Зміст Вступ 3 Розділ І. Роль та місце методу як педагогічної категорії в організації трудового
навчання 5 1.1 Загальна характеристика методів
навчання 5 1.2 Методологічні основи трудового
навчання в початковій
школі 7 1.3 Підвищення активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках трудового
навчання 12 Розділ ІІ. Особливості використання досліду та практичної роботи як методів
навчання на уроках трудового
навчання в початковій
школі 18 2.1 Сутність та методика використання досліду 18 2.2 Практичні роботи 20 Розділ ІІІ. Досвід роботи щодо ефективності використання практичних методів на уроках трудового
навчання 21 Висновки 27 Список використаної літератури 29 Предметом даного дослідження є методи
навчання, а об’єктом –
процесс їх оптимального поєднання для вдосконалення навчальної діяльності вчителя і учнів на уроках трудового
навчання. Хронологічні рамки даного дослідження охоплюють період
навчання, який підпадає в початкову ланку освіти. Метою даного дослідження є намагання дослідити теоретичні основи оптимізації навчального
процесу та особливості застосування різноманітних методів
навчання на уроках трудового
навчання, особливо практичних методів. Головними завданнями даного дослідження є: 1. Визначення поняття методу в навчальному
процесі та їх класифікації за різними ознаками. 2. Характеристика особливостей досліду та практичних робіт з найбільш розповсюдженої категорії методів – методів організації та здійснення навчально – пізнавальної діяльності. 3. Характеристика особливостей використання практичних методів та вплив специфіки їх організації на
протікання навчально – виховного
процесу на уроках трудового
навчання в початковій
школі. Маємо надію, що здійснення системного аналізу всього існуючого літературного доробку у комплексі з об’єктивною оцінкою матеріалу із зазначеної
проблематики дасть можливість досягти мети даного дослідження
>>>>