У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «дорожні знаки та їх значення», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
Вступ 3
I. Значення знаків для товарів та послуг в сучасних умовах 4
1.1. Загальна характеристика знаків для товарів і послуг. 4
1.2. Види знаків на товари та послуги 9
1.3. Особливості змісту права власності на знак для товарів і послуг 15
II. Права та обов’язки суб’єктів прав на знаки для товарів та послуг 20
2.1. Суб’єкти права на знаки для товарів та послуг. Порядок отримання свідоцтва на знаки для товарів та послуг. 20
2.2. Права та обов’язки власника свідоцтва та знак для товарів та послуг 28
III. Захист прав та знаки для товарів та послуг 33
Висновок 36
Література 38
>>>>
1. Поняття про знак. Види знаків.
Семіотика як наука про знаки 3
2. Структура знакового процесу. Структура значення знака.
Типові логічні помилки 5
3. Структура значення знака і специфіка мови права 10
4. Парадокс 12
Список використаних джерел 14 >>>>
Вступ 3
I. Значення знаків для товарів та послуг в сучасних умовах 4
1.1. Поняття про знак на товари та послуги 4
1.2. Види знаків на товари та послуги 10
1.3. Особливості змісту права власності на знак для
товарів і послуг 14
II. Права та обов’язки суб’єктів прав на знаки для товарів та послуг 20
2.1. Поняття суб’єкту права на знаки для товарів та послуг 20
2.2. Права та обов’язки власника свідоцтва та знак для товарів та послуг 25
III. Захист прав та знаки для товарів та послуг 29
Висновок 32
Література 34
>>>>
Вступ 3
I. Значення знаків для товарів та послуг в сучасних умовах 4
1.1. Поняття про знак на товари та послуги 4
1.2. Види знаків на товари та послуги 10
1.3. Особливості змісту права власності на знак для
товарів і послуг 14
II. Права та обов’язки суб’єктів прав на знаки для товарів та послуг 20
2.1. Поняття суб’єкту права на знаки для товарів та послуг 20
2.2. Права та обов’язки власника свідоцтва та знак для товарів та послуг 25
III. Захист прав та знаки для товарів та послуг 29
Висновок 32
Література 34
>>>>
Вступ 3
1. Роль інтелектуальної діяльності в соціально-економічному розвитку України 5
2. Значення торгівельної марки (знаків для товарів і послуг) 11
3. Суб'єкти права на знаки для товарів і послуг 19
4. Права і обов'язки, що випливають із свідоцтва на торгівельну марку (товарний знак) 25
5. Захист прав на знаки для товарів і послуг 29
Висновок 33
Література: 36
>>>>
1. Фірмові знаки підприємств туристської галузі.....................................3 2. Аналіз діяльності підприємства харчування Готелю Київська Русь по сертифікації послуг..................................................9 Використана література..............................................................................12 >>>>
Зміст
1. Місце вставних слів у реченні. Розділові знаки при вставних словах 3
2. Поняття про акт. Види актів відповідно до змісту. Реквізити акту 5
3. Виконати вправу 6
4. Добрати українські відповідники до слів 7
Список використаної літератури 8 >>>>
Зміст
1. Місце вставних слів у реченні. Розділові знаки при вставних словах 3
2. Поняття про акт. Види актів відповідно до змісту. Реквізити акту 5
3. Виконати вправу 6
4. Добрати українські відповідники до слів 7
Список використаної літератури 8 >>>>
План
Вступ.............................................................................................................................3-4
Розділ 1. Право на винаходи, корисні моделі, промислові зразки
1.1. Об’єкти правової охорони......................................................................5-9
1.2. Суб’єкти права на винаходи, корисні моделі, промислові зразки......10-11
1.3. Суб’єктивні права на винаходи, корисні моделі, промислові зразки.12-14
Розділ 2. Право на знаки для товарів і послуг
2.1. Поняття та види знаків для товарів і послуг.........................................15-16
2.2. Суб’єкти права на знаки для товарів і послуг.......................................17
2.3. Захист прав на знаки для товарів і послуг............................................18-19
Розділ 3. Право на раціоналізаторську пропозицію.................................................20-21
Розділ 4. Право на науково-технічну інформацію....................................................22-23
Висновки.......................................................................................................................24
Список використаної літератури................................................................................25 >>>>
Вступ 3
1. Документування інформації: поняття, історія розвитку 6
1.1. Поняття документування 6
1.2. Способи документування 7
1.2.1. Текстове документування 7
1.2.2. Стенографія 11
1.2.3. Фотодокументування 13
1.2.4. Кінодокументування. відеозапис 17
1.2.5. Фоно(аудіо)документування, його особливості й галузі застосування 20
1.2.6.Новітні системи фіксації інформації 22
2. Знакове відображення та кодування інформації 24
2.1. Кодування інформації 24
2.2. Знаковий метод фіксування інформації 25
2.2.1. Поняття про знаки 25
2.2.2. Класифікація знаків 27
2.3. Знаки письма 29
3. Документ як знакова система 34
Висновок 38
Список використаної літератури 39 >>>>
ПЛАН.
I . Введение
II. Cодержание
1. Виды и назначение простейших графических документов.
2. Порядок составления чертежей местности.
3. Правила вычерчивания участка местности.
4. Требования к графическим документам. Общие правила со-ставления и оформления.
1) Цветовое оформление графических документов.
2) Подписи на графических документах.
3) Общие правила составления и оформления.
4) Топографические условные знаки.
5) Тактические условные знаки.
III. Ззаключение
Литература. >>>>
ПЛАН.
I . Введение
II. Cодержание
1. Виды и назначение простейших графических документов.
2. Порядок составления чертежей местности.
3. Правила вычерчивания участка местности.
4. Требования к графическим документам. Общие правила со-ставления и оформления.
1) Цветовое оформление графических документов.
2) Подписи на графических документах.
3) Общие правила составления и оформления.
4) Топографические условные знаки.
5) Тактические условные знаки.
III. Ззаключение
Литература. >>>>
Зміст.
Вступ…………………………………………………………….3
Розділ І. Уроки трудового навчання, та сприйняття учнями знаків візуальної інформації…………………………………………5
1.1. Проведення уроку трудового навчання………………………5
1.2. Основні вимоги до знань і вмінь учнів………………………8
Розділ ІІ. Методика художньої праці……………………………..10
2.1. Мета і завдання художньої праці……………………………..10
Розділ ІІІ. Художня праця……………………………………………18
3.1. Візуально-інформаційні знаки та відображання їх у композиціях учнями…………………………………………………...18
3.2. Ознайомлення учнів про образотворче мистецтво, та опрацювання таблиці символів……………………………………...23
Висновок…………………………………………………………………31
Список використаної літератури……………………………………33
Додатки…………………………………………………………………..34 >>>>
1. Фірмові знаки підприємств туристської галузі.....................................3
2. Аналіз діяльності підприємства харчування Готелю ... по сертифікації послуг..................................................9
Використана література..............................................................................12
>>>>
І. Розкрийте значення поданих слів за допомогою речень, у яких між підметом і присудком ставиться тире 3
II. Перепишіть слова, вставляючи пропущені букви 3
III. 1. Прочитайте уривок з тексту документа 3
2. Визначте, який це документ за: 4
3. Назвіть реквізити цього документа 4
4. Поясніть орфограми у виділених словах 4
IV. Відредагуйте речення і запишіть правильні варіанти 5
V. Напишіть лист-вибачення, використовуючи складносурядні та складнопідрядні речення 5
VI. Запишіть українською мовою, ставлячи пропущені розділові знаки 6
Список використаної літератури 8
>>>>
Література
1. Драчук В. Дорогами тысячелетий. – М., 1987.
2. Ужевська П. Невмирущі знаки. – К., 1991.
3. Українська культура: історія і сучасність / за ред.
С.О. Черепанової – Львів, 1994.
>>>>
Вступ......……………………………………………………………………...3
1. Поняття, сутність та призначення торговельних марок……………4
2. Відмінність торговельної марки та товарного знаку. Брендинг....11
Висновок………………………………………………………………….....16
Список літератури.. ..…………………………………………………….. 18
>>>>
Вступ 3
1. Загальна характеристика торгівельної марки як об’єкта інтелектуальної власності 5
1.1. Поняття торгівельної марки 5
1.2. Значення торгівельної марки (знака для товарів і послуг) 11
2. Набуття права на знаки для товарів і послуг в Україні 13
2.1. Реєстрація знака на території України подання заявки на видачу свідоцтва 13
2.2. Експертиза заявки на знак для товарів і послуг (торгівельну марку) в Україні 16
2.3. Міжнародна реєстрація товарних знаків передбачена українським законодавством 22
3. Законодавчий статус торгівельних марок і проблеми їх захисту 26
Висновки 32
Список використаної літератури: 35-36 >>>>
1. Подані слова запишіть скорочено за прийнятими традицією правилами. 2
2. Відредагуйте текст. Поясніть характер і причини помилок, допущених у тексті. 2
3. Вставити, де потрібно, пропущені букви і знаки. 3
4. Поставити наголоси, пояснити значення і функціонування наведених нар слів, ввівши їх у словосполучення чи речення. 3
5. Поставте наголоси у словах. 3
6. Вкажіть неправильно складені словосполучення і запишіть їх правильно. 4
7. Доберіть українські відповідники до російських словосполучень. 4
8. Запишіть подані слова у формі офіційного звертання, використовуючи при них потрібні іменники ввічливості. 4
9. Запишіть числівники словами. 5
10. Напишіть витяг з протоколу засідання кафедри правознавства про результати проведення стажування. 5
Використана література 6
>>>>
1. Подані слова запишіть скорочено за прийнятими традицією правилами. 2
2. Відредагуйте текст. Поясніть характер і причини помилок, допущених у тексті. 2
3. Вставити, де потрібно, пропущені букви і знаки. 3
4. Поставити наголоси, пояснити значення і функціонування наведених пар слів, ввівши їх у словосполучення чи речення. 3
5. Поставте наголоси у словах. 3
6. Вкажіть неправильно складені словосполучення і запишіть їх правильно. 4
7. Доберіть українські відповідники до російських словосполучень. 4
8. Запишіть подані слова у формі офіційного звертання, використовуючи при них потрібні іменники ввічливості. 5
9. Запишіть числівники словами. 5
10. Напишіть офіційного листа, адресованого директору типографії видавництва "Юрінком", з проханням виготовити бланки трудових угод. 6
Використана література: 7
>>>>
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.