|
вічна пісня дитинства
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «вічна пісня дитинства», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Українська пісня – злет душі людської
Вступ I. Біля джерел народної пісенності ІІ. Календарно-обрядова пісня є найстаровиннішою верстою української пісенності а) “Щедрий вечір, добрий вечір” (колядки, щедрівки) б) “Благослови, мати, весну закликати” (веснянки, гагілки) в) “Ой на Івана, на Купала” ІІІ. Родинно-обрядові пісні а) “Друженьки, співайте, косу розплітайте” (весільні) б) “Нічого кращого немає, як тая мати молодая з своїм дітяточком малим...” (колискові пісні) в) Голосіння IV. Історичні пісні та думи а) Історичні пісні б) Думи V. Соціально-побутові пісні а) “Боронив я свою Україну” (козацькі, рекрутські та солдатські пісні) б) Чумацькі пісні VI. Родинно-побутові пісні а) “Цілуй, цілуй, цілуй її, - знов молодість не буде!” (пісні про кохання) б) “Заспіваємо пісню веселеньку” (жартівліві та сатирічні пісні) VII. Пісні релігійні VIII. Українська пісня в еміграції ї а) Українська пісня на Кубані б) Пісенна культура українців Канади IХ. Висновок >>>>
-
Вічна проблема влади грошей у трагікомедії Івана Карпенко - Карого «Сто тисяч» у світовому мистецтві та реальному житті
Вічна проблема влади грошей у трагікомедії Івана Карпенко - Карого «Сто тисяч» у світовому мистецтві та реальному житті >>>>
-
Особливості періоду раннього дитинства
Вступ 2 1. Особливості періоду раннього дитинства. 3 2. Основні педагогічні вимоги до виховання дітей раннього періоду. 7 3. Організації перших днів перебування дитини в дошкільному навчальному закладі. 13 Висновки 17 Список використаної літератури 18 >>>>
-
Перемогти в собі звіра - це особиста проблема героя чи вічна проблема кожної людини за твором Педро Кальдерона "Життя це сон".
Перемогти в собі звіра - це особиста проблема героя чи вічна проблема кожної людини за твором Педро Кальдерона "Життя це сон". >>>>
-
Пісня душа народу
-
Соціально-правовий захист дітей шкільного віку
Вступ 3 1. Право дітей та підлітків на соціальний, правовий та економічний захист 4 2. Правовий захист дитинства у галузі освіти 10 3. Правовий захист дитинства у сфері трудових відносин 14 Висновки 17 Список використаної літератури 18 >>>>
-
Вірши та пісні на уроках іноземної мови
Вступ 3 Розділ 1. Навчання іншомовного усного мовлення школярів молодшого віку на базі різножанрових музичних тел 5 1.1. Природа мотивації та вплив пісні на підвищення продуктивності іншомовної мовленнєвої діяльності у школярів 5 1.2. Ефективність використання різних музичних жанрів на уроці англійської мови 10 Розділ 2. Пісня та вірш як один із прийомів навчання іноземній мові 15 2.1. Вірші та римування на уроці англійської мови 15 2.2 Пісня на уроці англійської мови 25 Висновок 32 Список використаної літератури 34 Додатки 35 >>>>
-
Значення дошкільного дитинства. Дитинство як соціально-педагогічне явище
1. Вступ 2. Значення дошкільного дитинства. 3. Дитинство як соціально-педагогічне явище 4. Література >>>>
-
Творча діяльність Олександра Довженка
СВІТ ДИТИНСТВА ТА ЮНАЦТВА ВЕЛИЧНО-ТРАГІЧНЕ КОХАННЯ ЖИТТЯ В КІНЕМАТОГРАФІ: ТРІУМФ І КАСКАД ТРАГЕДІЙ ДОВЖЕНКО - ЛІТЕРАТОР (1942-1956) >>>>
-
Контрольна робота з виборчого та сімейного права
1. Виборче право громадян України 3 2. Умови та порядок укладання шлюбу 6 3. Державний захист сім'ї та дитинства 12 Перелік використаної літератури 18 >>>>
-
Умови призначення пенсій з інвалідності в Україні
Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ОСНОВНИХ ВИДІВ ПЕНСІЙ 5 З ІНВАЛІДНОСТІ ЗГІДНО ІЗ ЗАКОНОДАВСТВОМ УКРАЇНИ 5 1.1 Законодавчі засади призначення пенсій з інвалідності 5 1.2 Поняття "професійне захворювання" як причина інвалідності 7 РОЗДІЛ 2. УМОВИ ПРИЗНАЧЕННЯ ПЕНСІЙ З ІНВАЛІДНОСТІ 10 В УКРАЇНІ 10 2.1 Характеристика розміру пенсій з інвалідності 10 2.2 Особливості призначення пенсій по інвалідності у солідарній системі 14 РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ПЕНСІЙ ПО ІНВАЛІДНОСТІ ДІТЯМ-ІНВАЛІДАМ, ІНВАЛІДАМ З ДИТИНСТВА ТА ГРОМАДЯНАМ УКРАЇНИ, ЩО НЕ ПРАЦЮВАЛИ У МЕЖАХ КРАЇНИ 19 3.1 Правові гарантії виплати пенсій дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства 19 3.2 Пенсії по інвалідності громадянам України - переселенцям з інших держав Громадянам України - переселенцям з інших держав, які не працювали в Україні 23 3.3 Надбавки до пенсії по інвалідності 24 ВИСНОВКИ 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 28 >>>>
-
Темперамент у дітей дошкільного віку
Вступ 3 1. ТИП ВНД І ЙОГО ПРОЯВИ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ ДОШКІЛЬНОГО ДИТИНСТВА 4 2. ІНДИВІДУАЛЬНІ ВІДМІННОСТІ ДИНАМІКИ ПСИХІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 7 3. ВРАХУВАННЯ ТЕМПЕРАМЕНТУ В ПРОЦЕСІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ 11 Висновки 17 Список використаної літератури 18 >>>>
-
Державна соціальна допомога інвалідам
1. Поняття та види соціальних допомог інвалідам 3 2. Порядок надання допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства 6 3. Допомога на догляд за інвалідом І та II групи внаслідок психічного розладу 9 Список використаної літератури 14 >>>>
-
Роль української мови в українському суспільстві
1. Вступ 3 2. Всесвіт рідного слова з дитинства 5 3. Мовна освіта: тенденції та перспективи 7 4. Вплив засобів масової інформації на мовну ситуацію серед молоді 11 5. Роль молоді у відродженні української мови 12 6. Висновок 14 Література 15 >>>>
-
Соціально-правовий захист дитини від впливів кримінального середовища
Вступ 3 Історичний розвиток уявлень про дитину та її захист. 4 Правовий захист дитинства. 7 Актуальні проблеми соціального захисту дітей. 12 Превентивне виховання як перспективний напрямок вирішення проблем соціального захисту дітей та молоді. 15 Висновок 17 Література 19 >>>>
-
РЕКОНКІСТА У СЕРЕДНЬОВІЧНОМУ ЕПОСІ ІСПАНІЇ
РОЗДІЛ І. ІСТОРИЧНА ІСПАНІЯ ЗА ЧАСІВ РЕКОНКІСТИ………………...2 1.1 Араби в Іспанії. 2 1.2. Реконкіста. 2 1.3. Історичні документи Реконкісти. 4 РОЗДІЛ ІІ. РЕКОНКІСТА У СЕРЕДНЬОВІЧНОМУ ЕПОСІ ІСПАНІЇ. 9 2.1. Історичні особливості походження романсів. 13 2.2. Цикли романсів епохи Реконкісти. 13 2.2.1. Цикл романсів про короля Родриго. 13 2.2.2. Романси про Бернардо дель Карпіо. 15 2.2.3. “Криваві цикли” про інфантів Лара та та Фернана Гонсалеса. 16 2.2.4. Романси про Фернана Гонсалеса. 19 2.2.5. “Пісня про Сида”. 21 2.2.6. Романси про Педро “Жорстокого”. 26 Висновок. 27 Література 28 >>>>
-
РЕКОНКІСТА У СЕРЕДНЬОВІЧНОМУ ЕПОСІ ІСПАНІЇ
РОЗДІЛ І. ІСТОРИЧНА ІСПАНІЯ ЗА ЧАСІВ РЕКОНКІСТИ………………...2 1.1 Араби в Іспанії. 2 1.2. Реконкіста. 2 1.3. Історичні документи Реконкісти. 4 РОЗДІЛ ІІ. РЕКОНКІСТА У СЕРЕДНЬОВІЧНОМУ ЕПОСІ ІСПАНІЇ. 9 2.1. Історичні особливості походження романсів. 13 2.2. Цикли романсів епохи Реконкісти. 13 2.2.1. Цикл романсів про короля Родриго. 13 2.2.2. Романси про Бернардо дель Карпіо. 15 2.2.3. “Криваві цикли” про інфантів Лара та та Фернана Гонсалеса. 16 2.2.4. Романси про Фернана Гонсалеса. 19 2.2.5. “Пісня про Сида”. 21 2.2.6. Романси про Педро “Жорстокого”. 26 Висновок. 27 Література 28 >>>>
-
РЕКОНКИСТА
Змист РОЗДІЛ І. ІСТОРИЧНА ІСПАНІЯ ЗА ЧАСІВ РЕКОНКІСТИ………………...2 1.1 Араби в Іспанії. 2 1.2. Реконкіста. 2 1.3. Історичні документи Реконкісти. 4 1.3.1. Про участь вільних селян у Реконкісті. 4 1.3.2. Битва при Лас Навас де Толоса. . 5 1.3.3. Про участь вільних селян у битві при Тарифі у 1340 році 7 РОЗДІЛ ІІ. РЕКОНКІСТА У СЕРЕДНЬОВІЧНОМУ ЕПОСІ ІСПАНІЇ. 9 2.1. Історичні особливості походження романсів. 13 2.2. Цикли романсів епохи Реконкісти. 13 2.2.1. Цикл романсів про короля Родриго. 13 2.2.2. Романси про Бернардо дель Карпіо. 15 2.2.3. “Криваві цикли” про інфантів Лара та та Фернана Гонсалеса. 16 2.2.4. Романси про Фернана Гонсалеса. “Пісня про Сида”. Романси про Педро “Жорстокого” 19 Висновок. 27 Література 28 >>>>
-
РЕКОНКИСТА
Змист РОЗДІЛ І. ІСТОРИЧНА ІСПАНІЯ ЗА ЧАСІВ РЕКОНКІСТИ………………...2 1.1 Араби в Іспанії. 2 1.2. Реконкіста. 2 1.3. Історичні документи Реконкісти. 4 1.3.1. Про участь вільних селян у Реконкісті. 4 1.3.2. Битва при Лас Навас де Толоса. . 5 1.3.3. Про участь вільних селян у битві при Тарифі у 1340 році 7 РОЗДІЛ ІІ. РЕКОНКІСТА У СЕРЕДНЬОВІЧНОМУ ЕПОСІ ІСПАНІЇ. 9 2.1. Історичні особливості походження романсів. 13 2.2. Цикли романсів епохи Реконкісти. 13 2.2.1. Цикл романсів про короля Родриго. 13 2.2.2. Романси про Бернардо дель Карпіо. 15 2.2.3. “Криваві цикли” про інфантів Лара та та Фернана Гонсалеса. 16 2.2.4. Романси про Фернана Гонсалеса. “Пісня про Сида”. Романси про Педро “Жорстокого” 19 Висновок. 27 Література 28 >>>>
-
Трудовая деательность
Вступ………………………………………………………………………… 4 Розділ І. Дошкільне дитинство……………..………………………………….5 1.1 Соціальна ситуація розвитку в дошкільному віці………………………… 5 1.3 Психологічні особливості розвитку особистості дошкільника………….. 13 1.4 Сенсорний, інтелектуальний розвиток дитини дошкільного віку………. 16 1.5 Характеристика кризи дошкільного дитинства…………………………. 20 Розділ ІІ. Трудова діяльність дітей дошкільного віку…………………….22 2.1 Діяльність як психологічна категорія…………………………………….. 22 2.2 Трудова, учбова діяльність дітей дошкільного віку…………………….. 23 Висновки…………………………………………………………………...........26 Список використаної літератури…………………………………………….27 >>>>
-
Трудовая деательность
Вступ………………………………………………………………………… 4 Розділ І. Дошкільне дитинство……………..………………………………….5 1.1 Соціальна ситуація розвитку в дошкільному віці………………………… 5 1.3 Психологічні особливості розвитку особистості дошкільника………….. 13 1.4 Сенсорний, інтелектуальний розвиток дитини дошкільного віку………. 16 1.5 Характеристика кризи дошкільного дитинства…………………………. 20 Розділ ІІ. Трудова діяльність дітей дошкільного віку…………………….22 2.1 Діяльність як психологічна категорія…………………………………….. 22 2.2 Трудова, учбова діяльність дітей дошкільного віку…………………….. 23 Висновки…………………………………………………………………...........26 Список використаної літератури…………………………………………….27 >>>>
-
Вікова психологія
Зміст 1. Сенситивність підліткового і раннього юнацького віку для розвитку загальних і спеціальних здібностей. 3 1.1. Поняття загальних і спеціальних здібностей 3 1.2. Проблема розвитку загальних здібностей в підлітковому і юнацькому віці 4 1.3. Формування творчих здібностей 6 2. Порівняйте причини, перебіг та симптоматику криз дорослості і дитинства 9 2.1. Загальні риси криз 9 2.2. Криза новонародженості 10 2.3. Криза 3-х років 11 2.4. Криза 13 років 12 2.5.Криза дорослого віку 14 Список використаних джерел 18 >>>>
-
Публічна адміністрація
1. Викласти повноваження місцевої державної адміністрації в галузінауки, освіти, охорони здоров’я, культури, фізкультури і спорту, материнства і дитинства, сім’ї та молоді 3 2. Практика діяльності місцевих державних адміністрацій з політичними партіями, громадськими і релігійними організаціями (укладання та контроль різного виду договорів) 9 ТЕСТИ 14 1. Ким визначається гранична чисельність, фонд оплати праці працівників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів апарату місцевої державної адміністрації: 4.Чи можуть місцеві державні адміністрації та органи місцевого самоврядування для здійснення спільних програм укладати договори, створювати спільні органи та організації. Використана література 15 >>>>
-
Розвиток у дитини почуття любові до природи в процесі спостереження
Вступ 2 1. Актуальність теми на сучасному етапі розвитку суспільства 4 2. Особливості розвитку моральної сфери дитини в період дошкільного дитинства 6 3. Роль спостережень природничого змісту у формуванні у дитини почуття любові до природи 13 4. Методика роботи з розвитку у дитини почуття любові до природи в процесі спостережень 16 5. Дослідження методики спостереження за акваріумною рибкою в старшій групі дитячого садка 22 6. Досвід роботи з формування у дитини почуття любові до природи в процесі спостережень 25 Висновки та педагогічні рекомендації 28 Список використаної літератури 30 >>>>
-
Психологія дошкільника
Зміст Вступ 4 Розділ 1 6 Психологія дошкільника. Середина дитинства 6 1.1. Концепція - Я дитини 5 -7 років 6 1.2. Вплив навчальної діяльності на розвиток дітей дошкільного віку 11 Розділ 2 17 Розвиток мислення в дітей дошкільного віку 17 2.1. Розвиток уяви дошкільнят 17 2.2. Розвиток мислення дітей дошкільного віку 20 2.3. Розвиток мовлення дитини і його звўязок з мисленням 24 Розділ 3 35 Методи діагностики мислення дітей дошкільного віку 35 3.1. Методики для оцінки образно - логічного мислення 35 3.2. Методики для оцінювання наочно - діючого мислення 43 Висновки 51 Список використаної літератури 53 >>>>
-
Державні гарантії та забезпечення прав дитини з особливими потребами в Україні
ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Система прав дитини з особливими потребами та її регулювання на національному та міжнародгому рівнях 6 1.1. Загальна характеристика системи прав дитини 6 1.2. Міжнародні механізми надання соціальних гарантій дітям з особливими потребами 8 Розділ 2. Державні гарантії та забезпечення прав дитини з особливими потребами в Україні 11 2.1. Ситуація в Україні щодо дітей з особливими потребами 11 2.2. Державні гарантії інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам 13 2.3. Соціальна реабілітація дітей з особливими потребами в Україні 18 Висновок 29 Література і нормативні акти 31 >>>>
-
Державні гарантії та забезпечення прав дитини з особливими потребами в Україні
ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Система прав дитини з особливими потребами та її регулювання на національному та міжнародгому рівнях 6 1.1. Загальна характеристика системи прав дитини 6 1.2. Міжнародні механізми надання соціальних гарантій дітям з особливими потребами 8 Розділ 2. Державні гарантії та забезпечення прав дитини з особливими потребами в Україні 11 2.1. Ситуація в Україні щодо дітей з особливими потребами 11 2.2. Державні гарантії інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам 13 2.3. Соціальна реабілітація дітей з особливими потребами в Україні 18 Висновок 29 Література і нормативні акти 31 >>>>
-
Трудова діяльність дітей дошкільного віку і її особливості і значення у розвитку особистості дитини
Вступ 5 Розділ І. Дошкільне дитинство 6 1.1 Соціальна ситуація розвитку в дошкільному віці 6 1.3 Психологічні особливості розвитку особистості дошкільника 14 1.4 Сенсорний, інтелектуальний розвиток дитини дошкільного віку 17 1.5 Характеристика кризи дошкільного дитинства 21 Розділ ІІ. Трудова діяльність дітей дошкільного віку 23 2.1 Діяльність як психологічна категорія 23 2.2 Трудова, учбова діяльність дітей дошкільного віку 24 Висновки 27 Список використаної літератури 28 Об’єкт даного дослідження - розгляд психологічних особливостей розвитку особистості дитини дошкільного віку. Предмет – особливості трудової діяльності і її вплив на розвиток особистості дошкільника. Мета даної роботи – проаналізувавши численні публікації з даної проблематики, підтвердити, систематизувати і узагальнити наявний фактичний матеріал стосовно трудової діяльності дошкільників. >>>>
-
Вікова психологія
Розділ I. Сенситивність підліткового і раннього юнацького віку для розвитку загальних і спеціальних здібностей. 2 Розділ II. Порівняйте причини, перебіг та симптоматику криз дорослості і дитинства. 9 Список використаної літератури. 11 Список використаної літератури. 1.Александров Н.А., Руженкова И.В., Старшинов Ю.П. и др. Основы психофизиологии.–М,1997.–216с. 2.Возрастная и педагогическая психология Под ред. М.В.Гамезо и др.– М.,1984.–360с. 3.Возрастная психология Под ред. А.В. Петровского.–М.,1989.–410с. 4.Возрастная и педагогическая психология: тексты. –М.: Изд-во Моск. ун-та,1992.– 272с. 5.Гужаловский А.А. Проблема "критических" периодов онтогенеза и ее значение для теории и практики физического воспитания Очерки по теории физической культуры. М.: ФиС, 1984. с.211-223. 6.Зиновьев П. Возрастные кризисы. БМЭ, 1958. Т.5. с.982 7.Панкратов В.Н. Психология здоровья.– М.,2001.–352с. 8.Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. В двух томах.–М.,1989.– 468с. 9.Леонтьев А.Н. К теории розвитку личности. – М., 1982. – 402 с. 10.Фейдимен Дж., Фрейгер Р.Абрахам Маслоу и психология самоактуализации.–СПб.,2002.–240с. >>>>
-
"Соціальні пенсії"
З М І С Т Вступ 3 Розділ 1. Історія розвитку інституту соціальних пенсій. 5 1.1. Нормативні акти, які регулювали державне забезпечення престарілих громадян та інвалідів, котрі не мали права на одержання державних пенсій. 5 1.2. Нормативні акти, які регулювали призначення і виплату допомоги інвалідам з дитинства. 11 Розділ 2. Поняття соціальної пенсії. Категорії громадян, які мають право на соціальні пенсії. 14 2.1. Поняття соціальної пенсії. 14 2.2. Соціальні пенсії, які призначаються особам літнього віку. 19 2.3. Соціальні пенсії, які призначаються інвалідам. 26 2.4. Соціальні пенсії, які призначаються в разі втрати годувальника. 29 2.5. Соціальні пенсії, що призначаються жінкам, які мають звання "Мати-героїня". 32 Розмір 3. Порядок призначення та виплати соціальної пенсії. 33 3.1. Призначення соціальної пенсії. 33 3.2. Виплата соціальної пенсії. 36 3.3. Роль соціальної пенсії в призначенні надбавок до трудових пенсій. 38 3.4. Перспективи розвитку інституту соціальних пенсій в Україні. 40 Висновок. 47 Список використаної літератури. 50 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.004758 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|