|
спостереження за природою в днз
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «спостереження за природою в днз», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Програма статистичного спостереження злочинності (правова статистика)
Вступ 3 1. Статистичне спостереження явищ і процесів правової діяльності 4 2. Організаційні форми, види і способи спостереження 7 3. Організація статистичного спостереження 11 4. Контроль матеріалів статистичного спостереження 13 Висновки 15 Література 16 >>>>
-
Статистичне спостереження
Вступ.....3
Статистичне спостереження та його завдання........................................4
Об єкт статистичного спостереження. Одиниці сукупності,
спостереження і виміру в правовій статистиці........................................6
Основні форми, види та способи статистичного спостереження..........9
Програма статистичного спостереження.................................................11
Висновок...........................................................................................................13
Використана література...................................................................................14
>>>>
-
Статистичне спостереження
Вступ 1. Статистичне спостереження та його завдання 2. Об'єкт статистичного спостереження. Одиниці сукупності, спостереження і виміру в правовій статистиці 3. Основні форми, види та способи статистичного спостереження 4. Програма статистичного спостереження Задачі 2, 12 Висновок Виткористана література >>>>
-
ЩО ТАКЕ ПРОГРОАМА СТАТИСТИЧСНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ І ЯКИМ ВИМОГАМ ВОНА ПОВИННА ВІДПОВІДАТИ
ПЛАН Вступ 3 1. Поняття статистичного спостереження: цілі та завдання 4 2. Об'єкти статистичного спостереження у правовій практиці 10 2.1. Об'єкти спостереження кримінально-правового характеру 10 2.2. Об'єкти спостереження цивільно-правового характеру 11 2.3. Помилки статистичного спостереження і способи контролю зібраних даних 12 Використана література 14 >>>>
-
СПОСТЕРЕЖЕННЯ У СОЦІОЛОГІЇ
ВСТУП 3 Розділ 1. Поняття соціологічних досліджень в науці соціології 6 1.1. Визначення практичної цінності соціологічних досліджень 6 1.2. Особливості розробки програми соціологічного дослідження 18 Розділ 2. Спостереження як метод збору наукової інформації 32 2.1. Поняття спостереження як методу наукових досліджень 32 2.2. Соціологічне спостереження 36 Розділ 3. Межі застосування методу спостереження в соціології 48 3.1. Переваги і недоліки методу спостереження 48 3.2. Області застосування соціологічного спостереження 50 ВИСНОВКИ 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 62 >>>>
-
Особливості бесіди як одного із словесних методів ознайомлення дітей з природою
ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні засади екологічного виховання у дошкільному навчальному закладі 5 1.1. Становлення і розвиток методики ознайомлення дітей з природою 5 1.2. Поняття екологічного виховання 10 Розділ 2. Особливості бесіди як одного із словесних методів ознайомлення дітей з природою 13 2.1. Особливості бесіди в дошкільних навчальних закладах 13 2.2. Розповідь вихователя як елемент, що може передувати бесіді 16 2.3. Використання дитячої природознавчої літератури перед проведеннями бесід з дошкільниками 21 Висновки 34 Література 36 >>>>
-
Види та способи статистичного спостереження
Вступ 3 1. Суть та організаційні форми статистичного спостереження. 7 3. Види статистичного спостереження. 12 4. Способи статистичного спостереження. 14 Висновки 16 Список використаної літератури 18 >>>>
-
Моральний розвиток дітей під час спілкування з природою за методом Коменського
Вступ 2 Розділ І. Моральний розвиток дитини і природа 5 1.1 Особливості розвитку моральної сфери дитини 5 1.2 Природа як моралізуючий фактор виховання 15 Розділ ІІ. Я.А. Коменський та його природна методика морального виховання 30 2.1 Я.А. Коменський як видатний педагог-гуманіст 30 2.2 Принципи природовідповідності як основний чинник під час спілкування дітей з природою за Я.А. Коменським 43 2.3 Проблема морального розвитку дитини шляхом спілкування з природою 53 Розділ ІІІ. Практична робота 71 3.1 Експериментальне дослідження особливостей моральної свідомості старших дошкільників з урахуванням методів морального розвитку дитини Я.А. Коменського 71 3.2 Рекомендації з розвитку і формування у дітей старшого дошкільного віку позитивно-ціннісного ставлення до дорослих 75 Висновки 83 Список використаних джерел 85 >>>>
-
. Статистичне спостереження
Тема 1. Статистичне спостереження 3 Тема 2. Зведення та групування статистичних даних 6 Тема 3. Абсолютні й відносні величини 10 Тема 4. Середні величини 12 Тема 5. Показники варіації 15 Тема 6. Ряди динаміки 17 Тема 7. Індекси 21 Тема 8. Вибіркове спостереження 24 Тема 9. Вимірювання зв’язку 26 Використана література 29 >>>>
-
Методи спостереження ситуаці
Зміст Вступ 3 Методи спостереження ситуації 4 Висновок 12 Література 13 >>>>
-
Методи спостереження ситуаці
Зміст Вступ 3 Методи спостереження ситуації 4 Висновок 12 Література 13 >>>>
-
Контрольна робота соціологія
Вступ 3 Соціальні інститути та їх класифікація 4 Функції соціальних інститутів 6 Освіта як соціальний інститут. 8 Метод спостереження та його характеристика 9 Надійність спостереження 13 Висновок 16 Список використаних джерел 18 >>>>
-
Статистичне спостереження
Тема 1. Статистичне спостереження. 2 Тема 2. Зведення та групування статистичних матеріалів. 3 Тема 3. Абсолютні та відносні величини. 4 Тема 4. Середні величини. 5 Задача 6 Тема 5. Вибіркове спостереження. 6 Задача 7 Тема 6. Ряди динаміки. 7 Тема 7. Індекси. 8 Тема 8. Статистичне вивчення показників між явищами. 8 Задача 9 >>>>
-
Розвиток сенсорної культури старших дошкільників під час спілкування з природою за методом Сухомлинського
Вступ 2 Розділ І. Формування та розвиток сенсорної культури у дітей засобами природничого виховання 5 1.1 Сенсорна культура та особливості її розвитку у дошкільників 5 1.2 Виховання засобами природи 22 Розділ ІІ. Ознайомлення з природою та його роль у розвитку сенсорної культури за В.О. Сухомлинським 29 2.1. Природа як основоположний чинник виховання у працях В.О. Сухомлинського 29 2.2 Погляди В.О. Сухомлинського на роль природи в сенсорному вихованні дітей 37 2.3 Методика В.О. Сухомлинського з розвитку сенсорної культури старших дошкільників під час їх спілкування з природою 43 Розділ ІІІ. Практична частина 54 3.1 Експериментальна методика сенсорного розвитоку дітей старшої групи дитячого садка за допомогою дидактичних ігор розроблених за методами В.О. Сухомлинського 54 3.2 Психолого-педагогічне проектування сенсорного розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами природничого виховання (план на 10 днів) 58 3.3 Поради вихователям і батькам по сенсорному вихованню 60 Висновки 64 Додатки 66 Список використаної літератури 72 >>>>
-
Завдання з соціології
1. ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ СОЦІАЛЬНИХ ІНСТИТУТІВ. ОСВІТА ЯК СОЦІАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ 3 2. МЕТОД СПОСТЕРЕЖЕННЯ ТА ЙОГО ХАРАКТЕРИСТИКА. ПІДВИЩЕННЯ НАДІЙНОСТІ ДАНИХ СПОСТЕРЕЖЕННЯ 6 3. СОЦІОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕМАТИЧНОГО ЗМІСТУ МІСЦЕВОЇ ГАЗЕТИ (практичне завдання № 9) 10 >>>>
-
. ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ГРОМАДСЬКОГО ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ В ПРОЦЕСІ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДОЮ
Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ ГРОМАДЯНСЬКОГО ВИХОВАННЯ У ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 6 1.1 Громадянське виховання: погляд на проблему через 6 творчість В.О. Сухомлинського 6 1.2 Роль громадянського виховання у дошкільному дитинстві 11 РОЗДІЛ 2. ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ГРОМАДСЬКОГО ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ В ПРОЦЕСІ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДОЮ 18 2.1 Експериментальна програма з громадського виховання дошкільників 18 2.2. Роль природничих екскурсій у громадянському вихованні дошкільників 25 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30 >>>>
-
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ МИРУ ПРИРОДИ НА ВНУТРІШНІЙ СВІТ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ МИРУ ПРИРОДИ НА ВНУТРІШНІЙ СВІТ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 5 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми виховної роботи з молодшими школярами 5 1.2 Особливості ознайомлення молодших школярів з природою 8 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 12 2.1 Методики формування національної свідомості у молодших школярів за допомогою милування природою 12 2.2. Результати дослідження 14 2.3. Застосування наочно-схематичних моделей, їх можливості у вихованні почуття гордості за країну 18 2.4. Моделювання розповіді про природу як один із способів ознайомлення з навколишнім світом 21 ВИСНОВОК 25 ЛІТЕРАТУРА 26 ДОДАТОК 1. 28 ДОДАТОК 2. 29 >>>>
-
АНАЛІЗ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ З ПРОБЛЕМИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ МИРУ ПРИРОДИ НА ВНУТРІШНІЙ СВІТ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 5 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми виховної роботи з молодшими школярами 5 1.2 Особливості ознайомлення молодших школярів з природою 8 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 12 2.1 Методики формування національної свідомості у молодших школярів за допомогою милування природою 12 2.2. Результати дослідження 14 2.3. Застосування наочно-схематичних моделей, їх можливості у вихованні почуття гордості за країну 18 2.4. Моделювання розповіді про природу як один із способів ознайомлення з навколишнім світом 21 ВИСНОВОК 25 ЛІТЕРАТУРА 26 ДОДАТОК 1. 28 ДОДАТОК 2. 29 >>>>
-
Методологія та методи соціологічних досліджень
1. Види спостереження. Особливості, переваги та недоліки методу спостереження 3 2. Методи відбору експертів. Види процедури роботи. Спеціальні методики роботи експертів 8 Список використаної літератури 13 >>>>
-
Спостереження та контроль за надзвичайною ситуацією
Спостереження та контроль за надзвичайною ситуацією Список використаної літератури >>>>
-
Класифікація статистичної інформації
Вступ 3 1. Статистична інформація. Зв'язок між статистичною інформацією і статистичним спостереженням 4 2. Класифікація статистичної інформації по формах статистичного спостереження 7 3. Класифікація статистичної інформації за способами статистичного спостереження 13 Висновок 15 Список літератури 16 >>>>
-
План статистичного спостереження. Структура злочинності. Коофіцієнт варіації
Вступ 1. Що враховує план статистичного спостереження? 2. Яким чином розраховується структура злочинності? 3. Як визначається коофіцієнт варіації? Задачі 9, 19 Висновок Використана література >>>>
-
Методи спостереження та інтро інспекції (самоспостереження). Експеримент. Методи опитування (анкетування та інтерв’ю)
ЗМІСТ Вступ 3 1. Методи спостереження та інтроінспекції (само спостереження) 5 2. Експеримент 9 3. Методи опитування (анкетування та інтерв’ю) 13 Висновок 17 Список використаної літератури 19 >>>>
-
Лекція - Багатство тваринного світу України (Ознайомлення дітей з природою)
ВСТУП……………………………………………………………………1 1.Роль тварини у природі………………………………………………...1 2.Охорона тваринного світу України……………………………………2 ВИСНОВОК……………………………………………………………….3 Література………………………………………………………………….4 >>>>
-
філософія права
Вступ 3 1. МОЄ ОСОБИСТЕ ПРАВОРОЗУМІННЯ 4 2. ПРАВОВІ ПРОБЛЕМИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ 9 Висновки 14 Література 15 Вступ На думку філософів, найвищою метою природи є розвиток всіх її задатків, закладених в людині. Людство самостійно повинне досягти цієї цілі. Реалізація її можлива в загальному правовому цивільному суспільстві. Справедливий суспільний лад є умовою досягнення цілей всієї решти людства. За своєю природою людина прагне, з одного боку до повної свободи, але, з другого боку, природні схильності людей заважають їм ужитися один з одним. Природою закладено в людині і обмеження її свободи. Сама природа підштовхує людину до утворення громадянського суспільства, в якому добре поєднуються наміри та прагнення людей. Ті обмеження, які накладають на свободу правила сумісного життя в громадянському союзі, призводять до виникнення і розвитку мистецтва, науки, культури, до появи цивілізації. Значну роль в утворенні таких обмежень відіграє право – сукупність загальнообов'язкових норм, правил поведінки, які встановлюються в державі. >>>>
-
статистичного спостереження
статистичного спостереження >>>>
-
Статистичне спостереження
Статистичне спостереження >>>>
-
Первинне спостереження, документація та інвентаризація Форми бухгалтерського обліку
1. Первинне спостереження, документація та інвентаризація 3 2. Форми бухгалтерського обліку 10 Література 20 >>>>
-
Показники динаміки рівня цін
Література 1. Бурда М., Виплош Ч. Макроекономіка: Європейський контекст / Пер. з англ. - К.: Оспови,1998. - 682с. 2. Ковальчук В.М. Загальна економічна теорія. Тернопіль “Астон”, 1996 3. Камаев В. Учебник по основам экономической теории. М. 1994 г. 4. Методологічні положення щодо організації статистичного спостереження за змінами цін (тарифів) на споживчі товари (послуги) і розрахунку індексу споживчих цін 5. Методологічні положення щодо організації статистичного спостереження за змінами цін виробників промислової продукції і розрахунку індексів цін виробників 6. Основи економічної теорії: політекономічний аспект. Г.Н.Климко. К. 1997 >>>>
-
Показники динаміки рівня цін
Література 1. Бурда М., Виплош Ч. Макроекономіка: Європейський контекст / Пер. з англ. - К.: Оспови,1998. - 682с. 2. Ковальчук В.М. Загальна економічна теорія. Тернопіль “Астон”, 1996 3. Камаев В. Учебник по основам экономической теории. М. 1994 г. 4. Методологічні положення щодо організації статистичного спостереження за змінами цін (тарифів) на споживчі товари (послуги) і розрахунку індексу споживчих цін 5. Методологічні положення щодо організації статистичного спостереження за змінами цін виробників промислової продукції і розрахунку індексів цін виробників 6. Основи економічної теорії: політекономічний аспект. Г.Н.Климко. К. 1997 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.027776 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|