|
коливальні процеси в техніці та живій природі реферат
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «коливальні процеси в техніці та живій природі реферат», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Навчання техніці спортивних рухів
ПЛАН Вступ.........................................................................................................................3 Розділ 1. Навчання техніці спортивних рухів...................................................... 5 1.1. Загальне поняття про техніку рухових дій ..................................................5 1.2. Компоненти техніки фізичних вправ ...........................................................6 1.3. Фази виконання фізичних вправ .....................................................................7 Розділ 2. Педагогічний ефект навчання техніці спортивних рухів ....................9 2.1. Основні умови формування раціональної техніки рухів ...........................9 2.2.1. Рівень підгоповленості ............................................................................11 2.2.2. Якість вимови вчителя .............................................................................15 2.2.3. Правильна організація навантаження ....................................................16 2.2.4. Коригувальний вплив вчителя ................................................................17 2.3. Причини виникнення негативних факторів при навчанні техніці рухових дій ........................................................................................................................18 2.4. Способи і методи усунення негативних факторів ....................................22 Підсумки ................................................................................................................23 Література ..............................................................................................................25 >>>>
-
Навчання техніці спортивних рухів
ПЛАН Вступ.........................................................................................................................3 Розділ 1. Навчання техніці спортивних рухів...................................................... 5 1.1. Загальне поняття про техніку рухових дій ..................................................5 1.2. Компоненти техніки фізичних вправ ...........................................................6 1.3. Фази виконання фізичних вправ .....................................................................7 Розділ 2. Педагогічний ефект навчання техніці спортивних рухів ....................9 2.1. Основні умови формування раціональної техніки рухів ...........................9 2.2.1. Рівень підгоповленості ............................................................................11 2.2.2. Якість вимови вчителя .............................................................................15 2.2.3. Правильна організація навантаження ....................................................16 2.2.4. Коригувальний вплив вчителя ................................................................17 2.3. Причини виникнення негативних факторів при навчанні техніці рухових дій ........................................................................................................................18 2.4. Способи і методи усунення негативних факторів ....................................22 Підсумки ................................................................................................................23 Література ..............................................................................................................25 >>>>
-
Деякі правила для досягнення успіху по техніці переконання і ведення переговорів
Зміст Вступ 3 1. Підготовка до переговорів 4 2. Деякі правила для досягнення успіху по техніці переконання і ведення переговорів 8 3. Тактика тиску на ділових переговорах, прийоми раціонального самозахисту 11 Висновки 17 Перелік літератури 18 >>>>
-
Деякі правила для досягнення успіху по техніці переконання і ведення переговорів
Зміст Вступ 3 1. Підготовка до переговорів 4 2. Деякі правила для досягнення успіху по техніці переконання і ведення переговорів 8 3. Тактика тиску на ділових переговорах, прийоми раціонального самозахисту 11 Висновки 17 Перелік літератури 18 >>>>
-
Формування пізнавальних інтересів у дітей середнього дошкільного віку в процесі спостережень у природі
ВСТУП 2 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦІСІ СПОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 5 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦІСІ СПОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 5 1.1. ХАРАКТЕРИСТИКА ПСИХОЛОГО - ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ З ПИТАНЬ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. 5 1.2. РОЛЬ СПОСТЕРЕЖЕНЬ ПРИРОДНИЧОГО ЗМІСТУ У ФОРМУВАННІ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО ПРИРОДИ. 7 1.3. МЕТОДИКА РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ СПОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 16 РОЗДІЛ ІІ. СИСТЕМА РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ СПРОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 20 2.1. СТАН ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ З ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ СПРОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 20 2.2. СИСТЕМА РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ СПРОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 27 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39 ДОДАТКИ 41 >>>>
-
Біоритми
Вступ 3 1. Поняття та сутність біологічних ритмів людини. 4 2. Біологічні ритми як система адаптацій. 6 3. Теорія „трьох біоритмів”. 10 Висновки 13 Література 14 Вступ Інтерес до біологічних ритмів людина проявляла, напевно, протягом усієї своєї історії. Періодичність сну і неспання, зміна рослинності у різні часи року, сезонні міграції птахів і тварин, життя яких знаходилось у прямій залежності від явищ оточуючої природи, не могли не привернути увагу дослідників. Поступово накопичувалися емпіричні знання про періодичність у живій та не живій природі і про причини, що її обумовлюють. Ще два з половиною тисячоліття тому давньогрецький поет Архілог писав: "Пізнай, який ритм володіє людьми." І люди накопичували ці знання й робили спроби знайти причинно-наслідкові зв'язки між процесами в не живій природі, що повторюються, та долею людини. Стародавні мислителі робили спроби пояснити взаємозв'язок між змінами у не живій природі і процесами, що протікають у біологічних системах. Їхні погляди, з позиції сучасної науки, є наївними, але сутність їх залишається правильною. Вона зводиться до того, що жива і нежива природа на Землі являє собою одне нероздільне ціле і що ритмічність у живій природі породжена силами неживої. Сучасні науковці продовжують досліджувати біоритмічну діяльність усіх живих організмів, в тому числі і людини. Результати їх праці надають значної користі в вивченні такого складного біосоціопсихічного явища як людська істота. Висновки Під біоритмами слід розуміти регулярні кількісні та якісні зміни життєвих процесів у організмі на всіх рівнях життя. Біоритмічний характер діяльності функціональних систем організму притаманний всім живим істотам. Стан здоров’я та працездатність людини багато в чому залежить від того, наскільки режим праці і відпочинку відповідає її індивідуальним біоритмам. Їхній характер завжди індивідуальний. Без біоритмів неможлива нормальна взаємодія систем організму. Тому по них можна судити про його загальний стан. Якщо біоритм порушується, виходить з ладу, починається патологія. З цього випливає корисність знань щодо власних біоритмів людини при її лікуванні, поверненні функціональних спроможностей. Самопочуття людини багато в чому залежить від того, наскільки режим праці і відпочинку відповідає її індивідуальним біоритмам. Сьогодні становиться все більш зрозумілим, що однією з основних причин хвороб і невдач у природному оздоровленні організму є непогодженість життя людини з природними ритмами – водіями функцій організму. В сучасній науці є декілька підходів до визначення сутності та періодичності коливань в організмі живих істот, але незаперечним залишається той факт, що ця періодичність дійсно має місце і, крім того, здійснює величезний вплив на всю життєдіяльність організму. >>>>
-
Біосфера та сучасні погляди на її проблеми
Вступ. 1. Характеристика і склад біосфери. 2. В. І. Вернадський про біосферу і “ живій речовині”. 3. Роль людського фактора в розвитку біосфери. Використана література >>>>
-
Аналітичні аспекти щодо визначення рівнів розвитку трудових навичок у природі дітей дошкільного віку
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Трудове виховання як засіб залучення дітей до суспільно-корисної праці 6 1.1. Проблема трудового виховання дітей дошкільного віку в дослідженнях минулих років та сучасній психолого-педагогічній літературі 6 1.2. Особливості методики залучення дітей до суспільно-корисної праці засобами природи 14 Розділ 2. Аналітичні аспекти щодо визначення рівнів розвитку трудових навичок у природі дітей дошкільного віку 17 2.1. Визначення рівнів розвитку трудових навичок у природі дітей старшого дошкільного віку 17 2.2. Організація роботи в природі як засіб залучення дітей шостого року життя до суспільного-корисної праці 20 Висновок 42 Список використаної літератури 44 >>>>
-
Реферат та анотації
План 1. Що таке реферат 3 2. Що таке анотація 5 3. Чим відрізняється відгук від рецензії? 7 Список використаної літератури 8 >>>>
-
ПІЗНАВАЛЬНІ ПРОЦЕСИ
ЗМІСТ ВСТУП 3 ПІЗНАВАЛЬНІ ПРОЦЕСИ 4 ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВІ ПРОЦЕСИ. ПСИХІЧНІ СТАНИ 9 САМОРЕГУЛЯЦІЯ ПСИХІЧНОГО СТАНУ. ПРИЙОМИ І СПОСОБИ САМОРЕГУЛЯЦІЇ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПОДАТКІВЦЯ 176 ВИСНОВОК 20 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 221 >>>>
-
Історія виникнення та розвитку реферування документів
Вступ 2 Розділ І. Реферат про реферат. 5 1.1. Поняття «реферування» та « реферат». 5 1.2. Різновиди рефератів. 8 Розділ ІІ. Історія виникнення та розвитку реферування документів. 11 2.1. Формування спеціалізованих реферативних служб. 11 2.2. Витоки вітчизняної системи реферування. 18 Розділ ІІІ. Сучасний стан реферування та інформаційно-аналітична діяльність. 33 Висновки 41 Список використаної літератури 43 >>>>
-
Використання енергії мікроорганізмів.
ЗМІСТ 15. Використання енергії мікроорганізмів. АТФ-акумулятор енергії в клітині, процеси її регенерації. Самозігрівання і самозапалювання зерна, бавовни, сіна та ін. органічних речовин. Причини. Заходи попередження 3 33. Кругообіг азоту і вуглецю в природі. Загально біологічне значення цих процесів. Мікроорганізми, які здійснюють фіксацію атмосферного азоту, нітрифікацію і денітрифікацію 5 67. Особиста гігієна робітників торгівельних підприємств. Профілактичні медичні обстеження і санітарна документація 14 Список літератури 17 >>>>
-
Використання енергії мікроорганізмів.
ЗМІСТ 15. Використання енергії мікроорганізмів. АТФ-акумулятор енергії в клітині, процеси її регенерації. Самозігрівання і самозапалювання зерна, бавовни, сіна та ін. органічних речовин. Причини. Заходи попередження 3 33. Кругообіг азоту і вуглецю в природі. Загально біологічне значення цих процесів. Мікроорганізми, які здійснюють фіксацію атмосферного азоту, нітрифікацію і денітрифікацію 5 67. Особиста гігієна робітників торгівельних підприємств. Профілактичні медичні обстеження і санітарна документація 14 Список літератури 17 >>>>
-
Роль рекреаційних біосферних процесів в еволюції людства
Вступ 3 Біосфера і людство 4 Рекреаційні процеси в атмосфері. Забруднення атмосфери 6 Рекреаційні процеси у водяному покрові планети. Забруднення природних вод 8 Відновлення ґрунту, як важливої складової частини біосфери. Забруднення ґрунту 9 Біосферні процеси рослинного та тваринного світу 11 Радіоактивний вплив на рекреаційні процеси біосфери 12 Висновки 14 Список літератури 15 >>>>
-
Утворення підземних вод. Кругообіг води в природі.
1. Утворення підземних вод 2 2. Кругообіг води у природі 6 Література 9 >>>>
-
Утворення підземних вод. Кругообіг води в природі.
1. Утворення підземних вод 2 2. Кругообіг води у природі 6 Література 9 >>>>
-
ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ПРАЦЮВАТИ З ОРНАМЕНТОМ В ТЕХНІЦІ БАТІК (без додатків)
ВСТУП................................................................................................................ РОЗДІЛ 1 ІСТОРИЧНИЙ ОГЛЯД РОЗВИТКУ ОРНАМЕНТУ ТА БАТІКУ. СПОСОБИ ЙОГО ВИКОНАННЯ.................................................. 1.1 Орнаментація тканини в стародавні часи.................................................. 1.2 Орнамент. Поняття, види, мова орнаменту............................................... 1.3 Історія розвитку батіку. Види, способи, виконання................................. Висновки до 1 розділу....................................................................................... РОЗДІЛ 2 ПРАКТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНІВ У ТЕХНІЦІ БАТІКУ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА............................ 2.1 Ознайомлення учнів з мистецтвом оздоблення тканин........................... 2.2 Розробка орієнтовних планів-конспектів уроків і гуртових занять........ Висновки до 2 розділу....................................................................................... РОЗДІЛ 3 ОБГРУНТОВАННЯ ТВОРЧОГО ЗАДУМУ ТА ХУДОЖНЄ ВИРИШЕННЯ ТВОРЧОЇ РОБОТИ............................................... 3.1 Творчій задум та вибір матеріалу............................................................... 3.2 Вирішення творчого задуму........................................................................ Висновок до 3 розділу........................................................................................ ВИСНОВКИ........................................................................................................ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ........................................................... >>>>
-
Порівняльна характеристика будови, хімічного складу і способів розмноження бактерій і дріжджів
Зміст 6. Порівняльна характеристика будови, хімічного складу і способів розмноження бактерій і дріжджів 3 32. Гнильні процеси. Збудники, хімізм в аеробних і анаеробних умовах. Значення в природі і практиці 9 56. Мікрофлора молока, його бактерицидна фаза. Зміни при зберіганні. Вади молока, які викликаються мікроорганізмами і боротьба з ними. Санітарні норми і вимоги, які висуваються до молока 13 Список використаної літератури 15 >>>>
-
Порівняльна характеристика будови, хімічного складу і способів розмноження бактерій і дріжджів
Зміст 6. Порівняльна характеристика будови, хімічного складу і способів розмноження бактерій і дріжджів 3 32. Гнильні процеси. Збудники, хімізм в аеробних і анаеробних умовах. Значення в природі і практиці 9 56. Мікрофлора молока, його бактерицидна фаза. Зміни при зберіганні. Вади молока, які викликаються мікроорганізмами і боротьба з ними. Санітарні норми і вимоги, які висуваються до молока 13 Список використаної літератури 15 >>>>
-
Пам’ять, види пам’яті, властивості, процеси
1. Сутність поняття пам’яті 3 2. Різновиди пам’яті 3 3. Процеси пам’яті 5 Список використаної літератури 10 >>>>
-
Організація і проведення нескладних дослідів в природі, як засіб виховання у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. НЕСКЛАДНІ ДОСЛІДИ, ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 6 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми 6 1.2. Роль нескладного експерементування природничого змісту при вихованні у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи 10 1.3. Методика роботи з організації та проведення нескладних дослідів в природі, як засобу виховання у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи 13 РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ НЕСКЛАДНИХ ДОСЛІДІВ В СУЧАСНІЙ ПРАКТИЦІ 17 2.1. Стан організації та проведення нескладних дослідів в природі з дітьми старшого дошкільного віку в сучасні практиці 17 2.2. Система роботи з формування у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи в процесі проведення нескладних дослідів 24 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34 >>>>
-
Значення розчинів в природі та житті людини
Значення розчинів в природі та житті людини >>>>
-
Асоціативні (зближення) та дисоціативні (відділення) соціальні процеси. Конфліктність (наведіть приклади)
1. Соціальні процеси: поняття, сутність, класифікація 2 2. Асоціативні та дисоціативні соціальні процеси 6 3. Конфліктність 10 Список використаної літератури 13 >>>>
-
Контрольна робота мікробіологія
1. Промислове використання аспергилових грибів 2 2. Ферментативні процеси в харчовій промисловості 3 3. Процеси метаногенезу в очищенні стічних вод 5 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 8 >>>>
-
S - елементи
Зміст Розділ 1. Класифікація S - елементів за електронною будовою 1.1. Загальна характеристика лужних металів 1.2. Загальна характеристика лужноземельних металів Розділ 2. S - елементи в природі. Ізотопний склад S - елементів 2.1. Лужні метали в природі. Ізотопний склад лужних металів. Добування лужних металів 2.2. Лужноземельні метали в природі. Ізотопний склад лужноземельних металів. Добування лужноземельних металів Розділ 3. Фізичні і хімічні властивості S - елементів 3.1. Фізичні і хімічні властивості лужних металів 3.2. Фізичні і хімічні властивості лужноземельних металів Розділ 4. Найхарактерніші представники S - елементів 4.1. Лужні метали Натрій і Калій 4.2. Лужноземельні метали Магній і Кальцій Розділ 5. Застосування S - елементів та їх сполук 5.1. Застосування лужних металів та їх сполук 5.2. Застосування лужноземельних металів та їх сполук Розділ 6. Аварія на ЧАЕС та її вплив на екологічну ситуацію в Україні Розділ 7. Роль хімії у вирішенні проблеми зниження впливу на довкілля негативних наслідків від аварії, що сталась на Чорнобильській АЕС >>>>
-
Електрохімічні процеси
1. Електрохімічні процеси 2. Виготовлення виробів різанням. Основні способи різання Задача Список використаної літератури >>>>
-
УЛЬТРАЗВУКОВІ ПРОЦЕСИ
1. УЛЬТРАЗВУКОВІ ПРОЦЕСИ 2. КОКСУВАННЯ КАМ’ЯНОГО ВУГІЛЛЯ 3. БУДОВА МЕТАЛІВ ТА СПЛАВІВ ЗАДАЧА Список використаної літератури >>>>
-
Глобалізаційні процеси (переваги та недоліки)
Вступ 3 1. Історичний аспект 5 2. Глобалізаційні процеси в ХХ сторіччі 8 3. 11 Висновки 12 Література 13 >>>>
-
Процеси в системі.
План 1. Процеси в системі. 2 2. Принципи системного підходу 4 3. Формулювання проблеми 6 Література: 11 >>>>
-
Процеси в системі.
План 1. Процеси в системі. 2 2. Принципи системного підходу 4 3. Формулювання проблеми 6 Література: 11 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.027639 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|