У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «твір-мініатюра мій ідеал вчителя», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
План.
1. Вплив традицій на формування наці-го ідеалу
2. Український ідеал людини перед хрис Руси-України
3. Ідеал людини в творах письменників княжих часів
4. Козацька виховна мудрість
5. Комуністичний ідеал
6. Приклад східного ідеалу
7. Проблеми українського національного характеру
8. Виховний ідеал на рубежі тисячоліття
9. Висновок. >>>>
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Теоретичні підходи до вивчення сприйняття
вчителя учнями 6
1.1. Особистісні якості вчителя як основа педагогічного впливу 6
1.2. Вплив стилю педагогічного спілкування на сприйняття
вчителя молодшими школярами 10
1.3. Вплив педагогічної установки і стереотипів на сприйняття
вчителя молодшими школярами 12
РОЗДІЛ 2. Вивчення особливості сприйняття вчителя
молодшими школярами 17
2.1. Обґрунтування вибору методів і проведення дослідження 17
2.2. Визначення особливості сприйняття молодшими
школярами вчителя 19
ВИСНОВКИ 23
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 26
ДОДАТКИ 28 >>>>
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Школа як педагогічна система та місце вчителя в ній 6
1.1 Сучасна школа як педагогічна система 6
1.2 Характеристика професійно-особистісних якостей сучасного вчителя 11
Розділ 2. Поняття істинного та помилкового авторитету вчителя сучасної школи 16
2.1 Стиль роботи сучасного педагога, основні елементи та характеристика 16
2.2 Істинний та помилковий авторитет вчителя 21
2.3 Експериментальна робота з визначення авторитету вчителів 26
Висновки 34
Список використаної літератури 35 >>>>
Зміст
1. Вчитель, його головне завдання. Рівень педкультури вчителя 3
2. Професійні вимоги до сучасного вчителя 6
Список використаної літератури 11
>>>>
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Школа як педагогічна система та місце вчителя в ній 6
1.1 Сучасна школа як педагогічна система 6
1.2 Характеристика професійно-особистісних якостей сучасного вчителя 11
Розділ 2. Поняття істинного та помилкового авторитету вчителя сучасної школи 16
2.1 Стиль роботи сучасного педагога, основні елементи та характеристика 16
2.2 Істинний та помилковий авторитет вчителя 21
2.3 Експериментальна робота з визначення авторитету вчителів 26
Висновки 34
Список використаної літератури 35 >>>>
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТАКТ ТА ЕТИКА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 6
1.1. Дослідження виникнення професійної етики та її види 6
1.2. Педагогічний такт як основа професійної діяльності 12
1.3. Підходи педагогів щодо трактування педагогічного такту 15
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ ЕТИКИ Й МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МОЛОДШИХ КЛАСІВ 19
2.1. Педагогічна майстерність майбутнього вчителя 19
2.2. Діагностика рівня тактовності майбутнього вчителя 25
2.3. Розробка рекомендацій професійної діяльності 26
ВИСНОВКИ 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33 >>>>
ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. Педагогічний такт та етика вчителя………………………….....6
1.1. Дослідження виникнення професійної етики та її види………….….6
1.2. Педагогічний такт як основа професійної діяльності………….……12
Розділ 2. Дослідження рівнів…………………………………………..…..19
2.1. Педагогічна майстерність майбутнього вчителя………………….…19
2.2. Діагностика рівня тактовності майбутнього вчителя…………..……25
Висновки………………………………………………………….…………31
Список використаних джерел…………………………………….………..33
Додатки……………………………………………………………….……..35
ВСТУП >>>>
1. Релігія про джерела моральності людини. Особливості релігійної та світської моралі. 3
2. Християнські моральні заповіді та християнський ідеал людини 6
3. Моральні принципи ісламу. Сенс життя і моральні цінності мусульманина. 9
4. Моральний ідеал буддизму 12
Список використаної літератури 15
>>>>
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТАКТ ТА ЕТИКА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 6
1.1. Дослідження виникнення професійної етики та її види 6
1.2. Педагогічний такт як основа професійної діяльності 12
1.3. Підходи педагогів щодо трактування педагогічного такту 15
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ ЕТИКИ Й МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МОЛОДШИХ КЛАСІВ 19
2.1. Педагогічна майстерність майбутнього вчителя 19
2.2. Діагностика рівня тактовності майбутнього вчителя 25
2.3. Розробка рекомендацій професійної діяльності 26
ВИСНОВКИ 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33 >>>>
Вступ 3
1. Вчитель початкових класів як викладач 4
2. Особливості діяльності вчителя початкових класів як класного керівника 5
3. Роль психологічних знань в діяльності вчителя початкових класів 7
Висновок 9
Література 10
>>>>
Зміст
Вступ 3
1. Вчитель фізичної культури в системі фізичного виховання 5
2. Педагогічні функції, майстерність та педагогічна техніка вчителя 11
2.1. Педагогічні функції вчителя 11
2.2. Педагогічна майстерність та педагогічна техніка вчителя 12
3. Діяльність вчителя фізичної культури 16
3.1. Просвітницька діяльність у системі фізичного виховання школярів 16
3.2. Робота фізкультурного активу 19
3.3. Створення матеріальної бази 21
4. Учитель фізичної культури як дослідник 24
Рекомендації 28
Висновки 29
Список використаної літератури 31 >>>>
Зміст
Вступ 3
1. Вчитель фізичної культури в системі фізичного виховання 5
2. Педагогічні функції, майстерність та педагогічна техніка вчителя 11
2.1. Педагогічні функції вчителя 11
2.2. Педагогічна майстерність та педагогічна техніка вчителя 12
3. Діяльність вчителя фізичної культури 16
3.1. Просвітницька діяльність у системі фізичного виховання школярів 16
3.2. Робота фізкультурного активу 19
3.3. Створення матеріальної бази 21
4. Учитель фізичної культури як дослідник 24
Рекомендації 28
Висновки 29
Список використаної літератури 31 >>>>
I. Вступ 3
II. Основна частина 6
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ПЕДАГОГА ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ 6
1.1 Психолого-педагогічні задачі в роботі вчителя початкових класів 9
1.2 Чинники росту професійної майстерності педагога молодшої школи 12
1.3 ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНІКА - ОДНА З СКЛАДОВИХ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ВЧИТЕЛЯ 13
1.4 Педагогічна творчість і його роль в роботі вчителя молодшої школи 16
Розділ 2. Дослідницька робота й етикет як складові професіоналізму вчителя 19
2.1 ТРИ ПРИСТРАСТІ ДИТИНСТВА, ЯКІ ПОВИНЕН ВРАХОВУВАТИ В СВОЇЙ РОБОТІ ВЧИТЕЛЬ 22
Пристрасть до розвитку - пристрасть перша 22
Прагнення до дорослішання - пристрасть друга 23
Прагнення до свободи - пристрасть третя 23
2.2 Ділова гра як форма, що сприяє зростанню професіоналізму вчителя 24
Організація і проведення ділової гри при вивченні курсу "Сучасний етикет і виховання культури поведінки у молодших школярів" 26
2.4 Функції педагогічного моралі 29
III. Висновки 31
Список Літератури 31 >>>>
I. Вступ 3
II. Основна частина 6
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ПЕДАГОГА ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ 6
1.1 Психолого-педагогічні задачі в роботі вчителя початкових класів 9
1.2 Чинники росту професійної майстерності педагога молодшої школи 12
1.3 ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНІКА - ОДНА З СКЛАДОВИХ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ВЧИТЕЛЯ 13
1.4 Педагогічна творчість і його роль в роботі вчителя молодшої школи 16
Розділ 2. Дослідницька робота й етикет як складові професіоналізму вчителя 19
2.1 ТРИ ПРИСТРАСТІ ДИТИНСТВА, ЯКІ ПОВИНЕН ВРАХОВУВАТИ В СВОЇЙ РОБОТІ ВЧИТЕЛЬ 22
Пристрасть до розвитку - пристрасть перша 22
Прагнення до дорослішання - пристрасть друга 23
Прагнення до свободи - пристрасть третя 23
2.2 Ділова гра як форма, що сприяє зростанню професіоналізму вчителя 24
Організація і проведення ділової гри при вивченні курсу "Сучасний етикет і виховання культури поведінки у молодших школярів" 26
2.4 Функції педагогічного моралі 29
III. Висновки 31
Список Літератури 31 >>>>
Зміст
Вступ………………………………………………………………
Розділ I. Загальні поняття про організацію навчання…………
1.1. Поняття про форми організації навчання…………
1.2. Урок - основна форма організації навчання.
Типологія уроків…………………………………….
Розділ II. Підготовка вчителя до уроку………………………….
2.1. Підготовка вчителя до уроку, самоаналіз його
результатів………………………………………………….
2.2. Інші форми організації навчання……………………..
Висновки…………………………………………………………..
Використана література…………………………………………..
Додатки……………………………………………………………. >>>>
ВСТУП 2
РОЗДІЛ І. Складові частини професіограми вчителя. 4
1.1. Функції та вимоги до вчителя, які зумовлені їх змістом. 4
1.2. Професійно значимі особистісні якості. 16
1.3. Професійна та соціальна компетентність. 21
1.4. Узагальнена модель вчителя. 35
РОЗДІЛ ІІ. Форми і методи професійної підготовки вчителя. 38
2.1. Цільові компоненти розділів педагогічної науки. 38
2.2. Форми і методи професійної підготовки вчителя. 48
2.3. Конкретні методи, які застосовуються при вивченні певного розділу педагогіки. 52
РОЗДІЛ ІІІ. Стан роботи з підвищення науково-методичного рівня педагогічних працівників 54
3.1 Характеристика сучасного стану роботи з педагогічними кадрами 54
3.2 Проблеми організації науково-методичної роботи педагогічних працівників 63
3.3 Модель удосконалення системи організації роботи з підвищення науково-методичного рівня педагогічних працівників 76
ВИСНОВКИ 93
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 100-102 >>>>
1. Національна ідентичність. 1
2. Сутність і особливості педагогічної роботи як фаху. 3
3. Особливості ділового етикету. 4
4. Основні види та правила сучасного етикету. 7
5. Проблемно-тематична специфіка книги Г. Ващенка „Виховний ідеал”. 9
6. Основні аспекти та положення професійної діяльності. 11
7. Загальноєвропейський виховний ідеал. 13
8. Християнський виховний ідеал. 14
9. Жанр публічного мовлення та його особливість. 16
10. Етикет приватного спілкування. 17
11. Український національний виховний ідеал. 19
12. Зовнішність як елемент іміджу. 21
13. Національна ідея в українській літературі. 23
14. Законодавча база України про захист української мови. 25
15. Нація, державність, націоналізм як етапи розвитку державотворення. 26
16. Комунікативні закони мовлення. 28
17. Особливості науково-дослідницької діяльності. 30
18. Культура мовлення та професійна діяльність. 32
19. Поняття „державна мова”. 33
20. = 4. Основні види та правила сучасного етикету. 35
21 . Педагогічна діяльність. Сутність. Мета. Завдання. 35
22. Мова України. Стан, сутність, перспектива. 37
23. Закони ефективної комунікації. 39
24. Розвиток видавничої справи в Україні. 41
25. Методи науково-педагогічної роботи. 43
Методи науково-педагогічної роботи 43
26. Розвиток освіти в Україні. 44
>>>>
Зміст
Зміст 2
1. Видавничий договір на літературний твір 3
2. Захист авторського і суміжного права 9
3. Спори, що виникають у зв"язку з співавторством 17
Список використаної літератури 19 >>>>
Зміст
Зміст 2
1. Видавничий договір на літературний твір 3
2. Захист авторського і суміжного права 9
3. Спори, що виникають у зв"язку з співавторством 17
Список використаної літератури 19 >>>>
ВСТУП 3
РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВАЖКИХ ПІДЛІТКІВ 5
1.1. Психологічні характеристики важких підлітків 5
1.2. Своєрідність характерів важких підлітків 9
1.3. Принципи, методи та засоби вивчення важких підлітків 12
1.4. Особливості спілкування з важкими підлітками 17
РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ З ВАЖКИМИ ПІДЛІТКАМИ 23
2.1. Планування та методи дослідження 23
2.2. Результати діагностичного дослідження та їх інтерпретація 30
2.3. Рекомендації щодо психологічних методів корекційного впливу на важких підлітків 35
ВИСНОВОК 39
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40
ДОДАТОК 42-54
Об’єктом роботи являються важкі підлітки
Предметом роботи являються психологічні аспекти роботи вчителя з важкими підлітками.
Метою роботи є дослідження психологічних особливостей роботи вчителя з важкими підлітками.
>>>>
ВСТУП 3
1. РОЛЬ ДОСЛІДЖЕНЬ У ФОРМУВАННІ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА 5
2. ГОТОВНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ДОСЛІДЖЕННЯ ДІТЕЙ 8
3. ОРГАНІЗАЦІЯ І МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕНЬ НА УРОКАХ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 15
ВИСНОВКИ 23
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 25
ДОДАТКИ 27
>>>>
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.