитку товарів та ринків «Компанії» - 30 - Список використаної літератури - 33 - >>>>
-
Маркетинг
1. Загальна інформація про ТОВ ТВК «Перша приватна броварня «Для людей – як для себе!» - 3 - 1.1. Стан ринку пива - 4 - 1.2. Асортимент продукцї ТОВ ТВК «Перша приватна броварня «Для людей – як для себе!» - 7 - 2. Аналіз пива «Platinum» від Першої приватної броварні. - 10 - 3. Цільовий ринок пива «Platinum» - 12 - 4. Рекомендації по товарній та ціновій політиці - 14 - 5. Канали розподілу та методи просування продукції «Компанії» - 17 - 6. Можливі варіанти розвитку товарів та ринків «Компанії» - 21 - Список використаної літератури - 23 - >>>>
-
Податки та інші форми платежів до бюджету
1. Сутність податків та інших форм платежів до бюджету 3 2. Основні податки та інші обов’язкові платежі, які справляються в Україні 7 3. Напрямки розвитку податкової системи України 18 Література 24 >>>>
-
Теорія виховання та освіти у Платона
Вступ 3 1. ТЕОРЕТИЧНА СПАДЩИНА ПЛАТОНА З ПИТАНЬ ВИХОВАННЯ ТА ОСВІТИ 4 2. СИСТЕМА ВИХОВАННЯ ПЛАТОНА. МУСИЧНЕ ВИХОВАННЯ 6 3. ГІМНАСТИЧНЕ ВИХОВАННЯ 11 Висновки 15 Література 16 Вступ Творчість Платона по сьогоднішній день залишається в центрі уваги дослідників різних напрямів. Перш за все, його праці цікаві тому, що вони віддзеркалюють бурхливі події тій епохи, в якій вони були написані. У нашому випадку – це період класичної Греції V – IV ст. до н. е., що завершився кризою полісної організації. Платон вбачав вихід з кризи в розбудові поліса на ідеальних засадах, де разом із змінами в економічній, політичній, соціальній сферах, надається величезна увага питанням виховання громадян. Висновки Погляди Платона на виховання оформлялися під впливом історичної дійсності, а саме під впливом кризи полісної організації, яка в IV в. до н.е. стала вже безперечним фактом. Мислитель присвятив рішенню цієї насущної проблеми два найбільш великих твори – "Держава" і "Закони", де представив у всій повноті свою концепцію перетворення суспільства на ідеальних засадах. У основу цих проектів Платон поклав ретельно продуману систему виховання. Звернення до питань виховання цілком з'ясовне з погляду того, що поліс представляв з себе, перш за все колектив громадян, від якого залежало якій буде життя в полісі, та і яким буде сам поліс, як форма організації життя громадян. Тому прорахунки у вихованні могли відобразитися украй негативним чином. Платон розділяє процес виховання на дві різні системи – мусичне та гімнастичне. Вони складають, за Платоном, одну нерозривну єдність. За допомогою першого, мислитель пропонує вдосконалити етичні якості, а за допомогою другого – фізичні. У ідеалі громадянин повинен уявляти собою доброчесну, фізично розвинену, у військовому відношенні підготовлену людину. Таким чином, погляди Платона на виховання не представляють з себе щось замкнуте і відірване від дійсного життя. Багато з того, що було запропоновано їм, вже мало місце в існуючій практиці. Заслуга мислителя полягає у тому, що він зумів вибрати найкраще і використати в своїх теоретичних конструкціях. >>>>
-
Правознавство контрольна
1. Основні напрямки побудови правової держави в Україні 3 2. Матеріальна відповідальність працівників 15 Задача. 23 Петренко у стані алкогольного спяніння напав на свою дружину і наніс їй сім ножо-вих поранень. Дружину Петренка вдалося врятувати, і вона подала на чоловіка у суд з такими вимогами: по-перше, розірвати їх шлюб, а по-друге, притягнути Петренка до кримінальної відповідальності. Петренко відповів, що дружина не може подати на нього в суд, так як сама спровокувала дії чоловіка, а крім того, і цього моменту пройшло вже півроку і до суду пізно звертатися. Розлучитися Петренко з дружиною відмовився, так як є інвалідом (у нього не було однієї ноги, не може самостійно піклуватись про себе). 1. Що таке кримінальна відповідальність, які її види, строки притягнення до кримі-нальної відповідальності? 2. Обтяжуючі обставини злочину і які вони бувають. 3. Вирішити справу. Джерела 26 >>>>
-
Своєрідність поезії Лермонтова
Своєрідність поезії Лермонтова (Що я відкрила для себе в поезії Лермонтова) (Що я відкрив для себе в поезії Лермонтова) >>>>
-
Основні ознаки злочину
Вступ. Злочин і покарання – найважливіші сторони всього кримінального права і законодавства. Поняття злочину в історичному аспекті 1. Головні ознаки злочину та їх місце в системі кримінального права 1.1. Злочинне діяння; 1.2. Суспільна небезпечність; 1.3. Протиправність; 1.4. Винність; 1.5. Караність; 2. Поняття складу злочину 3. Злочини та інші правопорушення Висновок План, що йде нижче до теми фактично не відноситься, але може ви там знайдете цікаву інформацію для себе. 3. Елементи складу злочину 3.1. Об’єкт; 3.2. Об’єктивна сторона; 3.3. Суб’єкт; 3.4. Суб’єктивна сторона. Значення складу злочину в системі кримінального права Ознаки складу злочину Поняття та підстави класифікації злочинів Правила класифікації злочинів Висновок >>>>
-
План розв’язання конфлікту
Зміст 1 З наведених нижче слів, підкресліть те, яким позначають важливий компонент конфлікту: інтеріоризація, екстраверт, експеримент, інцидент, екстеріоризація, конформізм____________________________________________________ 3 2 Визначте причини конфлікту. Вчителька після того, як батьки критикували ї на батьківських зборах, почала переслідувати їхнього сина, несправедливо занижуючи йому оцінки_________________________________________________________ 4 3 Запропонуйте план розв’язання конфлікту. Керівником відділу призначили В., яка багато років пропрацювала в цьому ж відділі. Невдовзі поведінка В. змінилася: вона перестала контактувати з іншими співробітниками не лише з особистих, а й службових питань, брала на себе майже всю роботу відділу не довіряючи підлеглим навіть переписування. В результаті підлеглі звернулися до адміністрації з проханням замінити керівника відділу________________________________________________________ 5 4 Проаналізуйте можливу стратегію пом’якшення напруженості в міжнародних відносинах_________________________________________ 7 Перелік використаної літератури____________________________________ 13 >>>>
-
Міністерства та інші центральні органи виконавчої влади
Вступ 3 1. Міністерства та інші центральні органи виконавчої влади 4 2. Функції урядових органів державного управління 7 3. Місцеві державні адміністрації 11 4. Повноваження місцевих державних адміністрацій 16 Висновок 20 Використана література 23 >>>>
-
Аудиторська вибірка та інші процедури вибіркової перевірки
ЗМІСТ 1. Нормативно-правове забезпечення аудиту. 3 2. Аудиторська вибірка та інші процедури вибіркової перевірки. 7 Задача. 13 Список використаних джерел 22 >>>>
-
Політологія як наука про політику
Вступ 3 1. Об'єкт і предмет політології, її основні категорії. 4 2. Становлення та структура політології 6 3. Методи і функції політології. 11 Висновки 14 Література 15 Вступ Політичне життя завжди знаходилося в центрі уваги суспільства. Перші спроби осмислити політику, класифікувати політичні явища ми знаходимо в працях давньогрецьких вчених, які надавали вивченню політики особливого значення. Сьогодні вже є аксіомою, що політика впливає не тільки на зміни в політичній структурі суспільства, а й значним чином визначає трансформаційні процеси у соціальній, економічній, ідеологічній, культурній сферах. Від того, яка влада знаходиться біля важелів управління державою, залежить добробут і безпека її громадян. Історія надає нам немало прикладів мудрого, прогресивного правління, разом з тим, є немало випадків того, як авантюристична політика вождів приводила до краху нації. Політологія – наука, яка узагальнює найкращий досвід управління в суспільстві і державі, пропонує готові взірці як зовнішньої, так і внутрішньої політики. Вивчення її основ дозволяє найбільш ефективно організувати функціонування політичних інститутів в суспільстві. Висновки Політологія тісно пов’язана з іншими суспільними науками. Загальним для них всіх є те, що вони досліджують суспільство, суспільні зміни, причини того, як в ньому виникають ті чи інші соціальні процеси. Проте політологія вивчає суспільство з своєї точки зору – з точки зору влади, її цікавить, в першу чергу, політичне життя суспільства. Політологія – це наука про політичну систему суспільства та її різноманітні підсистеми. Жодна інша галузь наукового знання, яка досліджує політичну сферу суспільного життя, не робить це з такою системністю й повнотою, як політологія, і не має політичну систему суспільства в цілому як свій предмет. Політологія не може претендувати на вивчення всієї багатоманітності проявів політичного життя суспільства, однак вона є єдиною наукою, яка досліджує такі прояви в систематизованому вигляді. Сучасна політологія виступає як наука і як навчальна дисципліна. Вивчаючи суспільство, як і інші науки, вона має свій предмет дослідження, свій категоріальний апарат, накопичує і використовує власні закони і закономірності розвитку суспільства. Суспільна і практична значимість політології залишається сьогодні дуже високою. Без певних знань в цієї сфері неможливе ефективне керування соціальними і політичними процесами в суспільстві і державі. >>>>
-
"Участь депутатів у діяльності ради. Постійні та інші комісії".
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Народний депутат України. 5 1.1Загальні положення. 5 1.2. Принципи та гарантії діяльності. 7 Розділ 2. Статус народного депутата. 10 2.1 Повноваження народного депутата. 10 1. Законодавча компетенція 14 2. Установча компетенція 14 3. Контрольна компетенція 15 4. Повноваження у сфері зовнішньої політики, оборони та безпеки 16 Розділ 3. Постійні та інші комісії як орган Верховної Ради України 18 3.1 Постійні комісії Верховної Ради. 18 3.2.Інші комісії Верховної Ради. 20 Висновок. 22 Використана література. 24 >>>>
-
"Участь депутатів у діяльності ради. Постійні та інші комісії".
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Народний депутат України. 5 1.1Загальні положення. 5 1.2. Принципи та гарантії діяльності. 7 Розділ 2. Статус народного депутата. 10 2.1 Повноваження народного депутата. 10 1. Законодавча компетенція 14 2. Установча компетенція 14 3. Контрольна компетенція 15 4. Повноваження у сфері зовнішньої політики, оборони та безпеки 16 Розділ 3. Постійні та інші комісії як орган Верховної Ради України 18 3.1 Постійні комісії Верховної Ради. 18 3.2.Інші комісії Верховної Ради. 20 Висновок. 22 Використана література. 24 >>>>
-
Кр фінанси
1 Права і обов’язки органів виконавчої влади в сфері управління фінансами 3 Задача 1 13 На основі даних таблиці 2 визначити М1; зміну М1, якщо зміниться МВ, CR, HR; на скільки змінити МВ, щоб збільшити М1, як змінити HR, щоб збільшити М1… Задача 2 14 На основі вихідних даних за двома підприємствами розрахувати прибу-ток, рентабельність та фінансові коефіцієнти. Порівняти оде¬ржані показники підприємств і зробити відповідні висновки. Вихідні дані за підприємствами у таблиці 3 Таблиця 3 Вихідні дані Показник А Б 1 2 3 Виручка від реалізації продукції 1200 800 Собівартість реалізованої продукції 750 520 Адміністративні витрати 50 40 Витрати на збут 100 100 Інші операційні доходи 150 300 Інші операційні витрати 100 180 Інші доходи 60 40 Інші витрати 70 50 І. Необоротні активи 800 600 ІІ. Оборотні активи, разом, в тому числі дебіторська заборгованість грошові кошти 1020 350 50 700 200 40 Баланс 1820 1300 ІІІ. Власний капітал 800 700 ІІІІ. Поточні зобов’язання 920 600 Література 17 >>>>
-
Томас Гоббс
Вступ 3 1. ТОМАС ГОББС І ЙОГО ТЕОРІЯ ДЕРЖАВИ І ПРАВА 4 2. "ЛЕВІАФАН" ГОББСА ЯК ВТІЛЕННЯ ЙОГО ПОЛІТИЧНОЇ ТЕОРІЇ 8 Висновки 15 Література 16 Вступ Томас Гоббс – один із найвідоміших англійських мислителів Нового часу. Він приділяв багато уваги проблемам метафізики і епістемології, є автором емпіричної теорії мови. Гоббс був першим філософом, який систематично застосовував принципи фізики та механіки в етиці і соціальній філософії. Крім того, що він є одним із засновників соціології Нового часу, батьком семіотики як науки, Гоббс привертає до себе увагу також і як політолог, котрий створив власну політичну теорію, що пояснює облаштування політичного життя суспільства. Як і більшість прогресивних вчених того часу він об’єктивно був виразником інтересів правлячого класу – буржуазії, а суб’єктивно ж він рахував себе безкорисним шукачем істини, яка так необхідна всьому людству. Ідеї Гоббса, а, особливо, його політична доктрина, відіграли значну роль у подальшому розвитку наук про державу і право. Висновки В цілому, політична теорія Гоббса була найбільш серйозним та сміливим кроком вперед в порівнянні з теологічними концепціями держави, суспільства і права, теорією божественного права, які панували в епоху Середньовіччя. Не зважаючи на свій прогресивний погляд на політичний устрій суспільства, Гоббс в кінцевому рахунку залишився на ідеалістичних позиціях через те, що основи держави він вбачав в розумі людей, в незмінній людській “природі”, які були не чим іншим, як відображенням людини-користолюбця буржуазної епохи. Відриваючи державне вчення від історичного ґрунту і представляючи його як ряд логічних висновків з попереднього ряду теоретичних положень, Гоббс думав дати тверде наукове обґрунтування тій абсолютній монархії, від якої він очікував відновлення порядку в Англії і який він поклонявся. Хоча держава, за Гоббсом, має договірне походження, він не визнавав договору між народом та монархом. Гоббс намагається остаточно відкинути теологічне положення про провіденціальне походження влади, обґрунтовує необхідність держави з нової позиції, суперечливої позиції апологетів феодальної монархії. Самі права верховної влади випливають у Гоббса не із договору, а із природних законів, і тільки ними вони обмежуються. Договір продиктований розумом, і зміст його полягає тільки у добровільному підпорядкуванні. >>>>
-
Контрольна з фінансового аналізу
Розрахункова задача 2 3 На основі вихідних даних за двома підприємствами розрахувати прибуток, рентабельність та фінансові коефіцієнти. Порівняти одержані показники підприємств і зробити відповідні висновки. Розподіл підприємств за варіантами зазначений у табл. 1. Вихідні дані за підприємствами у табл. 2. Таблиця 1 Варіант 15 Підприємства В, К Таблиця 2 Показник Значення за підприємствами В К Дохід (виручка) від реалізації продукції 2900 5200 Собівартість реалізованої продукції 1800 4000 Адміністративні витрати 200 150 Витрати на збут 400 200 Інші операційні доходи 150 120 Інші операційні витрати 120 120 Інші доходи 180 160 Інші витрати 100 180 І. Необоротні активи 2200 2100 II. Оборотні активи разом 1800 2400 У тому числі дебіторська заборгованість 800 900 Грошові кошти 120 130 Баланс 4000 4500 III. Власний капітал 2500 2300 IV. Поточні зобов'язання 1500 2200 Література 9 Додаток А. Методика розрахунку показників фінансового стану 10 >>>>
-
Контрольна з фінансового аналізу
Розрахункова задача 2 3 Література 9 Додаток А. Методика розрахунку показників фінансового стану 10 На основі вихідних даних за двома підприємствами розрахувати прибуток, рентабельність та фінансові коефіцієнти. Порівняти одержані показники підприємств і зробити відповідні висновки. Розподіл підприємств за варіантами зазначений у табл. 1. Вихідні дані за підприємствами у табл. 2. Таблиця 1 Варіант 15 Підприємства В, К Таблиця 2 Показник Значення за підприємствами В К Дохід (виручка) від реалізації продукції 2900 5200 Собівартість реалізованої продукції 1800 4000 Адміністративні витрати 200 150 Витрати на збут 400 200 Інші операційні доходи 150 120 Інші операційні витрати 120 120 Інші доходи 180 160 Інші витрати 100 180 І. Необоротні активи 2200 2100 II. Оборотні активи разом 1800 2400 У тому числі дебіторська заборгованість 800 900 Грошові кошти 120 130 Баланс 4000 4500 III. Власний капітал 2500 2300 IV. Поточні зобов'язання 1500 2200 >>>>
-
Природа та структура стилю керівництва управлінського персоналу
Вступ 3 1. Природа та структура стилю управління 4 2. Характеристика компонентів структури стилів керівництва 8 2.1. Авторитарний стиль 8 2.2. Демократичний стиль 9 2.3. Ліберальний стиль 10 3. Ефективність компонентів стилів управління 11 Висновки 14 Література 15 Вступ Знання психології потрібно для всіх галузей суспільної практики, скрізь, де живуть i працюють люди. Керівнику завжди треба знати психологічні якості підлеглих, мотиви їх поведінки, щоб на основі цих знань знайти найбільш ефективні важелі управління. Знання людей в умовах професійної діяльності допомагає правильно розподіляти функціональні обов’язки між ними, організовувати їх зусилля і, тим самим, підвищувати продуктивність праці. Успіх роботи підприємства, організації, установи в значній степені залежить від особистості керівника. Багато факторів обумовлюють ефективність його роботи. Одним із них є стиль керівництва, якому соціальна психологія надає особливого значення в процесі управління людьми. Висновки Особистість керівника є ключовою в професійній діяльності. Його знання, вміння, навички, психологічні, моральні та ділові якості породжують певний стиль керівництва. Стилі керівництва не існують у чистому вигляді, як вони є розробленими в теоретичному плані. Життя вимагає розроблення їх проміжкових та додаткових варіантів, які включають до себе позитивні риси декількох стилів і максимально обмежують негативні наслідки того чи іншого варіанту управління стосовно до певних умов виробництва. Варіативність того чи іншого стилю обумовлюється компонентами його структури, набір і характеристика яких може значно відрізнятися навіть в об’ємі одного стилю. Не можна запропонувати якийсь один стиль, який би був однаково ефективним в усіх можливих ситуаціях виробництва. Різні умови, різні фактори впливу на розвиток організації спричиняють доцільність того чи іншого стилю управління. Компоненти в структурі стилю також змінюються та мають різні варіанти прояву в залежності від ситуації, що склалася в процесі управління людьми. >>>>
-
Дайте визначення поняття "формування особистості"
Вступ 3 1. Логіко-семантичний аналіз поняття "формування особистості". 4 2. Зміст формування особистості. 10 3. Фактори формування особистості. 17 Висновки 21 Література 22 Вступ Людство влаштовано таким чином, що на зміну одному поколінню приходять інші, які з часом перебирають на себе головні функції в суспільстві. Але й вони не вічні – їх замінює наступна генерація людей. Підготовка до життя молодого покоління є однією з функцій суспільства. З цієї точки зору, підготовка дитини до дорослого життя є найважливішим завданням педагогів і батьків. Формування особистості не здійснюється саме собою. Для його успішної реалізації необхідні відповідні структури, кваліфіковані фахівці. Цей процес не допускає помилок і прорахунків і, крім того, постійно вимагає створення більш ефективних навчальних і виховних технологій. В значній степені цьому допомагає теоретичний і практичний арсенал засобів, котрий створюється зусиллями багатьох наук. Головними з них виступають психологія, педагогіка, їх галузі, а також наукові дисципліни, що знаходяться на стику двох наук: соціальна педагогіка, соціальна психологія. Для дослідження проблем, пов’язаних з формуванням особистості, важливим є вивчення факторів, які впливають на її розвиток, визначення та характеристика періодів, які відповідають певному етапу психічного, соціального та фізіологічного розвитку, а також умови, наявність яких дозволяє більш ефективно здійснювати діяльність з формування необхідних особистісних якостей людського індивіда. Метою даної роботи як раз і є узагальнення результатів наукових досліджень в цій сфері. Особливо важливим при цьому виступає аналіз основ теорії особистості, дослідження сутності та змісту процесу її формування. Окреме місце в цьому аналізі займає вивчення впливу соціального середовища на формування особистості, визначення механізмів його реалізації. Висновки Людина як соціальна та біологічна істота є носієм особистості. Поняття людини значно ширше за поняття особистості, тому що включає у себе велике коло соціальних та біологічних ознак – етнографічних, антропологічних, культурних. Кожна людина являє собою конкретну особистість, для якої характерне те чи інше ставлення до себе оточуючих людей, явищ, предметів, певна поведінка в межах життєвих ситуацій. Людина стає особистістю лише тоді, коли вона має специфічні риси і передусім соціально-психологічні особливості, такі як принципи, позиції, установки, ціннісні орієнтації, потреби, мотиви й інтереси. Особистість здатна усвідомлювати навколишнє буття, виділяти себе із середовища, виходити за межі минулого і теперішнього, прогнозувати своє майбутнє, передбачати не тільки близькі, а й більш віддалені результати своїх дій, усвідомлювати норми суспільної поведінки і керуватися ними. Розвиток психічних процесів, формування різних видів діяльності зумовлює становлення психічних властивостей людини, які є потенційною формою існування психічних процесів і зберігають їх навіть тоді, коли вони актуально не функціонують. До психічних властивостей належать розумові, емоційні, вольові, моральні і ділові якості, характерні особливості свідомості та самосвідомості людини тощо. Саме формування системи таких властивостей знаменує становлення особистості, розвиток здатності людини виділяти себе з оточуючого середовища, усвідомлювати буття, виходити за межі минулого і теперішнього, проектувати майбутнє, передбачати не лише найближчі, але й віддалені наслідки своїх дій, усвідомлювати норми суспільної поведінки і керуватися ними тощо. Формування особистості як цілеспрямований вплив різноманітних зовнішніх чинників та самоформування відіграє значну роль в соціумі, готує нові покоління молодих людей для суспільно корисних цілей. >>>>
-
ЗАВДАННЯ Кейс «Меннінг корпорейшн»
Кейс «Меннінг корпорейшн» В березні 2005 року відділ маркетингу компанії «Меннінг Корпорейшн» провів дослідження з метою перевірити реакцію споживачів на новий тип тостера. Ця корпорація досягла успіху в минулому і вважала себе лідером у виробництві побутової техніки. Хоча новий тостер був тільки ідеєю, споживачі відреагували позитивно. В квітні того ж року віце-президенти компанії з планування, маркетингу, проектування та виробництва зустрілися, щоб обговорити плани розробки і, переважно, виробництва нового тостера. Відділ маркетингу зазначив, що виробнича собівартість одиниці не повинна перевищувати ЗО доларів, бо інакше продукція не буде конкурентоспроможною. Базуючись на кресленні, яке було представлено на зборах, виробничий відділ запевнив відділ маркетингу, що можна вкластися в ці витрати. Конструкторському відділу надали 6 місяців для розробки тостера. Керівництво корпорації прагнуло представити нову продукцію на різдвяному ярмарку. Це мало би принести компанії значну частину ринку. На стадії розробки продукції відділ маркетингу постійно вносив нові пропозиції щодо конструкції і дизайну тостера з метою легшого його просування на ринку. Кінцевий результат було отримано на місяць пізніше, ніж за графіком. Ці зміни в строках визвали обурення виробничого персоналу. Віце-президент з виробництва, говорячи з менеджером з маркетингу, сказав: "Я тільки що отримав остаточне креслення з конструкторського відділу. Це зовсім не те, про що ми домовлялись у березні. Через всі ці зміни ми втратимо додатковий місяць. Я не бачу можливості змінити графік використання виробничих потужностей для випуску нової продукції. Наша стандартна продукція мас випускатися першою. Крім того, економічний відділ підрахував, що всі ці зміни підвищать витрати на виробництво на 25-30 %. Ми, без сумніву, маємо залучити відділ контролю якості, який має деякі питання щодо можливості використання отриманого креслення. В решті решт, чому ми не можемо скасувати цей проект або хоча б відкласти його до наступного року? " 1. Визначити терміни початку і завершення проекту за планом в місяцях. 2. Визначити терміни основних фаз проекту (планові, в місяцях) за послідовною концепцією життєвого циклу проекту 3. Визначити на якій фазі фактично зараз знаходиться проект 4. Визначити основні фактичні результати проекту за параметрами: часу, витрат, обсягу і якості проектних робіт 5. Які причини призвели до такої ситуації в компанії з проектом? 6. Щоб Ви зробили на місті віце-президента з виробництва ? 7. Як би Ви порекомендували компанії "Меннінг Корпорейшн" діяти в ситуації (1. Скасувати проект, 2 Відкласти на рік, 3. Інші ваші пропозиції) >>>>
-
Завдання маркетинг
Завдання Кейс «Меннінг корпорейшн» В березні 2005 року відділ маркетингу компанії «Меннінг Корпорейшн» провів дослідження з метою перевірити реакцію споживачів на новий тип тостера. Ця корпорація досягла успіху в минулому і вважала себе лідером у виробництві побутової техніки. Хоча новий тостер був тільки ідеєю, споживачі відреагували позитивно. В квітні того ж року віце-президенти компанії з планування, маркетингу, проектування та виробництва зустрілися, щоб обговорити плани розробки і, переважно, виробництва нового тостера. Відділ маркетингу зазначив, що виробнича собівартість одиниці не повинна перевищувати ЗО доларів, бо інакше продукція не буде конкурентоспроможною. Базуючись на кресленні, яке було представлено на зборах, виробничий відділ запевнив відділ маркетингу, що можна вкластися в ці витрати. Конструкторському відділу надали 6 місяців для розробки тостера. Керівництво корпорації прагнуло представити нову продукцію на різдвяному ярмарку. Це мало би принести компанії значну частину ринку. На стадії розробки продукції відділ маркетингу постійно вносив нові пропозиції щодо конструкції і дизайну тостера з метою легшого його просування на ринку. Кінцевий результат було отримано на місяць пізніше, ніж за графіком. Ці зміни в строках визвали обурення виробничого персоналу. Віце-президент з виробництва, говорячи з менеджером з маркетингу, сказав: "Я тільки що отримав остаточне креслення з конструкторського відділу. Це зовсім не те, про що ми домовлялись у березні. Через всі ці зміни ми втратимо додатковий місяць. Я не бачу можливості змінити графік використання виробничих потужностей для випуску нової продукції. Наша стандартна продукція мас випускатися першою. Крім того, економічний відділ підрахував, що всі ці зміни підвищать витрати на виробництво на 25-30 %. Ми, без сумніву, маємо залучити відділ контролю якості, який має деякі питання щодо можливості використання отриманого креслення. В решті решт, чому ми не можемо скасувати цей проект або хоча б відкласти його до наступного року? " 1. Визначити терміни початку і завершення проекту за планом в місяцях. 2. Визначити терміни основних фаз проекту (планові, в місяцях) за послідовною концепцією життєвого циклу проекту 3. Визначити на якій фазі фактично зараз знаходиться проект 4. Визначити основні фактичні результати проекту за параметрами: часу, витрат, обсягу і якості проектних робіт 5. Які причини призвели до такої ситуації в компанії з проектом? 6. Щоб Ви зробили на місті віце-президента з виробництва ? 7. Як би Ви порекомендували компанії "Меннінг Корпорейшн" діяти в ситуації (1. Скасувати проект, 2 Відкласти на рік, 3. Інші ваші пропозиції) >>>>
-
Визначте фінансові результати від операційної діяльності підприємства відповідно до положень (стандартів) бухгалтерського обліку....
Визначте фінансові результати від операційної діяльності підприємства відповідно до положень (стандартів) бухгалтерського обліку: 1. Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг), грн. – 8300 2. Відрахування з доходу, грн.: - податок на додану вартість – 1490 - акцизний збір – 420 - інші відрахування – 370 3.Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг), грн. – 4100 4. Інші операційні доходи, грн. – 1840 5. Адміністративні витрати, грн. – 1160 6. Витрати на збут, грн. – 420 7. Інші операційні витрати, грн. – 960 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.024351 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|