|
анкета героя Мартина Борулі
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «анкета героя Мартина Борулі», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Характеристика образу Мартина Борулі (цитати)
Характеристика образу Мартина Борулі (цитати) >>>>
-
Образ романтичного героя в поезія Міцкевича
Тема: Образ романтичного героя в поезія Міцкевича Предмет: Зарубіжна література Вид: Твір >>>>
-
Проблема героя времени в русской литературе
План Введение I. Проблема героя времени в русской литературе II. Типы лишних людей в романах Пушкина и Лермонтова 1. Духовная драма русского европейца Евгения Онегина 2. Печорин - герой своего времени. 3. Cходство и различие образов Онегина и Печорина III. "Евгений Онегин" и "Герой нашего времени" - лучшие художественные документы своей эпохи Вывод Литература >>>>
-
Організація обслуговування в готельно-туристичному комплексі
1. Документація готельного підприємства 2 2. Форми управління готельними підприємствами в світі і в Україні 5 Анкета готелю „Дніпро” Анкета готелю „Супутник” Список використаної літератури 12 >>>>
-
Анкета маркетингового дослідження
Метою дослідження є визначення потреб споживачів дитячих іграшок на вітчизняному ринку іграшки з метою просування на ринок нового виду іграшки. Анкета >>>>
-
Образи Ахілла й Гектора як уособлення ідеалу людини, героя, воїна
Образи Ахілла й Гектора як уособлення ідеалу людини, героя, воїна >>>>
-
Майбутнє Діка Сенда – юного героя роману Жуля Верна «П’ятнадцятирічний капітан»
Майбутнє Діка Сенда – юного героя роману Жуля Верна «П’ятнадцятирічний капітан» >>>>
-
Майбутнє Діка Сенда – юного героя роману Жуля Верна «П’ятнадцятирічний капітан»
Майбутнє Діка Сенда – юного героя роману Жуля Верна «П’ятнадцятирічний капітан» >>>>
-
Внутрішня драма головного героя роману Стендаля «Червоне і чорне» шлях від наполеонізму до злочину.
Внутрішня драма головного героя роману Стендаля «Червоне і чорне» шлях від наполеонізму до злочину. >>>>
-
Перемогти в собі звіра - це особиста проблема героя чи вічна проблема кожної людини за твором Педро Кальдерона "Життя це сон".
Перемогти в собі звіра - це особиста проблема героя чи вічна проблема кожної людини за твором Педро Кальдерона "Життя це сон". >>>>
-
Робін Гуд уособлення народної мрії про героя захисника бідних і ображених (втілення мрії англійського народу про захисника від несправедливості)
Робін Гуд уособлення народної мрії про героя захисника бідних і ображених (втілення мрії англійського народу про захисника від несправедливості) >>>>
-
Робін Гуд уособлення народної мрії про героя захисника бідних і ображених (втілення мрії англійського народу про захисника від несправедливості)
Робін Гуд уособлення народної мрії про героя захисника бідних і ображених (втілення мрії англійського народу про захисника від несправедливості) >>>>
-
Феномен „втраченої генерації” від людини до героя (Е.Ремарк)
ПЛАН Вступ 1. Біографія Е.М.Ремарка та формування в творчості антивоєнних настроїв. 2. „Втрачене покоління” у творах письменника. 3. Відносини до війни, смерті, ворогів у світогляді Е.М.Ремарка та його героїв. Висновки Список використаної літератури >>>>
-
Організуючи та результуючі документи
ВСТУП 1 1. Основні функції програми соціологічного дослідження 2 2. Соціологічна анкета – система питань для достовірної інформації 7 ВИСНОВКИ 10 ЛІТЕРАТУРА 11 >>>>
-
Контрольна робота з маркетингу
1. Типи та види ринків 3 2. Інформаційна маркетингова система 7 3. Скласти анкету маркетингового дослідження (Анкета для виявлення споживчих переваг у покупців побутової техніки) 12 Список використаної літератури 15 >>>>
-
Організація обслуговування
1. Основні принципи діяльності готельного підприємства (законодавчі основи, планування роботи, статті доходів і витрат, розподіл прибутку). 3 2. Критерії та показники готельного комфорту. 10 АНКЕТА ГОТЕЛЮ 18 Література 24 >>>>
-
Составить анкетный лист для определения имиджа туристического агента
(Вопросы к агенту-человеку для определения его проф. качеств,личных качеств, компетентности и т.д, типа тестов) Анкета >>>>
-
Ліричний герой лірики Шевченка періоду трьох літ
Вступ 3 Розділ 1. Повернення Шевченка в Україну його фольклорні герої та ліричні образи 6 Розділ 2. Еволюція ліричного героя під впливом захоплення Г. Закревською, соціалізація творчості поета 15 Розділ 3. Романтичні та соціальні образи поета, закінчення періоду Трьох літ 20 Розділ 3.1. Заповіт та наростання трагізму та приреченості у творах поета 29 Висновки 33 Список використаної літератури 36 >>>>
-
Програма соціального дослідження на тему вільний час студентів
Вступ 3 Визначення проблеми вільного часу та постановка проблеми використання його студентами 4 Анкета соціологічного дослідження 9 Висновки 12 Література 16 >>>>
-
Анкетування як метод соціального дослідження
1. Анкета — основний інструмент дослідження 3 2. Основні вимоги до запитань анкети 4 3. Помилки формулювань 6 4. Допоміжні запитання 11 5. Процес підготовки анкети 13 Список використаної літератури 18 >>>>
-
КОНКУРЕНТНИЙ АНАЛІЗ ГАЛУЗІ
1. Мета та учасники конкурентного аналізу галузі 3 2. Діагностика туристичної галузі. 6 Література 36 ДОДАТОК А. Анкета для виявлення споживчих переваг клієнтів туристичної фірми 37 >>>>
-
Соціальна доктрина протестантизму
Соціальна доктрина протестантизму (на основі роботи М.Вебера "Протестаньска етика та дух капіталізму"). 3 Анкета социологічного дослідження її структура. 7 Перелік використаної літератури 10 >>>>
-
Контрольна робота з соціології
Вступ 3 1. Анкета – основний інструмент соціологічного дослідження. 4 2. Вибірка в соціологічному дослідженні. 6 3. Ескіз проекту соціологічного дослідження громадської думки на тему: „Матеріальний добробут: оцінки і сподівання”. 12 Висновки 20 Література 21 >>>>
-
Анна Ахматова
План Введение, определение цели и задачи работы, краткий обзор литературы по теме исследования Глава І. Поэтика ранних стихов Анны Ахматовой о любви: а.) акмеизм и первые шаги; б.) романность стиля; в.) загадка популярности любовной лирики Анны Ахматовой; г.) предметность поэтического образа, многоликость героя; д.) художественные детали, миниатюра; е.) драма, диалог, монолог. Глава ІІ. Любовная лирика Анны Ахматовой позднего периода: а.) библиографический и исторический контекст, хронотон памяти. Выводы Библиография >>>>
-
Прийняття рішення про купівлю
Теорія 1. Прийняття рішення про купівлю 2. Анкета в маркетинговому дослідженні Практика >>>>
-
Програма опитування громадської думки
Вступ 3 1. Анкета – основний інструмент соціологічного дослідження. 4 2. Вибірка в соціологічному дослідженні. 6 3. Ескіз проекту соціологічного дослідження громадської думки на тему: „Матеріальний добробут: оцінки і сподівання”. 12 Висновки 18 Література 19 >>>>
-
Соціологічне дослідження на тему: Мотиви ті цінності підприємницької діяльності в Україні
ЗМІСТ Актуальність теми 3 Предмет дослідження (чому саме ця тема); 4 Об'єкт дослідження (категорія опитуваних людей) 6 Мета дослідження (думка, рейтинг); 6 Задача дослідження (добре чи погано); 6 Вибірка; 6 Який метод опитування. 6 Анкета 6 Гіпотеза 9 Література 10 >>>>
-
Социальные и личностные принципы сегментации рынка
Содержание 1 Культурный фактор 3 2 Мотивационные особенности покупателей 8 3 Социальные и личностные принципы сегментации рынка 10 4 Анкета опроса потребителей 14 Использованная литература 16 >>>>
-
Маркетинг
Вступ - 3 - 1. Завдання та умови ефективності маркетингових досліджень. - 4 - 1.1. Основні методологічні принципи, що забезпечують ефективність маркетингових досліджень - 9 - 1.2. Види маркетингових досліджень - 10 - 1.3. Помилкові очікування від маркетингових досліджень - 10 - 2. Анкета для виявлення рівня задоволення клієнта якістю обладнання для випічки кондитерських виробів. - 20 - Список використаної літератури - 23 - >>>>
-
Систематизація даних про ділових партнерів й конкурентів
1. Перелік мінімальних відомостей про ділових партнерів і конкурентів 3 2. Анкета ділового партнера. Склад, призначення 6 3. Анкета конкурента. Склад, призначення, застосування 10 4. Практичне завдання 15 Фірма А – Ваш конкурент. Вона випускає продукції X, Y, Z. Ви хочете дізнатися про склад цих продуктів, а також список клієнтів фірми А. Ваш товариш є співвласником транспортної компанії, що перевозить сировину на склад, який виробляє продукти X та Y. Вам відома адреса начальника цеха, де виробляють продукт Х. Із реклами А Ви знаєте, що продукт Z на 50% складається із сої, а на 50% - із якогось іншого природного матеріалу. Також Вам відомий склад, на якому можна придбати продукт Z. Ваш брат працює директором операційного відділу банку, через який фірма А проводить свої операції. Як за допомогою цих джерел отримати інформацію про фірму А, яка Вас цікавить з мінімальними витратами? Які методи промислової та економічної розвідки Ви при цьому використаєте? 5. Додаткові завдання 17 1. Дати коротку характеристику стану українського законодавства в галузі захисту комерційної таємниці. Які доповнення до українського законодавства з цього питання Ви запропонували б? 2. Поясніть, як за допомогою спостереження за підприємством можна визначити, що воно виробляє? 3. Як потрібно було б захистити від промислового шпигунства Ваше підприємство? 4. Як можна організувати захист провідних фахівців Вашого підприємства від нападу та промислового шпигунства. 5. Провести комплексний аналіз конкурента з використанням інформації, яка друкується і подається у засобах інформації. 6. Уявіть, що Ви на підприємстві займаєтесь питаннями аналізу і спостереження за партнерами і конкурентами Вашого підприємства. Спробуйте розробити найбільш вдалий варіант анкети конкурента і партнера. Заповніть ці анкета на декілька підприємств, які найбільш Вам відомі, використовуючи всі можливі канали інформації. Наприкінці роботи наведіть всі канали інформації, якими Ви користувались. Список використаної літератури 27 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.005843 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|