-
Емоційний маркетинг (маркетинг вражень)
Вступ 3
Розділ І. Сутність маркетингу та його сучасна концепція 5
1.1 Сутність маркетингу 5
1.2 Еволюція концепцій маркетингу 7
Розділ ІІ. Особливості маркетингу вражень 10
2.1 Концепція маркетингу вражень 10
2.2 Основні стильові характеристики емоційного маркетингу 13
2.3 Основні завдання маркетингу вражань 15
Розділ ІІІ. Найуспішніші приклади маркетингової стратегії вражень 18
3.1 Реальні шоу та їх можливості 18
3.2 Нетрадиційні засоби реклами 20
3.2 Маркетинг вражень в рекламному бізнесі 22
Висновки 26
Список використаних джерел 28
-
Маркетинг
1. Основні чинники ситуаційного впливу в туризмі 3 2. Поясність різницю між поняттями «якість» і «конкурентоспроможність» 7 3. Етапи створення фірмового стилю туристичного підприємства. 13 4. Творче завдання 18 Перелік літератури: 21
-
Маркетинг
-
Маркетинг
1. Охарактеризуйте маркетингові функції туроператора 3
2. Визначте й охарактеризуйте чинники, що впливають на поведінку туриста 5
3. Розкрийте сутність асортиментної політики туристичного підприємства 10
Творче завдання: 13
Туристичне підприємство, що спеціалізується на розробці та продажу нетривалих пізнавальних турів Україною та Східною Європою, планує новий сегмент ринку - організації, що купують пізнавальні тури вихідного дня для своїх працівників. Сформулюйте основні відмінності між споживчим ринком і ринком організацій.
Література 16
-
Маркетинг
1. Визначте основні чинники ситуаційного впливу в туризмі 3
2. Поясніть різницю між: поняттями "якість" і "конкурентоспроможність" 5
3. Охарактеризуйте етапи створення фірмового стилю туристичного підприємства 8
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 17
-
Маркетинг
1. Що таке “ринок” і які його основні характеристики 3
2. Що таке “товар” 7
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 13
-
Маркетинг
Содержание
Введение 3
1. Жизненный цикл товара 5
2. Товары и их функции 8
3. Установление оптимальной цены на товар 13
4. Образ и популярность товара 15
5. Тестирование товара 17
6. Маркетинговые риски реализации продукции 19
Заключение 30
Список литературы 31
-
Маркетинг
1. ЕТАПИ ЦІЛЬОВОГО МАРКЕТИНГУ ТА ЇХ ХАРАКТЕРИСТИКА 3
2. ХАРАКТЕРИСТИКА РОБОТИ МАРКЕТИНГОВОГО ВІДДІЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 13
ЛІТЕРАТУРА 21
-
Маркетинг
1. Характеристика етапів проведення маркетингового дослідження. - 3 -
2. Основні методи стимулювання збуту в туризмі. - 7 -
Стимулювання споживачів - 7 -
Стимулювання роздрібних турагентов. - 8 -
Пропаганда туризму - 9 -
3. Сутність і структура комплексу маркетингових комунікацій - 11 -
Список використаної літератури - 15 -
-
Маркетинг
1. Зразок анкети для виявлення вимог споживачів - потенційних замовників матеріалів для виготовлення паперової упаковки. - 3 -
2. Характеристика роботи маркетингового відділу Агенства з продажу авіаквитків «Білетів Світ». - 7 -
2.1 Теоретичні засади організації маркетингової служби на підприємстві. - 7 -
2.2. Характеристика маркетингового відділу Агентства з продажу авіаквитків «Білетів Світ» - 18 -
Список використаної літератури - 20 -
-
Маркетинг
Вступ - 3 -
1. Теоретичні аспекти маркетингових досліджень - 4 -
1.1. Основні методологічні принципи, що забезпечують ефективність маркетингових досліджень - 9 -
1.2. Види маркетингових досліджень - 10 -
2. Практичний аспект життєвого циклу товару йогуртів «Назва» - 11 -
3. Співставлення теоретичного і практичного аспектів - 15 -
Висновки - 20 -
Список використаної літератури - 22 -
-
МАРКЕТИНГ