У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «Характеристика образу Бермана», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
План
Вступ 2
Розділ І. Графічний художній образ як процес пізнання 4
1.1. Визначення графічного художнього образу 4
1. 2. Образи відчуттів, сприйняття 8
1. 3. Образи представлення, уяви 19
Розділ ІІ. Образотворчі умови формування графічно-художнього образу 22
2.1. Образотворчі аспекти художнього образу 22
2.2. Формування графічного художнього образу у школярів на уроках образотворчого мистецтва 26
Висновки 28
Список використаної літератури 29
Додатки 31 >>>>
Вступ 4
1. Історичний прообраз героїні Роксолани 7
1.1 Шлях до гарему 7
1.2 Дружина падишаха 11
1.3 Леді смерть 14
2. Створення образу Роксолани Павлом Загребельним 19
2.1 Роксолана - символ українського жіноцтва 19
2.2 Специфіка образу Роксолани у романі Загребельного 24
2.3 Думка Загребельного про роман "Роксолана" взагалі та специфіку створення образа головної героїні 27
3. Розкриття образу Роксолани у творчості інших українських романістів 29
Висновки 32
Використана література: 34 >>>>
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичний основи вивчення психологічних
особливостей образу Я в підлітковому і юнацькому віці 6
1.1. Психологічна характеристика підліткового і юнацького віку 6
1.2. Я-образ і самооцінка як складові Я-концепції 12
1.3. Теоретичні аспекти проблеми "Я" в науці 29
Розділ 2. Аналіз складових "Я-образу" в психологічній
літературі 31
2.1. Я-концепція: різні аспекти і складові
даного поняття 37
2.2. Я-концепція і самооцінка в підлітковому і
юнацькому віці 39
Розділ 3. Вивчення особливостей образу Я в підлітковому і
юнацькому віці 48
3.1. Опис програми дослідження і обґрунтування вибору методик 48
3.2. Аналіз і інтерпретація отриманих результатів 57
Висновки 79
Список літератури 84
Додатки 88 >>>>
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти формування образу "Я" та самооцінки 7
1.1. Становлення Я-концепції як умова розвитку дітей дошкільного віку 7
1.2. Поняття та сутність самооцінки, її значення в розвитку дітей дошкільного віку 19
1.3. Соціально-психологічні чинники формування образу "Я" та самооцінки дітей дошкільного віку 27
2. Розробка концепції експериментального дослідження проблеми формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку 38
2.1. Психологічні основи особистісного становлення дошкільника 38
2.2. Психолого-педагогічне проектування становлення самооцінки дитини дошкільного віку 51
2.3. Розробка методики проведення дослідження соціально-психологічних чинників формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку 56
3. Аналіз результатів дослідження соціально-психологічних чинників формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку 66
3.1. Узагальнення результатів емпіричного дослідження 66
3.2. Рекомендації стосовно розробки педагогічної технології виховного процесу, спрямованого на особистісне становлення дітей дошкільного віку 86
Висновки 96
Література 103
Додаток А 112
Додаток Б 113
>>>>
Вступ 3
1. Творча частина 7
1.1. Характеристика сучасного і перспективного напрямів моди в макіяжі та стилі 7
1.2. Характеристика історичної епохи та обґрунтування вибору базової моделі образу та макіяжу 17
1.3. Розробка моделі схеми образу відповідно до історичної епохи сучасного напрямку моди і типу обличчя 23
2. Технологічна частина 28
2.1. Технологічна послідовність виготовлення постижного виробу 28
2.2. Визначення початкових даних для виконання розробленого стилю та макіяжу. Розробка технологічної послідовності виконання макіяжу 32
2.3. Обґрунтування вибору і характеристика парфюмерно-косметичних засобів інструментів та обладнання необхідних для виконання макіяжу 37
Висновок 44
Додатки 46
Література 43
>>>>
ВСТУП 2 РОЗДІЛ І. НОВЕЛА «КАРМЕН» П. МЕРІМЕ ЯК ОСНОВА ВСІХ НАСТУПНИХ ВАРІАЦІЙ. 4 1.1. НОВЕЛІСТИКА ПРОСПЕРА МЕРІМЕ. 4 1.2. НОВЕЛА «КАРМЕН». 8 1.3. СТРУКТУРНІ ПОВЕРХИ ОБРАЗУ КАРМЕН. 12 РОЗДІЛ ІІ. ТРАНСФОРМАЦІЯ ОБРАЗУ КАРМЕН В МУЗИЧНОМУ ТА СЦЕНІЧНОМУ ЖИТТІ. 17 2.1. ЖОРЖ БІЗЕ ТА ЙОГО ОПЕРА «КАРМЕН». 17 2.2. СУЧАСНА КАРМЕН НА СЦЕНІ ТА В КІНО. 20 ВИСНОВКИ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26 ДОДАТКИ 27 >>>>
ВСТУП 2
РОЗДІЛ І. НОВЕЛА «КАРМЕН» П. МЕРІМЕ ЯК ОСНОВА ВСІХ НАСТУПНИХ ВАРІАЦІЙ. 4
1.1. НОВЕЛІСТИКА ПРОСПЕРА МЕРІМЕ. 4
1.2. НОВЕЛА «КАРМЕН». 8
1.3. СТРУКТУРНІ ПОВЕРХИ ОБРАЗУ КАРМЕН. 12
РОЗДІЛ ІІ. ТРАНСФОРМАЦІЯ ОБРАЗУ КАРМЕН В МУЗИЧНОМУ ТА СЦЕНІЧНОМУ ЖИТТІ. 17
2.1. ЖОРЖ БІЗЕ ТА ЙОГО ОПЕРА «КАРМЕН». 17
2.2. СУЧАСНА КАРМЕН НА СЦЕНІ ТА В КІНО. 20
ВИСНОВКИ 24
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26
ДОДАТКИ 27
>>>>
1. Вступ 2
2. Трансформація образу Фауста у творчості Й.В.Гете та О. С. Пушкіна 8
3. "Я тої сили частка, що робить лише добро, бажаючи лише злого" (образ Мефістофеля в трагедії Йоганна Вольфганга Гете "Фауст") 17
4. Про почуття, i не тільки про це (за творами Йоганна Вольфганга Гете "Фауст" i Тараса Шевченка "Катерина") 22
Висновки 24
Список використаної літератури 26
>>>>
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І
ХУДОЖНІЙ ОБРАЗ, ЯК ФОРМА ОСВОЄННЯ ДІЙСНОСТІ В РІЗНИХ ВИДАХ МИСТЕЦТВА 5
1.1. Особливості впливу мистецтва на людину 5
1.2. Художній образ як форма відображення дійсності 14
РОЗДІЛ ІІ
СТВОРЕННЯ ХУДОЖНЬОГО ОБРАЗУ В МОДІ, ЯК СПОСІБ ПЕРЕТВОРЕННЯ ДІЙСНОСТІ ЇЇ ЗАСОБАМИ 19
2.1. Амбівалентність художнього образу, як фактору, що об’єднує різні види мистецтва та відокремлює їх одне від одного 19
2.2. Мода, як вид художнього мистецтва 23
2.3. Художній образ в моді, як спосіб зовнішнього втілення внутрішнього світу людини 29
ВИСНОВОК 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34
>>>>
Зміст Вступ 2 1. Гіппократ та його легендарний життєвий шлях 3 2. Образ Гіппократа в античних джерелах 7 3. Медицина за Гіппократа та його вклад в її розвиток 11 Висновки 16 Список використаних джерел 17 >>>>
Вступ 3
1. Загальна характеристика пізнавальних процесів. Поняття про відчуття 5
1.2. Фізіологічне підґрунтя відчуттів 6
1.3. Природа відчуттів 8
1.4. Класифікація і різновиди відчуттів 9
1.5. Загальні властивості і закономірності відчуттів. 15
1.6. Взаємодія відчуттів. 19
1.7. Поняття про сприйняття 21
2. Дослідження хронобіологічних особливостей сприйняття часу й простору 24
Висновок 27
Використана література 29
Об'єктом дослідження є процес формування сенсорного образу на основі відчуттів.
Предмет дослідження – особливості формування сенсорного образу у процесі творчої діяльності.
Мета дослідження полягає у вивченні процесів формування сенсорних образів на основі відчуттів та їх впливу на психічну діяльність.
Метою дослідження стало вивчення хронобіологічних особливостей точності сприйняття часу й простору.
Методи й організація дослідження. Усього в дослідженні взяли участь 40 чоловік: спортсмени, що спеціалізуються в різних видах спорту (9), особи, що займаються фізичною культурою (13), і не займаються спортом (18). Дослідження точності сприйняття часу й простори здійснювалося за допомогою спеціально розробленої методики, що включала завдання на оцінювання й відмірювання тимчасових і просторових інтервалів. Для оцінки сприйняття часу людиною як особистістю використаний соціально-перцептивний інтуїтивний тест, для вивчення диференціальних характеристик прогнозу часу поведінкових реакцій у діапазоні "повільно" - тест соціально-інтуїтивної перцепції динаміки поводження. Статистична обробка даних полягала в розрахунку коефіцієнтів парних кореляцій і вірогідності розходжень за критерієм T-Cтьюдента й F-Фишера
>>>>
ВСТУП 3
1. Визначення поняття “політичний імідж” 5
2. Класифікація типів політичного іміджу 7
3. Компоненти образу політичного лідера 10
ВИСНОВКИ 14
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 15
>>>>
ВСТУП 3
1. Основні питання імідж-реклами 4
1.1. Місце імідж-реклами в рекламуванні 4
1.2. Задачі та способи здійснення імідж-реклами 5
1.3. Цілі рекламування іміджу підприємства 7
2. Пропозиції щодо здійснення імідж-реклами для створення позитивного образу підприємства на "..." 11
2.1. Організаційна характеристика підприємства 11
2.2. Пропозиції щодо вибору носіїв імідж-реклами 12
2.3. Пропозиції щодо використання паблік рілейшнз для імідж-реклами підприємства 15
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 19
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 20
>>>>
ЗМІСТ
1. Порівняйте (на прикладах) розвиток скульптури у Стародавній Греції та Стародавньому Єгипті 3
2. Назвіть найголовніші наукові досягнення, відкриття та винаходи Стародавньої Греції. 5
3. а) Поясніть, звідки походить та що означає крилатий вислів: Дари данайців. 8
б) Розкрийте значення цього образу: Титан. 9
Список використаної літератури 10 >>>>
1. Характеристика засобів виразності творів живопису 3
2. Особливості сприймання і розуміння дітьми дошкільного віку художнього образу в творах живопису 6
3. Завдання ознайомлення з живописом в варіативній програмі дитячого садка 17
4. Аналіз змісту та виразності малюнків дітей експериментальної та контрольної груп 19
5. Шляхи збагачення змісту і виразності дитячого малюнка 25
6. Порівняльний аналіз змісту та виразності дитячого малюнка експериментальної та контрольної груп. Прояви мистецької творчості дитини 28
7. Висновки та педагогічні рекомендації 30
8. Список використаної літератури 30 >>>>
ЗМІСТ
1. Порівняйте розвиток філософії Стародавньої Греції класичного періоду та періоду еллінізму. Які основні проблеми стояли перед ученими даних періодів. 3
2. Складіть характеристику відомих вам пам’яток архітектури країн Стародавнього Сходу: 8
3. а) Поясніть, звідки походить та що означає крилатий вислів: Ахіллесова п’ята. 12
б) Розкрийте значення цього образу: Прометей. 13
Список використаної літератури 17
>>>>
Вступ 3
І. Художня концепція жінки у творчості Т. Г. Шевченка 5
ІІ. “Марія” – одна з найкращих поем Т. Шевченка про долю жінки 11
2.1. Історія створення поеми “Марія” 11
2.2. Художні особливості поеми “Марія” 13
2.3. Філософсько-релігійний аспект поеми 15
ІІІ. Своєрідність змалювання образу Марії 16
Висновки 20
Література 22
>>>>
План:
1. Порівняйте розвиток міфології та релігії у Стародавньому Китаї (або іншій країні Стародавнього Сходу) та Стародавній Греції. 3
2. Назвіть найдавніші наукові досягнення, відкриття та винаходи країн Стародавнього Сходу (Єгипет. Месопотамія, Китай) за схемою: 14
3. а) Поясніть, звідки походить та що означає крилатий вислів: Лаконічна мова 15
б) Розкрийте значення цього образу: Ескулап 15
Література 17 >>>>
Зміст
1. Порівняйте розвиток наукових знань у Стародавній Греції та країнах Стародавнього Сходу. Чому ми вважаємо, що наука (в сучасному розумінні слова) з'явилася саме у Стародавній Греції? 3
2. Складіть характеристику відомих вам пам'яток архітектури Стародавньої Греції: 6
3. а) Поясніть, звідки походить та що означає крилатий вислів: Панічний страх 10
б) Розкрийте значення цього образу: Кассандра 11
Література 13 >>>>
Вступ 3
1. Специфіка розвитку особистості в підлітковому віці 4
2. Процес формування особистості в підлітковому віці 7
3. Уявлення підлітків про власне “я” 10
4. Становлення образу “я” у підлітків 12
Висновки 20
Література 21
>>>>
Вступ 3
І. Жінки в житті Т.Г. Шевченка та їх вплив на творчість поета. 6
ІІ. Своєрідність змалювання жіночої долі у творах Т.Г. Шевченка. 11
2.1 Галерея жіночих образів в поезії Т.Г. Шевченка 11
2.2 Образ жінки - матері в творчості Т.Г. Шевченка 23
2.3 Новаторство Шевченка в створенні образу Катерини (поема “Катерина”) 28
ІІІ. Ідеал жінки в інтимній ліриці поета 31
Висновки 36
Список використаної літератури 38
>>>>
ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА
Сутність просування товарів на ринок: створення образу товару та стимулювання попиту покупців 2
ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА
Задача 1. 10
Вихідні дані:
№ вар Назва товару Річне споживання товару Забезпеченість товаром Чисельність населення у
1 Напічеревики, туфлі, пар на душу 0,85 1,05 1,6 2,0
Задача 2 11
Вихідні дані
Рік Порядковий номер року, t Середньодушові показники реалізованого попиту, yt Коефіцієнти параметрів рівняння aо(t) yt а1(t) yt а2(t) yt
Література 12 >>>>
Зміст
Вступ……………………………………………………………….….……3
I. Мистецтво як форма художньо-образної інтерпретації
дійсного…………………………………………………………..….5
1.1. Функції мистецтва………………………………………...…5
1.2. Специфіка художнього образу………………………….…..8
II. Історична динаміка та виховні функції мистецтв…………….…13
2.1. Розвиток теорії та практики художньо-естетичного
виховання засобами хореографічного мистецтва…….…..13
2.2. Художньо-естетична інформація як засіб
виховання учнівської молоді………………………….……19
2.3. Індивідуальні стратегії формування естетичного
сприймання музики школярами…………………….….…..22
2.4. Створення в Україні дитячого театру казок……………....25
Висновок……………………………………………………………......…31
Література………………………………………………………….….…..33 >>>>
Вступ 3
1. Теоретико-методологічні аспекти ролі менеджера в організації 4
1.1. Поняття образу менеджера 4
1.2. Менеджер – провідна фігура в управлінні організацією 6
1.3. Основні функції менеджера 9
1.4. Прийняття управлінського рішення 11
2. Аналіз основних вимог до менеджера 15
2.1. Професійне призначення та використання спеціаліста з менеджменту 15
2.2. Вимоги до здібностей і вмінь менеджера 18
2.3. Відносини менеджера з підлеглими 22
2.4. Діловий «портрет» сучасного менеджера 24
3. Основні помилки менеджера та поради щодо організації його особистої праці 29
Висновки 34
Список використаної літератури 36
>>>>
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.