ВСТУП 2 Розділ 1 Загальна характеристика розвитку психіки
учнів 4 1.1. Взаємозв’язок навчання, виховання та розвитку психіки
учнів 8-9 класів. 4 1.2 Роль діяльності у психічному розвитку учня. 7 Розділ 2 Психологічні особливості проведення масових шкільних заходів у 8-9 класах 9 2.1. Психологічні особливості розвитку особистості у підлітковому віці 9 2.2 Особливості проведення масових шкільних заходів серед
учнів 8-9 класів. 12 3. Результати проведення масового шкільного заходу 16 ВИСНОВКИ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29-31 Мета нашого дослідження полягає у тому, щоб теоретично обґрунтувати сутність і зміст поведінки та діяльності
учнів, виявити вплив масових заходів на формування психології
учнів 8-9 класів, їх поведінку. Об’єктом дослідження є вивчення впливу масових заходів у школі на поведінку та діяльність
учнів. Предметом дослідження є психологічні особливості
учнів 8-9 класів, вивчення основних факторів, які впливають на психологію
учнів, вивчення механізмів, які забезпечують найбільш ефективний вплив масових заходів на поведінки та діяльність
учнів. Матеріалом дослідження слугували праці науковців, в яких досліджувалися аспекти формування психології
учнів 8-9 класів, визначалися основні чинники впливу на формування психології
учнів, аналізувалися механізму впливу масових заходів на поведінку та діяльність
учнів 8-9 класів. Крім теоретичних праць матеріалом для дослідження були використанні результати проведення масового заходу для
учнів 8-9 класів на тему „Моя родина”
>>>>