Вступ 3 1. Особливості викладання біології 5 1.1. Розвиток пізнавальних інтересів учнів середніх класів ЗОШ до предмету біології 5 1.2. Формування знань, умінь, навичок узагальнювати навчальний матеріал на
уроках біології 9 1.3. Основні закономірності і принципи
навчання, як складової учіння. Основні вимоги проведення уроків. 12 2.Сучасні
методи навчання які використовуються для покращення процесу вивчення біології. 18 2.1.Комплексні технології на
уроках біології. 18 2.2. Використання ТЗН (дидактична техніка, аудіовізуальні засоби, комп’ютер) на
уроках біології, як необхідного чинника засвоєння знань. 19 3. Експериментальне дослідження. 23 3.1.Процедура експериментального дослідження. 23 3.2. Аналіз отриманих результатів. 26 3.3. Програма
методичних рекомендацій ефективного учіння дітей. 27 Висновок 30 Список літератури 32 Додатки 35-39 Мета дослідження: визначити і науково обґрунтувати основні особливості і умови учіння учнів середніх класів ЗОШ на
уроках біології. Сутність гіпотези дослідження полягає в тому, що ефективність процесу учіння залежить від А) особливостей викладання предмету біології; Б) гностичної діяльності учнів середніх класів ЗОШ, що спрямована на пізнання, збір та переробку отриманої інформації. Задачі дослідження: 1. Визначити особливості викладання предмету на
уроках біології. 2. Розкрити сутність сучасних методів
навчання, які використовуються для покращення процесу
навчання дітей середніх класів ЗОШ. 3. Розробити та експериментально перевірити ефективність
методичних рекомендацій учителям щодо забезпечення ефективного
навчання учнів середніх класів ЗОШ Для оцінки перевірки достовірності результатів експериментального дослідження ми використали метод математичної статистики, що ґрунтується на нормальному розподілі випадкових величин. За розподілом оцінок виконання кожного завдання теоретично за теорією Гаусса розраховано довірчий інтервал справжнього значення середньої оцінки. Фактична середня оцінка, отримана в результаті експериментальних досліджень, знаходиться в інтервалі, передбаченому теорією і її значення вище в учнів експериментальних класів, чим в учнів контрольних класів.
>>>>