Зміст Вступ 2 Розділ 1. Аналіз методичної літератури 5 1.1. Поняття, зміст та мета уроку в сучасній школі 5 1.2. Загальна характеристика інтерактивної форми навчання. Уроку-семінару як різновид інтерактивної форми навчання 6 Розділ 2. Досвід вчителів у застосуванні методів вдосконалення викладання біології в школі 10 2.1. Можливості застосування
уроків-семінарів в навчанні 10 2.2. Значення інтерактивного навчання у викладанні біології в школі 12 Розділ 3. Педагогічний експеримент 14 3.1. Організація проведення
уроків-семінарів з біології у групах 14 3.2. План уроку з елементом гри-аукціону для 6
класу на тему „Плоди і насіння” 19 3.3. Прийом уроку-лабораторії для 7
класу на тему: „Загальна характеристика
класу плазуни. Різноманітність плазунів, їх значення у природі та житті людина. Охорона плазунів” 26 3.4. Розробка семінару для 8
класу на тему: „Тромбоцити, зсідання крові. Лейкоцити” 34 Висновок 40 Список використаної літератури 41-44 Мета курсової роботи – вивчити новітні методики викладання біології та розробити плани
уроків-семінарів. Предметом даної курсової є методи дослідження викладання біології в якості
уроків-семінарів. Об’єкт дослідження – удосконалення методів проведення
уроків семінарів для учнів 6-8
класів. Для досягнення мети курсової роботи, формуємо ряд завдань: 1. Проаналізувати методичну літературу з обраної теми. 2. Вивчити досвід вчителів, що займалися даною проблематикою. 3. Дати характеристику інтерактивної роботи, в якій удосконалюються проведення
уроків-семінарів у 6-7
класах. 4. Розробити різні типи уроки семінари на прикладі навчання учнів шостих, сьомих та восьмих
класів. 5. Зробити відповідні висновки Структура роботи: робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаної літератури. В роботі надається велика кількість дидактичного матеріалу
>>>>