-
Оптимізація співвідношення між депозитними та кредитними процентними ставками
Вступ 3
1. Оптимізація співвідношення між депозитними та кредитними процентними ставками 4
2. Особливості управління депозитними ставками 12
Висновки 20
Задача 5 20
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 22
-
Особливості управління маркетинговою діяльністю
Вступ 3
Розділ 1.ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ 5
1.1.Структура комплексу маркетингу та його завдання 5
1.2.Процес управління маркетингом. 8
Розділ 2.ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ „УКРПТАХОСЕРВІС” 11
1.1.Техніко-економічна характеристика підприємства 11
2.2.Оцінка маркетингової діяльності на підприємстві 14
Розділ 3.НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ 27
3.1 Напрямки поліпшення планування рекламного бюджету 27
3.2 Механізм організації рекламних заходів в ТОВ „Укрптахосервіс” 36
Висновки 43
Список літератури 45
Додатки 48
-
Сутність та особливості державного управління
Зміст
Теоретична частина 3
1. Сутність та особливості державного управління 3
2. Поняття і види форм державного управління 5
3. Поняття та види методів державного управління 7
4. Правова форма методів державного управління 13
Практична частина 15
Список використаної літератури 21
-
Особливості управління в соціальній сфері
Вступ 2 РОЗДІЛ 1. УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОЮ СФЕРОЮ СУСПІЛЬСТВА: ТЕНДЕНЦІЇ ТА ОСОБЛИВОСТІ 4 1.1 Соціальна сфера як об’єкт управління 4 1.2 Управління галузевими системами соціальної сфери 10 1.3 Сучасні особливості в системі управління соціальною сферою 26 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО СТАНУ РОЗВИТКУ УПРАВЛІННЯ В СОЦІАЛЬНІЙ СФЕРІ 29 2.1 Проблеми сучасного стану управління соціальною сферою 29 2.2 Аналіз та перспективи розвитку управління соціальною сферою в України 30 Висновки 34 Список використаних джерел 36
-
Особливості управління фармацевтичним маркетингом
ЗМІСТ
ВСТУП..................................................................................................3
1. Сутність, функції та складові маркетингової діяльності ........4
2. Особливості управління фармацевтичним маркетингом......... 12
3. Дослідження фармацевтичного ринку …………………………16
4. Управління фармацевтичним маркетингом в ЗАТ "Фармацевтична фірма "Дарниця"..................................................................21
5. Вдосконалення управління маркетингом фармпідприємства як голова передумова підвищення його ефективності ……………………….30
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ……………………………………38
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………..39
-
Методи управління, їх сутність та особливості
Вступ3
1. Основні методи і принципи управління3
2.Адміністративні методи управління6
3. Економічні методи7
4. Соціально-психологічні методи8
Висновок9
Список літератури10
-
Особливості управління спільним підприємством
ВСТУП 3
1. Спільне підприємство як об’єкт управління 5
2. Характеристика організаційної структури спільного підприємства ЗАТ "..." 16
3. Методи управління спільним підприємством ЗАТ "..." 24
4. Аналіз прийняття управлінських рішень в спільному підприємстві ЗАТ "..." 30
5. Вдосконалення управління спільного підприємства ЗАТ "..." 33
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 38
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41
ДОДАТКИ 43
-
Специфічні особливості управління персоналом у XXI ст.
Вступ 4
1. Особливості управління персоналом в XXI ст. 5
2.Ефективність менеджменту персоналу в сучасних умовах господарювання 9
Висновки 21
Список використаної літератури 22
-
Особливості управління державними видатками в Україні
Вступ 3
1. Сутність та класифікація державних видатків 5
2. Особливості управління державними видатками в Україні 22
3. Шляхи удосконалення управління державними видатками та зарубіжний досвід 48
Висновки 56
Список використаної літератури 60
-
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ЗАПОЗИЧЕНИМИ КОШТАМИ БАНКУ.
1.Особливості управління запозиченими коштами банку. Література
-
Специфічні особливості управління персоналом у ХХІ ст
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Основні стилі керівництва в практиці управління персоналом 4
2. Принципи і методи управління персоналом у ХХІ столітті 8
3. Керівник в практиці українського кадрового менеджменту 14
4. Формування попиту на менеджерів в Україні 18
Висновок 22
Список літератури 23
Додатки 24-26