|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
Получить логин и пароль для предварительного просмотра материала можно одним из следующих способов:
Отправив SMS на короткий номер 7190 |
|
|
Инструкция по получению логина и пароля по SMS:
Шаг 1. Отправьте SMS на короткий номер 7190 с текстом сообщения 75258148
Шаг 2. В ответ Вам будет выслано сообщение, содержащее логин и пароль*.
Шаг 3. Для просмотра материала введите пришедшие в SMS-сообщении логин и пароль:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины (кроме Beeline) (абоненты других операторов мобильной связи в т.ч. абоненты росcийских и зарубежных операторов - для получения кода доступа воспользуйтесь этой ссылкой...
Тариф 10 грн. Тариф наведено у гривнях з урахуванням ПДВ без ПФ).
|
*Ознакомительная версия подразумевает только просмотр работы с целью дальнейшего ее приобретения в случае соответствия Вашим пожеланиям. Копирование и печать ознакомительной версии работы с сайта запрещена. За 1 SMS просмотреть можно не более 20 любых страниц работы.
См. также:
-
Аналіз фінансових результатів діяльності підприємств громадського харчування
Вступ 3
1. Основні завдання та джерела аналізу фінансових результатів підприємств громадського харчування 5
2. Характеристика фінансово-господарської діяльності підприємства та постановки аналітичної роботи 9
3. Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства 14
4. Факторний аналіз фінансових результатів діяльності підприємства 19
5. Використання результатів аналізу прибутку в управлінні 25
Висновки та пропозиції 31
Список використаної літератури 34
Додатки
-
АНАЛІЗ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ АНАЛІЗУ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ 5
1.1. Економічна сутність фінансових результатів та порядок їх формування 5
1.2. Методика аналізу фінансових результатів діяльності підприємства 10
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ АТ «назва» 14
2.1. Аналіз показників фінансово – господарської діяльності підприємства 14
2.2. Аналіз доходів та витрат, як складових, що формують прибуток 26
ВИСНОВКИ 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37
ДОДАТКИ 39-50
-
Факторний аналіз фінансових результатів діяльності підприємств роздрібної торгівлі
Вступ 3
1. Значення, завдання та джерела аналізу роздрібної торгівлі 5
2. Характеристика фінансово-господарської діяльності підприємства та постановки аналітичної роботи 7
3. Аналіз фінансових результатів діяльності підприємств 13
4. Факторний аналіз фінансових результатів діяльності підприємств 24
5. Використання результатів аналізу прибутку в управлінні 27
Висновки та пропозиції 32
Список використаної літератури 36
Додатки 38
-
Факторний аналіз фінансових результатів діяльності підприємств роздрібної торгівлі
Вступ 3
1. Значення, завдання та джерела аналізу роздрібної торгівлі 5
2. Характеристика фінансово-господарської діяльності підприємства та постановки аналітичної роботи 7
3. Аналіз фінансових результатів діяльності підприємств 13
4. Факторний аналіз фінансових результатів діяльності підприємств 24
5. Використання результатів аналізу прибутку в управлінні 27
Висновки та пропозиції 32
Список використаної літератури 36
Додатки 38
-
ОСОБЛИВОСТІ АУДИТУ ПІДПРИЄМСТВ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ
ВСТУП 3
Розділ 1. Теоретичні основи діяльності підприємств громадського харчування 6
Розділ 2. Особливості аудиту на підприємстві громадського харчування 20
Розділ 3. Перспективи та напрямки вдосконалення аудиту підприємств громадського харчування 34
ВИСНОВКИ 37
Список ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39
Додатки 41
-
Особливості аудиту підприємств громадського харчування
Вступ..3
Розділ 1. Теоретичні основи обліку підприємств
громадського харчування.6
Розділ 2. Особливості аудиту на підприємстві
громадського харчування17
Розділ 3. Шляхи вдосконалення аудиту товарів25
Висновки27
Список використаної літератури.29
Додатки..30
-
Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства
Вступ
Розділ 1. Сутність фінансових результатів, їх значення в діяльності підприємства 10
1.1. Економічна сутність доходів та фінансових результатів 10
1.2. Економічно-правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури 15
1.3. Особливості формування доходів і фінансових результатів за видами діяльності відповідно до П(С)БО 17
2. Аналіз фінансових результатів підприємства (на прикладі ЗАТ «...») 22
2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 22
2.2. Інформаційна база та методика аналізу фінансових результатів підприємства 28
2.3. Аналіз фінансових результатів підприємства 34
3. Удосконалення методики аналізу фінансових результатів за умов використання сучасних інформаційних технологій 41
3.1. Склад та інформаційне забезпечення задач 41
3.2. Автоматизоване формування даних про фінансові результати та їх використання в управлінні підприємством 49
Висновки 57
Додаток А. Методика визначення фінансових результатів 64
Додаток Б. Основні показники, які характеризують фінансовий стан підприємства в 2002-2004 рр. 65
Додаток В. Річний звіт підприємства за 2003-2004 рр. 66
-
Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства
Вступ 3
Список використаної літератури 35
Додатки 37
-
АНАЛІЗ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ АНАЛІЗУ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Зміст, мета, завдання та інформаційна база аналізу фінансових результатів діяльності підприємства 5
1.2. Аналіз формування та використання прибутку підприємства 9
1.3. Оптимізація прибутку підприємства за допомогою системи „директ костінг” 12
1.4. Аналіз показників рентабельності та факторів, що впливають на рентабельність підприємства 13
2 АНАЛІЗ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАТ "..." 16
2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 16
2.2. Аналіз прибутковості підприємства 20
2.3. Аналіз показників рентабельності підприємства 25
3 НАПРЯМКИ ПОКРАЩЕННЯ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 28
ВИСНОВКИ 34
СПИСОК ДЖЕРЕЛ ІНФОРМАЦІЇ 37
ДОДАТКИ 40
-
Гігієна води і водопостачання підприємств громадського харчування
ЗМІСТ
1. Гігієна води і водопостачання підприємств громадського харчування 3
2. Санітарно-гігієнічні вимоги до механічної кулінарної обробки харчових продуктів 7
3. Харчові інфекції та їх профілактика 11
4. Провести санітарне обстеження підприємства громадського харчування 17
Література 19
-
Класифікація підприємств громадського харчування за кордоном і в Україні
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. Класифікація підприємств громадського харчування в Україні 6
1.1. Класи та категорії закладів громадського харчування в Україні 6
1.2. Типи підприємств громадського харчування в Україні 9
РОЗДІЛ ІІ. Класифікація підприємств громадського харчування за кордоном 13
2.1. Класифікація та характерні риси закладів ресторанного господарства за кордоном 13
2.2. Основні типи і характеристики закладів ресторанного господарства за кордоном 14
ВИСНОВКИ 19
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 21
ДОДАТКИ 23
Додаток 1. Відмінні особливості ресторанів різних категорій в Україні
Додаток 2. Основні характеристики типів закладів ресторанного господарства за кордоном
Об'єктом дослідження цієї курсової роботи є класифікація підприємств громадського харчування за кордоном і в Україні, та формуючі її чинники.
Предметом дослідження виступає ринок громадського харчування за кордоном і в Україні.
Метою курсової роботи є всебічне дослідження класифікації підприємств громадського харчування за кордоном і в Україні. Для реалізації зазначеної мети автор ставить перед собою конкретні завдання:
- дослідити класи та категорії закладів громадського харчування в Україні;
- визначити типи підприємств громадського харчування в Україні;
- дослідити класифікацію та характерні риси закладів ресторанного господарства за кордоном;
- проаналізувати основні типи і характеристики закладів ресторанного господарства за кордоном;
- зробити висновки, щодо проведеного дослідження.
Географічними рамками цієї курсової роботи ринок громадського харчування за кордоном і в Україні.
Хронологічними рамками цієї курсової роботи охоплюють сучасний період.
Джерельна база. У процесі написання курсової роботи було опрацьовано близько 18 джерел. Складним був збір матеріалів для другого розділу. Це пояснюється тим, що у вітчизняній літературі мало видань, присвячених досліджуваній тематиці. При написанні роботи були використані нормативні акти, підручники, збірки наукових праць, зокрема: "Характеристики підприємств громадського харчування по типах і класам", Завадинська О.Ю., навчальний посібник Литвиненко Т.Є. «Організація ресторанного господарства за кордоном», навчальний посібник Школа І.М., Ореховська Т.М., Козьменко І.Д., Лощенюк І.Р., Кравчук Р.В. «Менеджмент туристичної індустрії», тощо.
Структурно курсова робота складається з вступу, двох розділів, висновків, списку використаної літератури, додатків
Cгенерировано за 0.353065 секунд
|