|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
Получить логин и пароль для предварительного просмотра материала можно одним из следующих способов:
Отправив SMS на короткий номер 7190 |
|
|
Инструкция по получению логина и пароля по SMS:
Шаг 1. Отправьте SMS на короткий номер 7190 с текстом сообщения 75247491
Шаг 2. В ответ Вам будет выслано сообщение, содержащее логин и пароль*.
Шаг 3. Для просмотра материала введите пришедшие в SMS-сообщении логин и пароль:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины (кроме Beeline) (абоненты других операторов мобильной связи в т.ч. абоненты росcийских и зарубежных операторов - для получения кода доступа воспользуйтесь этой ссылкой...
Тариф 10 грн. Тариф наведено у гривнях з урахуванням ПДВ без ПФ).
|
*Ознакомительная версия подразумевает только просмотр работы с целью дальнейшего ее приобретения в случае соответствия Вашим пожеланиям. Копирование и печать ознакомительной версии работы с сайта запрещена. За 1 SMS просмотреть можно не более 19 любых страниц работы.
См. также:
-
Взаимодействие знания и веры
Содержание
Введение 3
1.Понятие знаний и веры в философии 5
1.1.Сущность знаний в гносеологии 5
1.2.Вера в философии 13
1.3.Научная и религиозная вера 17
2.Взаимодействие знания и веры 25
2.1.Соотношение рационального и иррационального 25
2.2.Проблема соотношения знания и веры 26
Заключение 31
Список литературы 33
-
Аспекты духовного знания
Содержание
Введение 3
Глава 1. Определение духовности 6
1.1. Особенности духовного знания в конфессиях 9
1.2. Многоликость духовности 11
Глава 2.Аспекты духовного знания 14
2.1. Духовное знание - основа христианства 15
2.2. Духовная психология 21
Глава 3. Духовные знания и культура 22
3.1. Духовный кризис культуры 24
3.2. Духовные знания и христианское образование 26
Заключение 32
Список литературы 35
-
Чем обусловлен умозрительный характер философского знания
-
Объясните необходимость знания психолого-педагогичных особенностей общения как составляющей социализации личности. Приведите примеры из профессиональной деятельности.
Вступ 3
1. СОЦІАЛІЗАЦІЯ ЯК ПРОЦЕС ЗМІНИ ІНДИВІДА В ГРУПІ 4
2. ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ СПІЛКУВАННЯ. 7
3. ЕФЕКТИВНЕ ТА БЕЗКОНФЛІКТНЕ СПІЛКУВАННЯ – ЗАПОРУКА СТВОРЕННЯ СПРИЯТЛИВОГО СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО КЛІМАТУ 10
Висновки 14
Література 15
Вступ
Слід відразу зазначити: не всім людям потрібно знати психолого-педагогічні особливості спілкування. Багато людей протягом свого життя ніколи не чули таких слів як: комунікація, перцепція, соціалізація, вербальне і невербальне спілкування і т.п. Воно їм і не було потрібно через те, що, в професійній діяльності їх спілкування було спрямовано не на людей, а на інші елементи оточуючого середовища: тварин, рослин, механізми і таке подібне. Навіщо, наприклад, бджоляру знати основи педагогіки для отримання меду або воску від бджіл? Або шахтарю – для видобутку вугілля?
Безперечно, спілкування з людьми є притаманним для всіх індивідів, бо людина, в першу чергу, це – соціальна істота, але глибоких психолого-педагогічних знань потребують лише фахівці певного типу: управлінці, державні діячі, службовці, політики, педагоги, психологи, люди, які мають відношення до сфери обслужування населення.
Поняття "соціалізація" є основним для розуміння процесів, що відбуваються з людиною протягом її життя. Це необхідно знати тим, хто працює з людьми, для того, щоб краще розуміти своїх підлеглих, мотиви їх поведінки, вчинків і на цієї базі будувати нові, більш досконалі і ефективні виробничі або службові відносини з ними. Спілкування, яке при цьому виступає інструментом впливу на людину, відіграє вирішальну роль в процесі пристосування індивіда до умов відповідної діяльності.
Висновки
Між соціалізацією людини, спілкуванням її в групі, а також ефективністю та продуктивністю робочого колективу, є помітним дуже значний взаємозв’язок.
Ефективність групи, що є головним її показником в системі виробничих відносин, напряму залежить від характеру спілкування. Сукупність взаємовідносин в групі визначає її соціально-психологічний клімат. Якщо соціально-психологічний клімат в групі сприятливий, то її продуктивність буде максимальної, а це і є основною метою керівництва колективом.
Говорячи про налагодження позитивних стосунків між членами груп, доцільно говорити про успішну соціалізацію її членів. Соціалізація індивідів розвивається за певними законами і головну роль при цьому відіграють стосунки в колективі, які визначають степінь і характер соціалізації.
Розуміння вищевказаних соціально-психологічних процесів розвитку індивіда і групи вимагає певного обсягу відповідних психолого-педагогічних знань, які керівник групи може використовувати для налагодження більш ефективних соціальних зв’язків в ній. Провідну роль при цьому відіграє з'ясування основ безконфліктного спілкування, яке є складовою успішної соціалізації.
Cгенерировано за 0.327294 секунд
|