|
У привокзальному садку В Сухомлинський презентація
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «У привокзальному садку В Сухомлинський презентація», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Аналіз господарчої діяльності дошкільного закладу
Зміст Щоденник 3 Загальна характеристика дитячого закладу 5 Аналіз господарчої діяльності дошкільного закладу 7 Аналіз роботи психолога дитячого садка №74 12 Аналіз роботи методичного кабінету дитячого садку №74 23 Аналіз харчування у дитячому садку №74 28 Висновки 33 Характеристика 34 >>>>
-
Ідеї соціалізації дитини в умовах садка Ф.Фребеля
Вступ 2 Розділ І. Педагогічні ідеї Ф.Фребеля та його погляди на соціалізацію дітей в дитячих садках 4 1.1 Життя і педагогічна діяльність Ф.Фребеля 4 1.2 Система виховання в дитячому садку за Ф.Фребелем 8 1.3 Теорія соціалізації в дитячому садку за Ф.Фребелем та її оцінка з сучасних позицій 14 Розділ ІІ. Практичне дослідження рівня взаємин між дітьми молодшого дошкільного віку на основі аналізу їх ігрової діяльності 23 2.1 Постановка проблеми дослідження 23 2.2 Організація дослідження 25 2.3 Результати і висновки дослідження 27 Висновки 30 Список використаної літератури 31 >>>>
-
Презентація будівельної компанії (5 слайдів)
-
Презентація готелю в Power Point
-
Асортимент обігрівачів - презентація ТМ «Vitek»
Презентация Microsoft PowerPoint >>>>
-
"Мистецтво виховання у досвіді педагогів-новаторів.
Зміст ВСТУП…………………………………………………………………….3 I. Педагоги -новатори………………………………………………..4 1.1. Ушинський К.Д. - основоположник педагогічної науки…4 1.2. А.С. Макаренко……………………………………………...11 1.3. В.О. Сухомлинський………………………………………..16 II. Досвід закордонних педагогів………………………….…….…..21 1.1. Система Френе………………………………………………21 1.2. І.Ф.Гербарт..…………………………………………………22 ВИСНОВОК………………………………………………………………24 ЛІТЕРАТУРА…………………………………………………………….26 >>>>
-
Сухомлинський про виховання у колективi
Вступ 3 Розіл І 5 Життєвий шлях В. Сухомлинського 5 Розіл ІІ. 11 Педагогічні погляди В. Сухомлинського 11 Розділ ІІІ 17 Роль колективу у форрмуванні гармонійної особистості 17 Висновки 23 Література 25 >>>>
-
Презентація PowerPoint з курсу "Я і Україна" Технологія організації спільного навчання учнів і вчителя
Найпоширенiшi нестандартнi уроки Урок-інтелектуальна розвага Урок-екскурсія Урок-подорож Урок-гра Приклади ігор для використання на уроках курсу “Я і Україна” 2 клас Ігрові технології навчання Приклади використання опорних схем на уроках Опорні схеми до уроку з курсу “Я і Україна” 3 клас: Розмноження квіткових Опорні схеми до уроку з курсу “Я і Україна” 3 клас: Тіла. Речовини. Молекули Опорні схеми до уроку з курсу “Я і Україна” 3 клас Будова рослин. Рослини живі організми. 34 слайди - презентація Microsoft PowerPoint >>>>
-
Спеціальна методика викладання грамоти в дошкільному закладі (дитсадок) із затримкою психічного розвитку
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ВИКЛАДАННЯ ГРАМОТИ ДІТЯМ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ 5 1.1. Підготовка до викладання грамоти для дітей із затримкою психічного розвитку 5 1.2. Використання дидактичних ігор при навчанні дітей із затримкою психічного розвитку грамоти 8 ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ І 11 РОЗДІЛ ІІ. ПРАКТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СПЕЦІАЛЬНОЇ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ ГРАМОТИ ДІТЯМ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ В ДИТЯЧОМУ САДКУ 13 2.1. Проведення дослідження методики викладання грамоти дітям із затримкою психічного розвитку у дитячому садку 13 2.2. Спеціальна методика викладання грамоти для дітей із ЗПР 16 2.3. Ефективність використання спеціальної методики викладання грамоти для дітей із затримкою психічного розвитку 25 ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ ІІ 28 ВИСНОВОК 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34 ДОДАТКИ 35 >>>>
-
Використання творчості Н. Забіли у роботі дошкільних дитячих закладів
Література 1. Забіла Н. Веселим малюкам. – К., 1983. 2. Кіліченко Л.М., Лещенко П.Я., Проценко І.М.. Українська дитяча література. – К.: Вища школа, 1978. 3. Сценарії свят та забав у дитячому садку. – Харків, 2001. >>>>
-
Аналіз якості обслуговування
1. Особливості сфери послуг та контролю обслуговування 3 2. Методика аналізу якості обслуговування 7 Список використаних джерел 18 Презентація контрольної в РР - 7 слайдів >>>>
-
Report. Звіт
Зміст. 1. Презентація компанії. 3 2. Індивідуальне завдання. 5 3. Переклад ділових паперів. 10 4. Реклама компанії. 13 5. Висновок. 14 Contents. 1. Presentation of the company. 3 2. Individual task. 5 3. Translation of Business Documentation. 10 4. Advertisement of the company. 13 5. Conclusion. 14 >>>>
-
Презентація
Вступ 3 1. Зміст і призначення презентації. 4 1.1. Сутність презентації 4 1.2 Види презентацій 4 1.3 Цілі презентації 5 2. Робота з аудиторією 7 3. Структура презентації 9 4. Інформаційне забезпечення презентації 11 5. Використання наочного приладдя 13 Висновки 16 Список використаної літератури 17 >>>>
-
Тур закарпаття для студентів в Power Point
Презентація в Power Point >>>>
-
Контрольна з інформатики
Контрольна з інформатики: 1)створення бази даних в access 2 mdb файлы 2)Презентація в power point - Створення таблиці із звіту в Access >>>>
-
Організація роботи менеджера виконавської ланки керування при розшуку фактів для підготовки презентації
Вступ 3 1. Залежність ефективності та виду презентації від діяльності менеджера виконавської ланки 3 2. Презентація як складова менеджерської комунакації 9 Висновки 12 Література 13 >>>>
-
Міждисциплінарна інтеграція як засіб математичного розвитку дошкільників
Зміст Вступ 3 Розділ І.Теоретичні аспекти інтегративного підходу у навчанні та вихованні дошкільників 6 1.1 . Характеристика інтегрованих занять 6 1.2 Міждисциплінарна інтеграція як засіб математичного розвитку дошкільників 14 Розділ 2. Методичні основи використання інтегрованих занять в дошкільному закладі 25 2.1 Використання ігрової ситуації на інтегрованих заняттях з математики 25 2.2 Елементи теорії ймовірностей і статистики на інтегрованих заняттях з математики у дитячому садку 28 Розділ 3. Експериментальна частина 34 3.1. Констатуючий експеримент з виявлення основних математичних уявлень у дошкільників 34 >>>>
-
Фінансове планування
1. Коротка презентація обраної компанії 2 2. Пропозиції по поліпшенню фінансових показників 6 Висновки та пропозиції 20 Додаток А. Основні показники фінансової звітності підприємства в 2002-2005 рр. 21 Додаток Б. Коефіцієнти фінансової стійкості, ліквідності, ділової активності та рентабельності підприємства 24 Додаток В. Формалізація перспективних завдань у бюджетах на 2006 рік 26 Додаток Г. Узгоджений варіант формалізації перспективних завдань у бюджетах на 2006 рік 27 >>>>
-
Фінансове планування
1. Коротка презентація обраної компанії 2 2. Пропозиції по поліпшенню фінансових показників 6 Висновки та пропозиції 20 Додаток А. Основні показники фінансової звітності підприємства в 2002-2005 рр. 21 Додаток Б. Коефіцієнти фінансової стійкості, ліквідності, ділової активності та рентабельності підприємства 24 Додаток В. Формалізація перспективних завдань у бюджетах на 2006 рік Додаток Г. Узгоджений варіант формалізації перспективних завдань у бюджетах на 2006 рік >>>>
-
Фінансове планування
1. Коротка презентація обраної компанії 3 2. Розробка бюджетів на наступний рік 7 Висновки та пропозиції 21 Додаток А. Основні показники фінансової звітності підприємства в 2002-2005 рр. 22 Додаток Б. Коефіцієнти фінансової стійкості, ліквідності, ділової активності та рентабельності підприємства 25 Додаток В. Формалізація перспективних завдань у бюджетах на 2006 рік (около 30 стр. в формате excel) 27 Додаток Г. Узгоджений варіант формалізації перспективних завдань у бюджетах на 2006 рік (около 10 стр. в формате excel) 28 >>>>
-
Розробка PR компанії
Зміст 1. Характеристика фірми виробника: - напрямки діяльності; 3 - історія і перспективи розвитку; 3 - штат (у тому числі відділ PR); 4 2. Розробка PR-концепції 8 3. Розробка місії 10 4 План роботи на півріччя зі власними співробітниками. 12 6. План роботи зі споживачами (1 півріччя) 16 7 План підготовки і проведення PR-заходу за власним вибором ( презентація, конкурс для співробітників, ювілей фірми, корпоративна вечірка святкова вечірка). 18 Література 20 Зусилля компанії Olympus зосереджені на розробці передового оптично-цифрового устаткування і технологій для споживчого і корпоративного ринків >>>>
-
Психолого-педагогічні проблеми наступності між ДНЗ та школою
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Загальна характеристика дошкільної та шкільної освіти. Їхні пріоритети та недоліки 6 1.1. Перспективи удосконалення шляхів і методів дошкільної і початкової освіти 6 1.2. Зміни в цілях і завданнях початкової школи 7 1.3. Основи, функції та риси початкової школи 8 1.4. Сутність, мета і особливості дошкільної освіти 10 1.5. Перехід на дванадцятирічне навчання 12 1.6. Організація роботи з дітьми в початковій школі 13 Розділ 2. Психолого-педагогічні проблеми наступності між ДНЗ та школою 15 2.1. Психологічні особливості переходу із дошкільного закладу освіти до школи 15 2.2. Формування світогляду дошкільника та молодшого школяра засобами інтегрованих знань про людину і світ 17 2.3. Інтегрована технологія - система розвитку, навчання і виховання дітей в ДНЗ. Необхідний мінімум для переходу до школи 20 Розділ 3. Диференційовані заняття в підготовчій групі дитячого садку як один із засобів наступності між ДНЗ та школою 27 Висновки 41 Список використаної літератури 44 >>>>
-
Кейс Кошторис середньої загальноосвітньої школи
Основні етапи роботи 2 Навчально-методичні матеріали 2 1. Виконання роботи. 7 2.Інформаційний масив 40 3.Нормативи 45 Рекомендована література та нормативні акти 50 ДОДАТКИ 51 Додаток А 51 Додаток Б 52-58 1) визначення середньорічної кількості класів та правильності наповнюваності класів і груп. 2) складання тарифікаційного списку педагогічного персоналу. 3) складання штатного розпису адміністративно-господарського персоналу. 4) розрахунок фонду заробітної плати загальноосвітньої школи: педагогічного персоналу; адміністративно-господарського персоналу 5) розрахунок видатків по інших статтях витрат 6) складання загального кошторису середньої загальноосвітньої школи. 7) презентація результатів роботи. >>>>
-
Естетичне виховання у творчій спадщині В.О. Сухомлинського
Вступ 3 Розділ І. Теоретичні основи естетичного виховання у творчій спадщині В.О. Сухомлинського 5 1.1. Естетичний розвиток і естетичне виховання дітей дошкільного віку 5 1.2. Естетична освіта в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського….8 1.3. Проблема естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку та молодших школярів у творчій спадщині В.О.Сухомлинського………….. 11 1.4. Основні напрями та завдання естетичного виховання дітей у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського 14 1.5. В.О. Сухомлинський про формування почуття прекрасного в процесі спостережень за природою та її збереження 19 Розділ II. Впровадження ідей В.О.Сухомлинського з питання естетичного виховання в практику роботи сучасних дошкільних навчальних закладів…… 25 2.1. Визначення рівня естетичної культури у дітей старшого дошкільного віку 25 2.2.Технологія використання ідей В.О.Сухомлинського в розвитку естетичної культури у дітей старшого дошкільного віку 26 2.3. Аналіз результатів експериментальної роботи 35 Висновки 42 Список використаних джерел 44 >>>>
-
Кейс Кошторис середньої загальноосвітньої школи
Основні етапи роботи 2 1. Навчально-методичні матеріали 2 2. Виконання завдання. 5 3.Інформаційний масив 39 4.Нормативи 45 Рекомендована література та нормативні акти 50 Додаток А 51 Додаток Б 52 Додаток В. 57-61 Основні етапи роботи 1) визначення середньорічної кількості класів та правильності наповнюваності класів і груп. 2) складання тарифікаційного списку педагогічного персоналу. 3) складання штатного розпису адміністративно-господарського персоналу. 4) розрахунок фонду заробітної плати загальноосвітньої школи: педагогічного персоналу; адміністративно-господарського персоналу 5) розрахунок видатків по інших статтях витрат 6) складання загального кошторису середньої загальноосвітньої школи. 7) презентація результатів роботи. >>>>
-
Удосконалення міжнародних розрахунків підприємства (+ презентація)
Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методичні основи здійснення міжнародних розрахунків 6 1.1.Сутність зовнішньоекономічної діяльності 6 1.2.Фактори, що впливають на ефективність зовнішньоекономічної діяльності 13 1.3. Характеристика основних форм міжнародних розрахунків 17 1.4. Правові основи регулювання міжнародної підприємницької діяльності 27 Розділ 2. Аналіз потенціалу зовнішньоекономічної діяльності підприємства “Асконі-Центр” 38 2.1. Характеристика підприємства ТОВ „Асконі-Центр” 38 2.2. Аналіз фінансового стану підприємства 50 2.3. Аналіз міжнародних операцій підприємства 59 Розділ 3. Обґрунтування стратегічних напрямків підвищення ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства 78 3.1. Аналіз світового ринку вина 78 3.2. Обґрунтування доцільності виведення на ринок Украйни нового виду продукції 85 3.3. Стратегія розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства 93 Висновки 106 Список літератури 111 >>>>
-
Іпотечне кредитування в Україні (частина диплому) (з урахуванням змін в законодавстві за станом на березень 2004 року)
1. Проблеми становлення ринку іпотеки в Україні та шляхи поліпшення 3 2. Перспективи розвитку іпотечного кредитування в Україні 18 Література 38 Додаток 1. Обсяг іпотечних кредитів (Лютий 2002-Липень 2003 рр.) 40 Література 1. Закон України „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України” від 19 червня 2003 року N 980-IV // Відомості Верховної Ради. -2004. -№2. -С. 6. 2. Закон України „Про іпотеку” від 5 червня 2003 року N 898-IV // Відомості Верховної Ради. -2003. -№38. -С.313. 3. Закон України „Про іпотечне кредитування, операції з консолідованим іпотечним боргом та іпотечні сертифікати” від 19 червня 2003 року N 979-IV // Відомості Верховної Ради. -2004. -№1. -С.1. 4. Закон України „Про фінансово-кредитні механізми і управління майном при будівництві житла та операціях з нерухомістю” від 19 червня 2003 року N 978-IV // Відомості Верховної Ради. -2003. -№52. -С.377. 5. В Киеве начала работу международная конференция, участники которой обсуждают пути совершенствования правовой базы системы ипотечного финансирования в Украине. // Укрінформ, Повідомлення від 22.04.2004. 6. Волков С. С. Іпотечні цінні папери-перспективи розвитку в Україні. Презентація - К:УНІА, 2003. -28 с. 7. Драпіковський О., Іванова І. Оцінка нерухомості при іпотечному кредитуванні // Українське комерційне право. -2002. -№2. -С. 59-68. 8. Задерей Н. Іпотеку затаврували // Контракти. -2004. -№15. 9. Звіт інституту економічного прогнозування НАН України за 2003 рік. -К:НАН України, 2004. -48 с. 10. Іпотека "за повною програмою" // Галицькі Контракти. -2003. -№ 24. 11. Ковалишин А. Законодательство-2004: новые возможности // ЛIГАБiзнесIнформ. -2004. 12. Ковалишин А. Ипотека в Украине: продвижение и перспективы // ЛIГАБiзнесIнформ. -2004. 13. Корінець Р. Деякі проблеми розвитку іпотечного кредитування сільського господарства // Українське комерційне право. -2002. -№2. -С. 49-58. 14. Кручок С. Передумови та перспективи розвитку іпотеки в Україні // Українське комерційне право. -2002. -№2. -С. 15-22. 15. Кукса В. Іграшка для банкірів, або іпотека на дисплеї калькулятора // Дзеркало тижня. -2004. -№7(482). 16. Кулинич П. Іпотека в Україні: на шляху з минулого в майбутнє // Українське комерційне право. -2002. -№2. -С. 3-14. 17. Носік В. Проблеми формування правового інституту іпотеки землі в Україні // Українське комерційне право. -2002. -№2. -С. 31-38. 18. Проблемный срез развития ипотеки в Украине. // Аналітик. -2004. - http://www.analitik.org.ua/ukr/current-comment/economy/405f07a5aa1dc/ 19. Ющко І. Сучасний стан ринку іпотечного кредитування в Україні // Презентація на Шостому міжнародному форумі учасників ринку капіталів. –Алушта, 2003. -12 c. >>>>
-
Контрольна робота (завдання 3) АРМ менеджера
Контрольна робота виконується на ПК та подається на перевірку у електронному вигляді. Варіант № 8. 1. Створити в текстовому процесорі MS Word документ, у якому побудувати структурну схему туристичного підприємства (якщо презентація створена для турпідприємства). Першу сторінку оформити як титульну. 2. В пакеті створення презентацій PowerPoint створити презентацію будь-якого туристичного об'єкту або турпродукту. У презентації повинно бути: не менш чим 10 слайдів; при створенні слайдів використовувати: анімаційні ефекти, ефекти зміни слайдів, музичний супровід презентації, настроювання показу презентації 3. Побудувати в середовищі MS Excel таблицю та провести необхідні розрахунки в порожніх клітинках. Абсолютне відхилення розраховується як різниця між реалізацією фактичною та плановою. Середньозважена ціна є середнім арифметичним цін. В архіві додано презентацію та файл Excel >>>>
-
ТЕМАТИКА СУХОМЛИНСЬКОГО, ЩО ХАРАКТЕРИЗУЄ ОСНОВУ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ
Вступ 3 1. В.О. Сухомлинський – видатний український педагог-новатор 4 2. Педагогічна майстерність як основа навчально-виховного процесу 7 3. Шляхи формування педагогічної майстерності за В.О.Сухомлинським 10 Висновки 15 Література 16 Вступ Освіта – органічна частина духовного життя суспільства. Саме в цій системі створюється майбутнє, продукуються і передаються соціокультурні та особисті цінності. Виховання і навчання підростаючого покоління вимагає ретельної підготовки педагогічних фахівців. Саме від них залежить підвищення ефективності та якості навчально-виховного процесу. Їх педагогічна майстерність, фахова підготовка є вирішальним фактором в сучасній школі. Сьогодні роздаються голоси, що вимоги до моральних та психологічних якостей, педагогічної майстерності сучасного вчителя значно завищені: не буває ідеальних людей, не здатна людина втілювати у собі одному ангельський образ з конячою працездатністю і все це в умовах нашої “ринкової” економіки, яка мало що робить для створення достатніх матеріальних умов для педагогів школи. Деякі педагоги ставлять питання про моральну відповідальність держави за те положення, в якому опинився сучасний вчитель. Вимагати все – і взамін практично нічого не віддавати – негідна політика тих, хто взяв на себе функцію управління освітою. Безперечно, у важкому становищі знаходиться сьогодні педагоги. Але разом з тим виникає питання: А як працювали наші попередники, вчителі тридцятих, сорокових, п’ятидесятих, шістдесятих років? Дуже часто вони опинялися в не менш складних життєвих умовах. Як це відображалося на їх прагненні підвисити свою педагогічну майстерність? Чи не зменшували меркантильні інтереси їхнього бажання вчити дітей, формувати нові особистості, приносити користь суспільству? Про ці та інші аспекти підвищення майстерності педагогів говорить у своїх роботах Василь Олександрович Сухомлинський, видатний український педагог, який усе життя, незважаючи на суворі умови, працював в ім’я високої мети – навчання і виховання Людини. Його твори – це практично директивні вказівки про те, яким вимогам повинен відповідати вчитель і як він повинен вдосконалювати свою педагогічну майстерність попри всі труднощі життя. Висновки Всім своїм життям і творчою працею Сухомлинський довів, що головним предметом у викладанні будь-якого вчителя є сенс життя, справжнє людське щастя. Тому особливої уваги, в зв’язку з цим, набувають моральні якості вчителя. Не може бути справжнього виховання без взірця, який повинен бачити перед собою учень в особі свого педагога. Для сучасного педагога мають велику цінність методичні поради В.О.Сухомлинського щодо шляхів виховання гуманістичної культури дітей, підлітків, напрямів практичної естетичної роботи з учнями, формування духовного світу людини. На сьогоднішньому етапі викликають дуже великі сумніви щодо наявності і використання у сучасному педагогічному середовищі тих гуманістичних порад Сухомлинського, які містяться у його роботах. Педагогічна майстерність педагогів нашого часу здебільшого підвищується не в бік духовного зростання, а в бік оволодіння та застосування новітніх технічних прийомів навчання. Гуманістичність виховання не втратила своєї актуальності в наші часи, хоча в суспільстві стали найбільш пануючими ідеї особливої значимості грошей, високого матеріального та суспільного становища. На мою думку, українська нація ніколи не зможе перетворитися із високодуховної, глибокоморальної спільноти в соціальний конгломерат грошових ділків і спритних підприємців. Тимчасове затьмарення людей ідеями збагачення поступово зміниться поверненням до духовних цінностей, які продовжують жити у народі. Поради В.О.Сухомлинського щодо виховання ще знайдуть своїх палких прибічників. >>>>
-
Адаптація поведінки дитини в перший рік навчання в школі
Вступ 2 1. Особливості молодшого шкільного віку 4 2. Когнітивний розвиток в молодшому шкільному віці. 7 2.1. Научіння та мислення в процесі шкільного навчання 7 2.2. Нездадність до учіння 9 3. Психологічно-соціальний розвиток особистості 14 3.1. Розвиток особистості та вплив сім'ї 14 3.2. Соціальні знання та стосунки з однолітками в молодшому шкільному віці 20 Література 25 1. Вишневський О. Сучасне українське виховання. Педагогічні нариси. - Львів, 1996. 2. Г.О. Люблінська. Дитяча психологія. - К.: Вища школа, 1984. 3. Галузинський В.М., Євнух М.Б. Педагогіка: теорія та історія. - Рівне, 1996. 4. Журавлев В.И. Педагогика. - М.: Рос.пед.агенство, 1996. 5. Закон України "Про освіту". - К.: 1997. 6. І.К.Матюша. Гуманізація виховання і навчання в загальноосвітній школі. - К.: Вища школа, 1996. 7. Ісатенко Т. Українська національна школа-родина - ціннісний орієнтир суспільства // Початкова школа. -1997. -№5. -С. 8-9. 8. Калмиков Г. Про діяльність сім'ї та школи. // Початкова школа. -1998. -№ 9. - С. 18-22. 9. Концепція національного виховання. - К., 1994.. 10. Кузь В.Г., Руденко Ю.Д., Сергійчик З.О. Основи національного виховання. - Умань, 1993. 11. Педагогічна бібліотека. Вікова психологія. - К.: Радянська школа, 1976. 12. Практические задания по психологии. Учебное пособие для студентов педагогических институтов. Под редакцией профессора А.В.Петровского. - М.: Просвещение, 1972. 13. Сухомлинський В.О. Батьківська педагогіка. - К.: Радянська школа, 1978 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 3.411203 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|