|
анкета жульена сореля
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «анкета жульена сореля», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
«Червоне» і «чорне» ужитті Жульена Сореля
«Червоне» і «чорне» ужитті Жульена Сореля >>>>
-
Дві жінки - два кохання Жульєна Сореля (два лики кохання у романі Червоне та чорне, Кохання в житті Жульєна Сореля)
Дві жінки - два кохання Жульєна Сореля >>>>
-
Причина трагедії Жульєна Сореля?
Причина трагедії Жульєна Сореля? (причини трагічної долі Жульєна Сореля) >>>>
-
Організація обслуговування в готельно-туристичному комплексі
1. Документація готельного підприємства 2 2. Форми управління готельними підприємствами в світі і в Україні 5 Анкета готелю „Дніпро” Анкета готелю „Супутник” Список використаної літератури 12 >>>>
-
Внутрішній світ Жюльєна Сореля
Внутрішній світ Жюльєна Сореля >>>>
-
Чи завжди мета виправдовує засоби? Життєвий шлях Жульєна Сореля (за твором)
Чи завжди мета виправдовує засоби? Життєвий шлях Жульєна Сореля >>>>
-
Образ Жульєна Сореля "Червоне і Чорне" (цитати)
Образ Жульєна Сореля "Червоне і Чорне" (цитати) >>>>
-
Анкета маркетингового дослідження
Метою дослідження є визначення потреб споживачів дитячих іграшок на вітчизняному ринку іграшки з метою просування на ринок нового виду іграшки. Анкета >>>>
-
Цитатна характеристика до образу Жульєна Сореля з роману Червоне і Чорне
Цитатна характеристика до образу Жульєна Сореля з роману Червоне і Чорне >>>>
-
Помилки і прозріння Жульєна Сореля в романі Стендаля «Червоне і Чорне»
Помилки і прозріння Жульєна Сореля в романі Стендаля «Червоне і Чорне» >>>>
-
Шлях Жульєна Сореля - це шлях злету чи падіння?
Шлях Жульєна Сореля - це шлях злету чи падіння? >>>>
-
Організуючи та результуючі документи
ВСТУП 1 1. Основні функції програми соціологічного дослідження 2 2. Соціологічна анкета – система питань для достовірної інформації 7 ВИСНОВКИ 10 ЛІТЕРАТУРА 11 >>>>
-
Контрольна робота з маркетингу
1. Типи та види ринків 3 2. Інформаційна маркетингова система 7 3. Скласти анкету маркетингового дослідження (Анкета для виявлення споживчих переваг у покупців побутової техніки) 12 Список використаної літератури 15 >>>>
-
Організація обслуговування
1. Основні принципи діяльності готельного підприємства (законодавчі основи, планування роботи, статті доходів і витрат, розподіл прибутку). 3 2. Критерії та показники готельного комфорту. 10 АНКЕТА ГОТЕЛЮ 18 Література 24 >>>>
-
Составить анкетный лист для определения имиджа туристического агента
(Вопросы к агенту-человеку для определения его проф. качеств,личных качеств, компетентности и т.д, типа тестов) Анкета >>>>
-
Програма соціального дослідження на тему вільний час студентів
Вступ 3 Визначення проблеми вільного часу та постановка проблеми використання його студентами 4 Анкета соціологічного дослідження 9 Висновки 12 Література 16 >>>>
-
Анкетування як метод соціального дослідження
1. Анкета — основний інструмент дослідження 3 2. Основні вимоги до запитань анкети 4 3. Помилки формулювань 6 4. Допоміжні запитання 11 5. Процес підготовки анкети 13 Список використаної літератури 18 >>>>
-
КОНКУРЕНТНИЙ АНАЛІЗ ГАЛУЗІ
1. Мета та учасники конкурентного аналізу галузі 3 2. Діагностика туристичної галузі. 6 Література 36 ДОДАТОК А. Анкета для виявлення споживчих переваг клієнтів туристичної фірми 37 >>>>
-
Соціальна доктрина протестантизму
Соціальна доктрина протестантизму (на основі роботи М.Вебера "Протестаньска етика та дух капіталізму"). 3 Анкета социологічного дослідження її структура. 7 Перелік використаної літератури 10 >>>>
-
Контрольна робота з соціології
Вступ 3 1. Анкета – основний інструмент соціологічного дослідження. 4 2. Вибірка в соціологічному дослідженні. 6 3. Ескіз проекту соціологічного дослідження громадської думки на тему: „Матеріальний добробут: оцінки і сподівання”. 12 Висновки 20 Література 21 >>>>
-
Прийняття рішення про купівлю
Теорія 1. Прийняття рішення про купівлю 2. Анкета в маркетинговому дослідженні Практика >>>>
-
Актуальність роману Фредеріка Стендаля "Червоне і чорне" сьогодні. Жульєн Сорель - герой нашого часу?!
Зміст Вступ 2 Розділ 1. Традиції і новаторство Стендаля в літературі 5 1.1. Декілька слів про автора роману "Червоне і Чорне" - Ф.Стендаля 5 1.2. Соціально-психологічний роман "Червоне і Чорне" 6 1.3. Традиційні образи героїв у "Червоному і чорному" 9 1.4. Типологічний ряд образів в романі "Червоне і чорне" 11 Розділ 2. Актуальність створення "Червоного і чорного" у творчості Стендаля та в історії французької літератури 13 2.1. Історія твору 13 2.2. Атмосфера і реальність роману. Символічне значення 15 Розділ 3. Потенціал традиційності в образі Жульєна Сореля. Наполеонівський дух роману 18 Висновки 25 Список використаної літератури 28 >>>>
-
Програма опитування громадської думки
Вступ 3 1. Анкета – основний інструмент соціологічного дослідження. 4 2. Вибірка в соціологічному дослідженні. 6 3. Ескіз проекту соціологічного дослідження громадської думки на тему: „Матеріальний добробут: оцінки і сподівання”. 12 Висновки 18 Література 19 >>>>
-
Соціологічне дослідження на тему: Мотиви ті цінності підприємницької діяльності в Україні
ЗМІСТ Актуальність теми 3 Предмет дослідження (чому саме ця тема); 4 Об'єкт дослідження (категорія опитуваних людей) 6 Мета дослідження (думка, рейтинг); 6 Задача дослідження (добре чи погано); 6 Вибірка; 6 Який метод опитування. 6 Анкета 6 Гіпотеза 9 Література 10 >>>>
-
Социальные и личностные принципы сегментации рынка
Содержание 1 Культурный фактор 3 2 Мотивационные особенности покупателей 8 3 Социальные и личностные принципы сегментации рынка 10 4 Анкета опроса потребителей 14 Использованная литература 16 >>>>
-
Маркетинг
Вступ - 3 - 1. Завдання та умови ефективності маркетингових досліджень. - 4 - 1.1. Основні методологічні принципи, що забезпечують ефективність маркетингових досліджень - 9 - 1.2. Види маркетингових досліджень - 10 - 1.3. Помилкові очікування від маркетингових досліджень - 10 - 2. Анкета для виявлення рівня задоволення клієнта якістю обладнання для випічки кондитерських виробів. - 20 - Список використаної літератури - 23 - >>>>
-
Систематизація даних про ділових партнерів й конкурентів
1. Перелік мінімальних відомостей про ділових партнерів і конкурентів 3 2. Анкета ділового партнера. Склад, призначення 6 3. Анкета конкурента. Склад, призначення, застосування 10 4. Практичне завдання 15 Фірма А – Ваш конкурент. Вона випускає продукції X, Y, Z. Ви хочете дізнатися про склад цих продуктів, а також список клієнтів фірми А. Ваш товариш є співвласником транспортної компанії, що перевозить сировину на склад, який виробляє продукти X та Y. Вам відома адреса начальника цеха, де виробляють продукт Х. Із реклами А Ви знаєте, що продукт Z на 50% складається із сої, а на 50% - із якогось іншого природного матеріалу. Також Вам відомий склад, на якому можна придбати продукт Z. Ваш брат працює директором операційного відділу банку, через який фірма А проводить свої операції. Як за допомогою цих джерел отримати інформацію про фірму А, яка Вас цікавить з мінімальними витратами? Які методи промислової та економічної розвідки Ви при цьому використаєте? 5. Додаткові завдання 17 1. Дати коротку характеристику стану українського законодавства в галузі захисту комерційної таємниці. Які доповнення до українського законодавства з цього питання Ви запропонували б? 2. Поясніть, як за допомогою спостереження за підприємством можна визначити, що воно виробляє? 3. Як потрібно було б захистити від промислового шпигунства Ваше підприємство? 4. Як можна організувати захист провідних фахівців Вашого підприємства від нападу та промислового шпигунства. 5. Провести комплексний аналіз конкурента з використанням інформації, яка друкується і подається у засобах інформації. 6. Уявіть, що Ви на підприємстві займаєтесь питаннями аналізу і спостереження за партнерами і конкурентами Вашого підприємства. Спробуйте розробити найбільш вдалий варіант анкети конкурента і партнера. Заповніть ці анкета на декілька підприємств, які найбільш Вам відомі, використовуючи всі можливі канали інформації. Наприкінці роботи наведіть всі канали інформації, якими Ви користувались. Список використаної літератури 27 >>>>
-
Розробка бізнес плану
Вступ3 1. Назва фірми і форма власності4 2. Організаційна структура6 3. Товарний асортимент7 4. Анкета для проведення маркетингових досліджень7 5. Результати анкетування10 6. Аналіз факторів зовнішнього середовища на функціонування підприємства12 7. SWOT-аналіз15 8. Метод ціноутворення, який утворюється на підприємстві17 9. Спосіб просування товару20 10. Реклама та слоган21 11. Спосіб контролю22 Висновок і рекомендації23 Література26 >>>>
-
Маркетинг
Марочні товари та їх розпізнавальні ознаки. 3 Практичне завдання. Анкета Асортиментна група - пральні машини торгової марки „Індезіт” Мета дослідження – вивчення потреб потенційних покупців та обставин, які змінюють ці потреби Методологія дослідження – анкетування, яке проводиться серед відвідувачів спеціалізованих магазинів Критерії вибору респондентів: жінки та чоловіки, вік респондентів від років та середнім доходом сім'ї. 8 Література 11 >>>>
-
Контрольна з інформаційних систем у маркетингу
Зміст Завдання 1. Інформаційна технологія розв’язання задач з аналізу асортиментного плану випуску продукції 3 Завдання 2. Розв'язання задачі «Дослідження кон'юнктури товарного ринку фірми». 11 Завдання 3. Розробити форму і зміст анкети для дослідження попиту на товар (Анкета по автомийці) 18 Література 22 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.004985 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|