-
Теоретичні аспекти стратегічного планування та проведення SWOT-аналізу, як основного елементу стратегічного планування
ЗМІСТ
ЗМІСТ 2
Вступ 3
РОЗДІЛ І 5
Теоретичні аспекти стратегічного планування та проведення SWOT-аналізу, як основного елементу стратегічного планування 5
1.1. Сутність стратегічного планування 5
1.2 Особливості проведення SWOT-аналізу 9
1.3 Технологія проведення SWOT – аналізу 11
РОЗДІЛ ІІ 16
Фінансово-господарський аналіз підприємства та його зовнішнього середовища 16
2.1 Аналіз ринку морозива в Україні 16
2.2 Загальна характеристика підприємства ВАТ „Житомирський маслозавод” 22
2.3 Аналіз фінансово – господарської діяльності підприємства ВАТ „ЖМЗ” 24
2.4. Обсяги реалізації ВАТ „Житомирський маслозавод” 28
РОЗДІЛ ІІІ 32
SWOT – аналіз ВАТ „Житомирський маслозавод” та визначення стратегічних напрямків його розвитку 32
3.1. Характеристика методики SWOT – аналізу 32
3.2 Ідентифікація та аналіз зовнішніх можливостей і загроз 32
3.3 SWOT – аналіз ВАТ „Житомирський маслозавод” 35
ВИСНОВКИ 41
Література 42
-
Організація стратегічного планування в міжнародній фірмі
ЗМІСТ
Вступ;
1.Сутність стратегічного планування і його в місце системі стратегічного
управління.
2.Цілі організації планування.
2.1. Місія, як основна і загальна ціль організації.
2.2. Критерії та класифікація організаційних цілей.
2.3. Фактори, що впливають на результативність процесу визначення цілей. Вимоги для визначення цілей.
2.4. Управління за цілями.
3. Прогнозування, як інструмент процесу планування.
3.1. Сутність прогнозування.
3.2. Кількісні методи прогнозування.
3.3. Якісні методи.
Висновки.
Список літератури.
-
Аналітичні підходи до стратегічного планування. Організація маркетингової служби
Вступ................................................................................................................3
1. Аналітичні підходи до стратегічного планування...................................4
2. Організація маркетингової служби компанії, що діє на
міжнародному ринку...................................................................................9
Використана література.................................................................................14
-
Бізнес-план як складова фінансового планування підприємства
ЗМІСТ
ВСТУП 3
Розділ 1 Фінансова бізнес-стратегія підприємств 5
1.1 Особливості бізнес планування 5
1.2 Зміст, завдання, методи та принципи фінансового планування 9
1.3 Місце фінансового планування в ринковій економіці 14
1.4. Порядок розробки фінансового плану 17
Розділ 2. Аналіз фінансових показників бізнес-плану ТзОВ „ЄвроНет” 24
2.1 Зміст і завдання оперативного фінансового планування 24
2.2. Бізнес-план підприємства 28
2.3. Фінансові показники бізнес-плану ТзОВ „ЄвроНет” 32
Розділ 3. Шляхи досягнення оптимального рівня показників фінансової частини бізнес плану підприємства 40
Висновки 48
Список використаної літератури 50
Додатки
-
Бізнес-план як складова фінансового планування підприємств
Вступ 3
Розділ 1.Бізнес-план як складова фінансового планування підприємств 5
1.1.Сутність бізнес-планування, його доцільність та ефективність 5
1.2.Методичні аспекти складання бізнес-плану 16
Розділ 2.Складання бізнес-плану 19
2.1.Розробка основних напрямків діяльності підприємства 19
2.2.Розробка бізнес-плану створення підприємства з виробництва хлібобулочних виробів 21
Розділ 3.Обґрунтування ефективності реалізації проекту 29
Висновки 38
Список використаної літератури 41
-
Сутність стратегічного планування
1. Сутність стратегічного планування та його функції 3
2. Підготовча стадія розробки бізнес - плану 12
Література 18
-
Сутність стратегічного планування
1. Сутність стратегічного планування та його функції 3
2. Підготовча стадія розробки бізнес - плану 12
Література 18
-
Класична модель стратегічного планування
Зміст
1 Класична модель стратегічного планування - Матриця "стадія життєвого циклу продукції/конкурентна позиція" (модель ADL/LC) 3
2 Ситуація " Харківська овочева фабрика" 10
Використана література 13
-
Запровадження стратегічного планування на підприємстві
Вступ 3
РОЗДІЛ 1. Сутність і зміст стратегічного планування на підприємстві 6
1.1. Планування як функція управління підприємством 6
1.2. Особливості стратегічного планування 18
1.3. Планування реалізації стратегії підприємства 24
1.4. Забезпечення стратегічного планування інформацією 29
РОЗДІЛ 2. Особливості запровадження стратегічного планування діяльності ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 37
2.1. Загальна характеристика ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 37
2.2. Плануваня постачання на ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 42
2.3. Планування процесу виробництва 52
2.4. Планування асортименту та обсягу продукції 57
2.5. Планування організаційного управління на підприємстві 59
РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення стратегічного планування на підприємстві 67
ВИСНОВКИ 78
Список використаної літератури 82
ДОДАТКИ 85
-
Запровадження стратегічного планування на підприємстві
Вступ 3
РОЗДІЛ 1. Сутність і зміст стратегічного планування на підприємстві 6
1.1. Планування як функція управління підприємством 6
1.2. Особливості стратегічного планування 18
1.3. Планування реалізації стратегії підприємства 24
1.4. Забезпечення стратегічного планування інформацією 29
РОЗДІЛ 2. Особливості запровадження стратегічного планування діяльності ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 37
2.1. Загальна характеристика ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 37
2.2. Плануваня постачання на ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 42
2.3. Планування процесу виробництва 52
2.4. Планування асортименту та обсягу продукції 57
2.5. Планування організаційного управління на підприємстві 59
РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення стратегічного планування на підприємстві 67
ВИСНОВКИ 78
Список використаної літератури 82
ДОДАТКИ 85
-
Процес стратегічного маркетингового планування
Вступ 3
Розділ 1. Поняття та сутність стратегічного маркетингового планування 5
1.1 Сутність довгострокового планування 5
1.2 Стратегічне планування 7
1.3 Система стратегічного управління 10
Розділ 2. План маркетингу та прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 14
2.1 Поняття маркетингового плану та його призначення 14
2.2 Прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 16
2.2 Методи прогнозування, що використовуються в стратегічному плануванні 19
Розділ 3. Аналіз процесу стратегічного маркетингового планування на підприємстві 26
3.1 Аналіз конкретної ситуації 26
3.2 Конкретні пропозиції з вирішення питання 30
Висновки 35
Література 37