-
Характеристика психічного процесу
Вступ 3
1. Характеристика психічного процесу -- уваги 4
2. Порушення уваги 8
Висновки 12
Список використаної літератури 13
-
Особливості зорової і слухової пам'яті у дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку. Порівняльна характеристика
Вступ 3
Психологічна гіпотеза. 5
Визначити види зміни. 5
Контингент досліджувальних. 5
Методика дослідження 5
Висновок. 8
Список літератури. 11
-
Характеристика процесу управління
Зміст
Вступ 3
1 Характеристика процесу управління 4
2 Автоматизація управлінських процесів 6
3 Програмне та інформаційне забезпечення управління 9
Використана література 15
-
Характеристика процесу управління
Зміст
Вступ 3
1 Характеристика процесу управління 4
2 Автоматизація управлінських процесів 6
3 Програмне та інформаційне забезпечення управління 9
Використана література 15
-
Характеристика уяви як пізнавального процесу
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ УЯВИ 5
1.1. Теоретичне уявлення про уяву її видах і функціях 5
1.2. Аналітико-синтетичний характер процесів уяви 10
РОЗДІЛ ІІ. ДОСВІД ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ РОЛІ УЯВИ 14
2.1. Організація і методика вивчення розвитку уяви у дошкільному та молодшому шкільному віці 14
2.2. Результати вивчення розвитку уяви у дітей при підготовці до школи за методикою О.Дяченко та роль гри у психологічному розвитку дітей дошкільного віку 17
ВИСНОВОК 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32
-
Психологічна характеристика процесу навчання
Вступ 3
Розділ І. Педагогічний процес як цілісна система психології навчання 6
1.1. Особливості структури теорії навчання 6
1.2. Методологічні основи процесу навчання 12
1.3.Теорія поетапного формування розумових дій та їх психологічна характеристика 20
Розділ ІІ. Соціально-психологічні механізми навчання. 26
2.1. Суть евристичних методів пізнання та їх роль в дослідженнях 26
2.2. Поняття про навчальний модуль та сутність модульно-розвиваючого навчання 34
2.3. Теорія і практика сугестопедичного навчання школярів та контекстне навчання як метод активного навчання 41
Висновки 45
Список використаної літератури 49
Додатки 51
-
Принципи процесу виховання, їх характеристика
Вступ 3
1. Основні закономірності процесу виховання 4
2. Головні принципи гуманістичного виховання 6
Висновки 12
Список використаної літератури 13
-
Загальна характеристика облікового процесу на підприємстві
Вступ 3
1. Бухгалтерський баланс та його функції 4
2. Активи та пасиви бухгалтерського балансу 6
3. Рахунки та система подвійного запису 12
Висновки 17
Список використаної літератури 18
-
Психологічна характеристика процесу ділового спілкування
Вступ 3
1. Структура 4
2. Характеристика основних етапів 9
3. Основні функції та роль у життєдіяльності 10
Висновок 17
Список використаної літератури 19
-
Загальна характеристика учасників цивільного процесу
Вступ.3
Розділ 1. Загальна характеристика суб єктів цивільних
процесуальних відносин......................................................................4
Розділ 2. Сторони у цивільному процесі..........................................................11
Розділ 3. Участь третіх осіб у цивільному процесі.14
Розділ 4. Участь органів прокуратури у цивільному процесі.........................21
Розділ 5. Участь у цивільному процесі органів державної влади,
органів місцевого самоврядування та осіб, яким надано
законом право захищати права і свободи інших осіб......................25
Висновки...............................................................................................................32
Список використаної літератури........................................................................33
-
Суб’єкти інвестиційного процесу та характеристика їх діяльності
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Загальна характеристика суб’єктів інвестиційної діяльності 4
2. Права і обов’язки суб’єктів інвестиційного процесу 7
3. Виробничо-господарські утворення і угрупування 10
4. Фінансові установи та інститути спільного інвестування 13
5. Функціональні учасники 15
6. Держава як суб'єкт інвестування 16
Висновок 20
Список використаної літератури 21