|
пошукове читання
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «пошукове читання», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Шляхи та методика формування техніки читання
Вступ 3 1. Читання як навчальний предмет 5 1.1.Завдання уроків читання 5 1.2. Види читання 9 1.3. Якості читання іноземною мовою 12 2. Шляхи та методика формування техніки читання 14 2.1. Вироблення навичок швидкого читання 14 2.2. Використання вправ для навчання техніки читання 16 3. Здійснення диференційованого підходу до навчання техніки читання на уроках іноземної мови 20 Висновки 26 Список використаної літератури 28 >>>>
-
Навчання читання англійською мовою в старших класах
План Вступ 3 Розділ І. Читання як самостійний вид мовної діяльності і як засіб формування мовних навичок і умінь. 5 1.1 Види читання. 5 1.2 Лінгвокраїнознавчий аспект при навчанні читанню в старших класах. 8 Розділ ІІ. Домашнє читання на уроках англійської мови 13 2.1 Цільова спрямованість читання художньої літератури 13 2.2 Критерії добору текстів для читання 15 2.3 Етапи роботи над текстом. 18 Висновки 21 Література 23 Додаток 25 >>>>
-
Організація і керівництво позакласним читанням молодших школярів
Вступ 3 Розділ 1. Загальні основи організації уроків позакласного читання 5 Розділ 1.1 Класичні приклади схем уроків з позакласного читання 13 Розділ 1.2. Формування читацької самостійності в рамках курсу позакласного читання 17 Розділ 2. Способи тематичного оцінювання та проведення уроків позакласного читання 21 Розділ 3. Прийоми розвитку й удосконалення читацьких умінь і навичок в рамках курсу позакласного читання 27 Розділ 3.1 Способи формування необхідних навичок в процесі читання 27 Висновки 34 Список використаної літератури 36 >>>>
-
Психологічні особливості навчання читанню на початковому ступені
План Вступ............................................................................................................................3 Розділ І.Теоретичне обґрунтування процесу навчання читання ...........................5 1.1 Мета і зміст навчання читанню.................................................................5 1.2. Психологічні особливості навчання читання на початковому етапі...10 1.3 Навчання читанню на початковому етапі................................................16 1.3.1. навчання читанню вголос;..................................................................16 1.3.2. навчання читанню про себе...............................................................22 Розділ ІІ. Методика обґрунтування використання вправ з навчання читання в 5 класі.............................................................................................................................25 2.1 Комплекс вправ з навчання читання........................................................25 2.2 Використовування «кольорового» читання на англійській мові в початкових класах......................................................................................................30 Висновки.....................................................................................................................39 Список використаної літератури.............................................................................41 >>>>
-
Методика вивчення творів різних жанрів
План 1. Ознайомлення учнів початкових класів з творами різних жанрів с. 2. Методика опрацювання оповідань. 3. Особливості роботи над казкою. 4. Робота над легендою, переказом. 5. Методика вивчення вірша. Ознайомлення молодших школярів з ліричним віршем. 6. Особливості роботи над байкою. 7. Методика опрацювання нарисів. 8. Вивчення малих фольклорних жанрів. 9. Освітнє і виховне значення уроків читання. Естетичне виховання на на уроках читання. 10. Конспект уроку читання № 1. 11. Конспект уроку читання № 2. 12. Конспект уроку читання № 3. 13. Використана література. >>>>
-
Формування та вдосконалення якостей читання в період навчання грамоти
І. Вступ -3- ІІ. Основна частина 1. Психолого-педагогічні основи методики навчання грамоти -6- 2. Читання – вид мовленнєвої діяльності -11- 3. Види та якості читання в букварний період, прийоми їх формування та вдосконалення -25- 4. Розробка уроку читання в період навчання грамоти з прийомами розвитку здібностей молодших школярів -30- ІІІ. Заключна частина Аналіз спостережень, висновки, методичні рекомендації після проведення розробленого уроку -41- ІV. Загальні висновки -48- V. Список використаної літератури -49- >>>>
-
НАВЧАННЯ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ У СЕРЕДНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. САМОНАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИМ МОВАМ, ВИДИ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 5 1.1. ГОТОВНІСТЬ УЧНІВ ДО САМОНАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИМ МОВАМ НА РІЗНИХ СТУПЕНЯХ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 5 1.2. ДОМАШНЯ РОБОТА ШКОЛЯРІВ ЯК ВАЖЛИВИЙ КОМПОНЕНТ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ 13 Розділ 2. НАВЧАННЯ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ У СЕРЕДНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ 16 2.1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ 16 2.2. ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ 19 ВИСНОВКИ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27 >>>>
-
Навчання домашнього читання іноземною мовою
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Самонавчання іноземним мовам, види самостійної роботи учнів 5 1.1. Готовність учнів до самонавчання іноземним мовам, методичні аспекти 5 1.2. Робота з книгою 13 1.3. Домашня робота школярів 14 Розділ 2. Навчання домашнього читання іноземною мовою у середніх навчальних закладах 16 2.1. Теоретичні засади навчання домашнього читання іноземною мовою 16 2.2. План-конспект уроку домашнього читання 19 Розділ 3. Роздавальний матеріал для навчання усного мовлення в школах з поглибленим вивченням англійської мови як вид самостійної роботи учнів 25 3.1. Навчальні завдання з англійської мови з орієнтацією на самостійну роботу учнів 25 3.2. Роздатковий матеріал для самостійної роботи учнів на уроках англійської мови 33 Висновки 38 Резюме 40 Список використаної літератури 41 >>>>
-
Проблема аналізу художнього твору при вивченні зарубіжної літератури в школі
Вступ 2 1. Історія методики аналізу художнього твору 4 2. Підготовка до сприйняття художнього твору 6 3. Первинне читання та прийоми усвідомлення тексту художнього твору 8 4. Поглиблене засвоєння художнього твору в процесі другого читання 12 Висновки 16 Додатки 17 Список використаної літератури 22 >>>>
-
Пристрої для читання компакт-дисків та резервного копіювання. Призначення зовнішніх пристроїв
План 1. Пристрої для читання компакт-дисків та резервного копіювання. Призначення зовнішніх пристроїв 3 2. Прикладне програмне забезпечення. Склад прикладного програмного забезпечення 4 3. Форматування абзаців та сторінок в текстовому редакторі Word 6 4. Оформлення таблиць Excel. Залежності 7 Література 9 >>>>
-
Естетично-виховна функція фольклору
Вступ 3 Розділ 1. Усна народна творчість та її особливості 6 1.1. Витоки та еволюція українського фольклору 6 1.2. Жанрова система українського фольклору 9 Розділ 2. Фольклор у всебічному розвитку особистості 18 2.1. Зв'язок фольклору з іншими формами духовної культури 18 2.2. Педагогічний потенціал фольклору 19 Розділ 3. Особливості використання фольклору на уроках в школі 24 3.1. Вивчення малих фольклорних жанрів 24 3.2. Освітнє і виховне значення уроків читання. Естетичне виховання на уроках читання 26 Висновки 29 Список використаної літератури 31 >>>>
-
ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З АНГЛОМОВНИМ ПОЕТИЧНИМ ТЕКСТОМ
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. САМОСТІЙНА РОБОТА УЧНІВ З ЧИТАННЯ АНГЛОМОВНИХ ТЕКСТІВ 5 1.1. ГОТОВНІСТЬ УЧНІВ ДО САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ АНГЛОМОВНИХ ТЕКСТІВ, МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ 5 1.2. САМОСТІЙНА РОБОТА З КНИГОЮ 12 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З АНГЛОМОВНИМ ПОЕТИЧНИМ ТЕКСТОМ В СТАРШИХ КЛАСАХ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 13 2.1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОБОТИ З АНГЛОМОВНИМ ТЕКСТОМ У 9 КЛАСІ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 13 2.2. МЕТОДИЧНІ РОЗРОБКИ УРОКУ САМОСТІЙНОГО ЧИТАННЯ АНГЛОМОВНИХ ТЕКСТІВ (НА ПРИКЛАДІ ПОЕТИЧНИХ ТЕКСТІВ) УЧНЯМИ СТАРШИХ КЛАСІВ 21 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34 >>>>
-
Управління веб сайтом, супроводження сайту
Вступ 3 Частина 1. Web – сайт. Системи управління Web – сайтом 4 1.1. Системи управління сайтом. Основні поняття. 4 1.2. Популярні системи управління Web – сайтом 5 Joomla! 5 Life Site 6 Drupal 7 Частина 2. Супроводження Web – сайту 9 2.1. Технічна підтримка сайту 9 2.2. Інформаційна підтримка сайту 10 2.3. Пошукове просування та маркетингова підтримка сайту. 11 2.4. Дизайн сайту 13 Висновок 14 Література 15 >>>>
-
ЕТНОНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ Й НАЦІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА
ЛІТЕРАТУРА Білинський А. Народ, нація, держава // Віче. — 1994. — № 9. Бромлей Ю.В. Зтносоциальньїе процессьі: теория, история, современность. — М., 1987. Варзар /.М. Політична етнологія як наука. — К., 1994. Гилязитидинов Д.М., Галиче Г.Т., Толстых А.А. Национальные й межнациональные проблеми на современном зтапе.— Свердловск, 1991. Дахин В. Независимость, свобода, суверенитет // Политика.— 1993. — № 5. Жмир В. На шляху до себе (етно-соціологічна розвідка). — К,1995. Забужко О. Філософія української ідеї: франківський період.(Європейський контекст). — К., 1993. Іванишин В. Нація. Державність. Націоналізм. — Дрогобич, 1992. Картунов О., Маруховська О. Етнополітологія як наука і навчальна дисципліна // Політологічні читання. — 1994. — № 3. Картунов О., Маруховська О. Головні віхи становлення зарубіжної етнополітичної думки // Політологічні читання. —1994. — № 4. Касьянов Г. Український націоналізм: спроба переосмислення // Віче. — 1997. — № 1. >>>>
-
Латинська мова
Основи фонетики. Правила читання та наголосу. Граматичні категорії іменника. Іменники та прикметники І відміни. Дієслово-зв язка esse (бути). Список літератури >>>>
-
Бухгалтерський баланс
1. Суть і побудова бухгалтерського балансу 3 2. Структура балансу 5 3. Вплив господарських операцій на баланс 15 4. Порядок читання та аналізу балансу 21 Список використаних джерел 24 Додаток 25 Приклад складання Балансу >>>>
-
АУДИТ І АУДИТОРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ В УКРАЇНІ
1. АУДИТ І АУДИТОРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ В УКРАЇНІ 2. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ – ОДИН ІЗ ПРИНЦИПІВ АУДИТУ 3. МЕТОДИКА ЕКОНОМІЧНОГО ЧИТАННЯ БАЛАНСУ І ФОРМ ЗВІТНОСТІ ЛІТЕРАТУРА >>>>
-
АУДИТ І АУДИТОРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ В УКРАЇНІ
1. АУДИТ І АУДИТОРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ В УКРАЇНІ 2. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ – ОДИН ІЗ ПРИНЦИПІВ АУДИТУ 3. МЕТОДИКА ЕКОНОМІЧНОГО ЧИТАННЯ БАЛАНСУ І ФОРМ ЗВІТНОСТІ ЛІТЕРАТУРА >>>>
-
Нейропсихологія
1. Дайте визначення понять: 2 а) первинні нейропсихологічні симптоми 2 б) норма функції 3 2. Назвіть методи дослідження зорових агнозій 4 3. У чому полягають нейропсихологічні синдроми ураження пре-моторних відділів кори великих півкуль? 5 4. Дайте опис методів відновлення читання при оптичній алексії. 7 Список використаної літератури 9 >>>>
-
"Законодавчий процес у парламентах "
П Л А Н Вступ 1.Поняття про парламент та його основні повноваження 2. Законодавчий процес у парламенті 2.1. Право законодавчої ініціативи 2.2. Перше читання та дебати в палаті по законопроекту 2.3. Розгляд законопроекту в комісії(комітеті) та голосування 2.4. Врегулювання розбіжностей за змістом прийнятих палатами варіантів одного і того ж законопроекту 3. Скорочення законодавчого процесу 4. Промульгація як стадія законодавчого процедури 5. Особливості законодавчого процесу в деяких країнах Висновок Література >>>>
-
"Законодавчий процес у парламентах "
П Л А Н Вступ 1.Поняття про парламент та його основні повноваження 2. Законодавчий процес у парламенті 2.1. Право законодавчої ініціативи 2.2. Перше читання та дебати в палаті по законопроекту 2.3. Розгляд законопроекту в комісії(комітеті) та голосування 2.4. Врегулювання розбіжностей за змістом прийнятих палатами варіантів одного і того ж законопроекту 3. Скорочення законодавчого процесу 4. Промульгація як стадія законодавчого процедури 5. Особливості законодавчого процесу в деяких країнах Висновок Література >>>>
-
Сучасні нетрадиційні методи вивчення іноземних мов
Зміст Вступ 2 1. Методи вивчення іноземних мов 4 2. Класифікація та характеристика методів вивчення іноземних мов 7 2.1. Перекладні методи 7 2.2. Прямі методи 10 2.3. Усний метод Гарольда Пальмера 13 2.4. Методична система навчання читання Майкла Уеста 15 2.5. Аудіо-лінгвальний та аудіо-візуальний методи 17 3. Сучасні нетрадиційні методи вивчення іноземних мов 22 3.1. Сугестивний метод 22 3.2. Комунікативний метод 24 3.3. Метод повної фізичної реакції 26 3.4. Драматико – педагогічний, „мовчазний” та „груповий” методи 27 Висновки 29 Список використаних джерел 31 >>>>
-
Методика організації та проведення позакласових та позаурочних заходів з географії
Зміст 2 Вступ 3 1. Форми і методи позакласної роботи з географії. 5 ЗМІСТ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З ГЕОГРАФІЇ 7 Вивчення історії географії 8 Вивчення геології 9 Вивчення загального землезнавства 12 2. ОРГАНІЗАЦІЙНІ ФОРМИ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ 14 Позакласне читання географічної літератури 15 Стінна газета 17 Географічні екскурсії і походи 18 Типи і види географічних екскурсій 19 Настільні і рухливі географічні ігри на місцевості 22 Уявлювані подорожі. Кіномандрівки 25 3. МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ ПО ПРОВЕДЕННЮ ОЛІМПІАД 27 Висновки 33 Використана література 34 >>>>
-
Формування моральних якостей в учнів на уроках літератури
Вступ 2 Розділ І. Проблема духовності в соціо-культурному вимірі. 8 1.1. Пошуки змісту духовності. 8 1.2. Сучасна духовна криза. 10 Розділ ІІ. Література - як важливий засіб формування духовності у старшокласників. 13 Розділ ІІІ. Формування моральних якостей в учнів на уроках літератури. 17 3.1. Моральне виховання молодших школярів у процесі опрацювання казок на уроках читання. 17 3.2. Урок літератури як відродження свідомості та душі у старшокласників. 28 Висновки 37 Список використаної літератури 39 >>>>
-
Технічне та юридичне забезпечення електронного підпису
Література: 1. Закон України „Про електронний цифровий підпис” від 22 травня 2003 року N 852-IV.//Відомості Верховної Ради (ВВР), 2003, N 36, ст.276 2. Лист Вищого господарського суду України „Про Закон України "Про електронний цифровий підпис"” від 03.07.2003 N 01-8/746 3. Директива 1999/93/EC Европейского парламента и совета от 13 Декабря, 1999 г. Относительно структуры сообщества для электронных подписей. 4. Висновок до проекту Закону України “Про електронний цифровий підпис” (реєстраційний №1286) підготовлений до другого читання та зауваження щодо впровадження проектів електронної комерції в Україні. >>>>
-
Контрольна робота українська мова
1 .Запишіть слова фонетичною транскрипцією. 3 2.Запишіть слова фонетичною транскрипцією і визначте, коли звучить [й], а коли [і]. 3 3.Запишіть слова фонетичною транскрипцією. 4 4.Запишіть слова фонетичною транскрипцією. 5 5.Запишіть слова фонетичною транскрипцією. Поясніть (письмово) відомі вам явища регресивної асиміляції приголосних. 5 ІІ.Створити текст для читання з усіма випадками асиміляції приголосних (30-слів). 7 III. Написати есе (формат А4, 1-5 сторінок). Тема «Українська мова і сьогодення». 7 ЛІТЕРАТУРА 11 >>>>
-
Дослідження інтелектуальної наполегливості учнів молодшого шкільного віку у розв’язанні творчих завдань
Вступ 2 Розділ І. Творчий розвиток молодших школярів під впливом інтелекту 5 1.1 Теоретичний розгляд творчого розвитку в працях дослідників 5 1.2 Вплив інтелектуальної наполегливості на творчий розвиток молодшого школяра 7 Розділ ІІ. Особливості інтелектуальної наполегливості в сприйнятті художнього твору учнями других класів 12 2.1 Методика читання художнього твору в початковій школі 12 2.2 Дослідження рівня інтелектуальної наполегливості в сприйнятті художнього твору молодшими школярами 15 Висновки 25 Список використаної літератури 26 >>>>
-
Немецкий
Контрольне завдання № 1 /. Випишіть речення з прямим порядком слів. До виділених слів поставте питання і перекладіть питання на рідну мову: 1. Der 3. Oktober ... 2. Поставте дієслова в дужках у часовій формі, що вказана. Перекладіть утворені речення на рідну мову: 1. Die Bundesrepublik Deutschland besteht (Präsens) aus 16 Ländern und zaehlt (Präsens) 82 Millionen Einwohner. – ... 3. Перепишіть та перекладіть речення на рідну мову. Зверніть увагу на переклад модальних дієслів: l. Wer kann nach Deutschland ... V. Провідмінюйте такі іменники в однині та множині: die Zone, der Student, die Zeit, das Volk, der Name Singualar Plural N Die Zone N Die Zonen ... ТЕКСТИ ДЛЯ ЧИТАННЯ TEXT L >>>>
-
Практичне завдання комп’ютерні мережі
1. З'ясувати ІР – адресу комп’ютера засобами режиму командного рядка та Windows. 2 2. Перевірити наявність зв’язку з одним із сусідніх комп’ютерів мережі (чи віддаленим комп’ютером при наявності підключення до Інтернету). 3 3. Узнати ім’я вашого комп’ютера в мережі. 4 4. Скопіювати кілька файлів із сусідніх комп’ютерів локальної мережі на ваш комп’ютер. 4 5. Надати доступ читання до однієї з папок вашого комп’ютера. 5 6. Надати повний доступ з паролем до однієї з папок. 5 7. Підключити мережний диск. 7 8. Відключити мережний диск 7 >>>>
-
Технічне та юридичне забезпечення електронного підпису
Технічне та юридичне забезпечення електронного підпису 3 Література 12 1. Закон України „Про електронний цифровий підпис” від 22 травня 2003 року N 852-IV.//Відомості Верховної Ради (ВВР), 2003, N 36, ст.276 2. Лист Вищого господарського суду України „Про Закон України "Про електронний цифровий підпис"” від 03.07.2003 N 01-8/746 3. Директива 1999/93/EC Европейского парламента и совета от 13 Декабря, 1999 г. Относительно структуры сообщества для электронных подписей. 4. Висновок до проекту Закону України “Про електронний цифровий підпис” (реєстраційний №1286) підготовлений до другого читання та зауваження щодо впровадження проектів електронної комерції в Україні. >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.004693 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|