У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «права та обовязки завідуючого магазину», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
Вступ 2
1. Теоретичні основи оцінки ефективності мережевого магазину 4
2. Характеристика мережевого магазину на ринку газового обладнання 10
3. Аналіз господарської діяльності мережевого магазину 13
4. Організація завозів товарів на ТОВ „Інвесттехнопром” 31
5. Шляхи підвищення ефективності мережевого магазину 43
Висновки 47
Список використаної літератури 50
Додатки 52 >>>>
Зміст
1. Економічні методи менеджменту
2. Лінійна організаційна структура управління - на прикладі
3. практичне завдання
А) найменування посади на якій працює студент
Б) обовязки за посадовою інструкцією
В) фактичні обовязки, що виконуються на робочому місці
Література >>>>
ВСТУП 3
1. Фактори, які визначають спеціалізацію магазину 5
2. Особливості та переваги мережевого магазину ВАТ „Назва” 10
3. Спеціалізація магазину ВАТ „Назва” 16
4. Організація торговельно-технологічного процесу в магазині ВАТ „Назва” 24
5. Ефективність діяльності магазину ВАТ „Назва” в сучасних умовах 28
ВИСНОВКИ 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37
ДОДАТКИ 40
>>>>
зміст
1.1. Характеристика торгівельного підприємства (на базі супермаркету "Сільпо") 2
1.2. Вивчення практичного формування асортименту товарів магазину 4
1.2.1. Технологічні рішення магазину (планування) 4
1.2.2. Розміщення товарів в торгівельній залі 8
1.2.3. Викладка товарів з урахуванням принципів мерчандайзингу 11
1.3. Обгрунтування умов та чинників які сприятимуть поліпшеню формування асортименту товарів в роздрібній мережі 24
Література 33
Додаток 1. Планограма секції “Консерви” 35
Додаток 2. Схема планування магазину 35
Додаток 3. Зони обслуговування магазину 35
Додаток 4. Структура апарату магазину 36
Додаток 5. Фотографії супермаркету “Сільпо” 36 >>>>
1. Які права і обов’язки є у страховика і страхувальника? 2
2. Розкрийте процедуру перестрахування і співстрахування. 3
3. Назвіть страхові ризики із сфери підприємництва. 4 >>>>
1. Які права і обов’язки є у страховика і страхувальника? 2
2. Розкрийте процедуру перестрахування і співстрахування. 3
3. Назвіть страхові ризики із сфери підприємництва. 4 >>>>
ВСТУП 3
1. Сутність товарного асортименту на фактори, які впливають на його формування у магазинах 5
2. Дослідження конкурентного середовища ВАТ "Назва" 15
3. Аналіз та оцінка товарного асортименту магазину ВАТ "Назва" 22
4. Дослідження стану товаропостачання у ВАТ "Назва" 26
5. Шляхи удосконалення формування товарної політики магазину 29
ВИСНОВКИ 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39
ДОДАТКИ 42 >>>>
Вступ 2 1. Сутність товарного асортименту та фактори, які впливають на його формування у магазинах 4 2. Дослідження конкурентного середовища магазину 10 3. Аналіз та оцінка товарного асортименту магазину 12 4. Дослідження стану товаропостачання 17 5. Шляхи удосконалення формування товарної політики магазину 20 Висновки 27 Список використаних джерел 30 Додатки 32 >>>>
Вступ 3
1. Сутність товарного асортименту та фактори, які впливають на його формування у магазинах 6
2. Дослідження конкурентного середовища магазину 10
3. Аналіз і оцінка товарного асортименту магазину 16
4. Дослідження стану товаропостачання 23
5. Шляхи удосконалення формування товарної політики магазину 24
Висновки 37
Використана література 40
>>>>
Вступ 2
1. Сутність товарного асортименту та фактори, які впливають на його формування у магазинах 4
2. Дослідження конкурентного середовища магазину 10
3. Аналіз та оцінка товарного асортименту магазину 12
4. Дослідження стану товаропостачання 17
5. Шляхи удосконалення формування товарної політики магазину 20
Висновки 27
Список використаних джерел 30
Додатки 32
>>>>
ВСТУП 3
1. ПИЛ І ШКІДЛИВІ ГАЗИ ТА ЇХ ВПЛИВ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ 4
2. СЛУЖБА ОХОРОНИ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ЇЇ ПРАВА ТА ОБОВЯЗКИ 13
3. ІНФОРМАЦІЯ ТА ЗВІТНІСТЬ ПРО СТАН ОХОРОНИ ПРАЦІ 19
ВИСНОВОК 20
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 21
>>>>
Зміст
Вступ 3
Розділ 1 Роль і функції інформації та реклами в діяльності торгівельних підприємств 5
Розділ 2 Коротка економічна характеристика діяльності магазину «Акварель» 10
Розділ 3 Організація системи інформації покупців магазину 14
Розділ 4 Організація внутрішньої реклами 17
Розділ 5 Ефективність реклами 20
Розділ 6 Вдосконалення системи інформації та реклами в магазині 24
Висновки та пропозиції 28
Використана література 30
Додаток А План-схема магазину «Акварель» 32
Додаток Б. План-схема торгового залу магазину «Акварель» 33 >>>>
План
1. Основна частина 3
1.2. Питання комерційної діяльності та сутність фірмової торгівлі 3
1.2. Характеристика торгового підприємства 7
1.2.1. Вивчення попиту споживачів 11
1.2.2. Вивчення стану ринку товарів 11
1.2.3. Джерело закупівлі товарів 13
1.2.4. Порядок заключения договора поставки, его содержание 14
1.3. Організація продажу товарів 16
1.4. Шляхи удосконалення комерційної діяльності 17
2. Вивчення комерційної діяльності фірмового магазину 22
2.1. Організація постачання магазину 22
2.2. Організація завезення товарів 23
3. Заключна частина 26
3.1. Висновки та пропозиції 26
3.2. Додатки 28
3.3. Література 33
>>>>
1. Юридична відповідальність 3
2. Права та обовязки подружжя 8
Задача 25
Підприємець Сергієнко вирішив укласти договір купівлі-продажу із заводом "Комета". Але директор заводу відмовився укласти цей договір, так як завод не може укласти договори з підприємцями, тому що завод "Комета" стоїть на шабель вище, ніж підприємець. Сергієнко звернувся до суду із проханням захисту його прав.
1. Які права порушено?
2. Куди може звернутися Сергієнко?
3. Вирішити справу.
Джерела 27
>>>>
1. Дати визначення поняттям: екологічна ниша, екологічна криза, глобальна екологія, екологія популяція, біогеоценоз 3
2. Основні принципи охорони наволишньго середовища, екологічні права і обовязки громадян 3
3. Вплив абіотичних, біотичних, антропогенних факторів на здоров’я людини 7
4. Як використовується організм для біогеоценозу 8
Список використаної літератури 10
>>>>
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ МАГАЗИНУ ЕКОНОМ-КЛАСУ 5
1.1. Поняття та характеристика магазинів 5
1.2. Місце магазинів економ-класу в торговельному обслуговуванні населення 14
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТОРГІВЛІ В МАГАЗИНІ ЕКОНОМ КЛАСУ ТОВ «Назва» 21
2.1. Характеристика магазину 21
2.2. Вивчення попиту та формування асортименту 24
2.3. Організація продажу товарів та обслуговування покупців 32
РОЗДІЛ 3. ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ МАГАЗИНУ ЕКОНОМ-КЛАСУ «Назва» 44
3.1. Автоматизація торгово-технологічних операцій в магазині «Назва» 44
3.2. Напрямки вдосконалення організації торгово-технологічних операцій в магазині «Назва» 46
3.3. Шляхи удосконалення обслуговування покупців у магазині «Назва» 49
ВИСНОВКИ 52
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 59
ДОДАТКИ 62 >>>>
Вступ. 3
1. Роль і задачі комерційної діяльності універсальних
(спеціалізованих) торгових підприємств в ринкових умовах 5
2. Характеристика магазину “Ронекс 2” 7
3. Формування асортименту та вивчення попиту
покупців в універсальному (спеціалізованому) магазині 13
4. Розміщення, показ, зберігання товарів 15
5. Форми продажу і методи обслуговування в
універсальному (спеціалізованому) магазині 17
6. Рекламна діяльність в універсальному (спеціалізованому) магазині 24
7. Висновки і пропозиції 27
Перелік використаної літератури 31
Додатки >>>>
План
1. Поняття і завдання державної виконавчої служби 3
2. Органи державної виконавчої служби 3
3. Державні виконавці та їх правовий статус 4
4. Порядок призначення державних виконавців 5
5. Контроль за діяльністю державних виконавців 6
6. Правовий і соціальний захист державних виконавців 7
7. Фінансування і матеріальне забезпечення, оплата праці державних виконавців 8
8. Обовязки і права державних виконавців у виконавчому провадженні 9
Нормативні акти і література 11 >>>>
План
1. Поняття і завдання державної виконавчої служби 3
2. Органи державної виконавчої служби 3
3. Державні виконавці та їх правовий статус 4
4. Порядок призначення державних виконавців 5
5. Контроль за діяльністю державних виконавців 6
6. Правовий і соціальний захист державних виконавців 7
7. Фінансування і матеріальне забезпечення, оплата праці державних виконавців 8
8. Обовязки і права державних виконавців у виконавчому провадженні 9
Нормативні акти і література 11 >>>>
ВСТУП 3
1. Сутність внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства 5
2. Навколишнє оточення підприємства та його роль в досягненні ефективності управління 10
3. Аналіз маркетингової діяльності мережі магазинів "Назва" 22
4. Дослідження впливу зовнішніх факторів на маркетингову діяльність магазину "Назва" 32
5. Шляхи покращення маркетингової діяльності магазину "Назва" 40
ВИСНОВКИ 45
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49
ДОДАТКИ 52 >>>>
Вступ 3
1. Поняття договору майнового найму 5
2. Права і обов’язки сторін 13
3. Підствави припинення договору 18
4. Договір оренди 20
5. Загальна характеристика договору лізингу 22
Висновок 26
Список використаної літератури 28
Об’єктом дослідження є суспільні відносини, які виникають в процесі передачі майна за договором майнового найму.
Предметом досліджуваної роботи є перехід відносин власності, які виникають при укладенні та виконанні договору майнового найму.
В даній роботі будуть розглядатися такі питання:
1. Поняття договору майнового найму
2. Права і обовязки сторін
3. Підствави припинення договору
4. Договір оренди
5. Загальна характеристика договору лізингу
Для повного висвітлення питання, що розглядається, будуть використовуватись матеріали з чинного законодавства України (Цивільний кодекс України та закони України) та наукової літератури (підручники з Цивільного права України, наукові статті та ін.) та аналізувати погляди різних вчених на розглядуване питання.
>>>>
1. Правова охорона навколишнього природного середовища 3
2. Екологічні права й обов'язки громадян 8
3. Загальне та спеціальне використання природних ресурсів 12
4. Контроль і нагляд у галузі охорони навколишнього природного середовища 14
5. Відповідальність за порушення екологічного законодавства 16
Задача 18
У магазині було виявлено нестачу матеріальних цінностей на суму 5 тис. грн. Працівники магазину: продавці, студенти-стажисти кулінарного технікуму, прибиральниця, вантажник. Хто входить до складу матеріально відповідальних осіб? Хто і в якому розмірі може бути притягнутий до матеріальної відповідальності за заподіяну шкоду?
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 23
>>>>
Вступ 3
1. Основна частина 5
1.1. Сучасні форми і методи продажу і їх значення у ринкових умовах 5
1.2. Характеристика магазину ТОВ " ..." 13
1.3. Використання різних форм продажу і методів обслуговування в магазині 21
1.4. Процес обслуговування покупців. Етика продавця 22
1.5. Показ та розміщення товарів у торговому залі 26
1.6. Використання реклами у процесі обслуговування покупців 29
1.7. Послуги і сервіс магазину 33
2. Заключна частина 35
2.1. Висновки та пропозиції 35
2.2. Список використаної літератури 37
2.3. Додатки 39
Додаток Б. Показники фінансово-господарської діяльності підприємства 40
>>>>
1. Сутність, форма та зміст протоколу слідчої дії 3
2. Складіть по заданій фабулі постанову про притягнення особи як обвинуваченого 7
12.03.2004 р. Носков Андрій Олександрович який народився у 1978 році, пішов до свого знайомого Івашина П. Л. та домовився з ним вночі вони підуть до магазину “Сонечко “ розташованого за рогом його будинку та викрадуть звідти продукти та спиртні напої. О 00.10 г. вони прийшли до магазину, взявши з собою з дому металевий прут, зламали двері, і викрали з магазину 20 пляшок горілки, 5 кг копчених ковбас, 5 кг варених ковбас, 3 кг шоколадних цукерок. Все викрадене вони віднесли додому до Носкова А. О. та розпорядилися за своїм розсудом.
3. Визначте чи відповідає вимога КПК України дана постанова. Які помилки були допущені слідчим?
ПОСТАНОВА
про визнання потерпілим
м. Суми 12.04.2004 р.
Слідчим CВ Зарічним ОМ СМВ УМВС України в сумський області
лейтенант міліції Антонов М. С., розглянувши матеріали кримінальної
справи № 1676798,
ВСТАНОВИВ:
2.03.20004 року з квартири Карпенко А. Г. було викрадено
майно, чим завдані значні матеріальні збитки на суму 5900 грн.
Беручи до уваги, що злочинними діяннями невстановленої особи,
заподіяно матеріальну шкоду, керуючись ст.. 49,130 КПК України,
ПОСТАНОВИВ
Визнати Карпенко А.Г. потерпілою у цій справі, повідомити їй
про це роз’яснити права потерпілого.
Слідчий CВ Зарічного ОМ
Лейтенант міліції Антонов М. С.
9
Список використаних джерел: 10
>>>>
1. Сутність, форма та зміст протоколу слідчої дії . 2
2.Складіть по заданій фабулі постанову про притягнення особи як обвинуваченого. 5
12.03.2004 р. Носков Андрій Олександрович який народився у 1978 році, пішов до свого знайомого Івашина П. Л. та домовився з ним вночі вони підуть до магазину “Сонечко “ розташованого за рогом його будинку та
викрадуть звідти продукти та спиртні напої. О 00.10 г. вони прийшли до магазину, взявши з собою з дому металевий прут, зламали двері, і викрали з магазину 20 пляшок горілки, 5 кг копчених ковбас, 5 кг варених ковбас, 3 кг
шоколадних цукерок. Все викрадене вони віднесли додому до Носкова А. О. та розпорядилися за своїм розсудом.
3. Визначте чи відповідає вимога КПК України дана постанова. Які помилки
були допущені слідчим? 8
ПОСТАНОВА
про визнання потерпілим
м. Суми 12.04.2004 р.
Слідчим CВ Зарічним ОМ СМВ УМВС України в сумський області
лейтенант міліції Антонов М. С., розглянувши матеріали кримінальної
справи № 1676798,
ВСТАНОВИВ:
2.03.20004 року з квартири Карпенко А. Г. було викрадено
майно, чим завдані значні матеріальні збитки на суму 5900 грн.
Беручи до уваги, що злочинними діяннями невстановленої особи,
заподіяно матеріальну шкоду, керуючись ст.. 49,130 КПК України,
ПОСТАНОВИВ
Визнати Карпенко А.Г. потерпілою у цій справі, повідомити їй
про це роз’яснити права потерпілого.
Слідчий CВ Зарічного ОМ
Лейтенант міліції Антонов М. С.
Список використаних джерел: 9
>>>>
ЗМІСТ
11. Характеристика інвентарю для складських і підсобних приміщень магазину. Наведіть приклад його використання в місцевих магазинах 3
21. Правила встановлення ваг настільних циферблатних на робочому місці та підготовки їх до роботи. Зробіть аналіз правильності встановлення настільних циферблатних ваг у трьох магазинах 4
40. Порядок розрахунків із покупцями при відключенні електроструму та поломці реєстратора розрахункових операцій 6
53. Характеристика окремих видів торгівельних автоматів 8
60. Правила експлуатації піднімально-транспортного обладнання 12
Список використаної літератури 18 >>>>
ЗМІСТ
11. Характеристика інвентарю для складських і підсобних приміщень магазину. Наведіть приклад його використання в місцевих магазинах 3
21. Правила встановлення ваг настільних циферблатних на робочому місці та підготовки їх до роботи. Зробіть аналіз правильності встановлення настільних циферблатних ваг у трьох магазинах 4
40. Порядок розрахунків із покупцями при відключенні електроструму та поломці реєстратора розрахункових операцій 6
53. Характеристика окремих видів торгівельних автоматів 8
60. Правила експлуатації піднімально-транспортного обладнання 12
Список використаної літератури 18 >>>>
Вступ 3
1. Правова охорона навколишнього природного середовища 4
2. Екологічні права й обов'язки громадян 6
3. Загальне та спеціальне використання природних ресурсів 12
4. Контроль і нагляд у галузі охорони навколишнього природного середовища 13
5. Відповідальність за порушення екологічного законодавства 14
Висновок 19
Задача. Тема: Матеріальна відповідальність працівників 20
У магазині було виявлено нестачу матеріальних цінностей на суму 5 тис. грн. Працівники магазину: продавці, студенти-стажисти кулінарного технікуму, прибиральниця, вантажник. Хто входить до складу матеріально відповідальних осіб? Хто і в якому розмірі може бути притягнутий до матеріальної відповідальності за заподіяну шкоду?
Список джерел 22
>>>>
Вступ 3
1. Поняття договору комісії 4
2. Ціна та порядок розрахунків за договором комісії 9
3. Строк дії договору комісії 13
Висновки 15
Завдання 1 19
Сачко купила в комісійному магазині хутряну шубу і через деякий час виявила, що деяких місцях хутро зіпсоване. У зв’язку з цим вона звернулася до директора магазину з вимогою прийняти шубу назад..
Перелік використаних джерел 21
>>>>
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.