|
сюжет пригоди поліанни в наші дні
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «сюжет пригоди поліанни в наші дні», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Художні засоби типізації образів у п’єсі “Наталка-Полтавка” І.П. Котляревського
Зміст. Розділ І. Тема. Сюжет. Композиція………………………………3 1.1. сюжет п’єси …………………………………………………3 Розділ ІІ. Позитивні образи твору……………………………5 2.1. Образ Наталки ………………………………………………5 2.2. Образи Петра і Миколи ……………………………………9 2.3. Образ Миколи ………………………………………………10 2.4. Образ Терпилихи …………………………………………11 Розділ ІІІ. Негативні образи………………… ………………15 3.1. Образ Возного …………………………………………….15 3.2. Образ Макогоненка ………………………………………22 Висновок …………………………………………………………23 Список використаної літератури ……………………………25 >>>>
-
переказ Пригоди чорного сома
переказ Пригоди чорного сома >>>>
-
Добро і зло в романі Чарльза Діккенса „Пригоди Олівера Твіста”
Добро і зло в романі Чарльза Діккенса „Пригоди Олівера Твіста” >>>>
-
Наші рідні потребують нашої уваги
Наші рі дні потребують нашої уваги (Доповідь) >>>>
-
Наші справи говорять за нас
Наші справи говорять за нас >>>>
-
Чому драма Ф. Шиллера „Вільгельм Телль” залишається актуальною у наші дні
Чому драма Ф. Шиллера „Вільгельм Телль” залишається актуальною у наші дні >>>>
-
ЮРИДИЧНА ПСИХОЛОГІЯ
1. Психологічна характеристика основних різновидів натовпу 3 2. Психологічні особливості проведення допиту. 9 3. Задача 15 3. Задача При розслідуванні автомобільної пригоди потерпіла – літня жінка, у своїх свідченнях стверджувала, що її збив автомобіль спеціальної медичної служби, марки “Москвич”, темно-вишневого кольору. Поясність психологічну природу помилки потерпілої. >>>>
-
ЮРИДИЧНА ПСИХОЛОГІЯ
1. Психологічна характеристика основних різновидів натовпу 3 2. Психологічні особливості проведення допиту. 9 3. Задача 15 При розслідуванні автомобільної пригоди потерпіла – літня жінка, у своїх свідченнях стверджувала, що її збив автомобіль спеціальної медичної служби, марки “Москвич”, темно-вишневого кольору. Поясність психологічну природу помилки потерпілої. Список використаних джерел >>>>
-
Література Анголи (Африка)
1. Література регіону Африка 3 2. Література країни Анголи 3 3. Творчість письменника Фернанду Монтейру Каштру Сороменью 10 4. Сюжет одного з добутків Фернанду Монтейру Каштру Сороменью «Мертва земля» 14 Використана література 17 >>>>
-
Літературознавство Екзаменаційні білети шпори питання
Білет №1 1. Метрична (квантитативна) система віршування. 2. Сюжет та його елементи. Білет №2 1. Силабо-тонічна система віршування. 2. Архаїзми, неологізми, варваризми. Білет №3 1. Тонічна та силабічна системи віршування. 2. Ода, елегія, послання, романс. Білет №4 1. Поняття про літературний напрям. 2.Анафора, епіфора, симплока, зіткнення, кільце. Білет №5 1. Епос як рід літератури. 2. Алегорія. Метонімія, синекдоха та її види. Білет №6 1. Драма як рід. 2. Сонет і онегінська строфа. Білет №7 1. Лірика як рід. 2. Сюжет і фабула літературного твору. Білет №8 1. Класицизм. Осноні риси. Творі принципи. 2. Порівняння та його види. Білет №9 1. Література українського барокко. Естетична цінність. 2. Способи римування. Білет №10. 1. Література як вид мистецтва. 2. Рима. Види рим. Білет №11. 1. Сентименталізм. 2. Епітети, їх види. Метафора. Білет №12 1. Романтизм. Суть, основні етапи розвитку. 1. Тропи, їх види, особливості. Білет №13 1. Аристотель про трагедію. 2. Ліричні відступи, вставні епізоди, монологи. Білет №14 1. Теорія літератури серед інших літературознавчих дисциплін. 2. Синтаксичні конструкції. Білет №15. 1. І.Франко «Із секретів поетичної творчості» та його ремінісценції у європейському класичному психоаналізі та архетиплології. 2. Види лірики. Білет №16. 1. Багатоманітність напрямів і течій у літературі ХХ ст. 2. Строфа та її види Білет №17. 1. Шеллінг – теоретик літератури. 2. Сюжет і композиція художнього твору. Білет №18. 1. Аристотель, Гегель, Белінський, Франко про родовий розподіл літератури. 2. Ода, елегія, послання, романс. Білет №19 1. Поняття літературного процесу. 2. Пейзаж. Його роль та функції в хужожньому творі. Білет №20. 1. Аристотель про мімезис і катарсис. 2. Тропи, їх види та особливості. Білет №21. 1. Основні тер етико-літературні положення «Лаокоону» Лесінга. 2. Художні паралелізми. Антитеза. Білет №22 1.Теорія класицизму в працях Горація «Послання до Пізонів» та Н.Буало «Мистецтво поетичне». 2. Види драми. Білет №23. 1. Засоби творення образів-характерів в художньому творі. 2. Дума, балада, історична пісня. Спільне та відмінне. Білет №24. 1. Історія розвитку роману. 2. Художня тематика та проблематика літературного твору. Білет№ 25 1. Комедія та її жанрові різновиди. 2. Пафос та його види. Білет №26 1. Жанрові різновиди епічних творів: роман, повість, оповідання, Білет №28. 1. Трагедія та історія її розвитку. 1. Жанрові різновиди роману. Білет №29. 1. Поняття про індивідуальний стиль письменника. 2. Синоніми, омоніми, антоніми. Білет №30 1. Поема та її жанрові різновиди. 2. Етапи розвитку реалізму >>>>
-
Контрольна робота з української літератури 5
1.Валер'ян Підмогильний. 3 1) Зразок урбаністичної прози "Місто": прові дні проблеми, художні ідеї, скла дність і неоднозначність образу головного героя. 3 2) Теорія літератури. Екзистенціалізм. 3 2. Юрій Яновський: 4 1) Жанрова своєрі дність роману у новелах «Вершники», особливості сюжету, композиції, центральні персонажі, ідейний зміст, художня мова. 4 2) "Майстер корабля" - новаторський характер твору; сюжетна інтрига, символічність образів, умовність зображення АБО (твір на вибір) «Чотири шаблі» художнє новаторство роману, романтичний характер творчості. 5 3.Микола Куліш: 5 1) «Мина Мазайло» - жанр, тема, проблематика, сюжет, композиція, персонажі, ідейний зміст; засоби творення комічного. 5 2) «Патетична соната» - жанр, тема, проблематика, сюжет, композиція, персонажі, ідейний зміст. 6 3) Теорія літератури: жанрові різновиди драми: трагедія, комедія, власне драма, трагікомедія. 6 4. Іван Кочерга: 7 1) «Свіччине весілля» - жанр, тема, сюжет; історична основа і художній домисел; групування персонажів, засоби створення історичного колориту; особливості композиції. 7 2) «Ярослав Мудрий» - жанр, тема, сюжет, образ Ярослава, його роль у композиції та ідейно-художньому змісті твору. Образи Журейка, Милуші, Микити. 8 3) Теорія літератури: драматична поема як жанр ліро-драми. 8 5. Олександр Довженко: 8 1) «Зачарована Десна» - жанр, сюжет, образ оповідача; автобіографічність; романтизм оповіді та реалізм побутових деталей. 8 2) «Україна в огні» - жанр, тема, особливості сюжетно-композиційних вирішень, ідейно-художній зміст. Образ-символ долі України (Христя). Політичні звинувачення автора. 9 3) «Щоденник» - характер записів, їх роль як матеріалу для творів і як документа доби. 9 6. Юрій Клен: 10 1) «Сковорода» - жанр, образ мандрівного поета і філософа, художня ідея, мова твору. 10 2) «Беатріче» - велич кохання, духовної краси та чистоти. 11 3) «Терцини» - Осуд злочинств тоталітарного режиму в Україні. 11 7. Євген Маланюк: 12 1) «Невичерпальність» - образи України і «малоросійства», трагізм обставин і віра в непереможність народного духу, прові дні мотиви; 12 2) «Біографія» - формування характеру і переконань митця-патріота. 12 3) «Шевченко» - своєрідне бачення центрального образу у вірші; роль антитези. 13 8. Улас Самчук: 13 1) «Марія» - жанр, тематика, проблематика, сюжет і композиція, центральні персонажі та їх характеристика; Біблійні образи і мотиви, їх роль; індивідуальне й типове, національне, конкретно-історичне та загальнолюдське у творі. 13 2) Роман-трилогія "Волинь" - епопея життя українського народу XX ст.; риси роману-хроніки (оглядове). 14 9. Микола Бажан: 15 1) "Політ крізь бурю" - сюжет, проблематика, ідеологічна клішованість; ідеї патріотизму та засудження "культу особи"; образ головної героїні; морально-етичні колізії. 15 2) "Данило Галицький" (оглядове). 15 3) Теорія літератури. Необароко. 16 10. Іван Багряний: 16 1)«Сад Гетсиманський» - жанр, тематика і проблематика, автобіографічна основа, центральні персонажі, засоби психологізму, індивідуалізації і типізації, ідейний зміст. 16 2) "Тигролови" своєрі дність романної форми; жанрові особливості, тематика і проблематика, характеристика образів; своєрі дність романтичної форми. 16 3) Роман "Людина біжить над прірвою" - доля людини в антисвіті війни (оглядово). 18 4) Теорія літератури. Пригодницький роман 18 11. Василь Барка: 19 «Жовтий князь» - відтворення картин голодомору 1933 p., геноциду щодо українців; життєва основа (особистий досвід автора, його рідних і земляків); Сюжет, центральні персонажі, їх групування, засоби психологізму, контрастування, типізації та індивідуалізації, роль художніх деталей, ідейний зміст. 19 12. Олег Ольжич: 20 1) Аналіз поетичних творів «Воно зросло з шукання і розпуки...», «Гали» - образ ліричного героя; висока культура та самобутність образного мислення. 20 2) Огляд поетичних збірок «Рінь», «Вежі», «Підзамча». 20 13.Олена Теліга. 21 Романтичне звучання поезії; продовження традицій Лесі Українки; поєднання ліричної ніжності й твердості переконань у віршах: «Чоловікові» «Літо», «Мужчинам», «Вечірня пісня». 21 Список літератури 22 >>>>
-
Контрольна робота юридична психологія
Завдання 1. Психологічна характеристика основних різновидів натовпу. 3 Завдання 2. Психологічні особливості проведення допиту 7 Завдання 3. 13 При розслідуванні автомобільної пригоди потерпіла - літня жінка, у своїх свідченнях стверджувала, що її збив автомобіль "Швидка допомога", марки "Волга", світло-сірого кольору. В дійсності її збив автомобіль спеціальної медичної служби, марки "Москвич", темно-вишневого кольору. Поясніть психологічну природу помилки потерпілої. Список використаної літератури 16 >>>>
-
Общение детей в сюжетно-ролевой игре
СОДЕРЖАНИЕ: Введение ВЗАИМОСВЯЗЬ ИГРЫ И ОБЩЕНИЯ СЮЖЕТНО-РОЛЕВАЯ ИГРА ДОШКОЛЬНИКА Значение игры для развития ребенка Социальная природа ролевой игры дошкольника Экспериментальные ситуации, описанные Д.Б.Элькониным Сюжет и содержание игры Развитие ролевой игры в дошкольном возрасте Главное противоречие детской игры Ролевая игра как школа произвольного поведения Игра с правилом как средство овладения своим поведением ПРАКТИЧЕСКАЯ ЧАСТЬ Как научить ребенка играть в сюжетно-ролевые игры? Источники сюжетно-ролевой игры Развитие игры Влияние игры на развитие ребенка Мотивы в игре Заключение Список литературы >>>>
-
Філософське розуміння мистецтва айкідо
План Вступ 3 Розділ 1. Історія виникнення та розвитку Айкідо 6 1.1. Витоки мистецтва 6 1.2. Розвиток та поширення мистецтва на землі 7 1.3. Айкідо в наші дні: всесвітній рух 14 1.4. Зародження та розвиток Айкідо на Україні 16 Розділ 2. Філософське розуміння мистецтва айкідо 18 2.1. Походження Всесвіту 18 2.2. Погляд на істину 25 2.3. Айкідо: передача істини 28 Розділ 3. Особливості навчання Айкідо 40 3.1. Заняття Айкідо 40 3.2. Теорія захисту 44 3.3. Основи фізичної та духовної підготовки 44 Практична частина 45 Атестаційна програма школи Ай-кі-до "Тенкей" 45 Висновок 46 Список використаної літератури 47 >>>>
-
Філософське розуміння мистецтва айкідо
План Вступ 3 Розділ 1. Історія виникнення та розвитку Айкідо 6 1.1. Витоки мистецтва 6 1.2. Розвиток та поширення мистецтва на землі 7 1.3. Айкідо в наші дні: всесвітній рух 14 1.4. Зародження та розвиток Айкідо на Україні 16 Розділ 2. Філософське розуміння мистецтва айкідо 18 2.1. Походження Всесвіту 18 2.2. Погляд на істину 25 2.3. Айкідо: передача істини 28 Розділ 3. Особливості навчання Айкідо 40 3.1. Заняття Айкідо 40 3.2. Теорія захисту 44 3.3. Основи фізичної та духовної підготовки 44 Практична частина 45 Атестаційна програма школи Ай-кі-до "Тенкей" 45 Висновок 46 Список використаної літератури 47 >>>>
-
Контрольна робота страхування
1. Економічна категорія страхування 3 2. Особливості договору перестрахування. Види договорів перестрахування 10 3. Розкриття інформації про фінансовий стан страхової компанії 19 4. Завдання 27 В результаті дорожньо-транспортної пригоди пошкоджено автомобіль, який було застраховано. Визначте розмір страхового відшкодування та збиток страхувальника, якщо відомо: роздрібна ціна автомобіля - 12 600 грн.; знос на день укладення договору - 5%; вартість деталей, що залишились після аварії - 2670 грн.; знецінення деталей становить 65%; деталі відновленню не підлягають; страхова сума - 13 000 грн. 5. Ситуаційне завдання 28 Клієнт був застрахований у страховій компанії від нещасного випадку. Під час розбійного нападу на його квартиру він вистрибнув у вікно і зламав ногу. Страховик відмовив у виплаті страхового відшкодування, мотивуючи це навмисними діями страхувальника. Чи правомірні дії страховика? Чому? Який принцип страхування діє в даному випадку? Література 29 >>>>
-
Кримінально-правова характеристика притягнення завідомо невинного до кримінальної відповідальності
ВСТУП 3 1. Загальна характеристика, поняття і види злочинів проти правосуддя 6 2. Склад злочину передбачений ст. 372 КК України 10 3. Екскурс в історію – КК України (1960) 12 4. Порівняльний аналіз та значення запроваджених змін до КК України 16 5. Кримінальна відповідальність за ст. 299 КК РФ 19 ВИСНОВОК: 21 ЗАДАЧА № 1 23 Федоров під час керуванням автомобілем, через власну неуважність: вчинив наїзд на Гейко, спричинивши йому тяжке тілесне ушкодження. На місці пригоди Федоров автомобіль не зупинив, допомоги потерпілому не надав. Кваліфікуйте дії Федорова. ЗАДАЧА № 2 26 Татарчук з метою заволодіння зброєю міліціонера Красюка, який здійснював патрульну службу, шляхом обмана запросив його начебто для виявлення захованої кимось сумки з наркотичними засобами. Скориставшись тим, що міліціонер нахилився, Татарчук з метою полегшення вчинення злочи-ну, наніс йому удар ножем удар в спину, заподіявши тяжке тілесне ушкоджен-ня. Після цього Татарчук витяг з кобури пістолет і втік. Кваліфікувати дії Татарчука. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА: 28 >>>>
-
ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИКИ ПСИХОФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ В АЙ-КІ-ДО
ЗМІСТ ВСТУП .........................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. ІСТОРІЯ, РОЗВИТОК ТА ПОШИРЕННЯ МИСТЕЦТВА АЙ-КІ-ДО НА ПЛАНЕТІ. 6 1.1. Історія виникнення та розвитку Ай-кі-до. 6 1.1.1. Витоки мистецтва, його розвиток та поширення. 6 1.1.2. Ай-кі-до в наші дні: всесвітній рух. 10 1.1.3. Зародження та розвиток Ай-кі-до на Україні. 12 1.2. Філософське розуміння мистецтва ай-кі-до. 14 1.2.1. Походження Всесвіту. 14 1.2.2. Ай-кі-до: передача істини. 19 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ АЙ-КІ-ДО. 26 2.1. Методика навчання психофізичним вправам. 26 2.1. Теорія атаки 27 2.3. Теорія захисту 31 2.3.1. "Центр" і "кі". 36 2.3.2. Стратегія нейтралізації. 37 2.3.3. Принцип розширення. 39 2.3.4. Принцип направляючого контролю. 41 2.3.5. Кола Нейтралізації. 43 2.3.6. Спіралі і Напівспіралі Нейтралізації. 44 2.3.7. Динамічна сфера. 44 2.4. Основи фізичної та духовної підготовки. 46 2.4.1. Шлях до фізичної та духовної досконалості. 46 2.4.2. Основні вправи: координація (айкі-тайсо). 52 2.4.3. Перекиди і перекати (укемі вадза). 70 2.5. Атестаційна програма школи ай-кі-до "тенкай" для дітей віком 6 - 10 років. 75 ВИСНОВКИ 81 ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 82 ЛІТЕРАТУРА 83 >>>>
-
ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИКИ ПСИХОФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ В АЙ-КІ-ДО
ЗМІСТ ВСТУП .........................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. ІСТОРІЯ, РОЗВИТОК ТА ПОШИРЕННЯ МИСТЕЦТВА АЙ-КІ-ДО НА ПЛАНЕТІ. 6 1.1. Історія виникнення та розвитку Ай-кі-до. 6 1.1.1. Витоки мистецтва, його розвиток та поширення. 6 1.1.2. Ай-кі-до в наші дні: всесвітній рух. 10 1.1.3. Зародження та розвиток Ай-кі-до на Україні. 12 1.2. Філософське розуміння мистецтва ай-кі-до. 14 1.2.1. Походження Всесвіту. 14 1.2.2. Ай-кі-до: передача істини. 19 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ АЙ-КІ-ДО. 26 2.1. Методика навчання психофізичним вправам. 26 2.1. Теорія атаки 27 2.3. Теорія захисту 31 2.3.1. "Центр" і "кі". 36 2.3.2. Стратегія нейтралізації. 37 2.3.3. Принцип розширення. 39 2.3.4. Принцип направляючого контролю. 41 2.3.5. Кола Нейтралізації. 43 2.3.6. Спіралі і Напівспіралі Нейтралізації. 44 2.3.7. Динамічна сфера. 44 2.4. Основи фізичної та духовної підготовки. 46 2.4.1. Шлях до фізичної та духовної досконалості. 46 2.4.2. Основні вправи: координація (айкі-тайсо). 52 2.4.3. Перекиди і перекати (укемі вадза). 70 2.5. Атестаційна програма школи ай-кі-до "тенкай" для дітей віком 6 - 10 років. 75 ВИСНОВКИ 81 ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 82 ЛІТЕРАТУРА 83 >>>>
-
Контрольна з кримінально-процесуального права
1. Державна мова як принцип кримінального судочинства 3 2. Поняття доказів та їх процесуальних джерел 8 Задачі 13 3. Підсудний Безлюдний, якому на момент скоєння злочину (розбій) виповнилося 17 років 10 місяців з дня народження, судом визнаний організатором і безпосере днім виконавцем злочину, до якого було залучено ще два співучасники. Один із них у касаційній скарзі зазначив, що суд поступив несправедливо, оскільки були порушені норми статті 24 Конституції України, а також вимоги статті 16 КПК України щодо рівності громадян перед законом і судом, тому що йому судом було призначено покарання суворіше, ніж організатору його і виконавцю Безлюдному. У чому полягає принцип рівності громадян перед законом і судом? Чи порушений цей принцип у даному випадку? Яка має бути відповідь на скаргу з даної справи? У чому полягає справедливість у діяльності органів досудового слідства та суду? 4. Громадянин Пилипенко був допитаний як свідок, бо був очевидцем автодорожньої пригоди. Що є у даному випадку джерелом доказу: показання свідка, протокол його допиту чи сам свідок як носій інформації, яка має відношення до кримінальної справи? Список використаної літератури 15 >>>>
-
Умови виникнення та ранній етап античної філософії
Вступ 3 1. УМОВИ ВИНИКНЕННЯ, ОСОБЛИВОСТІ ТА ЕТАПИ РОЗВИТКУ АНТИЧНОЇ ФІЛОСОФІЇ 4 1.1. Умови виникнення античної філософії 4 1.2. Особливості античної філософії 5 1.3. Етапи розвитку античної філософії 6 2. ДОСОКРАТІВСЬКИЙ ЕТАП РОЗВИТКУ ФІЛОСОФІЇ 8 2.1. Натурфілософія Мілетської школи 8 2.2. Філософія піфагорійців 9 2.3. Філософія Геракліта 10 2.4. Елейська школа 11 2.5. Вчення про природу Демокріта 12 Висновки 14 Література 15 Вступ Виникнення античної цивілізації деякі вчені називають "дивом", маючи на увазі те, що неможливо було грецькому народові за відносно невеликий історичний проміжок часу зробити "стрибок" від первісноплемінного устрою до значних досягнень в науці, техніці, культурі. За словами цих дослідників, практично усі сучасні досягнення в тій чи іншій мірі, були започатковані в античні часи або отримали там своє концептуально-теоретичне зародження. Наслідки античної культури ми відчуваємо всюди: давньогрецькі і давньоримські назви, терміни оточують нас всюди. Наші імена, назви рослин, тварин, наукові терміни – в звучанні цих слів виявляється вплив тієї великої цивілізації. Слід віддати гідну шану античним мислителям, винахідникам і дослідникам за те, що вони зробили для сучасного покоління. Дослідження теоретичної спадщини тих часів є не тільки благородною справою, а й корисною в тому плані, що дозволяє нам з висоти вже більш як двох тисяч років, по-новому оцінювати і робити висновки щодо логіки мислення античних науковців, вивчати методологію розвитку ними наук, в тому числі і філософської. Висновки Антична філософія виникла не на "голому" місці, а була логічним продовженням розвитку світоглядних положень, які на той час напрацювала людська думка. Антична філософія з'явилася у певні часи і розвивалася в специфічних умовах, головними з яких, на мою думку, був розвиток рабства та становлення полісної демократії на території Давньої Греції. Натурфілософія як перший напрямок розвитку філософської думки займалася поясненням тих явищ, які були близькі мислителям того часу, і, разом з тим, вона була спробою вперше систематизовано і логічно пояснити сутність буття та людського єства. Як і будь які філософські напрями, методи натурфілософії, я вважаю, мають право на життя і в наші часи. Особливо, якщо враховувати те, що, починаючи з античності, людство практично не наблизилося ні на крок до принципового вирішення проблем пояснення сутності Всесвіту та механізмів його розвитку. >>>>
-
Етнопсихологія. 1. Українська родина: її роль в українському етносі, сутність, традиції. 2. Італійська родина.
Вступ 3 1. Українська родина: її роль в українському етносі, сутність, традиції. 4 2. Італійська родина: її роль в італійському етносі, сутність, традиції. 9 Висновки 13 Література 14 Вступ Людському суспільству притаманна така форма організації його життя як сім’я. Історично склалося так, що люди завжди жили родинами – великими або малими, моногамними або полігамними. Від цього сутність родини як соціального інституту не змінювалася. Однак, в ході свого розвитку сім’я як мала група зазнала певних трансформацій, і сього дні ми вже говоримо про сучасну сім’ю, яка значно відрізняється від свого прообразу первісної епохи. Слід відмітити, що і в наші часи існують значні відмінності між нібито однаковими на перший погляд родинами країн світу. Залежить це, в першу чергу, від етнопсихологічних, національних ознак, які є різними у різних народів. В даній роботі певному аналізу з точки зору етнографічних та етнопсихологічних особливостей будуть піддані українська та італійська родина. >>>>
-
Кримінально-правова характеристика ухилення від сплати податків, зборів, інших обов"язкових платежів
Вступ 3 Розділ 1. Загально-правові засада кримінально-правової характеристики ухилення від сплати податків, зборів, інших обов"язкових платежів 5 1.1. Місце злочину - ухилення від сплати податків, зборів, інших обов'язкових платежів - в Особливій частині Кримінального права України 5 1.2. Практичні проблеми застосування санкій за ухилення від сплати податків, зборів, інших обов'язкових платежів 9 Розділ 2. Кримінально-правова характеристика ознак складу злочину – ухилення від сплати податків, зборів, інших обов’язкових платежів 13 2.1. Об’єкт злочину 13 2.2. Суб’єкт злочину 17 2.3. Об’єктивна і суб'єктивна сторона злочину 18 Висновок 22 Задача № 1 23 Бузунов вимагав від свого знайомого Рогова значну суму, яку останній отримав від нього в борг. Рогов систематично вживав спиртні напої не працював. Бузунов кілька разів попереджав про необхі дність віддати борг, погрожуючі вбити Рогова, але він на це не реагував. Після чергової сварки з цього приводу Бузунов зайшов до гаражу, де Рогов ремонтував автомобіль, облив його зі склянки бензином і запалив. Від отриманих опіків потерпілий помер на місці пригоди. Кваліфікуйте дії Бузунова. Задача № 2 26 Косяк на ґрунті поганих стосунків із сусідом Пащенком побив його від чого останній втратив здатність бачити одним оком. Кваліфікуйте дії Косяка. Список використаної літератури 29 >>>>
-
Практикум із психології. Тема: «Тест К. Леонарда – Х. Шмішека та особливості його застосування в роботі психолога»
Вступ 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕНЬ АКЦЕНТУАЦІЙ ХАРАКТЕРУ 4 1.1. Сутність акцентуацій характеру 4 1.2. Особистісний опитувальник Г. Шмішека 6 2. ПРАКТИКА ПРИМЕНЕНИЯ ТЕСТА ЛЕОНГАРДА-ШМІШЕКА 10 2.1. Методологічні основи дослідження акцентуацій особистості у шкільному класі 10 2.2. Збір і аналіз результатів дослідження 11 Загальні висновки 14 Список використаної літератури 15 Додаток А 16 Вступ Виховання молоді завжди потребувало до себе прискіпливої уваги спеціалістів: психологів і педагогів. Формування нового члена суспільства вважалося справою державної важливості, запорукою створення гуманного та гармонійного суспільства. Особливо це важливо в наші часи, коли український соціум підвернений дії численних криз та катаклізмів. По-перше, йде злам колишніх світоглядних стереотипів, коли людину виховували на інших принципах і підходах. По-друге, сама соціальна реальність, коли в країні з’являються нові типи людей, вимагає враховувати з найбільшою точністю їх ділові, психологічні і моральні якості. У другій половині ХХ століття роботи К. Леонгарда щодо акцентуацій особистості викликали неабиякий інтерес всіх психологів і педагогів. Саме ця теорія дозволила по-новому подивитися на відхилення в поведінці підлітків, створити методики, котрі дозволяли б не тільки визначити риси характеру, які є акцентуйованими, а й проводити ефективну роботу з усунення причин, що їх викликали. >>>>
-
Цивільно-процесуальне право контрольна
План 1. Система судів загальної юрисдикції, що здійснюють розгляд та вирішення цивільних справ в порядку цивільного судочинства 3 2. Участь у цивільному процесі осіб, яким за законом надано право звертатись до суду на захист прав та інтересів інших осіб (участь уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, прокурора, органів державної влади та управління, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, громадян) 6 3. Поняття та етапи процесу доказування в цивільній справі 9 4. Види відповідальності у цивільному процесі, їх характеристика 11 Задача 2 15 Ковш пред'явив позов до Чеховського про відшкодування шкоди, завданої внаслідок дорожньо-транспортної пригоди, і просив викликати в судове засідання в якості свідка Сухова, який проживав в м. Тернополі, який був свідком авто пригоди. Суддя доручив суду за місцем проживання свідка допитати його і надіслати протокол судового засідання. Чи відповідають дії суду принципу безпосередності? Задача 9 17 Розглядалась справа в суді про визнання Семенкової недієздатною з тих підстав, що вона страждає психічним захворюванням і за станом свого здоров'я не може здійснювати належного догляду за дитиною, яка в неї народилась. Суд визнав Семенкову недієздатною. Семенкова звернулась до суду з апеляційною скаргою, в якій не погодилась з рішенням суду про визначення її недієздатною та зазначила, що в змозі виховувати дитину, має для цього житлові та інші умови, про що можуть підтвердити сусіди. Які засоби доказування є допустимими у даній справі для задоволення заяви про визнання Семенкової недієздатною? Якими доказами має бути доведений факт недієздатності особи? Задача 12 20 Будівельна організація "Міськбуд" звернулась до місцевого загального суду з позовом про стягнення з автопідприємства "Водій", що обслуговує аеропорт, борг за виконані будівельні роботи за договором, що був укладений з автопідприємством. Чи поширюється на даний спір юрисдикція місцевого загального суду? Якому суду підвідомчий даний спір? Список використаної літератури 21 >>>>
-
Електронна демократія, електронний уряд, медіа в сучасному глобальному світі
Вступ 3 1. Електронна демократія. 4 2. Електронний уряд. 7 3. Мас-медіа в сучасному глобальному світі. 10 Висновки 12 Література 13 Вступ Інформаційне суспільство, яке на думку науковців встановлюється в наш час, викликає багато роздумів і питань та стає головною ознакою сучасного глобалізованого світу. Розвиток інформаційних технологій сприяє посиленню інтеграції політичних, економічних, соціальних культурних сфер різних країн і народів в єдину загальнопланетну систему. Зовнішньо наш світ змінюється кардинально, але як це впливає на суттєві сторони повсякденності: політику, економіку, взаємовідносини людей та самої людини? Можна користуватися і супутниковим телебаченням і стільниковим зв’язком, але чи змінює це наше положення в суспільстві? Яким чином трансформуються в цьому випадку наші відносини в ньому? На всі ці питання повинна дати відповідь наука, що досліджує багатоманіття людських стосунків та взаємовідносин. Політична сфера – одна із таких сторін нашого життя, що визначає наш статус, степінь участі в керуванні державними справами, вирішенні проблем громади, а на вищому рівні – роль держав в світовій політиці. Глобалізація, безперечно, за допомогою інформаційних засобів інтенсивно впливає на соціально-політичні процеси, що тривають в країнах. Наскільки здатні сучасні інформаційні технології змінити політичне обличчя людства? Це є предметом прискіпливої уваги науковців, політологів, державних діячів. Окремі аспекти розгляду ними цієї проблеми висвітлені в даній роботі, а саме: сутність, перспективи електронної демократії та електронного уряду, діяльність засобів масової інформації в умовах глобалізації та інформаційного суспільства. >>>>
-
ТЕМАТИКА СУХОМЛИНСЬКОГО, ЩО ХАРАКТЕРИЗУЄ ОСНОВУ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ
Вступ 3 1. В.О. Сухомлинський – видатний український педагог-новатор 4 2. Педагогічна майстерність як основа навчально-виховного процесу 7 3. Шляхи формування педагогічної майстерності за В.О.Сухомлинським 10 Висновки 15 Література 16 Вступ Освіта – органічна частина духовного життя суспільства. Саме в цій системі створюється майбутнє, продукуються і передаються соціокультурні та особисті цінності. Виховання і навчання підростаючого покоління вимагає ретельної підготовки педагогічних фахівців. Саме від них залежить підвищення ефективності та якості навчально-виховного процесу. Їх педагогічна майстерність, фахова підготовка є вирішальним фактором в сучасній школі. Сього дні роздаються голоси, що вимоги до моральних та психологічних якостей, педагогічної майстерності сучасного вчителя значно завищені: не буває ідеальних людей, не здатна людина втілювати у собі одному ангельський образ з конячою працездатністю і все це в умовах нашої “ринкової” економіки, яка мало що робить для створення достатніх матеріальних умов для педагогів школи. Деякі педагоги ставлять питання про моральну відповідальність держави за те положення, в якому опинився сучасний вчитель. Вимагати все – і взамін практично нічого не віддавати – негідна політика тих, хто взяв на себе функцію управління освітою. Безперечно, у важкому становищі знаходиться сього дні педагоги. Але разом з тим виникає питання: А як працювали наші попередники, вчителі тридцятих, сорокових, п’ятидесятих, шістдесятих років? Дуже часто вони опинялися в не менш складних життєвих умовах. Як це відображалося на їх прагненні підвисити свою педагогічну майстерність? Чи не зменшували меркантильні інтереси їхнього бажання вчити дітей, формувати нові особистості, приносити користь суспільству? Про ці та інші аспекти підвищення майстерності педагогів говорить у своїх роботах Василь Олександрович Сухомлинський, видатний український педагог, який усе життя, незважаючи на суворі умови, працював в ім’я високої мети – навчання і виховання Людини. Його твори – це практично директивні вказівки про те, яким вимогам повинен відповідати вчитель і як він повинен вдосконалювати свою педагогічну майстерність попри всі труднощі життя. Висновки Всім своїм життям і творчою працею Сухомлинський довів, що головним предметом у викладанні будь-якого вчителя є сенс життя, справжнє людське щастя. Тому особливої уваги, в зв’язку з цим, набувають моральні якості вчителя. Не може бути справжнього виховання без взірця, який повинен бачити перед собою учень в особі свого педагога. Для сучасного педагога мають велику цінність методичні поради В.О.Сухомлинського щодо шляхів виховання гуманістичної культури дітей, підлітків, напрямів практичної естетичної роботи з учнями, формування духовного світу людини. На сього днішньому етапі викликають дуже великі сумніви щодо наявності і використання у сучасному педагогічному середовищі тих гуманістичних порад Сухомлинського, які містяться у його роботах. Педагогічна майстерність педагогів нашого часу здебільшого підвищується не в бік духовного зростання, а в бік оволодіння та застосування новітніх технічних прийомів навчання. Гуманістичність виховання не втратила своєї актуальності в наші часи, хоча в суспільстві стали найбільш пануючими ідеї особливої значимості грошей, високого матеріального та суспільного становища. На мою думку, українська нація ніколи не зможе перетворитися із високодуховної, глибокоморальної спільноти в соціальний конгломерат грошових ділків і спритних підприємців. Тимчасове затьмарення людей ідеями збагачення поступово зміниться поверненням до духовних цінностей, які продовжують жити у народі. Поради В.О.Сухомлинського щодо виховання ще знайдуть своїх палких прибічників. >>>>
-
Задачі з економетрії
Задача 1 Т X(t) 1 6,23 2 6,47 3 7,45 4 7,17 5 8,01 6 8,5 7 8,07 8 7,66 9 9,75 10 9,87 11 10,54 12 11 1) Графік тренду змінної х(t): З графіку видно, що найбільше підходить лінійна однофакторна модель. Оцінюємо її параметри за допомогою МНК: 2) Для оцінювання параметрів та скористаємось методом 1МНК. Запишемо систему нормальних рівнянь: Для знаходження та запишемо рівняння оцінок: де - моменти першого порядку; - моменти другого порядку. Провівши необхі дні розрахунки, отримуємо: x = 0,4107t + 5,7238 3) Побудова довірчого інтервалу для коефіцієнтів моделі здійснюється за формулою: де, - деяка похибка при оцінці ; - довірчий коефіцієнт при рівні імовірності та ступенях свободи. Знаходиться за таблицями - розподілу Ст’юдента. Формула для розрахунку має вигляд: Зони надійності параметрів при рівні значущості α = 0,05: 4) Оцінку лінійного коефіцієнту кореляції здійснимо за допомогою формули: Коефіцієнт детермінації: R2 = 0,9453412 = 0,893669 5) Прогноз для наступних 3 місяців отримуємо підставляючи в нашу модель наступні значення t: Задача 2 i С(і) D(i) S(i) L(і) 1 2 3 4 5 1 5,55 9,41 7,35 16,35 2 11,54 13,87 8,98 18,98 3 16,57 14,31 9,87 20,36 4 19,05 17,59 10,41 29,97 5 22,08 19,88 11,85 32,85 6 24,88 21,37 13,61 34,31 7 27,39 22,77 15,67 35,64 8 32,06 24,98 17,31 36,31 9 36,24 26,05 19,97 38,84 10 38,87 27,35 22,22 42,22 11 41,77 31,17 25,38 43,57 1) Оцінюємо параметри лінійної моделі за допомогою МНК: 2) Коефіцієнт детермінації: R2 = 0,985446 3) Для перевірки наявності автокореляції залишків використаємо критерій Дарбіна-Уотсона: Близькість критерію до 2 показує відсутність автокореляції між залишками. 4) Перевіримо наявність мультиколінеарності за допомогою алгоритму Феррара-Глобера: Крок 1 Нормалізуємо змінні (Для цього скористаємося формулою: ): D*(i) S*(I) L*(і) 3 4 5 -0,52307363 -0,38223 -0,49642 -0,31817111 -0,29842 -0,41172 -0,29795651 -0,25265 -0,36727 -0,14726586 -0,22489 -0,05777 -0,04205806 -0,15084 0,034988 0,026395923 -0,06035 0,08201 0,090715101 0,045576 0,124845 0,192247519 0,129902 0,146424 0,241405748 0,266676 0,227907 0,3011307 0,382369 0,336766 0,476630173 0,544852 0,380245 Крок 2 Знайдемо кореляційну матрицю: Між факторами існує сильний попарний прямий зв’язок. Крок 3 3.1) Детермінант матриці R: D = 0,0027 3.2) Критерій Х2 : Знайдене значення порівняємо з табличним значенням , коли маємо ступенів свободи та при рівні значущості . Оскільки , то в масиві пояснюючих змінних існує мультиколінеарність. Крок 4 Знайти матрицю , яка є оберненою до матриці : С = R-1 : Крок 5 5.1) Обчислюємо критерії за формулою: де - діагональний елемент матриці : 5.2) Обчислені критерії порівнюються з табличним значенням , коли є ступенів свободи та при рівні значущості . У розглядуваному випадку , , . Це означає, що кожна з пояснюючих змінних мультиколінеарна з іншими. 5.3) Коефіцієнти детермінації для кожної змінної: Крок 6 Визначимо частинні коефіцієнти кореляції . Частинні коефіцієнти кореляції показують тісноту зв’язку між двома пояснюючими змінними за умови, що всі інші змінні не впливають на цей зв’язок і обчислюються за формулою: Порівнявши часткові коефіцієнти кореляції з парними, можна помітити, що часткові коефіцієнти значно менші парних. Це говорить про те, що на основі парних коефіцієнтів кореляції не можна зробити висновок про наявність чи відсутність мультиколінеарності. Крок 7 Визначимо критерії. Ці критерії застосовуються для визначення мультиколінеарності двох пояснюючих змінних і обчислюються за формулою: Обчислені критерії порівнюються з табличним значенням , коли маємо n-m=9 ступенів свободи та при рівні значущості . Оскільки всі наші розраховані значення більші за теоретичне, то можна зробити висновок про те, що всі пари пояснюючих змінних є мультиколінеарними. Задача 3 t Y(i) K(i) L(i) 1 65,34 4,33 7,75 2 54,57 5,55 8,98 3 78,52 7,87 9,85 4 82,36 8,29 10,97 5 79,44 9,21 11,98 6 90,78 10,97 13,61 7 85,99 11,81 14,57 8 76,56 10,53 13,31 9 82,35 11,14 15,35 1) Y(i) = aK(i)b1L(i) b2 Прологарифмуємо наші змінні: ln Y(i) = ln(a) + b1*lnK(i) + b2*lnL(i) t ln Y(i) ln K(i) ln L(i) 1 4,179604 1,465568 2,047693 2 3,999484 1,713798 2,195 3 4,363353 2,063058 2,287471 4 4,4111 2,11505 2,395164 5 4,375002 2,22029 2,483239 6 4,508439 2,395164 2,610805 7 4,454231 2,468947 2,678965 8 4,338075 2,354228 2,588516 9 4,410978 2,410542 2,731115 2) Оцінюємо параметри лінійної моделі за допомогою МНК: ln Y(i) = 4,0465 + 0,6917*lnK(i) - 0,4843*lnL(i) Y(i) = 57,1984K(i)0,6917L(i)-0,4843 3) Коефіцієнт детермінації: R2 = 0,7074 4) Для перевірки наявності автокореляції залишків використаємо критерій Дарбіна-Уотсона: Оскільки критерій Дарбіна-Уотсона більше двох, то можна говорити про існування від’ємної або оберненої автокореляції. Для прийняття рішення про присутність автокореляції залишків використаємо двохсторонній - тест для таких значень: ; ; ; ; У нашому випадку Цей результат вказує на те, що гіпотеза не може бути ні прийнятою ні відхиленою. Тому зробити висновок щодо наявності чи відсутності автокореляції залишків за - тестом неможливо. Задача 4 t С(t) I(t) Y(t) 1 2 3 4 1 15,55 11,41 22,35 2 16,14 13,55 24,98 3 16,57 14,87 27,58 4 17,05 15,59 29,97 5 17,44 16,51 31,85 6 17,98 17,97 33,61 7 18,88 18,77 36,04 8 19,56 19,53 37,31 9 20,54 20,91 40,55 10 21,87 21,35 42,22 Підставимо значення Y(t) з другого рівняння моделі в перше, дістанемо: C(t) = b1 + b2I(t) + ξ(t) , Знайдемо МНК-оцінки параметрів отриманої моделі: і повернемось до параметрів початкової моделі: >>>>
-
Сімейні доходи. Економічне становище народу
Вступ 3 1. Поняття сімейних доходів 5 1.1. Сутність та джерела сімейних доходів 5 1.2. Структура сімейних доходів 7 2. Форми державного регулювання сімейних доходів 13 2.1. Державне регулювання розподілу доходів і система соціального захисту 13 2.2. Світовий досвід державного регулювання сімейних доходів 17 2.3. Шляхи удосконалення державної політики в галузі соціального захисту населення 22 3. Сучасне економічне становище народу в Україні 27 3.1. Рівень прожиткового мінімуму. Середня заробітна плата 27 3.2. Доходи та витрати населення України 35 Висновок 39 Список використаної літератури 40 Мета роботи. Робота присвячена вивченню проблеми сімейних доходів і економічного становлення народу, що являється досить актуальною в наші дні. Оскільки добробут окремої сім’ї являється запорукою добробуту суспільства в цілому. Отже в якості об’єкта дослідження виступає сім’я її дохід, як економічна категорія. Предметом виступає кількісна і якісна сторона досліджуваного об’єкта, що функціонує в умовах ринкової економіки. Рівень доходів членів суспільства є найважливішим показником їхнього добробуту, тому що визначає можливості матеріального і духовного життя індивідуума: відпочинку, одержання утворення, підтримки здоров'я, задоволення насущних потреб. Серед факторів, що роблять безпосере дній вплив на величину доходів населення, крім розмірів самої заробітної плати, виступає динаміка роздрібних цін, ступінь насиченості споживчого ринку товарами й ін. Метою проведення даного дослідження є теоретичне висвітлення зазначеного питання, та проведення аналізу стану доходів населення на Україні в умовах, що сформувались в останні роки на території нашої держави, та вияв певних закономірностей розподілу сукупного доходу і методів його державного регулювання. Об’єктом дослідження є теоретичних питань з курсу макроекономіки, що стосуються проблем сімейних доходів, економічного становища народу та шляхів їх вирішення. >>>>
-
Поглинання та злиття у міжнародному бізнесі
Зміст Вступ 3 1. Теоретичні основи аналізу транснаціональної корпоративної консолідації 7 2. Особливості процесу транскордонного злиття і поглинання в умовах економічної глобалізації 20 3. Формування наднаціональної системи регулювання транскордонної корпоративної консолідації 29 4. Теоретичні основи фінансових стратегій ТНК 34 5. Аналіз впливу транскордонного ЗіП на рівень розвитку країн з перехідною економікою 40 6. Шляхи формування відносин стратегічного партнерства між світовими ТНК та українськими компаніями 52 Висновки 57 Література 61 В останні роки в Україні з’явилась значна кількість літератури з питань фінансових стратегій ТНК, фінансового менеджменту в ТНК, інвестиційної поведінки ТНК у глобальному середовищі. Вагомий внесок у розробку цих проблем зробили наступні вітчизняні вчені: О.Г. Білорус, Б.Д. Гаврилишин, А.С. Гальчинський, Б.В. Губський, Д.Г. Лук’яненко, Ю.Ф. Макогон, О.М. Мозговий, Є.Г. Панченко, Ю.М. Пахомов, А.М. Поручник, О.І. Рогач, В.М. Суторміна, А.С. Філіпенко та інші. Серед робіт російських економістів на увагу заслуговують роботи М.М. Богуславського, Д.І. Баркана, В.П. Караваєва, В.В. Круглова, А.І. Майзеля, С.Е. Пивоварова, Л.С. Тарасевича. Найавторитетнішими західними дослідниками в сфері фінансових стратегій ТНК та процесів міжнародного інвестування є Р. Вернон, Дж. Даннінг, Д. Ейтман, М. Кессон, Г. Марковіц, Ф. Модігліані, М. Міллер, М. Портер, А. Рагман, Дж. Сорос, А. Стоунхіл, А. Фрідман, У. Шарп. Сього дні практика укладання угод про злиття чи поглинання компаній поширилась і на український бізнес. Це зумовило зростання інтересу до цієї проблеми з боку фінансових аналітиків, менеджерів компаній та інших фахівців, що і визначило мету даної роботи. Отже, мета даної роботи полягає в узагальненні теоретичних засад та практичних механізмів злиття і поглинання у міжнародному бізнесі. Об’єктом дослідження є прові дні ТНК світу, які утворилися та продовжують перебувати в процесах злиття і поглинання. Предметом дослідження є причини, механізми та наслідки процесів злиття і поглинання у міжнародному бізнесі. Часовими рамками дослідження є період з кінця ХІХ ст. по наші дні >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.005813 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|