Вступ.....................................................................................................................4
Розділ 1. Поняття планування
зовнішньоекономічної діяльності...................7
1.1. Планування ринкової стратегії фірми ...................................................7
1.2. Особливості планування стратегій виходу на
зовнішньоекономічні ринки..................................................................25
Висновок до розділу 143
Розділ 2. Процедура планування
діяльності на ЗАТ “Ужгородська
швейна фабрика ................................................................................45
2.1. Коротка історія
підприємства...............................................................45
2.2. Сучасний стан галузі..............................................................................53
2.3. Існуючий порядок підготовки та реалізації процедури
планування на ЗАТ “Ужгородська швейна фабрика .........................58
Висновок до розділу 2........................................................................................70
Розділ 3. Вдосконалення планування
зовнішньоекономічної
діяльності на ЗАТ “Ужгородська швейна фабрика ........................72
3.1. Трансформація стратегічного планування під впливом
зовнішніх змін.........................................................................................72
3.2. Основні підходи до формування ефективної стратегії
розвитку
підприємства............................................................................77
3.3. Недоліки та напрямки покращення системи планування на ЗАТ
“Ужгородська швейна фабрика ............................................................84
Висновок до розділу 3.........................................................................................86
Висновки...............................................................................................................87
Список використаної літератури........................................................................90
Додатки..................................................................................................................93
>>>>