|
Получить логин и пароль для предварительного просмотра материала можно одним из следующих способов:
Отправив SMS на короткий номер 7190 |
|
|
Инструкция по получению логина и пароля по SMS:
Шаг 1. Отправьте SMS на короткий номер 7190 с текстом сообщения 752994
Шаг 2. В ответ Вам будет выслано сообщение, содержащее логин и пароль*.
Шаг 3. Для просмотра материала введите пришедшие в SMS-сообщении логин и пароль:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины
Тариф 10 грн. Тариф наведено у гривнях з урахуванням ПДВ без ПФ).
|
*Ознакомительная версия подразумевает только просмотр работы с целью дальнейшего ее приобретения в случае соответствия Вашим пожеланиям. Копирование и печать ознакомительной версии работы с сайта запрещена. За 1 SMS просмотреть можно не более 15 любых страниц работы.
См. также:
-
Моделювання
1. Пояснити поняття «композиція як творчий процес». Джерела творчості художника 2
2. Дати характеристику конструктивних, декоративних, та конструктивно-декоративних ліній. Вказати вищевказані лінії, їх роль, зорове сприйняття 4
3. Вказати модні силуетні форми у сучасному одязі. Привести приклад на 2 – 3-х моделях 6
4. Роль симетрії та асиметрії в композиції. Привести приклади на 2 – 3-х моделях 11
Література 15
-
Моделювання
1. Пояснити, що таке дизайн костюму, його задачі 2
2. Розкрити принципи гармонійного поєднання 2-х, 3-х, 4-х кольорів у костюмі. Привести приклади на 2 – 3 моделях 5
3. Перерахувати вимоги, які висуваються до одягу для немовлят. Привести приклади на 2 – 3 моделях 9
4. Показати послідовність виконання наколювання деталей 12
Література 16
-
Основи моделювання
1. Пояснити, що таке пластичні та декоративні властивості матеріалів, особливості моделювання одягу з матеріалів з геометричним візерунком. Привести декілька прикладів 2
2. Вказати основні вимоги, що висуваються до одягу для дітей ясельного віку 3
3. Дати характеристику різних видів композиції у мистецтві, архітектурі, костюмі. Привести прикладі у вигляді ілюстрацій 5
4. Пояснити, в чому полягають відмінності при проектуванні одягу для масового та індивідуального виробництва. Навести відповідні приклади моделей 9
Література 11
-
Моделювання дитячого туризму
ВСТУП 3 I. ІНДУСТРІЯ ТУРИЗМУ ТА ЇЇ РОЗВИТОК В СУЧАСНИХ УМОВАХ. 9 1. Туризм – як галузь світового господарства 9 2. Законодавча база розвитку туристичної галузі та дитячого туризму у її складі в Україні 17 3. Рекреаційні ресурси України як основа туристичного потенціалу 26 II. РОЗВИТОК ДИТЯЧОГО ТУРИЗМУ В НАШІЙ ДЕРЖАВІ ТА В СВІТІ. 33 1. Досвід розвитку галузі в Росії 33 2. Дитячий туризм у Європі та в Америці 42 3. Класичні та нові форми галузі в Україні 48 III. МОДЕЛЮВАННЯ ДИТЯЧОГО ТУРИЗМУ 60 1. Матеріальна база розвитку, індустрія розміщення 60 2. Організаційні моменти дитячого туризму, підготовка кваліфікованих кадрів 64 3. Забезпечення захисту і безпеки туристів, як необхідний елемент розвитку дитячої туристичної діяльності 68 ВИСНОВКИ 70 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 74 ДОДАТОК А 80
-
Моделювання в економічному аналізі
1. ПОНЯТТЯ МОДЕЛЮВАННЯ В ЕКОНОМІЧНОМУ АНАЛІЗІ 2 2. МЕТОДИКА ЕКОНОМІКО-МАТЕМАТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ 5 3. ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ ЕКОНОМІКО-МАТЕМАТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ 9 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 14
-
Моделювання в фінансовому менеджменті
Вступ 3
Моделювання в фінансовому менеджменті 4
1. Сутність та класифікація моделювання 4
2. Основні методи моделювання в фінансовому менеджменті 9
3. Застосування моделювання на прикладі діяльності банків 28
Висновки 32
Література 34
-
Моделювання комунікативного процесу
Зміст
1. Соціологічні і психологічні моделі комунікації 3
1.1 Двоступінчаста модель комунікації 3
1.2 Спіраль мовчання. Ефект оркестрового вагона. Зрушення останньої хвилини 4
1.3 Дифузійна теорія 5
1.4 Метафора 7
2. Семіотичні моделі комунікації 9
2.1 Модель Романа Якобсона 9
2.2 Модель Юрія Лотмана 10
Література 12
-
Принципи імітаційного моделювання
1. Принципи імітаційного моделювання 3
2. Інформатика у світі та в Україні 6
Література 13
-
Моделювання в фінансовому менеджменті
Вступ 3
Моделювання в фінансовому менеджменті 4
1. Сутність та класифікація моделювання 4
2. Основні методи моделювання в фінансовому менеджменті 9
3. Застосування моделювання на прикладі діяльності банків 28
Висновки 32
Література 34
-
Моделювання комунікативного процесу
1. Соціологічні і психологічні моделі комунікації 3
1.1 Двоступінчаста модель комунікації 3
1.2 Спіраль мовчання. Ефект оркестрового вагона. Зрушення останньої хвилини 4
1.3 Дифузійна теорія 5
1.4 Метафора 7
2. Семіотичні моделі комунікації 9
2.1 Модель Романа Якобсона 9
2.2 Модель Юрія Лотмана 10
Література
1. Гордон Д. Терапевтические метафоры. — СПб., 1995
2. Лотман Ю.М. Внутри мыслящих миров. Человек — текст — семиосфера — история. — М., 1996.
3. Лакофф Дж., Джонсон М. Метафоры, которыми мы живем // Язык и моделирование социального взаимодействия. - М., 1987.
4. Ноелъ-Нойман Е. Общественное мнение. Открытие спирали молчания. — М., 1996.
5. Почепцов Г.Г. Паблик рилейшнз для профессионалов. К: Из-во "Ваклер", 2001
6. Почепцов Г.Г. Как "переключают" народи. Психологические информационные операции как технологии воздействия на массовое сознание в ХХ веке. К: Из-во "Ваклер", 2001
7. Почепцов Г.Г. Теория коммуникации. Из-во "Ваклер", 2001, с..25
8. Рубинштейн Р. Принятие чьей-либо стороны: уроки войни в Персидском заливе // Почепцов Г. Национальная безопасность стран переходного периода. — К., 1996.
-
Моделювання інвестиційних портфелів
1.Розрахунок очікуваної доходності та ризику інвестування в акції.
2. Розрахунок коваріації і кореляції доходностей акцій.
3. Моделювання інвестиційного портфелю з максимальною доходністю.
4. Моделювання інвестиційного портфелю з мінімальним ризиком.
5. Моделювання оптимального портфелю.
6. Порівняльний аналіз ефективності змодельованих портфелів з урахуванням доходності і ризику.
Розрахунки в окремому файлі Excel
Коментар.
Cгенерировано за 0.167714 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|