|
Получить логин и пароль для предварительного просмотра материала можно одним из следующих способов:
Отправив SMS на короткий номер 7190 |
|
|
Инструкция по получению логина и пароля по SMS:
Шаг 1. Отправьте SMS на короткий номер 7190 с текстом сообщения 7525444
Шаг 2. В ответ Вам будет выслано сообщение, содержащее логин и пароль*.
Шаг 3. Для просмотра материала введите пришедшие в SMS-сообщении логин и пароль:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины
Тариф 10 грн. Тариф наведено у гривнях з урахуванням ПДВ без ПФ).
|
*Ознакомительная версия подразумевает только просмотр работы с целью дальнейшего ее приобретения в случае соответствия Вашим пожеланиям. Копирование и печать ознакомительной версии работы с сайта запрещена. За 1 SMS просмотреть можно не более 17 любых страниц работы.
См. также:
-
Тема: історія психології та психологічних вчень. Предмет: історія психології та психологічних вчень. тема: Індивідуальна психологія А. Адлера + тести
1. ІНДИВІДУАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ А. АДЛЕРА 3
2. ТЕСТИ 9
1. Визнання наприкінці XIX ст. психології як самостійної науки зумовлено таким фактом:
а) досягненням відповідного рівня розвитку світової культури;
б) визначенням предмета і створенням методу наукового пізнання психологічної науки;
в) визнанням світовою науковою громадськістю необхідності існування психології як науки.
2. Твердження "Пізнаю те, у що вірую" належить:
а) Фомі Аквінському;
б) Пьєру Абеляру;
в) Іоанну Скоту Еріугені.
3. В основу томізму покладено вчення:
а) Платона;
б) Аристотеля;
в) Епікура.
4. Схоластика виникла з метою:
а) розробки Символу віри;
б) виправлення вчення "Отців церкви";
в) впорядкування та розробки доступності християнської догматики.
5. Гуманісти критикували:
а) праці "Отців церкви";
б) вчення томізму;
в) християнське віровчення загалом.
6. Гермес Трисмегіст – це:
а) реальний сучасник біблійного Мойсея;
б) філософ-містик, який жив на початку нашої ери;
в) міфічний персонаж, який поєднує риси староєгипетського бога Тота і старогрецького бога Гермеса.
7. Одне з перших психологічних вчень про емоційну сферу людини створив:
а) Платон в епоху Античності;
б) 3. Фрейд на початку XX ст.;
в) Р. Декарт у XVII ст.
8. Філософсько-психологічну концепцію людини на основі уявлень про відношення людини і світу розробив:
а) С. Л. Рубінштейн;
б) А.М. Леонтьєв;
в) Л. С. Виготський.
9. Герменевтика – це науковий метод пізнання, розроблений одним з таких напрямів сучасної філософської думки:
а) екзистенціалізмом;
б) феноменологією;
в) персоналізмом.
10. Проблему "установки" розробляли представники психологічної школи:
а) московської;
б) тбіліської;
в) ленінградської.
Список використаної літератури 15
-
1. ПРЕДМЕТ ПСИХОЛОГІЇ 2. ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ НАУКОВОЇ ПСИХОЛОГІЇ 3. ПСИХОЛОГІЯ В СИСТЕМІ НАУК. ГАЛУЗІ ПСИХОЛОГІЇ
Вступ 2
1. ПРЕДМЕТ ПСИХОЛОГІЇ 3
2. ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ НАУКОВОЇ ПСИХОЛОГІЇ 5
3. ПСИХОЛОГІЯ В СИСТЕМІ НАУК. ГАЛУЗІ ПСИХОЛОГІЇ 10
Висновки 13
Література 14
Вступ
Психологія формувалась упродовж століть і бурхливо розвивається в сучасних умовах науково-технічного прогресу в нерозривному взаємозв’язку з іншими галузями наукового знання і суспільної практики. Вона сприяє утворенню системи зв’язків між собою та іншими галузями знань .
До сучасного розуміння свого призначення психологія пройшла декілька етапів в історичному розвитку, які змінювалися в залежності від того, які завдання ставили дослідники при вивченні такого складного явища як психіка.
Сьогодні психологія займає одне із ведучих місць в системі наукового знання і має велике значення в суспільному житті і в діяльності людини. Знання та висновки психологічної науки використовуються для налагодження ефективних взаємостосунків людських індивідів в соціальних групах. Дослідження, які проводять психологи в різних областях практичної сфери людини, засновані на використанні наукових методів пізнання і ефективність яких залежить від правильного і доцільного їх використання в тому чи іншому випадку.
Висновки
Психологія як наука вивчає факти, закономірності, механізми психічного життя людей і тварин. Взаємовідносини живих істот з навколишнім світом реалізуються за допомогою психіки як складної сигнальної системи, до якої входять почуття та образи, настанови й мотиви, процеси спілкування та ідеальні предметні дії, емоційні стани та інші психічні явища, які й складають предмет вивчення психологічної науки.
Різні підходи до вивчення елементів психіки обумовлюють принципово різні напрями дослідження психічного світу людини. В психології існує поняття „принципи психології” як системи методологічних засад, що використовують для пояснення будь-яких психічних явищ та в процесі наукового пізнання. У вітчизняній психології склався підхід, відповідно до якого психічні явища слід розглядати як: а) причиново зумовлені (детерміновані); б) продукт і умову відображення; в) внутрішній план організації поведінки та діяльності; г) вияв якісного рівня розвитку психіки суб’єкта; д) особливу систему і водночас елемент іншої більш широкої й суспільної системи.
Принципи психології відкривають можливість наукового вивчення психіки за умови використання спеціальних методів пізнання та формування складної психічної діяльності. Сучасна наукова психологія має в своєму розпорядженні широкий арсенал методів активного дослідження, пізнання та впливу на психіку людини, щоб допомагати їй у складних умовах нинішнього напруженого, динамічного життя. Тому психологія займає гідне місце серед інших наук про людину. Знання психіки, природи психічних явищ та їх закономірностей має винятково важливе значення в житті та діяльності людини для керування психічним розвитком і діяльністю особистості.
-
Розвиток психології як науки про свідомість до формування експериментальної психології
Вступ 2
Розділ І. Особливості психології як науки. Значення психологічних знань для людини. 5
1.1. Предмет та об єкт психології. 5
1.2. Методологічні теоретичні та природничі основи психології. Принципи психології. 9
Розділ ІІ. Розділи психології. 16
2.1. Основні розділи психології. 16
2.2. Зв язок психології з іншими науками. 19
Висновки 21
Список використаної літератури 22
-
Зміст та предмет економічного аналізу. Системний підхід до аналізу господарської діяльності підприємства
1. Зміст та предмет економічного аналізу. Системний підхід до аналізу господарської діяльності підприємства 3
Література 14
-
Механізми формування доходів
Вступ 3
1. Теоретичні основи фінансової діяльності торгівельного підприємства 4
1.1 Особливості фінансової діяльності торговельного підприємства 4
1.2 Механізми формування доходів і витрат торговельного підприємства 11
1.3 Нормативно-правове забезпечення фінансової діяльності торговельного підприємства 21
2. Оцінка ефективності фінансової діяльності ТОВ «ТИТАН» 24
2.1 Характеристика підприємства, фінансово-економічна характеристика діяльності ТОВ «ТИТАН» 24
2.2 Оцінка фінансової стійкості та ділової активності підпримства 26
2.3 Оцінка прибутковості фінансової діяльності ТОВ «ТИТАН» 31
3. Шляхи покращення фінансової діяльності ТОВ «ТИТАН» 38
Висновки 41
Література 43
Додатки 45
-
Механізми формування доходів
Вступ 3
1. Теоретичні основи фінансової діяльності торгівельного підприємства 4
1.1 Особливості фінансової діяльності торговельного підприємства 4
1.2 Механізми формування доходів і витрат торговельного підприємства 11
1.3 Нормативно-правове забезпечення фінансової діяльності торговельного підприємства 21
2. Оцінка ефективності фінансової діяльності ТОВ «ТИТАН» 24
2.1 Характеристика підприємства, фінансово-економічна характеристика діяльності ТОВ «ТИТАН» 24
2.2 Оцінка фінансової стійкості та ділової активності підпримства 26
2.3 Оцінка прибутковості фінансової діяльності ТОВ «ТИТАН» 31
3. Шляхи покращення фінансової діяльності ТОВ «ТИТАН» 38
Висновки 41
Література 43
Додатки 45
-
Психологічні механізми формування наркотичної залежності
Вступ 3
1. Фізична звичка і психологічна залежність 4
2. Психосоматичний стан наркотично залежної особи 6
3. Існуючі психологічні методи реабілітації наркозалежних 8
Висновок 13
Список використаної літератури 14
-
Стан голоду і насичення, механізми їх формування
Зміст
1. Гальмування в ЦНС. Вклад І.М.Сеченова в розвиток уяви про гальмування в ЦНС. Мехінізм виникнення гальмування (пресинаптичне, постсинаптичне, пряме, зворотнє). Намалюте і опишіть схему пресинаптичного і постсинаптичного гальмування. 3
2. Стан голоду і насичення, механізми їх формування. 10
3. Людина після інтенсивного короткочасного бігу раптово зупинилась і втратила свідомість. Поясніть механізм цього явища. Як називається це явище? 13
Література 14
-
Стан голоду і насичення, механізми їх формування
Зміст
1. Гальмування в ЦНС. Вклад І.М.Сеченова в розвиток уяви про гальмування в ЦНС. Мехінізм виникнення гальмування (пресинаптичне, постсинаптичне, пряме, зворотнє). Намалюте і опишіть схему пресинаптичного і постсинаптичного гальмування. 3
2. Стан голоду і насичення, механізми їх формування. 10
3. Людина після інтенсивного короткочасного бігу раптово зупинилась і втратила свідомість. Поясніть механізм цього явища. Як називається це явище? 13
Література 14
-
Предмет і поняття психології
Зміст
Вступ 3
1. Предмет і поняття психології 4
2. Галузі сучасної психологічної науки. Її основні розділи 9
Висновки 15
ЛІТЕРАТУРА 16
-
Предмет „психології підприємництва"
План
Вступ 3
1. Предмет „психології підприємництва" 4
2. Психологічні теорії підприємництва. 7
Висновок 10
Використана література 11
Cгенерировано за 0.329798 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|