У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «аналіз роботи вчителя-логопеда», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
Зміст Вступ 3 I. Види мовних порушень 4 1.1. Легкі та важкі види мовних порушень та їхній влив на формування особистості дитини 4 1.2. Ознаки порушень мовлення, які свідчать про необхідність логопедичної допомоги 6 1.3. Види спеціальних навчально-виховних закладів для дітей з вадами мови 8 II. Основні напрями роботи логопеда у дошкільному виховному закладі 9 2.1. Характеристика дітей логопедичних груп дитячих садків 9 2.2. Методика формування основних напрямів програми психокорекційних занять 14 2.3. Комплекси психорозвиваючих вправ для роботи з дітьми логопедичних груп 17 III. Ігротерапія, як один з найважливіших засобів корекційної роботи з дітьми з порушеннями мовлення 19 3.1. Логопедичні ігри для дошкільників 19 3.2. Піскова ігротерапія 26 3.3. Логопедична ритміка 28 Висновок 30 Список використаної літератури 31 Додатки 33 >>>>
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Школа як педагогічна система та місце вчителя в ній 6
1.1 Сучасна школа як педагогічна система 6
1.2 Характеристика професійно-особистісних якостей сучасного вчителя 11
Розділ 2. Поняття істинного та помилкового авторитету вчителя сучасної школи 16
2.1 Стиль роботи сучасного педагога, основні елементи та характеристика 16
2.2 Істинний та помилковий авторитет вчителя 21
2.3 Експериментальна робота з визначення авторитету вчителів 26
Висновки 34
Список використаної літератури 35 >>>>
ВСТУП 3
РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВАЖКИХ ПІДЛІТКІВ 5
1.1. Психологічні характеристики важких підлітків 5
1.2. Своєрідність характерів важких підлітків 9
1.3. Принципи, методи та засоби вивчення важких підлітків 12
1.4. Особливості спілкування з важкими підлітками 17
РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ З ВАЖКИМИ ПІДЛІТКАМИ 23
2.1. Планування та методи дослідження 23
2.2. Результати діагностичного дослідження та їх інтерпретація 30
2.3. Рекомендації щодо психологічних методів корекційного впливу на важких підлітків 35
ВИСНОВОК 39
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40
ДОДАТОК 42-54
Об’єктом роботи являються важкі підлітки
Предметом роботи являються психологічні аспекти роботи вчителя з важкими підлітками.
Метою роботи є дослідження психологічних особливостей роботи вчителя з важкими підлітками.
>>>>
ВСТУП 2
РОЗДІЛ І. Складові частини професіограми вчителя. 4
1.1. Функції та вимоги до вчителя, які зумовлені їх змістом. 4
1.2. Професійно значимі особистісні якості. 16
1.3. Професійна та соціальна компетентність. 21
1.4. Узагальнена модель вчителя. 35
РОЗДІЛ ІІ. Форми і методи професійної підготовки вчителя. 38
2.1. Цільові компоненти розділів педагогічної науки. 38
2.2. Форми і методи професійної підготовки вчителя. 48
2.3. Конкретні методи, які застосовуються при вивченні певного розділу педагогіки. 52
РОЗДІЛ ІІІ. Стан роботи з підвищення науково-методичного рівня педагогічних працівників 54
3.1 Характеристика сучасного стану роботи з педагогічними кадрами 54
3.2 Проблеми організації науково-методичної роботи педагогічних працівників 63
3.3 Модель удосконалення системи організації роботи з підвищення науково-методичного рівня педагогічних працівників 76
ВИСНОВКИ 93
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 100-102 >>>>
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Школа як педагогічна система та місце вчителя в ній 6
1.1 Сучасна школа як педагогічна система 6
1.2 Характеристика професійно-особистісних якостей сучасного вчителя 11
Розділ 2. Поняття істинного та помилкового авторитету вчителя сучасної школи 16
2.1 Стиль роботи сучасного педагога, основні елементи та характеристика 16
2.2 Істинний та помилковий авторитет вчителя 21
2.3 Експериментальна робота з визначення авторитету вчителів 26
Висновки 34
Список використаної літератури 35 >>>>
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Теоретичні підходи до вивчення сприйняття
вчителя учнями 6
1.1. Особистісні якості вчителя як основа педагогічного впливу 6
1.2. Вплив стилю педагогічного спілкування на сприйняття
вчителя молодшими школярами 10
1.3. Вплив педагогічної установки і стереотипів на сприйняття
вчителя молодшими школярами 12
РОЗДІЛ 2. Вивчення особливості сприйняття вчителя
молодшими школярами 17
2.1. Обґрунтування вибору методів і проведення дослідження 17
2.2. Визначення особливості сприйняття молодшими
школярами вчителя 19
ВИСНОВКИ 23
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 26
ДОДАТКИ 28 >>>>
План
Розвиток методики викладання української літератури 3
Планування роботи вчителя літератури 4
Планування програмового матеріалу 5
Основні програмні твори, які вивчають у 10-11 класах 7
Список використаної літератури 12 >>>>
Зміст
1. Вчитель, його головне завдання. Рівень педкультури вчителя 3
2. Професійні вимоги до сучасного вчителя 6
Список використаної літератури 11
>>>>
Вступ 3
1. Поняття виховної роботи. Особистісна спрямованість виховного процесу 4
2. Мета, завдання, зміст позакласної роботи 6
3. Функції та основні напрями роботи класного керівника. Планування виховної роботи 9
4. Масові, групові та індивідуальні форми роботи в досвіді вчителя, вихователя 11
Висновки 18
Список використаної літератури 19 >>>>
Вступ 3
1. Поняття виховної роботи. Особистісна спрямованість виховного процесу 4
2. Мета, завдання, зміст позакласної роботи 6
3. Функції та основні напрями роботи класного керівника. Планування виховної роботи 9
4. Масові, групові та індивідуальні форми роботи в досвіді вчителя, вихователя 11
Висновки 18
Список використаної літератури 19 >>>>
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТАКТ ТА ЕТИКА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 6
1.1. Дослідження виникнення професійної етики та її види 6
1.2. Педагогічний такт як основа професійної діяльності 12
1.3. Підходи педагогів щодо трактування педагогічного такту 15
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ ЕТИКИ Й МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МОЛОДШИХ КЛАСІВ 19
2.1. Педагогічна майстерність майбутнього вчителя 19
2.2. Діагностика рівня тактовності майбутнього вчителя 25
2.3. Розробка рекомендацій професійної діяльності 26
ВИСНОВКИ 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33 >>>>
ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. Педагогічний такт та етика вчителя………………………….....6
1.1. Дослідження виникнення професійної етики та її види………….….6
1.2. Педагогічний такт як основа професійної діяльності………….……12
Розділ 2. Дослідження рівнів…………………………………………..…..19
2.1. Педагогічна майстерність майбутнього вчителя………………….…19
2.2. Діагностика рівня тактовності майбутнього вчителя…………..……25
Висновки………………………………………………………….…………31
Список використаних джерел…………………………………….………..33
Додатки……………………………………………………………….……..35
ВСТУП >>>>
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТАКТ ТА ЕТИКА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 6
1.1. Дослідження виникнення професійної етики та її види 6
1.2. Педагогічний такт як основа професійної діяльності 12
1.3. Підходи педагогів щодо трактування педагогічного такту 15
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ ЕТИКИ Й МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МОЛОДШИХ КЛАСІВ 19
2.1. Педагогічна майстерність майбутнього вчителя 19
2.2. Діагностика рівня тактовності майбутнього вчителя 25
2.3. Розробка рекомендацій професійної діяльності 26
ВИСНОВКИ 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33 >>>>
Вступ 3
1. Вчитель початкових класів як викладач 4
2. Особливості діяльності вчителя початкових класів як класного керівника 5
3. Роль психологічних знань в діяльності вчителя початкових класів 7
Висновок 9
Література 10
>>>>
Зміст
Вступ 3
1. Вчитель фізичної культури в системі фізичного виховання 5
2. Педагогічні функції, майстерність та педагогічна техніка вчителя 11
2.1. Педагогічні функції вчителя 11
2.2. Педагогічна майстерність та педагогічна техніка вчителя 12
3. Діяльність вчителя фізичної культури 16
3.1. Просвітницька діяльність у системі фізичного виховання школярів 16
3.2. Робота фізкультурного активу 19
3.3. Створення матеріальної бази 21
4. Учитель фізичної культури як дослідник 24
Рекомендації 28
Висновки 29
Список використаної літератури 31 >>>>
Зміст
Вступ 3
1. Вчитель фізичної культури в системі фізичного виховання 5
2. Педагогічні функції, майстерність та педагогічна техніка вчителя 11
2.1. Педагогічні функції вчителя 11
2.2. Педагогічна майстерність та педагогічна техніка вчителя 12
3. Діяльність вчителя фізичної культури 16
3.1. Просвітницька діяльність у системі фізичного виховання школярів 16
3.2. Робота фізкультурного активу 19
3.3. Створення матеріальної бази 21
4. Учитель фізичної культури як дослідник 24
Рекомендації 28
Висновки 29
Список використаної літератури 31 >>>>
Вступ 3
1. Роль методичної роботи в підвищенні рівня професійної підготовки вчителя 4
2. Основні форми методичної роботи в школі 5
2.1. Індивідуальна форма методичної роботи в школі 5
2.2. Колективні форми методичної роботи 6
2.3. Групові та нетрадиційні форми методичної роботи 9
3. Підвищення кваліфікації та атестація педагогічних працівників 12
Висновки 15
Список використаної літератури 16 >>>>
Вступ 3
1. Роль методичної роботи в підвищенні рівня професійної підготовки вчителя 4
2. Основні форми методичної роботи в школі 5
2.1. Індивідуальна форма методичної роботи в школі 5
2.2. Колективні форми методичної роботи 6
2.3. Групові та нетрадиційні форми методичної роботи 9
3. Підвищення кваліфікації та атестація педагогічних працівників 12
Висновки 15
Список використаної літератури 16 >>>>
План
Вступ 3
Розділ1. Місце факультативу в шкільному курсі біології 5
1.1. Патогенні мікроорганізми і здоров`я людини 5
1.2. Факультатив як одна із ефективних форм роботи вчителя в позаурочний час 15
1.3. Форми і методи роботи вчителя на факультативах 18
Розділ 2.Факультативний курс "Мікроорганізми і здоров`я людини" 24
2.1. Зміст і методика факультативного курсу 24
2.2. Загальна характеристика та методика проведення занять з факультативного курсу "Мікроорганізми і здоров`я людини" (плани-конспекти деяких занять) 27
Розділ 3. Проведення дослідження ефективності роботи факультативного курсу "Мікроорганізми і здоров`я людини" 49
Висновки 53
Список використаних джерел 54 >>>>
План
Вступ 3
Розділ1. Місце факультативу в шкільному курсі біології 5
1.1. Патогенні мікроорганізми і здоров`я людини 5
1.2. Факультатив як одна із ефективних форм роботи вчителя в позаурочний час 15
1.3. Форми і методи роботи вчителя на факультативах 18
Розділ 2.Факультативний курс "Мікроорганізми і здоров`я людини" 24
2.1. Зміст і методика факультативного курсу 24
2.2. Загальна характеристика та методика проведення занять з факультативного курсу "Мікроорганізми і здоров`я людини" (плани-конспекти деяких занять) 27
Розділ 3. Проведення дослідження ефективності роботи факультативного курсу "Мікроорганізми і здоров`я людини" 49
Висновки 53
Список використаних джерел 54 >>>>
I. Вступ 3
II. Основна частина 6
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ПЕДАГОГА ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ 6
1.1 Психолого-педагогічні задачі в роботі вчителя початкових класів 9
1.2 Чинники росту професійної майстерності педагога молодшої школи 12
1.3 ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНІКА - ОДНА З СКЛАДОВИХ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ВЧИТЕЛЯ 13
1.4 Педагогічна творчість і його роль в роботі вчителя молодшої школи 16
Розділ 2. Дослідницька робота й етикет як складові професіоналізму вчителя 19
2.1 ТРИ ПРИСТРАСТІ ДИТИНСТВА, ЯКІ ПОВИНЕН ВРАХОВУВАТИ В СВОЇЙ РОБОТІ ВЧИТЕЛЬ 22
Пристрасть до розвитку - пристрасть перша 22
Прагнення до дорослішання - пристрасть друга 23
Прагнення до свободи - пристрасть третя 23
2.2 Ділова гра як форма, що сприяє зростанню професіоналізму вчителя 24
Організація і проведення ділової гри при вивченні курсу "Сучасний етикет і виховання культури поведінки у молодших школярів" 26
2.4 Функції педагогічного моралі 29
III. Висновки 31
Список Літератури 31 >>>>
I. Вступ 3
II. Основна частина 6
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ПЕДАГОГА ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ 6
1.1 Психолого-педагогічні задачі в роботі вчителя початкових класів 9
1.2 Чинники росту професійної майстерності педагога молодшої школи 12
1.3 ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНІКА - ОДНА З СКЛАДОВИХ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ВЧИТЕЛЯ 13
1.4 Педагогічна творчість і його роль в роботі вчителя молодшої школи 16
Розділ 2. Дослідницька робота й етикет як складові професіоналізму вчителя 19
2.1 ТРИ ПРИСТРАСТІ ДИТИНСТВА, ЯКІ ПОВИНЕН ВРАХОВУВАТИ В СВОЇЙ РОБОТІ ВЧИТЕЛЬ 22
Пристрасть до розвитку - пристрасть перша 22
Прагнення до дорослішання - пристрасть друга 23
Прагнення до свободи - пристрасть третя 23
2.2 Ділова гра як форма, що сприяє зростанню професіоналізму вчителя 24
Організація і проведення ділової гри при вивченні курсу "Сучасний етикет і виховання культури поведінки у молодших школярів" 26
2.4 Функції педагогічного моралі 29
III. Висновки 31
Список Літератури 31 >>>>
Вступ 4
1. Роль методичної роботи в підвищенні рівня професійної підготовки вчителя 4
2. Основні форми методичної роботи в школі 5
2.1 Індивідуальна форма 5
2.2.Колективні форми 6
Висновок 13
Список використаної літератури 13
Додаток 14
>>>>
Зміст
Вступ………………………………………………………………
Розділ I. Загальні поняття про організацію навчання…………
1.1. Поняття про форми організації навчання…………
1.2. Урок - основна форма організації навчання.
Типологія уроків…………………………………….
Розділ II. Підготовка вчителя до уроку………………………….
2.1. Підготовка вчителя до уроку, самоаналіз його
результатів………………………………………………….
2.2. Інші форми організації навчання……………………..
Висновки…………………………………………………………..
Використана література…………………………………………..
Додатки……………………………………………………………. >>>>
ВСТУП 3
1. РОЛЬ ДОСЛІДЖЕНЬ У ФОРМУВАННІ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА 5
2. ГОТОВНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ДОСЛІДЖЕННЯ ДІТЕЙ 8
3. ОРГАНІЗАЦІЯ І МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕНЬ НА УРОКАХ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 15
ВИСНОВКИ 23
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 25
ДОДАТКИ 27
>>>>
Зміст
Вступ 3
Розділ І. Домашнє завдання в педагогічній науці 6
1.1. Методика організації домашньої навчальної роботи 6
Об’єкт курсової роботи: методика організації домашніх завдань практичного спрямування під час вивчення курсу “Я і Україна”.
Предмет курсової роботи: особливості домашньої навчальної роботи з курсу “Я і Україна”.
Мета курсової роботи висвітлити зміст домашньої навчальної роботи з географії, подати методичні поради щодо вивчення географії, геології, загального землезнавства, природоохоронної справи домашніми методами, розкрити зміст і методику позакласних заходів, показати методи, які націлюють вчителя на проведення виховної роботи серед учнів, активізацію їх пізнавальної діяльності.
>>>>
Вступ 3
Розділ I. Теоретичні аспекти впливу характеру та стилю взаємовідносин вчителя та учнів на успішність їх навчання та виховання. 5
1.1. Вимоги що до особистості педагога 5
1.2. Стиль взаємовідносин вчителя та учнів 7
1.3. Методи діагностики взаємовідносин 14
Розділ II. Вивчення впливу характеру та стилю взаємовідносин вчителя та учнів на успішність їх навчання та виховання 20
2.1. Методика проведення дослідження 20
2.2. Констатуючий експеримент 20
2.3. Формуючий експеримент 20
2.4. Контролюючий експеримент 21
Висновки та практичні поради 23
Список використаної літератури 25
Мета дослідження. Отже виходячи з вищесказаного ми обрали метою нашої роботи вивчення впливу характеру та стилю взаємовідносин вчителя та учнів на успішність їх навчання та виховання.
Об’єкт дослідження. Взаємовідносини у системі педагог-учень
Предмет дослідження. Вплив характеру та стилю взаємовідносин вчителя та учнів на успішність їх навчання та виховання.
Список використаної літератури:
1.Андреева Г.М. Социальная психология. - М.: Изд-во МГУ, 1988.
2.Александров Н.А., Руженкова И.В., Старшинов Ю.П. и др. Основы психофизиологии.–М,1997.–216с.
3.Божович Л.И. Личность и ее формирование в детском возрасте.–М.,1968.
4.Бондалев А.А. Восприятие и понимание человека человеком. – М.,1982.– 312с.
5.Головаха Е.И., Панина Н.В. Психология человеческого взаимопогимания.–К.,1989.
6.Донцов А.К. Психология коллектива.– М.,1984.–206с.
7.Звєрєва І. Розвиток соціальної роботи і соціальної педагогики в Україні: досягнення, проблеми, перспективиСоціальна політика і соціальна робота.–2004.–№3.–с.44–55.
8.Петровская Л.А. Компетентность в общении.– М.,1997.– 164с.
9.Психология. Учебник для гуманитарных вузов Под общ. ред. В.Н.Дружинина. СПб.; Питер, 2001.
10.Поваренков Ю.П., Психология становления профессионала. Курск, 1991.
11.Корольчук М.С., Осьодло В.І. Психодіагностика.–К.,2004.–400с.
12.Коломинский Я.Л. Психология взаимоотношений в малых группах.– М.,1989.–212с.
13.Климов Е.А. Психология профессионала. - М., 1996.
14.Крайніков Е.В. Феномени прихільності: історія досліджень і сучасні розробки Практична психологія та соціальна робота.–2004.–№7.–с.30-34.
15.Кэт и Билл Кволс. Пойми себя и других.– СПб.,1993 –180с.
16.Лефрансуа Ги. Прикладная педагогическая психология. - СПб.: Еврознак, 2003. - 416 с.
17.Маркова А.К. Психология профессионализма. - М., 1996.
18.Мясищев В.Н. Личность и неврозы.–М.,1960.–450с.
19.Резников Е.Н. Межличностное восприятие и понимание Современная психология: Справочное руководство Под ред. В.Н.Дружинина. М.: ИНФРА-М, 1999.
20.Реан А.А., Коломенский Я.Л. Социальная педагогическая психология. - СПб.: Питер, 1999. - 463 с.
21.Эрик Берн. Формы человеческих отношений.–М., 1999.–250с.
22.Дж. О'Коннор, Д. Сеймор. "Введение в НЛП". – М.,1998.– 220с.
23.Фейдимен Дж., Фрейгер Р.Абрахам Маслоу и психология самоактуализации.–СПб.,2002.–240с.
>>>>
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Головні завдання викладання образотворчого мистецтва 5
1.1. Завдання викладання образотворчого мистецтва 5
1.2. Особистісно-орієнтований підхід до викладання образотворчого мистецтва 7
1.3. Форми організації навчально-пізнавальної діяльності 8
1.4. Класифікація методів навчальної роботи 9
Розділ 2. Практичні аспекти форм і методів роботи вчителя на заняттях з образотворчого мистецтва 17
2.1. Інтерактивні методи навчання на уроках з образотворчого мистецтва 17
2.2. Інтегрований урок (обрядові дійства) 20
Висновки 27
Список використаної літератури 29 >>>>
Вступ 3
Розділ 1. Структура та організація процесу навчання 4
1.1. Основні функції та компоненти процесу навчання 4
1.2. Структура процесу навчання 13
1.3. Оптимізація процесу навчання 20
1.4. Структура діяльності вчителя в навчальному процесі 21
Розділ 2. Закономірності та принципи навчання 23
2.1. Закономірності навчання 23
2.2. Принципи навчання 25
Висновки 30
Список використаної літератури 31-32
Мета роботи: дослідити методи та сутність навчання шкільним дисциплінам, дати загальну характеристику.
Предметом дослідження є типологія методів навчання шкільним дисциплінам в школі та структура навчального процесу.
Практичне значення - найголовніше завдання вчителя в будь-якій ситуації - створити в класі творчу атмосферу, більше того, педагог повинен розуміти психологічну сутність цього процесу. Це насамперед не насильне навчання, а заохочення до пізнання, повага інтелектуальної сили дитини.
Завершується робота висновками, в яких висвітлюються головні особливості процесу навчання та специфіка методів навчання, узагальнюється все вище зазначене, а також подається список використаної літератури.
>>>>
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.