|
художня культура як засіб самопізнання і творчої самореалізації особистості презентація
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «художня культура як засіб самопізнання і творчої самореалізації особистості презентація», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Основні методи, прийоми, засоби самопізнання
ВСТУП 3 САМОПІЗНАННЯ – СКЛАДОВА ЧАСТИНА ДУХОВНОГО ЗДОРОВ'Я ОСОБИСТОСТІ 4 МЕТОДИ САМОПІЗНАННЯ 7 ПРИЙОМИ ТА ЗАСОБИ САМОПІЗНАННЯ 12 РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО САМОПІЗНАННЯ 13 ВИСНОВОК 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 15 >>>>
-
Самореалізація
Зміст Вступ. 3 1. Основні принципи гуманістичної психології 5 1.1. Теорія особистісних рис Г. Олпорта 6 1.2. Теорія самоактуалізації А. Маслоу 10 1.3. Поняття конгруентності особистості в теорії К. Роджерса 13 2. Психологічні проблеми самореалізації особистості. 17 2.1. Особистість 17 2.2. Особистісний ріст 18 3. Готовність особистості до самореалізації. 23 Висновок. 32 Список використаних джерел 33 >>>>
-
Художня культура ХІХ ст
План Художня культура ХІХ ст. 3 Вступ 3 1. Романтизм, критичний реалізм та натуралізм в літературі та мистецтві 3 2. Модернізм кінця ХІХ - поч. ХХ ст. Появи нових літературно-мистецьких шкіл, напрямків і течій 11 Список використаної літератури 17 >>>>
-
Постмодерн і культура особистості
Вступ 3 Розділ 1. Культура в системі суспільства. 5 1.1. Поняття, структура та функції культури 5 Розділ 2. Економічна соціологія постмодерну 16 Розділ 3. Поняття культура особистості та його характеристика 30 3.1. Людина в світі (постмодерної) культури 30 3.2. Культура особистості 34 3.3. Комунікативно-виконавська майстерність особистості 40 Висновок 47 Список використаних джерел 49 >>>>
-
Шляхи самопізнання в етиці Сократа
Вступ 3 1. Проблема самопізнання в концепціях Сократа. 4 2. Застосування Сократом методу самопізнання моральності вчинків. 8 Висновки 15 Література 16 >>>>
-
Художня культура епохи „Відродження” та її найзначніші представники
Вступ 2 1. Зародження епохи Відродження. 4 2. Художня література. 7 3. Творчість Петрарки. 10 Висновки 14 Список використаної літератури 15 >>>>
-
Психологічна характеристика творчої особистості
План 1.Діагностика інтелектуальних здібностей 2.Вивчення креативності як риси особистості 3.Дослідження творчої оригінальності -вивчення інтенсивності та рівня пізнавальної потреби -визначення рівня прояву здібностей -вивчення рівня розвитку Список використаної літератури Мета дослідження. Дати психологічну характеристику творчої особистості. Об’єкт дослідження. Структура інтелекту творчої особистості. Місце проведення дослідження. Українська академія мистецтв, Смирнова-Ласточкіна вул.20; факультет Образотворчого мистецтва. Контингент. 20 студентів(10 чол., 10 жін.). Вік від 18 до 24 років. Проведення дослідження. Для діагностики інтелекту ми використовуємо дорослий варіант методики Д. Векслера (WAIS), проведеної ЗАТ «Іматон». Список використаної літератури. 1.Блейхер В.М., Бурлачук Л.Ф. Психологическая диагностика интеллекта и личности.–К.,1978.–175с. 2.Елисеев О.П. Конструктивная типология и психодиагностика личности.–Псков,1994.–421с. 3.Корольчук М.С., В.І. Осьодло. Психодіагностика. –К.,2004.–400с. 4.Мельников В.М., Ямпольский Л.Т. Введение в эксперементальную психологию личности.–М.,1985.–319с. 5.Развитие и диагностика способностей. Под ред. В.Н. Дружинина.–М.,1991.–179с. >>>>
-
Основні методи, прийоми, засоби самопізнання
Вступ 2 1. Основні характеристики процесу самопізнання 3 2. Методи, прийоми та засоби самопізнання 9 Висновки 13 Список літератури 15 >>>>
-
Культурні фактори формування особистості
Вступ 3 1. Сутність та форми вияву культури в житті людини і суспільства 4 1.1. Масова культура 6 1.2. Народна культура 7 1.3. Організаційна культура 7 2. Структурні елементи культури 9 3. Вплив культури на формування особистості 10 Висновок 12 Список використаної літератури 13 >>>>
-
"Культура Гомерівського періоду в Греції" "Літературна і художня творчість Т.Г. Шевченка" "Українські народні обряди"
План 1. Культура Гомерівського періоду в Греції 3 2. Літературна і художня творчість Т.Г. Шевченка 7 3. Українські народні обряди 10 Список використаної літератури 24 >>>>
-
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПОНЯТТЯ "ХУДОЖНЯ БІОГРАФІЯ"
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПОНЯТТЯ "ХУДОЖНЯ БІОГРАФІЯ" 5 1.1 Художня біографія: сутність поняття, зародження в українській літературі 5 1.2 Біографічний метод в літературі 8 РОЗДІЛ 2. ХУДОЖНЯ БІОГРАФІЯ У ТВОРЧОСТІ В. ПЕТРОВА (ДОМОНТОВИЧА) 13 2.1 Біографічне та автобіографічне у творічості В.Петрова 13 2.2 Художня біографія у творі "Романи Куліша" В. Петрова 19 ВИСНОВКИ 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 28 >>>>
-
Дослідження особистості (Практична психологія)
1. ДОСЛІДЖЕННЯ ЛОГІЧНО-ПОНЯТІЙНОГО МИСЛЕННЯ 3 2. ДОСЛІДЖЕННЯ АНАЛІТИЧНОСТІ МИСЛЕННЯ 5 3. ДОСЛІДЖЕННЯ РЕФЛЕКТИВНОСТІ ТА ГНУЧКОСТІ МИСЛЕННЯ 6 4. ДОСЛІДЖЕННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ЛАБІЛЬНОСТІ 9 5. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ УСТАНОВКИ (МИНУЛОГО ДОСВІДУ) НА СПОСІБ РОЗВ’ЯЗАННЯ ЗАДАЧІ 11 6. ПРЯМИЙ ВІЛЬНИЙ АСОЦІАТИВНИЙ ТЕСТ 14 7. СПРЯМОВАНИЙ АСОЦІАТИВНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ 16 8. ПОБУДОВА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПРОФІЛЮ СЛУХАЧА 17 9. ПСИХОГРАФОЛОГІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПИСЬМОВОЇ МОВИ 19 10. ДОСЛІДЖЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ УЯВИ (В ТОМУ ЧИСЛІ ТВОРЧОЇ УЯВИ) 20 11. ДОСЛІДЖЕННЯ ТВОРЧОЇ УЯВИ 23 12. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОДУКТИВНОСТІ УЯВИ 25 13. ДОСЛІДЖЕННЯ ТРИВОЖНОСТІ ЗА ДОПОМОГОЮ МЕТОДУ Ч.Д.СПІЛБЕРГА 26 14. ДІАГНОСТИКА ЕМПАТІЇ. ОЦІНКА ПСИХОЛОГІЧНОЇ АКТИВАЦІЇ, ІНТЕРЕСУ, ЕМОЦІЙНОГО ТОНУСУ, НАПРУГИ І КОМФОРТНОСТІ 28 15. ДОСЛІДЖЕННЯ НАПОЛЕГЛИВОСТІ ТА ВОЛЬОВИХ ЗУСИЛЬ ОСОБИСТОСТІ 32 16. ДОСЛІДЖЕННЯ ІМПУЛЬСИВНОСТІ ОСОБИСТОСТІ 33 Література 38 >>>>
-
Самовизначення особистості
1. Поняття самовизначення та його роль у розвитку особистості. 3 2. Різновиди та основні етапи самовизначення. 4 3. Взаємозв’язок з розвитком мотиваційної сфери. 8 4. Рольове та суб’єктивне самовизначення. 10 5. Суб’єктивне самовизначення як необхідна умова та механізм самореалізації. 12 Використана література: 14 >>>>
-
Самовизначення особистості
Зміст 1. Поняття самовизначення та її роль у розвитку особистості. 3 2. Різновиди та основні етапи самовизначення. 8 3. Взаємозв'язок з розвитком мотиваційної сфери. 12 4. Рольове та суб'єктне самовизначення. 13 5. Суб'єктне самовизначення як необхідна умова та механізм самореалізації. 16 Список використаної літератури 18 >>>>
-
Самоменеджмент - шлях до творчої професійної діяльності
Вступ 3 1. Самоменеджмет студента як передумова ефективної управлінської і творчої діяльності в майбутньому 4 2. Самоменеджмент професіонала як складова його творчої праці 10 Висновки 13 Література: 15 Практична частина 16 >>>>
-
Самореалізація особистості
ВСТУП 4 1.Самореалізація особи 5 2. Суб"єктивні та об"ективні умови самореалізації 12 ВИСНОВОК 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 27 >>>>
-
Право і культура
Вступ 3 1. Зв'язок культури з правом 6 1.1 Поняття культури 6 1.2 Культура особистості 8 1.3 Правова культура та її види 11 2. Структура правової культури 13 2.1 Правова культура суспільства 13 2.2 Правова культура особи 16 2.3 Професійна правова культура 18 2.4 Професійна правосвідомість і правова культура співробітників органів внутрішніх справ 20 3. Правове виховання, як інструмент правової культури 25 3.1 Поняття, ознаки і функції правового виховання 25 3.2 Система і механізм правового виховання. Правова вихованість. 27 Висновок 31 Список літератури 33 >>>>
-
Контрольна з культури
1. Культура, визначення, походження 3 2. Матеріальна духовна культура співвідношення між ними. 4 3. Національна культура 5 4. Цивілізація та її риси 5 5. Трипільська культура 7 6. Антична культура Греції 8 7. Антична культура Риму 9 8. Візантійська культура 10 9. Романська культура 11 10. Готична культура 12 11. Ренесанс 13 12. Бароко в культурі 15 13. Просвітництво 16 14. Авангардна культура 18 15. Модерн в культурі в Європі та Україні 19 Перелік використаної літератури 23 >>>>
-
Культурно – історичні реалії ХІХ ст.. та художня концепція романтизму
Вступ 3 1. Культурно – історичні реалії ХІХ століття 4 2. Художня концепція Романтизму в образотворчому мистецтві 6 3. Художня концепція Романтизму в архітектурі 11 Висновки 16 Список літератури 17 >>>>
-
Художня культура ХІХ ст.
1. Романтизм, критичний реалізм та натуралізм в літературі та мистецтві 3 2. Модернізм кінця ХІХ – початку ХХ століття. Поява нових літературно-мистецьких шкіл, напрямків і течій 7 Література 12 >>>>
-
Логічна культура особистості, шляхи формування і вдосконалення
Зміст Вступ 3 1. Логіка як основа формування сучасної культури особистості 3 2. Логічна культура юриста як база його фахового рівня 5 3. Формування логічної культури на уроках з літератури 11 4. Формування логічної культури студентів у сучасних умовах 14 Висновки 16 Література 17 >>>>
-
Фізична культура як вид культури суспільства
ЗМІСТ Вступ 3 1. Фізичне виховання як соціальна система 4 2. Фізична культура як вид культури суспільства 6 3. Духовність людини, її джерела та прояви 8 4. Фізична культура як духовна складова особистості 10 Висновок 13 Література 14 >>>>
-
Фізична культура як вид культури суспільства
ЗМІСТ Вступ 3 1. Фізичне виховання як соціальна система 4 2. Фізична культура як вид культури суспільства 6 3. Духовність людини, її джерела та прояви 8 4. Фізична культура як духовна складова особистості 10 Висновок 13 Література 14 >>>>
-
Інтелектуальна власність як право на результат творчої власності людини
Вступ 3 1. Інтелектуальна власність як результат творчої діяльності 4 2. Результати інтелектуальної, творчої діяльності в законодавстві України 6 Висновок 12 Список джерел 14 >>>>
-
"КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ"
План Вступ 3 1. Поняття культури 3 1.1. Сучасне розуміння категорії " культура" 3 1.3. Природа і культура 6 2. Людина як продукт культурної еволюції і культура як продукт еволюції людини 7 2.1. Людина як продукт культурної еволюції 9 2.2. Людина як творець культури 14 Висновок 16 Список використаної літератури 16 >>>>
-
ХУДОЖНЯ КУЛЬТУРА ВАВИЛОНУ
1. 1. ХУДОЖНЯ КУЛЬТУРА ВАВИЛОНУ 3 1) ШУМЕРО-ВАВИЛОНСЬКА ЦИВІЛІЗАЦІЯ 3 2) МИСТЕЦТВО ВАВИЛОНУ 4 а) Майстерність вавилонських будівничих 4 б) Рельєфи та скульптура 5 в) Героїчний епос 6 3) САМОБУТНІСТЬ ХУДОЖНЬОЇ КУЛЬТУРИ МЕСОПОТАМІЇ 6 2. Г.СКОВОРОДА – ФІЛОСОФ І ПИСЬМЕННИК 7 ЛІТЕРАТУРА 9 3 1) ШУМЕРО-ВАВИЛОНСЬКА ЦИВІЛІЗАЦІЯ 3 2) МИСТЕЦТВО ВАВИЛОНУ 4 а) Майстерність вавилонських будівничих 4 б) Рельєфи та скульптура 5 в) Героїчний епос 6 3) САМОБУТНІСТЬ ХУДОЖНЬОЇ КУЛЬТУРИ МЕСОПОТАМІЇ 6 2. Г.СКОВОРОДА – ФІЛОСОФ І ПИСЬМЕННИК 7 ЛІТЕРАТУРА 9 >>>>
-
Досягнення Візантії у галузі науки, освіти, художньої культури
Вступ 3 1. Освіта та наука у Візантії 4 2. Художня культура 5 2.1. Історіографія та література 5 2.2. Архітектура 6 2.3. Образотворче та прикладне мистецтво 8 Висновки 9 Список літератури 11 >>>>
-
Елементи художньої літератури на уроках історії.
Зміст. Вступ 2 1. Література в Стародавньому Світі. 4 1.1. Художня література в Єгипті. 4 1.2. Художня література Дворіччя. 6 1.3. Художня література стародавньої Індії. 9 1.3. Література стародавнього Китаю. 11 1.4. Художня література Древньої Греції. 14 1.5. Література в Римі. 19 1.6. Літературна спадщина древньої цивілізації. 22 2. Елементи художньої літератури на уроках історії. 24 2.1. Основні цілі використання художньої літератури на уроках історії. 24 2.2. Місце художньої літератури на уроці історії і принципи її добору. 26 2.3. Класифікація творів художньої літератури для уроків історії. 27 2.4. Методика використання художньої літератури на уроці історії. 28 Висновок 32 Література. 34 >>>>
-
Елементи художньої літератури на уроках історії.
Зміст. Вступ 2 1. Література в Стародавньому Світі. 4 1.1. Художня література в Єгипті. 4 1.2. Художня література Дворіччя. 6 1.3. Художня література стародавньої Індії. 9 1.3. Література стародавнього Китаю. 11 1.4. Художня література Древньої Греції. 14 1.5. Література в Римі. 19 1.6. Літературна спадщина древньої цивілізації. 22 2. Елементи художньої літератури на уроках історії. 24 2.1. Основні цілі використання художньої літератури на уроках історії. 24 2.2. Місце художньої літератури на уроці історії і принципи її добору. 26 2.3. Класифікація творів художньої літератури для уроків історії. 27 2.4. Методика використання художньої літератури на уроці історії. 28 Висновок 32 Література. 34 >>>>
-
Методика виховної роботи
1. Майстер виробничого навчання та класний керівник, як організатор учнівського колективу 3 2. Поняття педагогічного занедбання учнів, причини які сприяють цьому 7 3. Групова художня самодіяльність, як засіб естетичного виховання учнів та розвиток їх індивідуальних особливостей 11 Література 15 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.007450 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|