|
читать онлайн текст роман курочка
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «читать онлайн текст роман курочка», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Онлайн-перекладачі в мережі Інтернет
Вступ 3 1. Онлайн-перекладачі компанії «Промт» 7 2. Онлайн-перекладач на dictionary.com 14 3. Онлайн-перекладач Logo Media 16 4. Онлайнові перекладачі від Ectaco 18 5. Переводов.нет. та WorldLingvo 20 Висновок 23 Використані джерела 25 >>>>
-
Роман Шухевич – Провідник і командир національно-визвольної боротьби УПА
Зміст ВСТУП 3 1. Роман Шухевич: становлення особистості 5 1.1. Бойова діяльність (1926 – 1934 р.р.) проти польської окупаційної влади 6 1.2. У Карпатській Україні 8 2. Від політичної маніфестації - до збройної боротьби 10 2.1. Розкол націоналістичного руху 10 2.2. Український легіон (квітень 1941 р. – грудень 1942 р.) 12 3. Акт про відновлення Української Державності 14 4. Роман Шухевич – Провідник і командир національно-визвольної боротьби УПА 17 4.1. Ідейно-політична основа УПА 17 4.2. Програмні засади УПА 19 4.3. І Конференція поневолених народів східної Європи і Азії. 20 5. Створення підпільно-революційного уряду – Української Головної Визвольної Ради (УГВР) 22 6. Роман Шухевич на чолі боротьби УПА в повоєнний час. 24 Висновки 29 Список використаної літератури 31 >>>>
-
Роман Шухевич – Провідник і командир національно-визвольної боротьби УПА
Зміст ВСТУП 3 1. Роман Шухевич: становлення особистості 5 1.1. Бойова діяльність (1926 – 1934 р.р.) проти польської окупаційної влади 6 1.2. У Карпатській Україні 8 2. Від політичної маніфестації - до збройної боротьби 10 2.1. Розкол націоналістичного руху 10 2.2. Український легіон (квітень 1941 р. – грудень 1942 р.) 12 3. Акт про відновлення Української Державності 14 4. Роман Шухевич – Провідник і командир національно-визвольної боротьби УПА 17 4.1. Ідейно-політична основа УПА 17 4.2. Програмні засади УПА 19 4.3. І Конференція поневолених народів східної Європи і Азії. 20 5. Створення підпільно-революційного уряду – Української Головної Визвольної Ради (УГВР) 22 6. Роман Шухевич на чолі боротьби УПА в повоєнний час. 24 Висновки 29 Список використаної літератури 31 >>>>
-
"Шарлота Бронте і її роман "Джен Ер""
План Вступ. 1. "Джейн Ейр" Шарлотти Бронте як соціально-психологічний роман виховання. 1.1. Тема роману "Джейн Ейр". 1.2. Ідея рівності людей у романі "Джейн Ейр". 1.3. Трагедійність сюжету. Висновки. Використана література. >>>>
-
"Шарлота Бронте і її роман "Джен Ер""
План Вступ. 1. "Джейн Ейр" Шарлотти Бронте як соціально-психологічний роман виховання. 1.1. Тема роману "Джейн Ейр". 1.2. Ідея рівності людей у романі "Джейн Ейр". 1.3. Трагедійність сюжету. Висновки. Використана література. >>>>
-
Утворення Галицько-Волинського князівства. Князь Роман Мстиславович
План Вступ 3 1. Утворення Галицько-Волинського князівства. Князь Роман Мстиславович 4 2. Внутрішня і зовнішня політика Данила Галицького 5 3. Галицько-Волинське князівство - спадкоємець Київської Русі. Його роль у становленні української державності 10 Список використаної літератури 17 >>>>
-
„Прощавай, зброє!” Ернеста Хемінгуея як взірець „літератури втраченого покоління”
Зміст Вступ……………………………………………………………………………… 3 1. Ернест Хемінгуей: герой і його час ………………………………………...5 2. Антивоєнна тематика у творах Ернеста Хемінгуея………………………. 10 3. „Прощавай, зброє!” – роман про „втрачене покоління”…………………... 14 3.1. Сюжетна лінія та головні герої роману………………………………... 14 3.2. Тема війни і „втрачене покоління” …………………………………...17 3.3. „Прощавай зброє!” – кращий антивоєнний роман……………………. 19 3.4. Військова та лірична лінія в романі …………………………………….22 Висновки ………………………………………………………………………...27 Список використаних джерел ………………………………………………….29 >>>>
-
ТЕКСТ № 48
ТЕКСТ № 48 та завдання до нього 1. Прочитайте речення, вибравши з дужок конструкцію, яка більше підходить за змістом. Як вона впливає на зміст речення? 2. Утворіть форми ступенів порівняння прикметників: З. Відредагуйте словосполучення: 4. Прочитайте текст, визначте його стиль. 5. Поясніть значення слів: 6. Перекладіть текст українською мовою. . 7. Означення, виражені дієприкметниковими зворотами, де можливо й доцільно, замініть на підрядні означальні речення. 8. Знайдіть у тексті складні прикметники. Поясніть їх правопис. Яку стилістичну роль виконують складні прикметники в науковому стилі? 9. Чи однакові способи творення ступенів порівняння прикметників у російській та українській мовах? Проілюструйте це прикладами. Знайдіть такі прикметники в тексті. >>>>
-
Художні засоби створення історичного і місцевого колориту в романі В.Скотта „Айвенго”
Зміст Вступ 2 1. Історичні романи Вальтера Скотта 4 2. Роман „Айвенго” – втілення історії Англії 10 3. Створення історичного і місцевого колориту в романі В. Скотта „Айвенго” 11 3.1. Історичний колорит в романі 11 3.2. Національний колорит 14 3.2. „Антикварний роман” Вальтера Скотта 16 4. Вальтер Скотт – історичний романіст 20 Висновки 26 Список використаних джерел 27 >>>>
-
РОМАН "ПРЕСТУПЛЕНИЕ И НАКАЗАНИЕ" В ТВОРЧЕСТВЕ ДОСТОЕВСКОГО
СОДЕРЖАНИЕ ВВЕДЕНИЕ 3 I. ОБЗОР НАУЧНОЙ ЛИТЕРАТУРЫ ПО ТЕМЕ 5 II. РОМАН "ПРЕСТУПЛЕНИЕ И НАКАЗАНИЕ" В ТВОРЧЕСТВЕ ДОСТОЕВСКОГО 12 III. ТЕМА ПЕТЕРБУРГА В РОМАНАХ ДОСТОЕВСКОГО 16 1. Образ Петербурга в творчестве Пушкина и Достоевского 16 2. Тема маленького человека в творчестве Пушкина и Достоевского 19 3. Тема образов Петербурга в романе "Преступление и наказание" 22 4. Андрей Белый "Петербург" 24 ЗАКЛЮЧЕНИЕ 30 СПИСОК ИСПОЛЬЗОВАННОЙ ЛИТЕРАТУРЫ 31 >>>>
-
Г. Михайличенко та його «Блакитний роман»
-
Скласти публіцистичний текст і зробити його на рівні 2-х структур
Зміст І. РЕФЕРАТИ 3 1. Основні ознаки тексту. 3 2. Загальні особливості структурної організації тексту 6 ІІ. АНАЛІЗ ПУБЛІЦИСТИЧНОГО ТЕКСТУ 10 ТЕКСТ: 10 РІДНА ЗЕМЛЯ ВИМАГАЄ: «ДУМАЙТЕ!» 10 Тематично-авторський рівень тексту 12 Емоційно- експресивний рівень тексту 14 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 17 >>>>
-
Чим приваблює сучасного читача роман Вальтера Скотта „Айвенго”?
Чим приваблює сучасного читача роман Вальтера Скотта „Айвенго”? >>>>
-
Ділова мова. Варіант 6
І. З’ясуйте зміст яких понять розкривають запропоновані визначення: 3 II. Продовжіть речення: 3 III. 1. Прочитайте текст. Запишіть як телеграму. 4 2. З'ясуйте, що є телеграма як документ за: 4 3. Випишіть із тексту іменники, визначте відмінок кожного з них. 4 IV. Прочитайте текст. Внправте помилки в оформленні документа. Відредагуйте. 5 V. 1. Оформіть документ, у якому: 6 2. Поясніть правопис великої літери. 6 >>>>
-
Мотив року долі у романі Собор Паризької богоматері
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 5 Характеристика творчості В. Гюго 5 РОЗДІЛ 2 9 Мотив року долі в романі В. Гюго “Собор Паризької богоматері” 9 2.1. Філософсько – історичний роман Віктора Гюго. 9 2.2 Роман “Собор Паризької богоматері” в світлі естетичної позиції Віктора Гюго 14 2.3 “Перша книга людства” В. Гюго 18 РОЗДІЛ 3 20 Образ Собору і його нерозривний зв'язок з образами головних 20 3.1 Образ аскета і ученого-алхіміка Клода Фролло 23 3.2 Колоритний образ горбаня Квазімодо. Ніжний та прекрасний образ Есмеральди 25 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30 >>>>
-
Усний докладний переказ тексту з творчим завданням Ікона "..Роман стрімко переступив поріг.."
Усний докладний переказ тексту з творчим завданням Ікона "..Роман стрімко переступив поріг.." >>>>
-
Текст как объект лингвистического анализа
План План 1 Введение 2 1. Текст как объект лингвистического анализа 3 2. Структура текста 4 3. Анализ текста 6 Заключение 10 Литература 11 >>>>
-
Контрольна з української мови
1. Розкрийте зміст понять "стиль і стилістика" 3 2. Подайте дефініцію понять, номінованих термінами: ланцюг готельний, готель, комплекс обслуговування, караван-сарай, план, форс-мажорні обставини, туристична фірма. 5 3. Виберіть правильний варіант словосполучення. 7 4. Напишіть текст довідки працівникові готелю "Мир" із вказівкою місця роботи, займаної посади, розміру заробітної плати. 8 5. Перекладіть текст українською мовою. 9 Список використаної літератури 10 >>>>
-
Робота редактора над точністю слова і стислістю викладу матеріалу
Вступ 2 Розділ І. Наука про журналістський текст. 4 1.1. Текст як журналістський твір. Літературне редагування. 4 1.2. Історія українського літературного редагування. 8 Розділ ІІ. Робота редактора над точністю та стислістю викладу матеріалу. 19 2.1. Загальна методика редагування. 19 2.2. Точність і стислість в процесі редагування. 22 Розділ ІІІ. Редакторська праця в сучасному виданні. 30 Висновки 34 Список використаної літератури 36 >>>>
-
Практические разработки по изучению сказок и басен на уроках чтения
План Вступление 3 Раздел І. Психолого-педагогические аспекты преподавания чтения в младших классах школы 5 1.1. Урок чтения как социальная проблема 5 1.2. Художественно-конструктивные задачи урока чтения 8 1.3. Методы и приёмы изучения литературы (чтения) в школе 20 Вывод к разделу І 24 Раздел ІІ. Практические разработки по изучению сказок и басен на уроках чтения 25 2.1. Воспитание сказкой 25 2.2. Практическая работа: "Курочка Ряба" 39 Вывод к разделу ІІ 47 Вывод 50 Список использованной литературы 52 Дополнения 56 Урок 1 56 Урок 2 62 >>>>
-
Шахрайській роман як літературний жанр
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЛІТЕРАТУРИ РАННЬОГО ВІДРОДЖЕННЯ 5 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ШАХРАЙСЬКОГО РОМАНУ ТА СПЕЦИФІКА ГЕРОЇВ 9 ВИСНОВКИ 16 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 18 >>>>
-
Контрольна робота з ділової мови
1. Розпорядчі документи. Загальна характеристика. 3 2. Інструкція, її реквізити та правила написання 5 3. Написати рецензію на прочитану Вами книгу. 7 Рецензія на роман О. Лупія “Падіння давньої столиці” 7 Використана література 11 >>>>
-
Контрольна робота з інформатики
1. Назвіть стандартні пристрої ПК. 2 2.Назвіть додаткові пристрї ПК. 2 3.Яке ствердження вірне: 2 4. Назвіть групи клавіш на стандартній клавіатурі. 2 5.Перевести з однієї системи числення в іншу. 3 6. MS DOS. Перейменування файлів. 3 7. Norton Commander. Управління панелями. 3 8.Windows 95. Копіювання та переміщення файлів на диск а: . 4 ТЕМА: MICROSOFT WORD Завдання Набрати 3 сторінки тексту через 1,5 інтервали. Розмір шрифту 14. 1-а стор. Відформатувати текст. На сторінці повинні бути виділені курсивом, іншим кольором, напівжирним шрифтом та підкреслені слова (символи). В одному з абзаців встановити стиснутий інтервал між символами. Вставити таблицю. 2-а стор. Розмістити текст в 2 колонки різної ширини. Колонки повинні займати 1/3 сторінки. Заголовок розмістити над усіма колонками. Створити багаторівневий список. Вставити в текст таблицю. 3-я стор. Вставити діаграму. Створити зміст. Створити нумерований список. Відформатувати нумерацію. Вставити формулу. Всі сторінки вміщують колонтитули. >>>>
-
Українська мова професійного спрямування
1. Особливості використання іменників у ділових паперах. 2. Вимоги до укладання та оформлення документів. 3. Довідково-інформаційні документи (довідка, огляд, доповідна записка. пояснювальна записка, телефонограма, радіограма), вимоги до оформлення. 4. Прочитати документ; відредагувати текст, дописати відсутні відомості. Визначити, який це документ за: а) походженням; місцем виникнення; в) призначенням; г) формою. Визначити реквізити цього документа. 5.1. Перекласти текст українською мовою. 5.2. Перекласти словосполучення українською мовою. В тих випадках, де це можливо, подати кілька варіантів перекладу. 6. Написати: - автобіографію; - декілька оголошень, різних за обсягом і змістом. >>>>
-
Шляхи розвитку історичного роману
1. Зародження жанру історичного роману на початку ХІХ сторіччя 3 2. Вальтер Скот – основоположник історичного роману 5 3. Історичний роман В. Гюго 10 4. Особливості історичних романів А. Дюма 14 Література 17 >>>>
-
Ділова англійська мова
1) написать 2 делових письма на англ язике по 1стр переводна укр не нужен тут нужно соблюдать стилистику делового письма 2) Сделать визитку (Трухан Катя )(имя, телефон, должность, адрес какой нибудь мейл и название предприятия все может бить вимишлено кроме имени) 3) Резюме под етим же имененм (Трухан Катя ) 1 стр перевод на укр не нужен тут нужно соблюдать стилистику делового письма 4) Найти любой текст которий касаеться банковского дела 5 стр перевод на укр не нужен 5) сделать деловой телефонний диалог по 10 реплик с каждой сторони (то-есть 20 фраз) 6) перевести приложенний текст >>>>
-
Вспомогательные средства обучения. Учебник
План Введение 3 1. Роль учебника в процессе обучения иностранному языку 4 2. Требования, предъявляемые к учебнику английского языка 5 3. Характеристика учебника С.В. Роман, Г.С. Чекаль, О.О. Коломинова "Wonderland" 8 Заключение 10 Список использованной литературы: 12 Приложение 13 >>>>
-
Зарубіжна література Франції
1. Література Франції 3 2. Альбер Камю – французький есеїст, письменник, драматург 5 3. Роман “Чума” – вершина творчості А. Камю 10 Література 14 >>>>
-
ЛИТЕРАТУРА РАННЕГО СРЕДНЕВЕКОВЬЯ
ПЛАН 1. Англосаксонская литература V-XI веков. 2. Развитие литературы в норманнский период. 3. Место произведений на французском языке в английской литературе. 4. Рыцарский роман. 5. Романы артуровского цикла. 6. Литература XIV века. 7. Народная поэзия. Баллады XIV—XV веков >>>>
-
Утворення Галицького та Волинського князівства
1. Утворення Галицького та Волинського князівства. Князь Роман Мстиславич 2 2. Королівство Русів Данила Галицького 4 3. Галицько-Волинське князівство останньої третини ХІІІ ст. - у першій половині ХIV ст. 7 Список використаної літератури 9 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.005095 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|